quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3M1N3M, wat zou er met hem zijn gebeurd? Ik weet nog wel dat hij een topic opende om vanuit Utrecht vervoerd te kunnen worden naar het PSV-stadion. En die gozer was toen 12.
Als je zo denkt, is er wel echt iets mis met je.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Die jongen dacht yolo swag. Ik ga gewoon naar PSV, fuck die vieze pedo's ik pop die niggahs.
Hij was dus wel streetwise.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3M1N3M, wat zou er met hem zijn gebeurd? Ik weet nog wel dat hij een topic opende om vanuit Utrecht vervoerd te kunnen worden naar het PSV-stadion. En die gozer was toen 12.
Prachtig topic was dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel te dun jaquote:Op maandag 10 juni 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is binnen, lelijke cover wel, en dun man
Van de toris die ik hoor klinkt ie streetwise.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit zien posten, heb ik het idee.
Ah dat boek. Las er vandaag nog een stuk over in de krant. Het schijnt wel goed haatdragend te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is binnen, lelijke cover wel, en dun man
Lees zijn raps door zou ik zeggen, en roep hem tot je verlosser uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van de toris die ik hoor klinkt ie streetwise.
welke topics ?:')quote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jimbo advies topics zijn ook best interessant. Het is enkel spijtig dat hij al zijn problemen oplost met het afscheren van zijn haar.
Welke krant?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dat boek. Las er vandaag nog een stuk over in de krant. Het schijnt wel goed haatdragend te zijn.
Jezusquote:Op maandag 10 juni 2013 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
IPO, instituut voor perceptie onderzoek nigga
Twee weken ban hequote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Saind is ook weer opgestaan uit de dood.
Vee-Bee-eL.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe spreek je vbl uit moet iets hebben wat daar op rijmt
fubelquote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
NRC Handelsblad, subdeel 'boeken' van vrijdag 7 juni, en dan de eerste 2 pagina's.quote:
vee bee elquote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan je er even foto's van maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NRC Handelsblad, subdeel 'boeken' van vrijdag 7 juni, en dan de eerste 2 pagina's.
Vollediger gaat het niet worden, tenzij ik er foto's van maak.
Met Vee-Bee-eL is er altijd garantie voor een Rel.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Is goed mi niggahquote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je er even foto's van maken?
YELL YELL YELL WIJ ZIJN VBL!quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Vee-Bee-eL is er altijd garantie voor een Rel.
Rotterdammers= kakkerlakken. Dan klopt het.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
de mensen van vbl
dat is echt een leuk stel, garant voor een goede rel
zware hosselaars van de streets
ze posten in de sc en komen niet naar meets
er zijn rotterdammers joden en boeren
nooit meer werken en neuken met hoeren
joden noemen zichzelf jodenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rotterdammers= kakkerlakken. Dan klopt het.
Jullie noemen jezelf Rotterdammers, ook al komen Feyenoorders uit het hele land? Apart.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
joden noemen zichzelf joden
boeren noemen zichzelf boeren
rotterdammres noemen zichzelf geen kakkerlakken
understand?
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rotterdammers= kakkerlakken. Dan klopt het.
quote:Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de Joden. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun wij-tegen-zij-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij Joden en Boeren het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang kameraden vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zķ erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn ķveral en komen áltijd terug? vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nķķit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk.
Rotterdammers noemen zichzelf Rotterdammers.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf Rotterdammers, ook al komen Feyenoorders uit het hele land? Apart.
Zoiets wordt het dan. Niet elke afbeelding/quote erbij genomen. Teveel tijd in deze onzin steken gaat ook weer wat ver.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien wil Lange Frans wel meewerken aan onze rap. Die doet overal aan mee als hem dat minstens een traytje schultenbrau opleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Mist een stuk, even aanpassen
Word.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ajacied422, ook wel genaamd stijn
vroeger poste hij altijd fijn
maar tegenwoordig is hij in een emo mood
is het de pubertijd of gaat het echt niet goed
dus stijn, verander je PI snel
Anders komen we met jou in de knel
mooiquote:Op maandag 10 juni 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij bent vast de leukste met Sinterklaas.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurtalent ik hoor. Al zeg ik het zelf.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets wordt het dan. Niet elke afbeelding/quote erbij genomen. Teveel tijd in deze onzin steken gaat ook weer wat ver.HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je het in de vorm van een coole rap vraagt, zal ik aan je wensen voldoen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij mag voortaan mijn sinterklaas gedichten maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurtalent ik hoor. Al zeg ik het zelf.
je weet het welquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je het in de vorm van een coole rap vraagt, zal ik aan je wensen voldoen.
Insomnia, nigger van de street
neemt straks een jonko gevuld met wiet
Insomnia, maffiabaas
Heeft tanden zo groot als die van een haas
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je het in de vorm van een coole rap vraagt, zal ik aan je wensen voldoen.
Insomnia, nigger van de street
neemt straks een jonko gevuld met wiet
Insomnia, maffiabaas
Heeft tanden zo groot als die van een haas
nigga wutquote:
Dus je begint met een diss richting Ajacieden om vervolgens Ron uit te schelden voor 'gap' als mede Feyenoorder?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:32 schreef Jimbo het volgende:
Vee bee el
Joden hebben kanker, dat weten we nu wel
Verwijder deze post maar rap
Voor het hier escaleert hier gap
ik richtte me volledig op onze neusjes modquote:Op maandag 10 juni 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je begint met een diss richting Ajacieden om vervolgens Ron uit te schelden voor 'gap' als mede Feyenoorder?
Namelijk? ValHalen heb ik nog nooit een post zien aanpassen. Een beetje jammer dit en een excuses is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik richtte me volledig op onze neusjes mod
Nee ik heb m hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Door jullie digitale aids valt mijn post aan knut weg. Nu lees hij waarschijnlijk nog de verkeerde versie
[..]
Namelijk? ValHalen heb ik nog nooit een post zien aanpassen namelijk. Een beetje jammer dit en een excuses is wel op zijn plaats.
ksst spreek me eens niet tegenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Door jullie digitale aids valt mijn post aan knut weg. Nu lees hij waarschijnlijk nog de verkeerde versie
[..]
Namelijk? ValHalen heb ik nog nooit een post zien aanpassen namelijk. Een beetje jammer dit en een excuses is wel op zijn plaats.
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mijquote:Op maandag 10 juni 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst spreek me eens niet tegenWe hebben die neus van BNW toch lopen hier. Die doet vast gastmodden hier
2/10quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet straks een verslag maken van de film over Mozart.
Deze film raakte mij diep in het hart
Mozart overleed aan het eind van de film, waar zijn vrouw bij was
Nu verbouw ik een gewas.
ik wil wel meer vergeten bij jouquote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mij
en ik ga even plas.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet straks een verslag maken van de film over Mozart.
Deze film raakte mij diep in het hart
Mozart overleed aan het eind van de film, waar zijn vrouw bij was
Nu verbouw ik een gewas.
Crewbash toegestaan dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |