quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk, dat ze je foto vragen voor in de kliniek..
Voor mensen, met iets hun hoofd, ze zijn kankerziek..
Maar ze hebben zelfmoordneigingen, ze vinden zichzelf een mislukt geval
Maar toen kwam jij mislukte chernobyl ransbal
Ze keken naar die foto, en voelden zich weer knap.
Ze hadden ook wel medelijden voor zo’n gore gap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk, dat ze je foto vragen voor in de kliniek..
Voor mensen, met iets hun hoofd, ze zijn kankerziek..
Maar ze hebben zelfmoordneigingen, ze vinden zichzelf een mislukt geval
Maar toen kwam jij mislukte chernobyl ransbal
Ze keken naar die foto, en voelden zich weer knap.
Ze hadden ook wel medelijden voor zo’n gore gap.Die 3MIN3M was 13 ofzo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Dan moet ze zich eens verdiepen in de nieuwe Kuip, de UEFA/FIFA, Fuentes e.d. genoeg BNW materiaal hoor in de voetballerij.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst ga jij eens terug naar BNW, veel te weinig conspiracy theorie hier
ik zal me eens verdiepen in haarquote:Op maandag 10 juni 2013 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet ze zich eens verdiepen in de nieuwe Kuip, de UEFA/FIFA, Fuentes e.d. genoeg BNW materiaal hoor in de voetballerij.
Das waar.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst ga jij eens terug naar BNW, veel te weinig conspiracy theorie hier
En dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet ze zich eens verdiepen in de nieuwe Kuip, de UEFA/FIFA, Fuentes e.d. genoeg BNW materiaal hoor in de voetballerij.
Met een vriendin als ras heb je niemand anders nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Praatjes, dan krijg je pikstraf van Ras.
Ah... het modvirus slaat toe. Je gevoel voor goede smaak rot langzaam weg.quote:
homoquote:Op maandag 10 juni 2013 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met een vriendin als ras heb je niemand anders nodig.
We hebben gister tot diep in de nacht samen zitten gamenDat was het moment waarop ik er zeker van was dat dit het meisje is waarmee ik mn leven wil delen..perfect gewoon
allemaal een HOAX.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar.
Alhoewel...weleens van game fixing gehoord?
Als dat geen conspiracy is weet ik het niet meer
Serieus?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
VBL kent geen dichterlijke vrijheid. Kappen met ziektes.
kuch kuch kuch, ik heb pijn in mn rug.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
VBL kent geen dichterlijke vrijheid. Kappen met ziektes.
Ik zag het voorbij komen op facebook.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met een vriendin als ras heb je niemand anders nodig.
We hebben gister tot diep in de nacht samen zitten gamenDat was het moment waarop ik er zeker van was dat dit het meisje is waarmee ik mn leven wil delen..perfect gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi was ie he ?quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen op facebook.![]()
Maar wat een zoetsappig gelul zeg van je.Jimbo spreek dit alsjeblieft tegen. Zet jij dat werkelijk op FB? Naja... dan moet ik maar het mannetje in de relatie worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen op facebook.![]()
Maar wat een zoetsappig gelul zeg van je.Hey, een echte vent heeft gevoelens en is niet bang om deze te uitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard is geil zijn en bier willen zuipen ook een gevoel en is deze vaak overwinnend over menig anderOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
mn vriendin zette het op facebookquote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo spreek dit alsjeblieft tegen. Zet jij dat werkelijk op FB? Naja... dan moet ik maar het mannetje in de relatie worden.
Nee man. Zijn chick zet dat op FB. Ik heb jimbo niet op den feestboek.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo spreek dit alsjeblieft tegen. Zet jij dat werkelijk op FB? Naja... dan moet ik maar het mannetje in de relatie worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |