Jij mag voortaan mijn sinterklaas gedichten maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurtalent ik hoor. Al zeg ik het zelf.
je weet het welquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je het in de vorm van een coole rap vraagt, zal ik aan je wensen voldoen.
Insomnia, nigger van de street
neemt straks een jonko gevuld met wiet
Insomnia, maffiabaas
Heeft tanden zo groot als die van een haas
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je het in de vorm van een coole rap vraagt, zal ik aan je wensen voldoen.
Insomnia, nigger van de street
neemt straks een jonko gevuld met wiet
Insomnia, maffiabaas
Heeft tanden zo groot als die van een haas
nigga wutquote:
Dus je begint met een diss richting Ajacieden om vervolgens Ron uit te schelden voor 'gap' als mede Feyenoorder?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:32 schreef Jimbo het volgende:
Vee bee el
Joden hebben kanker, dat weten we nu wel
Verwijder deze post maar rap
Voor het hier escaleert hier gap
ik richtte me volledig op onze neusjes modquote:Op maandag 10 juni 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je begint met een diss richting Ajacieden om vervolgens Ron uit te schelden voor 'gap' als mede Feyenoorder?
Namelijk? ValHalen heb ik nog nooit een post zien aanpassen. Een beetje jammer dit en een excuses is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik richtte me volledig op onze neusjes mod
Nee ik heb m hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Door jullie digitale aids valt mijn post aan knut weg. Nu lees hij waarschijnlijk nog de verkeerde versie
[..]
Namelijk? ValHalen heb ik nog nooit een post zien aanpassen namelijk. Een beetje jammer dit en een excuses is wel op zijn plaats.
ksst spreek me eens niet tegenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Door jullie digitale aids valt mijn post aan knut weg. Nu lees hij waarschijnlijk nog de verkeerde versie
[..]
Namelijk? ValHalen heb ik nog nooit een post zien aanpassen namelijk. Een beetje jammer dit en een excuses is wel op zijn plaats.
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mijquote:Op maandag 10 juni 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst spreek me eens niet tegenWe hebben die neus van BNW toch lopen hier. Die doet vast gastmodden hier
2/10quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet straks een verslag maken van de film over Mozart.
Deze film raakte mij diep in het hart
Mozart overleed aan het eind van de film, waar zijn vrouw bij was
Nu verbouw ik een gewas.
ik wil wel meer vergeten bij jouquote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mij
en ik ga even plas.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet straks een verslag maken van de film over Mozart.
Deze film raakte mij diep in het hart
Mozart overleed aan het eind van de film, waar zijn vrouw bij was
Nu verbouw ik een gewas.
Crewbash toegestaan dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |