abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127614864
Wat een onzinnig gestrooi met cijfers. Godver hè.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_127614866
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klopt. Dus?
Dus, het is belachelijk dat jongetjes die weigeren zich in te lezen over ook maar iets van de potentie van De Kuip denken een mening te mogen en kunnen hebben. Helemaal als zij die mening vormen over een gebouw waar ze zelf nauwelijks komen, terwijl anderen met hart en ziel al tientallen jaren met een seizoenskaart daar zitten.

Een "dus" van jou is erg respectloos naar die mensen.

Je bent net als een stemmer die willekeurig een hokje aankruist bij de Tweede Kamerverkiezingen zonder zich te informeren over de politieke partijen. Een moord voor de democratische legitimiteit. :r
pi_127614876
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klopt. Dus?
Dus hoef je die hele discussie over een nieuw stadion nu niet te voeren. Wat er staat kan toch nog vijftig jaar mee of niet?
Kan je dan niet veel beter over dertig jaar weer eens een balletje opgooien?
blablablabla
  maandag 10 juni 2013 @ 12:28:10 #5
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127614942
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Dus, het is belachelijk dat jongetjes die weigeren zich in te lezen over ook maar iets van de potentie van De Kuip denken een mening te mogen en kunnen hebben. Helemaal als zij die mening vormen over een gebouw waar ze zelf nauwelijks komen, terwijl anderen met hart en ziel al tientallen jaren met een seizoenskaart daar zitten.

Je bent net als een stemmer die willekeurig een hokje aankruist bij de Tweede Kamerverkiezingen zonder zich te informeren over de politieke partijen. Een moord voor de democratische legitimiteit. :r
Democratische legitimiteit... Hij oppert een menig over een voetbalstadion die niet strookt met die van jouw. Ontspan eens :')
Dit, dus.
pi_127615026
En toch heeft DiepdeKuipuit gewoon gelijk en motiveert hij dit ook nog.

Het zijn vaak dezelfde lieden die altijd maar over Rotterdamse identiteit en aanverwant geneuzel beginnen als ze een zondebok zoeken wanneer de resultaten niet naar behoren zijn. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2013 12:31:16 ]
  maandag 10 juni 2013 @ 12:38:36 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127615226
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_127615285
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Dus hoef je die hele discussie over een nieuw stadion nu niet te voeren. Wat er staat kan toch nog vijftig jaar mee of niet?
Kan je dan niet veel beter over dertig jaar weer eens een balletje opgooien?
_O_
  maandag 10 juni 2013 @ 12:41:39 #9
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_127615302
Ik zeg een nieuwe kuip.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_127615304
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Democratische legitimiteit... Hij oppert een menig over een voetbalstadion die niet strookt met die van jouw. Ontspan eens
Nee, want de legitimiteit van de discussie rondom De Kuip wordt ook vermoord. De meest slappe argumenten worden ontvangen in de aars omdat mensen zich simpelweg weigeren beter te informeren. :r.
  maandag 10 juni 2013 @ 12:42:50 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127615340
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Nee, want de legitimiteit van de discussie rondom De Kuip wordt ook vermoord. De meest slappe argumenten worden ontvangen in de aars omdat mensen zich simpelweg weigeren beter te informeren. :r.
Wacht dan even op Tomatenboer, die probeert het altijd wel.
Elite
Tegen TTIP
pi_127615474
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Ik heb er totaal geen mening over, omdat het mij geen reet interesseert want ik heb er vrij weinig invloed op. Dat jij denkt er wel het fijne van te weten vind ik lachwekkender.

Ik vind blijven in dit stadion prima, het verbouwen (en verneuken) vind ik ook best en een nieuw stadion lijkt mij ook een aardige optie over een jaar of 7/8.
pi_127615477
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef vandermar het volgende:
Ik zeg een nieuwe kuip.
Jep. Laten we een nieuw stadion bouwen. Ik bedoel, met de successen die onlangs geboekt zijn, is een stadion met meer facililteiten een garantie voor succes. De rek is uit De Kuip. Financieel kan Feyenoord niet meer groeien in De Kuip. Dat blijkt wel uit het feit dat:

- De stadionnaam verkocht is (Grolsche Veste, Amsterdam aRENa en natuurlijk... o wacht)
- Merchandising niet beter kan lopen (wel 5000 shirts verkocht in anderhalf uur, en daarna natuurlijk de rest... O wacht)
- Wij vele miljoenen meer verdienen dan bijv. Twente aan de verkoop van alcohol (o wacht)
- Wij tonnen pakken aan het bieden van parkeerfaciliteiten doordeweeks (o wacht)
- We een deal hebben met Opel die meer opleverde dan de deal met ASR: logisch met de betere prestaties van de afgelopen 2 jaar (o wacht)
- Need I continue?

En dan hebben we het nog niet eens over minieme investeringen die ons miljoenen kunnen opleveren:

- Vier meter het veld laten zakken. 2,5 hectare extra ruimte om shit te bouwen.
- Parkeergarage.
- Maasgebouw-II (niet die achterlijke schuur, maar een echt maasgebouw) met extra businessseats en skyboxes

Maargoed. De Kuip, daar hebben we alles uitgehaald hoor jongens. En op andere vlakken kan Feyenoord ook niets meer doen om de begroting steady te laten groeien. :')!
pi_127615618
Overigens nog leuke andere zaken:

- Waarom zeikt Feyenoord niet over de CPM-index en dwingen ze een ander systeem af, omdat ze anders dreigen zelf de televisierechten te exploiteren (kan helaas niet meer door de Fox-deal maar had miljoenen extra kunnen opleveren, sinds wij de meeste EL-leden hebben). Dreigen helpt best vaak, helemaal als een derde van je klantenbestand bestaat uit die groep ^O^

- Waarom heeft Feyenoord geen constructie dat ze een club in een tweede divisie in het buitenland kopen voor 2 ton om jeugdspelers daar al op hun veertiende oid. vast te leggen (o.a. Noorwegen), zodat ze minder snel gekaapt kunnen worden? Om vervolgens die spelers vast te leggen bij Feyenoord als ze zestien zijn, met een symbolische transfersom van 1 euro? (Zullen vast wel haken en ogen aan zitten maar het lijkt me niet uitgesloten onfunctioneel - Misschien gezeik met CAS ofzo? :X ) Want nu is het weer :W :W :W Rodney Kongolo :W :W :W

- Waarom blijven de achterlijken in de club verkondigen dat we geen centen hebben en alleen kunnen kopen als we verkopen? Alleen Geel is slim: "wij MOETEN niet meer verkopen en gaan dus de hoofdprijs vragen". De rest blijft echter achterlijke kreten doen :') Als gevolg waarvan je de transfersommen met 2/3e naar beneden kan stellen :N

Echt, Feyenoord :') Dat bestuur is zo incompetent als een bouwvakker die hartchirurgie moet uitvoeren. :r
pi_127615669
En die berusting onder supporters, WTF is dat man :D Ja we worden 2e en 3e, zijn alle problemen ineens uit de lucht ofzo? Man man man. Nog steeds is het bestuur dikke aids. Gudde door de voordeur naar buiten met een bosje bloemen, heeft zijn saneerwerk goed gedaan. Koevermans met pek en veren naar buiten, gezien de Opeldeal (moet je dalijk kijken wat gebeurt met de shirtverkopen met dat achterlijke logo erop _O-)

Wij hebben echt iemand als muntenman nodig. Godsamme, die vent pompt onze begroting met 15 miljoen naar boven in 1 jaar. Echt zo'n vieze gluiperige rat. Had de schrijver van het boek "hoe word ik een rat" kunnen zijn (hoofdstuk daarin is wel aan hem gewijd overigens _O_ )
pi_127615685
maar ik wil m'n kroketje sneller ;(
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_127615688
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:51 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Overigens nog leuke andere zaken:

- Waarom zeikt Feyenoord niet over de CPM-index en dwingen ze een ander systeem af, omdat ze anders dreigen zelf de televisierechten te exploiteren (kan helaas niet meer door de Fox-deal maar had miljoenen extra kunnen opleveren, sinds wij de meeste EL-leden hebben). Dreigen helpt best vaak, helemaal als een derde van je klantenbestand bestaat uit die groep ^O^

- Waarom heeft Feyenoord geen constructie dat ze een club in een tweede divisie in het buitenland kopen voor 2 ton om jeugdspelers daar al op hun veertiende oid. vast te leggen (o.a. Noorwegen), zodat ze minder snel gekaapt kunnen worden? Om vervolgens die spelers vast te leggen bij Feyenoord als ze zestien zijn, met een symbolische transfersom van 1 euro? (Zullen vast wel haken en ogen aan zitten maar het lijkt me niet uitgesloten onfunctioneel - Misschien gezeik met CAS ofzo? :X ) Want nu is het weer :W :W :W Rodney Kongolo :W :W :W

- Waarom blijven de achterlijken in de club verkondigen dat we geen centen hebben en alleen kunnen kopen als we verkopen? Alleen Geel is slim: "wij MOETEN niet meer verkopen en gaan dus de hoofdprijs vragen". De rest blijft echter achterlijke kreten doen :') Als gevolg waarvan je de transfersommen met 2/3e naar beneden kan stellen :N

Echt, Feyenoord :') Dat bestuur is zo incompetent als een bouwvakker die hartchirurgie moet uitvoeren. :r
Alsof zo'n Murdoch daar van onder de indruk is. :')
pi_127615738
Haha wie van de gebanden is dit?
pi_127615863
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Alsof zo'n Murdoch daar van onder de indruk is. :')
Who gives a shit about Murdoch?

Als al onze betalende leden nu voor een Feyenoordkanaal gaan betalen. Denk jij serieus dat die opbrengsten minder zijn dan je centen delen, of sterker nog, WEGGEVEN aan clubjes als Twente, die om de debielste redenen ooit boven je staan? _O-

Wij vertegenwoordigen verdomme 1/3e van alle kijkers van EL man. Stappen wij uit EL, dan is het voor adverteerders haast equally interessant om bij ons te adverteren dan bij die 17 andere debiele clubjes. Helemaal omdat je doelgroep ook nog eens een stuk minder 'universeel' is _O-

Daarnaast heeft Murdoch de CPM niet verzonnen, get your facts straight.
pi_127615932
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:00 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Who gives a shit about Murdoch?

Als al onze betalende leden nu voor een Feyenoordkanaal gaan betalen. Denk jij serieus dat die opbrengsten minder zijn dan je centen delen, of sterker nog, WEGGEVEN aan clubjes als Twente, die om de debielste redenen ooit boven je staan? _O-

Wij vertegenwoordigen verdomme 1/3e van alle kijkers van EL man. Stappen wij uit EL, dan is het voor adverteerders haast equally interessant om bij ons te adverteren dan bij die 17 andere debiele clubjes. Helemaal omdat je doelgroep ook nog eens een stuk minder 'universeel' is _O-

Daarnaast heeft Murdoch de CPM niet verzonnen, get your facts straight.
Het is maar goed dat jij het allemaal zo goed ziet zeg, wat zou de wereld toch zonder jou moeten.
pi_127616102
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Jep. Laten we een nieuw stadion bouwen. Ik bedoel, met de successen die onlangs geboekt zijn, is een stadion met meer facililteiten een garantie voor succes. De rek is uit De Kuip. Financieel kan Feyenoord niet meer groeien in De Kuip. Dat blijkt wel uit het feit dat:

- De stadionnaam verkocht is (Grolsche Veste, Amsterdam aRENa en natuurlijk... o wacht)
- Merchandising niet beter kan lopen (wel 5000 shirts verkocht in anderhalf uur, en daarna natuurlijk de rest... O wacht)
- Wij vele miljoenen meer verdienen dan bijv. Twente aan de verkoop van alcohol (o wacht)
- Wij tonnen pakken aan het bieden van parkeerfaciliteiten doordeweeks (o wacht)
- We een deal hebben met Opel die meer opleverde dan de deal met ASR: logisch met de betere prestaties van de afgelopen 2 jaar (o wacht)
- Need I continue?

En dan hebben we het nog niet eens over minieme investeringen die ons miljoenen kunnen opleveren:

- Parkeergarage.
- Maasgebouw-II (niet die achterlijke schuur, maar een echt maasgebouw) met extra businessseats en skyboxes

Maargoed. De Kuip, daar hebben we alles uitgehaald hoor jongens. En op andere vlakken kan Feyenoord ook niets meer doen om de begroting steady te laten groeien. :')!
^O^ ^O^ ^O^ ^O^
We gaan er idd geen ene kk op vooruit met de komst van een nieuw stadion. Al helemaal niet zoals Twente je moet dan eerder denken aan Vitesse nou je hebt gezien hoe groot daar de sportieve vooruitgang was na het vertrek van Aalbers en voor de komst van Jordania. Echt een goed streven voor Feyenoord :{w .
blablablabla
pi_127617912
Zucht, schreeuwers }:|

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Bij nieuwe stadia is de naam verkopen rendabel, de hele wereld blijft stadion Feyenoord toch wel de Kuip noemen
quote:
Zit wat in, al was dat wel geld geweest voor Blijdorp ;)
quote:
Wij mogen geen normaal bier verkopen, regelgeving
quote:
Parkeerterrein is van de gemeente en niet van Feyenoord
quote:
Recessie, all sponsorships lopen terug
quote:
- Need I continue?

- Parkeergarage.
Tegenstrijdige berichten, enerzijds zouden de zichtlijnen te ver verslechteren, anderszids zou het kunnen, ga ik geen mening over spuien, laat ik wel aan de schreeuwers over ;)
quote:
Dit hebben ze dus geprobeerd, met die karige schuur als gevolg, maar trek gerust je spaarrekening leeg om een beter ontwerp en betaalbaar alternatief aan te bieden
quote:
Ik ben het met je eens dat het er wel vaak op lijkt dat het bestuur steken laat vallen, maar lekker makkelijk commentaar spuien en anderen afzeiken op het moment dat ze je niet steunen komt ook een beetje simplistisch over. En met het argument komen dat mensen die jij niet kent nooit in het stadion komen lijkt me ook niet helemaal een getoetste claim.

Wel vreemd dat je nu HNS uitkotst en dat als mensen voorstellen dit balletje over 30 jaar op te gooien je een voorstander bent. Ik heb sterk mijn twijfels over het renoveren voor 120 mln als je dan alsnog over 40 jaar een nieuw stadion moet gaan bouwen.

Ik hou van de Kuip, zie ook dat het bestuur vaak steken laat vallen, en heb mijn twijfels of er geen degelijke alternatieven zijn. Ik zie echter ook wel dat we in een ontzettend verouderd stadion spelen waarbij ik me kan voorstellen dat bijvoorbeeld investeerders terughoudender zijn dan in een lux complex. Ook mijn vader (50 jaar lang bezoeker geweest) werd het traplopen te veel.
Op een bepaalde termijn zullen we naar een nieuw stadion moeten, en of dat het een goed idee is om dat nu te doen, of over 40-50 jaar, wil ik wel teruglezen in de neutrale second opinions.
Die geloof ik eerder dan die vanuit RDK, of iemand die zijn eigen voorstel nog even in het midden gooit, of de onderzoekstechnieken die Feyenoord heeft gebruikt, maar ik heb het TNO-rapport nog nooit kunnen inzien -O-
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_127618295
Vandaag viel me op dat die nieuwe Feyenoordfanshop in het centrum niet te vinden is. Dat soort zaken zijn wel belachelijk.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 10 juni 2013 @ 14:09:05 #24
321382 vandermar
pi_127618448
Ik denk dat er na 80 jaar de rek wel uit is.
RvP; Feyenoord
pi_127618962
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:57 schreef ace_eleven het volgende:
Zucht, schreeuwers }:|

[..]

Bij nieuwe stadia is de naam verkopen rendabel, de hele wereld blijft stadion Feyenoord toch wel de Kuip noemen
Dacht die hoogleraar toch adners over.

quote:
Zit wat in, al was dat wel geld geweest voor Blijdorp ;)
Niet waar. Olli's voor hun. Shirts voor ons.

quote:
Wij mogen geen normaal bier verkopen, regelgeving
Daar gaat het niet om. Wij exploiteren die shit niet. Doet een bedrijf. :')!

quote:
Parkeerterrein is van de gemeente en niet van Feyenoord
Als ze garant willen staan voor 165 miljoen, mag dit wel een heel klein probleem heten inverhouding.

quote:
Recessie, all sponsorships lopen terug
Serieus, :')! Dat is dus onzin. Echt dikke onzin. Je moet alleen goed je werk kennen doen.

quote:
Dit hebben ze dus geprobeerd, met die karige schuur als gevolg, maar trek gerust je spaarrekening leeg om een beter ontwerp en betaalbaar alternatief aan te bieden
Olympiaweg asfalteren, klaar.

De rest kan ik niet op ingaan want ik moet weg :{
pi_127618974
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:09 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat er na 80 jaar de rek wel uit is.
Goed argument man :')
pi_127618980
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef Muto het volgende:
Vandaag viel me op dat die nieuwe Feyenoordfanshop in het centrum niet te vinden is. Dat soort zaken zijn wel belachelijk.
Zat uberhaupt al in een kansloze locatie
pi_127619053
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Zat uberhaupt al in een kansloze locatie
Locatie is prima, maar totaal niet aangegeven. Het zit IN het VVV-kantoor, alleen kun je dat alleen weten als je superslim bent. Een gemiddelde supporter zoals jij zal dat nooit weten. Het moet echt heel wat beter aangegeven gaan worden.
pi_127619067
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Als ze garant willen staan voor 165 miljoen, mag dit wel een heel klein probleem heten inverhouding.

[..]

Serieus, :')! Dat is dus onzin. Echt dikke onzin. Je moet alleen goed je werk kennen doen.

[..]

Je bent nergens op in gegaan man. ;(
pi_127619198
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:25 schreef Muto het volgende:

[..]

Locatie is prima, maar totaal niet aangegeven. Het zit IN het VVV-kantoor,
:?
quote:
alleen kun je dat alleen weten als je superslim bent. Een gemiddelde supporter zoals jij zal dat nooit weten. Het moet echt heel wat beter aangegeven gaan worden.
_O_
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_127619412
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:?

[..]

_O_
Als ze het aan de voorzijde aangeven zit het tegen de Binnenwegplein aan, waar iedereen vanaf Beurs richting de stad langsloopt. Dan is het een prima plek.
pi_127620245
quote:

[..]

Ja, en iemand die iets roept waar je het mee eens bent heeft toch gelijk
quote:
Bron? Alles wat ik heb gelezen/ heb kunnen vinden beweert anders, zou ook vreemd zijn om te profiteren van een red-Blijdorp-actie. Voor zover ik weet ontvingen wij gewoon hetzelfde geld van ASR aan sponsoring en was alle FeyBlij-merchandise-opbrengst voor Blijdorp

quote:
En dat bedrijf heet Feyenoord stadion NV, met Van Merwijk als directeur. Die hebben het in ieder geval wel op de balans van het jaarverslag staan, met 2.2mln omzet in 2012. Als je het beter weet, bron?
quote:
[..]

Ja, ze geven de grond gewoon weg aan Feyenoord, zodat Feyenoord kan profiteren van de klanten voor de winkelketens/ Pathe aan de stadionweg, dat lijkt me uiterst onwaarschijnlijk. Het zal wel een reden hebben dat de gemeente dat parkeerterrein gratis houdt...
quote:
Oja, als je dat gewoon ken, ken je alles regelen ja :')
(wellicht een bron van iemand die dit of vorig jaar een beter sponsorcontract heeft afgesloten in NL?)
quote:
Daar ligt al asfalt :P
Maar wil je het plein afschaffen????? :N
quote:
keejthnxbye :W
pi_127620259
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:36 schreef Muto het volgende:

[..]

Als ze het aan de voorzijde aangeven zit het tegen de Binnenwegplein aan, waar iedereen vanaf Beurs richting de stad langsloopt. Dan is het een prima plek.
Ok :)
pi_127622985
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Wacht dan even op Tomatenboer, die probeert het altijd wel.
Present. :P

Ik lees wel mee hoor, maar zelfs ik word een beetje moe van deze discussie waar ook veel non-argumenten en waarschijnlijkheden / verwachtingen worden gepresenteerd als waarheden.

Ik heb besloten de diverse second opinions af te wachten.

Maar vooralsnog blijf ik voorstander van een nieuw stadion.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 10 juni 2013 @ 16:25:13 #35
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127623254
Wanneer begint het seizoen weer? Kunnen we het tenminste weer over voetbal hebben :@ .
2000 light years from home
  maandag 10 juni 2013 @ 16:26:08 #36
321382 vandermar
pi_127623282
quote:

[..]

Goed argument man :')
Ik hoef mij hier niet voor te verantwoorden dus ja
RvP; Feyenoord
pi_127623597
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik heb besloten de diverse second opinions af te wachten.
Tja, en wat is die waard als niet alle gevens verstrekt worden.
  maandag 10 juni 2013 @ 16:44:15 #38
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127623826
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Merkie het volgende:
Wanneer begint het seizoen weer? Kunnen we het tenminste weer over voetbal hebben :@ .
quote:
Agenda
26 juni 2013: Eerste training
6 juli 2013: SC Feyenoord - Feyenoord
8 - 13 juli 2013: Trainingskamp Ermelo
9 juli 2013: FC Horst - Feyenoord
11 juli 2013: HHC Hardenberg - Feyenoord
26 juni eindelijk weer naar De Kuip dus :)
  maandag 10 juni 2013 @ 16:44:53 #39
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127623846
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:44 schreef Grifte het volgende:

[..]

[..]

26 juni eindelijk weer naar De Kuip dus :)
Thanks!
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 18:15:37 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127626627
Goh, het gaat weer eens over hns / de Kuip :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 10 juni 2013 @ 18:30:11 #41
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_127627025
quote:
12s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Goh, het gaat weer eens over hns / de Kuip :')
Ik heb het gevoel dat Feyenoord aardig genaaid gaat worden met dat nieuwe stadion.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 10 juni 2013 @ 19:11:10 #42
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127628751
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Feyenoord aardig genaaid gaat worden met dat nieuwe stadion.
Nogal, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_127628773
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat niemand echt weet waar hij over praat. Vrij vermoeiend.
  maandag 10 juni 2013 @ 19:18:49 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127629158
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat niemand echt weet waar hij over praat. Vrij vermoeiend.
Ik denk dat AFCNiels wel bij het rechte eind komt te zitten, wat jij ook vindt.
Elite
Tegen TTIP
pi_127629300
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk dat AFCNiels wel bij het rechte eind komt te zitten, wat jij ook vindt.
Zal best zijn, maar 't is allemaal van dat ongefundeerde geblaat. Doe onderzoek en doe je uitspraak of leer leven met 't feit dat je mening vanaf een bepaald punt ongefundeerd is. Ik geef hiermee geen waardeoordeel, het is gewoon een feit.
  maandag 10 juni 2013 @ 19:23:42 #46
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127629444
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zal best zijn, maar 't is allemaal van dat ongefundeerde geblaat. Doe onderzoek en doe je uitspraak of leer leven met 't feit dat je mening vanaf een bepaald punt ongefundeerd is. Ik geef hiermee geen waardeoordeel, het is gewoon een feit.
Kan jij als student niet even onderzoek doen dan?
Elite
Tegen TTIP
pi_127630096
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan jij als student niet even onderzoek doen dan?
Ik ga m'n masterthesis al over medefinanciering van sportaccomodaties door de overheid schrijven.
  maandag 10 juni 2013 @ 19:36:40 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127630161
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ga m'n masterthesis al over medefinanciering van sportaccomodaties door de overheid schrijven.
Kan je dus mooi twee vliegen in één klap slaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_127630202
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan je dus mooi twee vliegen in één klap slaan.
In welk opzicht?
  maandag 10 juni 2013 @ 19:44:16 #50
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127630651
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

In welk opzicht?
De Kuip is ook een sportaccomodatie. Krijgt hoogstwaarschijnlijk ook een financiële injectie, zij het middels een garantstelling, vanuit de overheid. Daar kan vast ook wel wat over kwijt in je thesis.
Elite
Tegen TTIP
pi_127630678
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:44 schreef Happel het volgende:

[..]

De Kuip is ook een sportaccomodatie. Krijgt hoogstwaarschijnlijk ook een financiële injectie, zij het middels een garantstelling, vanuit de overheid. Daar kan vast ook wel wat over kwijt in je thesis.
Dat was ook de reden om voor dat onderwerp te kiezen idd. Probleem is alleen dat je voor goed onderzoek veel gegevens moet hebben, die niet beschikbaar zijn voor 't publiek.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2013 19:45:51 ]
pi_127633319
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef ace_eleven het volgende:

Bron? Alles wat ik heb gelezen/ heb kunnen vinden beweert anders, zou ook vreemd zijn om te profiteren van een red-Blijdorp-actie. Voor zover ik weet ontvingen wij gewoon hetzelfde geld van ASR aan sponsoring en was alle FeyBlij-merchandise-opbrengst voor Blijdorp

Je denkt serieus dat Feyenoord een half jaar shirtverkoop weg gaat doen? :')
Want hoe je het bekijkt, de verkoop van de Blijdorp shirts is natuurlijk wel ten koste van de ASR shirtverkoop gegaan.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_127633350
Leuk om HMF hier nog eens te zien overigens ^O^
pi_127633378
Krijg echt buikpijn bij de gedachte van een nieuw stadion
  maandag 10 juni 2013 @ 21:02:29 #55
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127635319
Met een beetje geluk zijn we eind juli al geplaatst.

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)st-en-Besiktas.dhtml
Elite
Tegen TTIP
  maandag 10 juni 2013 @ 21:08:17 #56
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_127635710
Met een beetje geluk spelen we begin juli een oefenwedstrijdje tegen Napoli.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_127635720
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat Feyenoord een half jaar shirtverkoop weg gaat doen? :')
Want hoe je het bekijkt, de verkoop van de Blijdorp shirts is natuurlijk wel ten koste van de ASR shirtverkoop gegaan.
Ja, dat is ook wel weer waar, maar ze hebben het wel sterk aangeboden als steun voor Blijdorp, dus wellicht zit er een andere constructie aan vast, 50-50 of compensatie van ASR oid, dunno...

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, ik probeer hier en daar wat uit te zoeken, Ik heb ook wel eens het TNO-rapport opgevraagd bij TNO, om onderzoek te kunnen doen, maar no-reply -O-
Verder probeer ik me niet te veel te mengen in die discussies, laat het meestal aan Tomatenboer over :P , maar als dat soort schreeuwende mensen geen weerwoord krijgen op fora geloven ze dat iedereen het met ze eens is :')
pi_127637132
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel weer waar, maar ze hebben het wel sterk aangeboden als steun voor Blijdorp, dus wellicht zit er een andere constructie aan vast, 50-50 of compensatie van ASR oid, dunno...
Feyenoord de shirts, Blijdorp de olli's was de deal.

quote:
Ja, ik probeer hier en daar wat uit te zoeken, Ik heb ook wel eens het TNO-rapport opgevraagd bij TNO, om onderzoek te kunnen doen, maar no-reply -O-
Niet gek he. Komt de club niet uit. Nu gelekt is dat het stadion totaal geen last heeft van betonrot en metaalmoeheid, is de noodzaak van een nieuw stadion ook ineens veel minder. Dat waren namelijk de argumenten een jaar of 10 terug, rond 2006. Kan je zien hoe leugenachtig dat zooitje is in het maasgebouw.

quote:
Verder probeer ik me niet te veel te mengen in die discussies, laat het meestal aan Tomatenboer over :P , maar als dat soort schreeuwende mensen geen weerwoord krijgen op fora geloven ze dat iedereen het met ze eens is :')
Hoop vooral dat mensen zien hoe belachelijk onbetrouwbaar het bestuur is. Zolang dat maar duidelijk is en mensen iig. een stuk skeptischer zijn ten aanzien van HNS, ben ik al tevreden.
pi_127637146
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef De_Pel het volgende:
Leuk om HMF hier nog eens te zien overigens ^O^
Ik kreeg al eerder een berichtje daarover in de slowchat maar dat ben ik niet hoor
pi_127645100
Ah HMF is weer terug
* Verwijderd *
pi_127649283
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Hoop vooral dat mensen zien hoe belachelijk onbetrouwbaar het bestuur is. Zolang dat maar duidelijk is en mensen iig. een stuk skeptischer zijn ten aanzien van HNS, ben ik al tevreden.
Ik vertrouw het Feyenoord-bestuur ook zeker niet onvoorwaardelijk. Ik heb alleen altijd het gevoel dat bronnen als LN en co altijd maar zoeken om ook maar ergens tegenaan te schoppen. Ik heb het gevoel dat het bestuur wel het beste met Feyenoord voor heeft, maar ook een tweede agenda erop nahoudt die henzelf financieel verbetert. Het feit dat ze er zo weinig over los willen laten, al zo diep in zee zijn met VolkerWessels wekt ook bij mij geen vertrouwen nee.

Ik vind de Kuip glorieus, maar ik maak wel een onderscheid tussen wat het beste is voor Feyenoord en het beste is voor de Kuip. Ik zie het graag voortbestaan, maar als sentiment mensen ertoe doet bewegen dat de Kuip behouden moet worden schiet dat mijn inziens tekort.

Het financiele plaatje is natuurlijk moeilijk te vergelijken aangezien een nieuw stadion met alle mogelijke wenselijke accomodaties vanzelfsprekend veel meer kosten dan een renovatie. Verder wacht ik ook maar gewoon second opinions af, en verwacht ik dat indien blijkt dat ze info hebben achter gehouden dat ze dan toch wel door de mand vallen.

Nuff said denk ik, gewoon weer afwachten, en aftellen naar het nieuwe seizoen :)
pi_127654929
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:45 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb het gevoel dat het bestuur wel het beste met Feyenoord voor heeft, maar ook een tweede agenda erop nahoudt die henzelf financieel verbetert.
Je weet dat dat haast per definitie al een contradictie oplevert?

Voorbeeldje uit Groningen. Moest een nieuwe kolencentrale komen in de Eemshaven. De Provincie Groningen besloot dat dat ding er absoluut moest komen, want "goed voor de werkgelegenheid". Wel worden vragen gesteld bij de haalbaarheid, sinds zo'n kolencentrale al snel miljarden kost. Vervolgens moet door het Havenbedrijf Eemshaven / Delfszijl besloten worden tegen welke prijs de grond verkocht wordt waar dat ding staat.

Drie keer raden wie daar - wederom - achter de onderhandelingstafel zaten en tegen welke prijs de grond verkocht is.... _O-. Lekker joh, zo'n dubbele functie met twee petten. Vooral ook realistisch dat je vanuit twee verschillende perspectieven kan beredeneren.

ZELFS al zou je dat kunnen (en let op: dat kan niet), zou je, om alle schroom van je af te werpen, zelf niet in zo'n situatie moeten willen zitten. Gewoon om verdachtmakingen vanuit het publiek te voorkomen. En daarom is het gewoon be-la-che-lijk dat mannen uit een bouwbedrijf even de tent komen runnen bij Feyenoord. En - he toevallig - een week later een nieuw stadion aankondigen. :').
pi_127655804
Topic is niks aan meer dezer dagen.
pi_127656227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Kerftminister het volgende:
Eensch ;(
pi_127656630
quote:
Het aangluren niet waard inderdaad, wat een bagger :r :r
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:34:36 #66
321382 vandermar
pi_127656656
quote:
Nog 15 dagen volhouden
RvP; Feyenoord
pi_127656775
quote:
I know, maar er is dan ook bar weinig interessant nieuws te melden, nog even de column van Willem dan, van gisteren, maar nog niet gepost, om het goed te maken :@

quote:
Middenveld is los zand; het is te gek voor woorden dat Clasie niet speelt

5-1 tegen Rusland. Ja, dat is een geweldige uitslag van Jong Oranje. Maar deze uitslag geeft niet het reële beeld. We speelden de wedstrijd uit tegen tien man, maar bij elf tegen elf kregen die Russen aardige kansen hoor. En bij tien tegen elf, bij een stand van 2-1, hadden ze het ook nog af en toe moeilijk. Blijft die 3-1 lang uit, dan kun je echt nog in de problemen komen.

Natuurlijk hoop ik dat Jong Oranje het EK wint, maar we hoeven toch niet allemaal in de optocht mee te lopen. Had ik vroeger als trainer ook weleens. Dan hadden we met 5-1 gewonnen en was ik toch niet tevreden. Dan keken de spelers me aan van: 'Wat is er nou?' Maar ik voel gewoon dat dit Jong Oranje nog in de problemen gaat komen.

Ik ben heel benieuwd hoe het straks zal gaan in wedstrijden als het er echt om gaat, want het is me niet duidelijk wat coach Cor Pot nu eigenlijk wil met zijn middenveld. Dat hangt als los zand aan elkaar. Bij elke grote ploeg is het middenveld het hart van het elftal. Maar bij Jong Oranje gaat juist dat dus niet goed. Maher speelt beneden zijn niveau. Van Ginkel werkt hard, maar speelt in een andere rol dan bij Vitesse. En Strootman kan er moeilijk lijn in brengen.

De mensen bij Jong Oranje hoor ik steeds zeggen dat het positiespel al tijden goed is. Maar dan moeten ze mij maar eens uitleggen wat zij onder goed positiespel verstaan. Het kan natuurlijk dat ze mij op mijn oude dag nog iets kunnen leren, maar ik denk eigenlijk dat zij niet weten wat positiespel is. Want het spel van Jong Oranje heeft weinig weg van een positiespel. Dat is gewoon de bal rondspelen. Van De Vrij naar Martins Indi, van Van Rhijn naar Van Ginkel en dan weer terug naar de keeper.

Juist tegen tien man moeten deze jongens kunnen laten zien dat ze goed kunnen voetballen, dat ze zo kunnen spelen dat ze kansen kunnen creëren. Maar je zou die wedstrijden tegen Duitsland en Rusland eens terug moeten kijken en dan zie je dat van de honderd ballen die worden onderschept er negentig worden teruggespeeld.

Het is te gek voor woorden dat Clasie niet speelt. Hij is normaal gesproken de beste middenvelder van allemaal, verdedigend, positioneel en in aanvallend opzicht. De coach moet vooral doen wat hij wil, maar ik zou spelen met Strootman op links, Clasie op rechts en met Van Ginkel net achter de spits.

Dit is een lichting die Europees kampioen kan worden met voetbal, waarover de mensen nog jarenlang zullen zeggen: 'Dat was goed! We hebben genoten.' Maar we moeten erkennen dat we veel geluk hebben gehad. Tegen Duitsland had Zoet rood moeten krijgen en hadden we de mazzel dat Fer die bal op het laatst inkopte. En gisteren mochten we niet klagen dat die Russen met tien man kwamen te staan. We hadden geen grip. We hadden zomaar kunnen verliezen. Dat moet je niet vergeten.

Of ik verwacht dat Cor Pot iets gaat veranderen aan zijn team? Dat moet hij zelf weten. Misschien zegt ie wel: 'Het gaat best lekker zo.' Nou, oké dan.
pi_127656949
Eens met Willem, zijn reactie had ie iig al goed voorspeld. _O-
pi_127659419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

I know, maar er is dan ook bar weinig interessant nieuws te melden, nog even de column van Willem dan, van gisteren, maar nog niet gepost, om het goed te maken :@

[..]

Willem is een baas joh. Die is echt zo verzot op Clasie dat hij niet meer objectief is. Vind ik wel schattig in hem.

Overigens wel een schande dat Clasie niet speelt ja.
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 12:56:31 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127659632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:50 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Willem is een baas joh. Die is echt zo verzot op Clasie dat hij niet meer objectief is. Vind ik wel schattig in hem.

Overigens wel een schande dat Clasie niet speelt ja.
Nou ja, ik heb dat middenveld zien spelen en ik zag het gemis van Clasie nou niet direct terug met die 5-1 :')
4045
onlogisch
pi_127659782
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb dat middenveld zien spelen en ik zag het gemis van Clasie nou niet direct terug met die 5-1 :')
Werden bij tijde en wijlen anders aardig overlopen hoor. Vooral die Strootman is me een portie slecht zeg :D
pi_127659855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Werden bij tijde en wijlen anders aardig overlopen hoor
. Vooral die Strootman is me een portie slecht zeg :D
Alsof Clasie dat wel eventjes recht trekt.
pi_127659905
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Clasie is wel echt een opjager/ballenafpakker, ik denk in grotere mate dan Strootman en Van Ginkel, dus hij zou daar wel een vershil kunnen maken ja
pi_127660039
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Clasie is bester dan Strootman hoor blinde vink. Doet zijn schouderblessure weinig aan af.
pi_127660216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Clasie is bester dan Strootman hoor blinde vink. Doet zijn schouderblessure weinig aan af.
Oké man.
pi_127660319
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oké man.
Brrrrrrra braaaaaaa pow pow pow
pi_127660552
quote:

[..]

Behalve dan dat Rusland met een helft 10 tegen 11 bijna 2-2 maakte en het na de 3-1 compleet liet lopen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_127660657
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Behalve dan dat Rusland met een helft 10 tegen 11 bijna 2-2 maakte en het na de 3-1 compleet liet lopen.
Dat stond ook al in dat artikel piemel. :P
pi_127660732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Clasie speelt echt niet opvallend op EK alleen onze vriend Fer doet het echt goed op het middenveld.
blablablabla
pi_127660771
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Clasie speelt echt niet opvallend op EK alleen onze vriend Fer doet het echt goed op het middenveld.
Fer moet gewoon voor 10 miljoen oppleuren, pakken wij ook weer een miljoen op die nozem.
pi_127660801
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Fer moet gewoon voor 10 miljoen oppleuren, pakken wij ook weer een miljoen op die nozem.
Echt? :D Dat zou kknice zijn _O_
Vanuit een clausule of hoezo krijgen wij dat?
blablablabla
pi_127660841
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Echt? :D Dat zou kknice zijn _O_
Vanuit een clausule of hoezo krijgen wij dat?
10% transFERvergoeding bedongen in het contract van Fer door Geel
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:46:04 #83
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_127661382
quote:

[..]

Clasie pakt nota bene alle ballen af man.
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_127661573
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef GVU het volgende:

[..]

Clasie pakt nota bene alle ballen af man.
Ja maar hij gaat nooit eens mee naar voren of schiet fatsoenlijk op goal. Dat viel dit jaar bij Feyenoord ook tegen.
Defensief en spelverdelend prima, als in een 7 want ook zondag liet hij gaten vallen maar zelfs in zijn rol als controleur zou iets van dreiging of een goal niet verkeerd zijn. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord deed hij dat meer.
blablablabla
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 13:52:06 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127661588
Ook hier meld ik het even, mn seizoenskaart op S is er doorheen gekomen ^O^

Het is dus toch mogelijk voor nieuwe aanvragen om direct op gele zijde te komen!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_127661736
Hoop dat die kanjerlijers mij ook eens duidelijkheid gaan geven. :').
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:59:07 #87
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127661867
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Welk vak heb je aangevraagd?
pi_127661901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef Grifte het volgende:

[..]

Welk vak heb je aangevraagd?
W1 zweimal
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:01:39 #89
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127661977
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

W1 zweimal
Als het goed is moet je allang bericht hebben gehad, wij hebben vorige week (of die week daarvoor?) al bericht gehad over verlenging. Bij veel personen kwam die mail echter niet aan, moest je even klantenservice mailen/bellen.

Had zelf ook problemen met verlenging van maat en mij, ze plaatsten ons verkeerd. Toen maar vorige week gebeld en na aanhoudend gezeur dat heel W uitverkocht was heeft ze toch maar overleg gepleegd en ons twee seizoenkaarten op W3 geschonken.
pi_127662000
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Mn maat heeft ook nog niks gehoord :? Is een nieuwe SK houder overigens
pi_127662031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Grifte het volgende:

[..]

Als het goed is moet je allang bericht hebben gehad, wij hebben vorige week (of die week daarvoor?) al bericht gehad over verlenging. Bij veel personen kwam die mail echter niet aan, moest je even klantenservice mailen/bellen.

Had zelf ook problemen met verlenging van maat en mij, ze plaatsten ons verkeerd. Toen maar vorige week gebeld en na aanhoudend gezeur dat heel W uitverkocht was heeft ze toch maar overleg gepleegd en ons twee seizoenkaarten op W3 geschonken.
Ik ben overgestapt van Z4 naar W1. :@
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:44 #92
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127662074
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Zelfde hier, W1 was ook goedgekeurd bij mij. Maat was enkel nieuwe aanvraag, en hem plaatsten ze op Z. Maargoed even 'onderhandelen' met de klantenservice en het lost zich wel op joh.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:49 #93
321382 vandermar
pi_127662079
quote:

[..]

Niet? Dan heb je niet goed zitten kijken want Strootman en Maher spelen nog geen kut nat.
RvP; Feyenoord
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:04:51 #94
321382 vandermar
pi_127662125
quote:

[..]

:') Scoort twee keer maar voor de rest vaker balverlies dan Maher _O-
RvP; Feyenoord
pi_127662292
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Mn maat heeft ook nog niks gehoord :? Is een nieuwe SK houder overigens
Club is ook zo goed in haar communicatie he. :').
pi_127662455
quote:

[..]

Hoi HMF :')
pi_127662465
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Hoi HMF :')
Nee ben een goede vriend van m
pi_127663233
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:08 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Club is ook zo goed in haar communicatie he. :').
Hij heeft net gebeld en de SK is toegewezen op W3. Mooi dat ze het even laten weten!
pi_127663244
Hem zien als HMF :')

SPOILER: HMF
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:33:31 #100
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127663400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Hij heeft net gebeld en de SK is toegewezen op W3. Mooi dat ze het even laten weten!
Klopt, echt bij veel mensen misgegaan met het mailtje. Naar het schijnt zou er een tweede mail worden gestuurd om het te herstellen, maar dat is er niet van gekomen. Dus als hier nog mensen zijn die nog niets gehoord hebben, gewoon contact opnemen met de klantenservice, alle aanvragen staan al in het systeem.
pi_127663817
Wij staan op W1 ole ole! _O_
pi_127665327
quote:

[..]

hmm wie zou dat ook alweer nog meer doen? :O
* Verwijderd *
pi_127665388
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

hmm wie zou dat ook alweer nog meer doen? :O
HMF. Dat is de tweede SCC :)

Hij is toegewezen trouwens. Hij kijkt er naar uit om bij grifte e.d. te staan.
pi_127665476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:16 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

HMF. Dat is de tweede SCC :)

Hij is toegewezen trouwens. Hij kijkt er naar uit om bij grifte e.d. te staan.
hmm ja ik snap dat je het verborgen ofzo wil houden voor de mods, maar je valt wel een beeeeetje door de mand zegmaar.
* Verwijderd *
pi_127665515
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

hmm ja ik snap dat je het verborgen ofzo wil houden voor de mods, maar je valt wel een beeeeetje door de mand zegmaar.
Nee hoor! O+ Zit zelfs op hetzelfde IP als mijn vriend HMF (duh) en zit al twee dagen hier zonder problemen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:28:07 #106
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127665969
@Happel, heeft dit nog consequenties voor onze plaatsing?

quote:
Málaga mag komend seizoen definitief niet uitkomen in het toernooi om de Europa League, ondanks een zesde plaats in het afgelopen seizoen. Dat heeft het internationaal sporttribunaal CAS dinsdagmiddag besloten.

In december bestrafte de UEFA Málaga voor het niet op orde hebben van de financiën. De Zuid-Spanjaarden zouden het eerstkomende seizoen waarin men Europees voetbal afdwong, gedurende een looptijd van vier jaar, niet in actie mogen komen. Málaga ging in beroep tegen de straf, maar het CAS was niet te vermurwen.

Een mogelijke tweede seizoen schorsing hing Málaga boven het hoofd als niet voor eind maart bepaalde schulden zou zijn voldaan. Dat gebeurde echter wel, waardoor de UEFA het tweede seizoen uitsluiting schrapte. Het Europese ticket gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Sevilla, daar het hoger geëindigde Rayo Vallecano niet over een UEFA-licentie beschikt.
pi_127666014
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:28 schreef Grifte het volgende:

[..]

jep. Positief mitsclub in de plaats kom. Met minder punten
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:28:58 #108
321382 vandermar
pi_127666022
quote:

[..]

quote:

[..]

Hangt van het aantal punten dat ze hadden af? Zullen wel veel punten vorig jaar gekregen hebben.
RvP; Feyenoord
pi_127666146
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Nee hoor! O+ Zit zelfs op hetzelfde IP als mijn vriend HMF (duh) en zit al twee dagen hier zonder problemen.
Ah dus je laat hem af en toe een commentje typen, vandaar.

Maar ik wil natuurlijk wel pics van je boobies als bewijs, dat begrijpt een pientere jongedame als jij ook wel.
* Verwijderd *
pi_127669074
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Maar ik wil natuurlijk wel pics van je boobies als bewijs, dat begrijpt een pientere jongedame als jij ook wel.
Die boobies zijn voor HMF maar ik denk dat je het niet goed begrijpt O+
pi_127670792
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:31 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

10% transFERvergoeding bedongen in het contract van Fer door Geel
:N

5% van de winst + opleidingsvergoeding.
pi_127672230
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Volgens mij is hij 'een vriend' van HMF, voor zover we dat moeten geloven natuurlijk.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:03:16 #113
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127672374
quote:

[..]

Nee, was al rekening mee gehouden.
Elite
Tegen TTIP
pi_127672404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:58 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Volgens mij is hij 'een vriend' van HMF, voor zover we dat moeten geloven natuurlijk.
was gisteren inderdaad nog een huisgenoot
pi_127672958
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]

:N

5% van de winst + opleidingsvergoeding.
Wat dus effectief uitkomt op 10%, sinds hij tot zijn 21e bij ons speelde en tot die leeftijd het opleidingspercentage oploopt :9~

Toch? Of was het 23?
pi_127672987
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:04 schreef Adames het volgende:

[..]

was gisteren inderdaad nog een huisgenoot
'Mijn vriend' kan niet gewoon 'mun vriend' betekenen, zoals 'een maat van me'? Zie ook:

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Die boobies zijn voor HMF maar ik denk dat je het niet goed begrijpt O+
pi_127673411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:24 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

'Mijn vriend' kan niet gewoon 'mun vriend' betekenen, zoals 'een maat van me'? Zie ook:

[..]

ok, maar ik koop toch een ps4
pi_127673441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:37 schreef Adames het volgende:

[..]

ok, maar ik koop toch een ps4
Dat mag! Ik ben zelf geen sonyfan. Heb wel een mooie telefoon van ze overigens.
pi_127673709
Tomatenboer is een jood :r
blablablabla
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:50:33 #120
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_127673879
Waar blijven die geruchten. Veel te stil rond Feyenoord.
pi_127674067
Wat sta ik weer lekker op de foto zeg :')
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 19:03:27 #122
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127674293
Op welke datum speelt Feyenoord weer tegen Barendrecht?
4045
onlogisch
pi_127674426
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Wat sta ik weer lekker op de foto zeg :')
Foto? Waar?

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Op welke datum speelt Feyenoord weer tegen Barendrecht?
Niet, ivm kunstgrasveld daar.
pi_127674468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef Muto het volgende:

[..]

Foto? Waar?

Voor de uitkaart.
pi_127674512
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:

[..]

Voor de uitkaart.
Ah ja, ik heb hem gisteren laten maken. Leuk met dat nummertje op de foto. :')
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 19:10:17 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127674524
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef Muto het volgende:

[..]

Foto? Waar?

[..]

Niet, ivm kunstgrasveld daar.
Ok, dus die traditie is dood nu?
4045
onlogisch
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:10:44 #127
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127674538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef Muto het volgende:

[..]

Om de hoeveel jaar moet je dat eigenlijk weer doen?
pi_127674546
quote:

[..]

Ja net criminelen man
pi_127674862
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef Grifte het volgende:

[..]

Om de hoeveel jaar moet je dat eigenlijk weer doen?
Geen idee, ik had nog geen uitkaart.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:20:24 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127674917
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:50 schreef PIETR het volgende:
Waar blijven die geruchten. Veel te stil rond Feyenoord.
Gudde heeft afgelopen zondag nog gezegd dat de club niet in staat is om spelers te kopen, mits verkoop. Eventueel gaan ze iemand huren of transfervrij binnenhalen.
Elite
Tegen TTIP
pi_127674972
quote:

[..]

Je voelt je echt een crimineel he met dat ding. :')
pi_127675317
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Gudde heeft afgelopen zondag nog gezegd dat de club niet in staat is om spelers te kopen, mits verkoop. Eventueel gaan ze iemand huren of transfervrij binnenhalen.
Genoeg transfervrije opties lijkt mij.

Niet voor de basis wellicht, maar wel voor de breedte.

In verband met - hopelijk - een druk Europees programma komende jaargang lijkt me dat ook wel belangrijk. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_127675504
SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:08:45 Feyenoord 3-2 Ajax Bulykin lkkr reageer retweet
Weer een gezwel uit de opleiding verwijderd, goede zaak.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:37:41 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127675571
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:08:45 Feyenoord 3-2 Ajax Bulykin lkkr reageer retweet
Ik was hem al aan het opzoeken, maar niet nodig :D.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:39:09 #135
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127675630
Mooi dat dat teringventje is opgerot :W
pi_127675636
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Genoeg transfervrije opties lijkt mij.

Niet voor de basis wellicht, maar wel voor de breedte.

In verband met - hopelijk - een druk Europees programma komende jaargang lijkt me dat ook wel belangrijk. :)
Extra aanvaller lijkt me geen overbodige luxe, zeker als G. Fernandez en Sisse weggaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:40:34 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127675686
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Extra aanvaller lijkt me geen overbodige luxe, zeker als G. Fernandez en Sisse weggaan.
Gewoon Guidetti terug halen. Toch Caland?
Elite
Tegen TTIP
pi_127675755
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:40 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon Guidetti terug halen. Toch Caland?
Ik hoorde dat krek pellemiej wel wil die is van de faynort hoolikens
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:43:37 #139
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127675795
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Is dat gewoon een Nederland die als username Surii swag heeft? :')
Elite
Tegen TTIP
pi_127675907
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zijn de echte stoere jongens inderdaad. :')
pi_127675950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Sisse blijft wel hoor, niemand die hem wil hebben.
pi_127676173
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:23 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Wat dus effectief uitkomt op 10%, sinds hij tot zijn 21e bij ons speelde en tot die leeftijd het opleidingspercentage oploopt :9~

Toch? Of was het 23?
Nee. Beter lezen. Nog even buiten dat het volgens mij inderdaad tot 23 is, is die andere 5% over de WINST. DWZ. Als ze hem verkopen voor 10 en hij heeft 5,5 gekost, maken ze 4,5 winst, waar wij 5 % van krijgen. Dat komt overeen met 2,25% van het totaalbedrag.
pi_127676228
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:43 schreef Happel het volgende:

[..]

of gewoon een Albinoneger net als Gil Swerts.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_127676232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

Sisse blijft wel hoor, niemand die hem wil hebben.
Daar ben ik ook bang voor ja, met al die blessures en zijn hoge salaris.
pi_127676267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nee. Beter lezen. Nog even buiten dat het volgens mij inderdaad tot 23 is, is die andere 5% over de WINST. DWZ. Als ze hem verkopen voor 10 en hij heeft 5,5 gekost, maken ze 4,5 winst, waar wij 5 % van krijgen. Dat komt overeen met 2,25% van het totaalbedrag.
+ opleidingsvergoeding
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:59:02 #146
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127676344
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

+ opleidingsvergoeding
Hij heeft het over de opleidingsvergoeding.

Edit: toch?
pi_127676371
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:59 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nee.
pi_127676435
Opleidingsvergoeding is 4% van de totale transfersom (tot zijn 21e bij Feyenoord, als hij tot 23 hier was was het 5% geweest. Daarnaast 5% van de winst. Dus bij 10 miljoen is het 400.000 (4% van 10m) + 225.000 (5% van 4,5m) = 625.000.

Er vanuit gaande dat 5% van de winst is afgesproken, maar dat lijkt me heel erg weinig. 5% lijkt me het minimum waar je vanuit mag gaan (Van Geel wilde het toentertijd niet vertellen), het kan ook 10% zijn.

http://www.rijnmond.nl/sp(...)maal-half-miljoen-op

[ Bericht 16% gewijzigd door heiden6 op 11-06-2013 20:07:42 ]
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:02:41 #149
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127676461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee.
Zie het al, verkeerd gelezen.

Laat hem maar mooi vertrekken voor een flink bedrag naar het buitenland dan maar.
pi_127676911
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:59 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nee, heiden heeft gelijk, ik bedoelde dat het deel buiten de opleidingsvergoeding bij 10 miljoen op 2,25% zou komen, nl 5% over 4,5 miljoen. totaal is dan iets van 6% ofzo.
pi_127676972
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:02 schreef heiden6 het volgende:
Opleidingsvergoeding is 4% van de totale transfersom (tot zijn 21e bij Feyenoord, als hij tot 23 hier was was het 5% geweest. Daarnaast 5% van de winst. Dus bij 10 miljoen is het 400.000 (4% van 10m) + 225.000 (5% van 4,5m) = 625.000.

Er vanuit gaande dat 5% van de winst is afgesproken, maar dat lijkt me heel erg weinig. 5% lijkt me het minimum waar je vanuit mag gaan (Van Geel wilde het toentertijd niet vertellen), het kan ook 10% zijn.

http://www.rijnmond.nl/sp(...)maal-half-miljoen-op
Gezien de 5,5 miljoen en opleidingsvergoeding ga ik er van uit dat het inderdaad helaas niet veel meer dan die 5% op de winst zal zijn.
pi_127677272
quote:
Nadat NAC Breda eerder al Niek Ossevoort en Michael Minnaard uit de Feyenoord-academy weghaalde, heeft nu ook Dalian Maatsen gekozen voor de club uit Breda.
Maatsen speelde dit seizoen 18 keer bij de A1, waarmee hij zoals bekend kampioen werd.
Overigens komt het regelmatig voor dat NAC Breda jeugdspeler overneemt van Feyenoord: vorig jaar maakten Struis, van Deelen en van de Velden dezelfde stap.

Ook Robbert Olijfveld gaat de Feyenoord-academy verlaten. De aanvaller, die dit seizoen 8 wedstrijden speelde voor de A1 en daarin niet wist te scoren, gaat spelen voor Jong Sparta.
En dat accepteren de NAC-supporters zomaar? Spelers overnemen van de aartsvijand, ook daar moet het bestuur al tegen de muur

Zucht, komkommertijd :{
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_127677637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Gezien de 5,5 miljoen en opleidingsvergoeding ga ik er van uit dat het inderdaad helaas niet veel meer dan die 5% op de winst zal zijn.
Had wel wat beters verwacht van Geeltje eigenlijk :{ Al is muntenman ook een harde natuurlijk. En was 5,5 miljoen voor een jaarcontract van die NSB'er lang niet slecht.
pi_127682361
Weet niet of ik laat ben, maar is deze schitterende trailer hier al gepost? _O_

Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:04:01 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127682709
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Maraten het volgende:

40 a 45 keer pas.
Elite
Tegen TTIP
pi_127682768
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Happel het volgende:

[..]

40 a 45 keer pas.
:D

Weekje weg geweest dus wist het niet zeker :)
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:05:31 #157
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_127682786
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Happel het volgende:

[..]

40 a 45 keer pas.
Wat is er zo leuk aan die 40/45 grap?
pi_127683124
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Maraten het volgende:

Heuy. Die ken ik. Weet je wie daarbij betrokken was? Einz.
pi_127683132
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef Maraten het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet een maandje was?
pi_127684473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet een maandje was?
Examens, dus ook wat minder ja.
pi_127684971
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat is er zo leuk aan die 40/45 grap?
Dat ie eens in de 40-45 posts weer terugkomt, en zo herdenken we Callie een beetje.
BFF met GGMM
pi_127685000
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef Maraten het volgende:

[..]

Weekje? Ben je hier sowieso al eerder geweest dan? :')
pi_127685456

Blijft een bazenfoto :D

Talk to the hand bitch _O_

EVERYBODY. CALM. THE. FUCK. DOWN. _O-

Terwijl hij platgespoten wordt met traangas :D

En dan zeggen dat wij zo fout zijn. Ik zou ook gaan knokken met die gasten als ze hun deodorantbussies op me gingen legen. :r
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:56:10 #164
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_127685760
quote:
OOK TALENT VAN FEYENOORD NAAR JEUGDOPLEIDING AJAX

Het gentlemen’s agreement tussen Feyenoord, PSV en Ajax lijkt definitief geschonden, nu Ajax ook een jeugdspeler van Feyenoord heeft overgenomen. Het gaat hierbij om C2-speler Noa Lang.

Varkenoord Watch wist eerder al te melden dat Ajax en Lang in gesprek met elkaar waren. Dat werd toen door Feyenoord afgedaan als ‘totale onzin’. Nu weet het medium echter te melden dat er wel degelijk sprake is van een overgang. Er zijn nog geen officiële mededelingen gedaan door de clubs.
pi_127685782
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:56 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Blij dat die jood opgeflikkerd is.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:02:48 #166
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_127686145
http://nos.nl/artikel/516931-st-pauli-trekt-john-verhoek-aan.html

Mijn hart sprong even over van vreugde.

En toen drong de titel goed tot me door.
pi_127686779
quote:

[..]

_O- Wie heeft dit geschreven?

Ik denk niet dat er officiële mededelingen over een jongen van 13 worden gedaan. Gentlemen's agreement is nooit sprake van geweest. Brands van PSV weet daar helemaal niks vanaf en Overmars van Ajax ook niet. Jeroen Slop die al 15 jaar bij Ajax werkt heeft er ook nog nooit van gehoord.
pi_127686928
quote:

[..]

Joden zijn smerig :N

Opleiden kunnen ze iig niet

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 23:16:05 ]
pi_127687040
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Joden zijn smerig :N

Opleiden kunnen ze iig niet
:') Een PSV'er over jeugd.
pi_127687105
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er officiële mededelingen over een jongen van 13 worden gedaan. Gentlemen's agreement is nooit sprake van geweest. Brands van PSV weet daar helemaal niks vanaf en Overmars van Ajax ook niet. Jeroen Slop die al 15 jaar bij Ajax werkt heeft er ook nog nooit van gehoord.
Daar hoef je niet over te gaan zitten of afspraken over te maken. Van elkaars talenten blijf je af. Nu ben ik zo'n kakjong liever kwijt dan rijk, maar ajax is gewoon te kansloos voor woorden bezig met half europa leegtrekken. :r kanjerclub, en dan nog zeggen dat ze zo'n goede opleiding hebben, rot op joh.

Dat ze dat huppelkutje maar een knieschot geven op de laatste training.
pi_127687113
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:') Een PSV'er over jeugd.
Ah je haalt PSV erbij, wat leuk :D

Op je pik getrapt? _O-
pi_127688420
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Daar hoef je niet over te gaan zitten of afspraken over te maken. Van elkaars talenten blijf je af. Nu ben ik zo'n kakjong liever kwijt dan rijk, maar ajax is gewoon te kansloos voor woorden bezig met half europa leegtrekken. :r kanjerclub, en dan nog zeggen dat ze zo'n goede opleiding hebben, rot op joh.
Waarom hebben jullie Nathan Ake bij ADO weggehaald dan? Die Poolse keeper van 16 even teruggeven dan en ook geen stages meer aanbieden aan die jongens uit Scandinavië.

Het is dat Brard zijn aankoopbeleid heel beroerd was anders had je nog heel wat namen erbij kunnen schrijven. Toorenburg, volgens mij 18 of 19 jaar nu, is inmiddels al gestopt met voetballen maar daar hebben jullie 55.000 euro voor afgetikt.
pi_127689333
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie Nathan Ake bij ADO weggehaald dan? Die Poolse keeper van 16 even teruggeven dan en ook geen stages meer aanbieden aan die jongens uit Scandinavië.

Het is dat Brard zijn aankoopbeleid heel beroerd was anders had je nog heel wat namen erbij kunnen schrijven. Toorenburg, volgens mij 18 of 19 jaar nu, is inmiddels al gestopt met voetballen maar daar hebben jullie 55.000 euro voor afgetikt.
Lekker vergelijkbaar joh, pannenkoek.
pi_127689790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Lekker vergelijkbaar joh, pannenkoek.
:') Was dat alles wat je te melden had? Jammer, ik vraag het je de volgende zomer wel weer. Jeugdtransfers zijn er namelijk altijd alleen heb je tegenwoordig door het internet en twitter heel wat meer mensen die er een domme reactie op geven.
  woensdag 12 juni 2013 @ 07:25:21 #175
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_127693619
4 clubs geïnteresseerd in Pelle. Vraagprijs is 10 miljoen.
pi_127693633
en maar blijven trekken op je eigen tokkie aanhang haaaahahahahah
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 07:28:03 #177
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_127693646
En Twente wil Leerdam. Dat begint echt zielig worden, die Rotterdamse obsessie van Munsterman. :')
pi_127693653
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 07:28 schreef Slobeend het volgende:
En Twente wil Leerdam. Dat begint echt zielig worden, die Rotterdamse obsessie van Munsterman. :')
Grote nepclub dat twente
pi_127693663
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat ze dat huppelkutje maar een knieschot geven op de laatste training.
:') . Jankbal, je zegt wel dat Ajax Europa leegtrekt, maar dat doen andere clubs net zo goed. Oh, het is Ajax dan kan ik er lekker tegenaan schoppen hiihi. Laag niveau.
  woensdag 12 juni 2013 @ 07:48:04 #180
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_127693790
Twente heeft na Leerdam ook Beenhakkert benaderd :')
pi_127693797
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 07:48 schreef PIETR het volgende:
Hahaha moeten ze goed doen, man man man wat heeft Leo er toen een puinhoop van gemaakt :r
pi_127693930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 07:48 schreef PIETR het volgende:
Dit is een grap toch? :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 08:10:28 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127693980
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dit is een grap toch? :')
Ja

quote:
Toen Beenhakker belde om te informeren naar de stand van zaken, vroeg de preses van FC Twente ‘schertsenderwijs’ of Don Leo zelf geen interesse zou hebben om te komen helpen in Enschede. “Nee, ik wil geen oude stropop worden”, was het antwoord van de Rotterdammer.
pi_127694005
De Feyenoordobsessie van FC Twente is wel heel treurig zeg.
pi_127694030
Kunnen we de shirts van het vorige seizoen ook niet aan Twente verkopen? Zullen ze wel graag in spelen.
  woensdag 12 juni 2013 @ 08:16:30 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127694033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is toch niet zo vreemd, verbaast mij dat PSV zich niet bij Leerdam gemeld heeft
pi_127694043
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach zo heb elke club zijn eigen obsessie zeg maar.
pi_127694317
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:') . Jankbal, je zegt wel dat Ajax Europa leegtrekt, maar dat doen andere clubs net zo goed. Oh, het is Ajax dan kan ik er lekker tegenaan schoppen hiihi. Laag niveau.
Donder eens op zwakzinnige. Volgens mij heeft er nog nooit een Nederlandse profclub, naast start-ups en vitesse na die georgiër zo veel jeugdspelers in 1 seizoen binnengehengeld. Dat het allemaal spelers zijn van BVO's en zelfs de directe concurrenten maakt het alleen maar triester.

Als je niet ziet dat wat ajax momenteel doet niet 'normaal' is en in verhouding staat met andere clubs / andere seizoenen heb je gewoon een pannenkoek in je oog, je hoofd in Frank&Johan's aars of een uitschuifbaar dak van een evenementenhal voor je kop.
pi_127694360
Eikenhouten planken zijn te degelijk.
pi_127694399
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is toch niet zo vreemd, verbaast mij dat PSV zich niet bij Leerdam gemeld heeft
De interesse in Leerdam an sich niet.

De interesse in leerdam, fer, wijnaldum, cabral, castaignos, de guzman, bruma, zuiverloon, ebecilio, rekik, jaja coelho, landzaat, van marwijk en nog een stuk of 4 spelers geloof ik in een tijdsbestek van amper 3 jaar wel.
pi_127694468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

De interesse in leerdam, fer, wijnaldum, cabral, castaignos, de guzman, bruma, zuiverloon, ebecilio, rekik, jaja coelho, landzaat, van marwijk en nog een stuk of 4 spelers geloof ik in een tijdsbestek van amper 3 jaar wel.
Ik ben er heleboel alweer vergeten. :')
pi_127694513
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:47 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik ben er heleboel alweer vergeten. :')
Ik weet ze ook niet allemaal meer zo 1-2-3 op te lepelen maar volgens mij waren er nog een aantal.
Om nog maar niet te beginnen over Kees van Wonderen en Alfred Schreuder die al wat langer in twente rondlopen.
pi_127694568
Voordeel: we zullen ze Cissé waarschijnlijk ook nog wel kunnen slijten dan.
  woensdag 12 juni 2013 @ 08:53:07 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127694578
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Er zijn er toch maar een stuk of 2-3 die echt nog voor Feyenoord speelden/spelen op dat moment?
pi_127694631
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zijn er toch maar een stuk of 2-3 die echt nog voor Feyenoord speelden/spelen op dat moment?
Leerdam, fer, wijnaldum, castaignos, landzaat zijn de directe (would be) transfers, de rest indirect inderdaad. Doet alsnog niets af aan het feit dat het ondertussen een rare obsessie van joop is.
pi_127694648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:52 schreef De_Pel het volgende:
Voordeel: we zullen ze Cissé waarschijnlijk ook nog wel kunnen slijten dan.
En anders toch gewoon nog eens uitproberen toch? Wie weet, krijgt ie ineens vleugels? Of heb ik nu teveel naar Jules geluisterd?
pi_127694677
quote:
5s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:56 schreef sig000 het volgende:

[..]

En anders toch gewoon nog eens uitproberen toch? Wie weet, krijgt ie ineens vleugels? Of heb ik nu teveel naar Jules geluisterd?
Denk dat die jongen zich hier allang niet lekker meer voelt en de kop laat hangen zodra hij rotterdam inrijd. Afscheid is voor iedereen het beste, helaas.
pi_127694721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Denk dat die jongen zich hier allang niet lekker meer voelt en de kop laat hangen zodra hij rotterdam inrijd. Afscheid is voor iedereen het beste, helaas.
Ik weet er verder weinig van maar hij zal niet de 1e zijn die ineens de vibes weet te vinden.
pi_127694766
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:00 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik weet er verder weinig van maar hij zal niet de 1e zijn die ineens de vibes weet te vinden.
Noem mij dan eens een voorbeeld van een speler die 4 jaar lang door blessures geen pepernoot heeft klaargemaakt en daarna bij dezelfde club nog is gaan excelleren?
pi_127694877
Ik vind die vraagprijs van 10 miljoen voor Pelle nou niet echt een heel gekke, afschrikkende prijs ofzo. Als ik zie dat Anderlecht Mbokani waarschijnlijk voor 11-12 miljoen verkoopt...
pi_127695098
Meer mensen een brief gehad van Twente?
pi_127695130
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:24 schreef Muto het volgende:
Meer mensen een brief gehad van Twente?
_O-

Ze willen je een stoeltje plek om je kuipstoeltje neer te zetten aanbieden?
pi_127695191
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

_O-

En warme kroketten.
pi_127695197
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

_O-

nee of wij er in de jeugd
Willen spelen als echte Rotterdammers zijnde. Scheelt zoveel aan transfersommen en ze hebben toch hun Feyenoordheroïne gehad :')
pi_127695212
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:29 schreef Muto het volgende:

[..]

En warme kroketten.
:o !

Ik had gedacht dat ze je kuipkroketten zouden opwarmen ;(
pi_127696216
quote:
Nadat Graziano Pellè in de eerste helft van het seizoen een topaanwinst bleek, deed Feyenoord er alles aan hem definitief weg te halen bij Parma. Dat lukte en de 27-jarige Pellè tekende een contract voor vier seizoenen in Rotterdam-Zuid. Men is niet van plan de topscorer nu makkelijk te laten gaan en dus worden geïnteresseerde clubs vakkundig op afstand gehouden.

In de Italiaanse pers wordt geschreven dat Feyenoord liefst tien miljoen euro vraagt voor de zomerse verkoop van Pellè. Vier clubs, waaronder één of twee uit Duitsland, zouden interesse hebben getoond in de man uit San Cesario. Afgelopen seizoen maakte hij 27 goals en eindigde hij als topscorer van Feyenoord in de Eredivisie. De clubs die navraag deden, kregen echter allen hetzelfde antwoord.

Feyenoord zou tien miljoen euro willen zien voor het vertrek van de goalgetter. Daarmee schrikt het de meeste clubs af en verzekert het zich waarschijnlijk van een langer verblijf van Pellè.
Martin van Goud _O_

Deze man zorgt dus gewoon dat we weer het maximale uit onze spelers kunnen trekken.
pi_127696268
Ik zat te denken he, als die boeren in Twente nou een nieuw liedje zoeken heb ik wel een leuke voor ze.

Hand in hand,
Kam'nr'adn
Hand in hand,
Veur Fey'nord 2
Geen weurden maar daad'n,
Leve Fey'nord 2
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:15:49 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127696489
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:06 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Martin van Goud _O_

Deze man zorgt dus gewoon dat we weer het maximale uit onze spelers kunnen trekken.
Voor hoeveel kochten we de Pel eigenlijk?
4045
onlogisch
pi_127696523
Als wij straks een nieuw stadion hebben gaat Twente gewoon in de Kuip spelen.
pi_127696543
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Voor hoeveel kochten we de Pel eigenlijk?
Meen dat daar twee miljoen mee gemoeid was?

Edit: 1,5
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:18:22 #211
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127696548
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Meen dat daar twee miljoen mee gemoeid was?
Dat zou wel baaszijn als we hem voor 10 weten te slijten :')
4045
onlogisch
pi_127696571
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Edit: het waren er 3 volgens Wiki. :')
pi_127696604
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Echt he :') _O-
pi_127696644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:19 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Dan nog zou het een aardige ROI betekenen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_127696674
Als die man er in Europa dalijk 6 inschiet en met een beetje geluk zelfs voor Italie geselecteerd wordt, kan je gewoon 13 vragen ofzo :D
pi_127696717
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:19 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Het waren er iets meer als 2.
pi_127696725
Mooi man, dat moet Pelle toch een geweldig gevoel geven. Nadat je jaren niet door kan breken en je stempel nergens hebt kunnen drukken heb je nu een club die 10 miljoen euro voor je vraagt.
pi_127696773
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:24 schreef Cara het volgende:
Mooi man, dat moet Pelle toch een geweldig gevoel geven. Nadat je jaren niet door kan breken en je stempel nergens hebt kunnen drukken heb je nu een club die 10 miljoen euro voor je vraagt.
Ik schiet pas echt in de lach als hij verontwaardigd gaat lopen doen "zes is toch ook een mooi bedrag? Ik wil graag naar het buitenland".

Voetballers. :').
pi_127696774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:22 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Als die man er in Europa dalijk 6 inschiet en met een beetje geluk zelfs voor Italie geselecteerd wordt, kan je gewoon 13 vragen ofzo :D
Pelle voor Italië, dat is wel extreem wishful thinking :')
pi_127696782
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Pelle voor Italië, dat is wel extreem wishful thinking :')
Bankie kan best hoor. :) Moet ie er wel 20 inprikken en Europees wat bereiken.
pi_127697007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Onzin. Dit komt vanuit de speler zelf. Beide clubs laten weten dat dat Gentlemen's agreement gewoon blijft bestaan.
pi_127697010
Ik denk niet dat Pelle weg wil. Gewoon nog een jaartje schitteren hier, ons kampioen maken, topscorere van Nederland worden en dan volgend jaar voor 8 miljoen weggaan en zelf cashen. _O_
pi_127697038
Ik zou Pelle niet graag zien gaan voor ongeveer 10 mln, ik zou niet weten wie je voor 5 mln (de helft zal wel in sanering gaan) moet halen die hem enigszins kan vervangen. Ik snap wel dat de marktwaarde van Pelle zeker niet hoger is, maar voor Feyenoord op zich wel denk ik.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:35:31 #224
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127697050
is guidetti al een keer gekocht ? :7
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_127697074
quote:
Jeugdspeler Feyenoord stapt over naar Ajax

Een 14-jarige jeugdspeler van de Feyenoord Academy maakt de overstap naar de jeugdopleiding van Ajax. Op eigen initiatief gaat Noa Lang naar Amsterdam, na eerder overleg tussen beide clubs.

Er bestaat een officieus 'Gentlemen's agreement' tussen Feyenoord en Ajax. Clubs halen in principe geen spelers uit de jeugdopleiding van de ander. Een woordvoerder van Feyenoord laat weten dat dit nog steeds overeind blijft en dat er sprake is van een unieke situatie.

Omdat de speler in zijn familie mensen heeft met een sterke band met Ajax, wilde hij liever in Amsterdam spelen. Omdat de overstap gevoelig ligt heeft Ajax hiervoor toestemming gevraagd aan Feyenoord en dat in deze situatie gekregen.

Ook Dalian Maatsen vertrekt bij Feyenoord. De speler uit de kampioensploeg A1 gaat naar NAC Breda.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:37:28 #226
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127697107
was dat ook niet dat kind dat toen op twitter zei dat dat cluppie uit 020 zoveel beter was?
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:37:44 #227
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127697113
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef Jimbo het volgende:
was dat ook niet dat kind dat toen op twitter zei dat dat cluppie uit 020 zoveel beter was?
Ja.
pi_127697117
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef Jimbo het volgende:
Klopt.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:38:22 #229
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127697129
-doe eens niet-

[ Bericht 51% gewijzigd door ValHallen op 12-06-2013 10:48:36 ]
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:41:41 #230
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127697236
"Mensen in de familie"

Het is gewoon zelf een jood, zet dat gewoon in dat persbericht.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:45:28 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127697364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:24 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Het waren er iets meer als 2.
dan 2.
4045
onlogisch
pi_127697385
Opzouten naar 020 dan maar. :W
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:46:37 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127697405
Dat soort figuren moet je liever kwijt dan rijk zijn.

Oppleuren idd.
4045
onlogisch
pi_127697410

Zeg het maar, jongens.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:47:12 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127697427
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:46 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

Zeg het maar, jongens.
Debbie mag wel even op eigen kracht vooroverbukken.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:47:23 #236
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127697431
quote:
[ afbeelding ]

Zeg het maar, jongens.
lijkt teveel op moniek smit.

ik hoor voel een binnenhuwelijkse rel aankomen
pi_127697456
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

lijkt teveel op moniek smit.

ik hoor een binnenhuwelijkse rel aankomen
Vond ik ook. :D
pi_127697578
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:06 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Martin van Goud _O_

Que? :X
pi_127697646
quote:
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman ontkent dat zijn club belangstelling heeft in Kelvin Leerdam, die Feyenoord komende zomer transfervrij kan verlaten. 'Ik vind het heel vervelend. Hij is ons heel vaak aangeboden. Laat ik dat nu voor eens en altijd duidelijk maken. Dat is nu niet, morgen niet en nooit niet', aldus Munsterman voor de camera's voor Eredivisie Live.
quote:
Twente wil Leerdam
FC Twente heeft interesse in Kelvin Leerdam. Leerdam leek lange tijd rond te zijn met Vitesse, maar na het vertrek van trainer Fred Rutten is de komst van de Feyenoorder van de baan. FC Twente, dat al eerder geinteresseerd was in de Utrechter, wil de transfervrije speler wel binnenhalen.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') Muntenman :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_127697700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:53 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') Muntenman :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Niets nieuws.

Ik denk eerlijk gezegd wel dat het door zal gaan ook.
Al z'n homies zitten daar al en ze betalen daar nog hogere salarissen ook.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:00:54 #241
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127697927
Niemand wilt leerdam...maar zelf gelooft ie graag dat ie ergens terecht kan
pi_127697998
Waarom een beloften elftal in de jupiler league als je al Feyenoord 2 hebt in de eredivisie :')
pi_127698023
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Niets nieuws.

Ik denk eerlijk gezegd wel dat het door zal gaan ook.
Al z'n homies zitten daar al en ze betalen daar nog hogere salarissen ook.
Cabral moest toch weer opjorissen daar? :')
pi_127698066
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Cabral moest toch weer opjorissen daar? :')
Alsof ze die verkocht krijgen :')
pi_127698095
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef Cara het volgende:
Waarom een beloften elftal in de jupiler league als je al Feyenoord 2 hebt in de eredivisie :')
Feyenoord heeft met Twente, Excelsior en Jong Feyenoord gewoon een reserveteam op elk niveau B-)
pi_127698115
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Feyenoord heeft met Twente, Excelsior en Jong Feyenoord gewoon een reserveteam op elk niveau B-)
_O-
pi_127698227
quote:

[..]

En dat zijn de niveaus: talentvol / ontwikkelt te langzaam, maar wie weet / afgeschreven :P
pi_127698341
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En dat zijn de niveaus: talentvol / ontwikkelt te langzaam, maar wie weet / afgeschreven :P
Maar dan in omgekeerde volgorde uiteraard.
pi_127698423
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Maar dan in omgekeerde volgorde uiteraard.
Ja, thanks, dat was wel wat ik bedoelde ja :@
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:38:00 #250
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127699427
quote:
[ afbeelding ]

Zeg het maar, jongens.
Dat Schoenenreus-schoeisel van Koeman is wel erg triest.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:45:20 #251
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_127699715
quote:

Alsof ze die verkocht krijgen :')
Alleen die club waar Brard zit zal misschien zo gek zijn.
pi_127699759
quote:
De Amsterdam Arena en de Chinese organisatie Sportswindow gaan samenwerken. In China en andere landen in Azië zullen zij opleidingen en adviesdiensten aanbieden aan stadions.
_O- _O- _O-
Zou dat gaan om het plaatsen van schuifdakken, het creeeren van een grafsfeer of het instellen van achterlijke betaalpasjes met creatief vernoemde credits.
pi_127699840
quote:
Het college van Rotterdam wil de komende 7 jaar 90 miljoen euro investeren in de ontwikkeling van het Stadionpark rondom de Kuip. Daarmee moet het gebied in die periode uitgroeien tot het sporthart van de stad en een internationaal vooraanstaand gebied voor breedtesport en topsport.

Dat maakte sportwethouder Antoinette Laan woensdag bekend tijdens een presentatie over de toekomst van Varkenoord en Park de Twee Heuvels. De ontwikkeling hangt nauw samen met de keuze voor nieuwbouw van stadion de Kuip, waarvoor het college met een bedrag van 165 miljoen euro garant wil staan. Dat betekent dat de gemeente daar de komende jaren een bedrag van 15 miljoen euro in investeert.
pi_127699941
quote:
Een langer verblijf van Kelvin Leerdam bij Feyenoord is uitgesloten, zo benadrukt technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. De jeugdinternational zette recent de deur weer op een kier, maar de Rotterdamse volksclub gaat hier geen gebruik van maken.

"Dat boek is dicht", zo stelt Van Geel. "Ik heb anderhalf jaar geprobeerd zijn contract te verlengen en we hebben nooit een akkoord bereikt. Dan houdt het een keer op." FC Twente is zeer geïnteresseerd om de rechtsback annex middenvelder gratis in te lijven.

Leerdam raakte dit seizoen bij Feyenoord op een zijspoor toen hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen. In januari leek hij naar Vitesse over te stappen, maar zijn transfer liep op het laatste moment spaak. Onlangs liet Leerdam weten nooit gezegd te hebben Feyenoord te willen verlaten en voor de optie open te staan ook volgend seizoen in Rotterdam-Zuid te spelen.
pi_127700043
quote:
SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 12:50:29 Feyenoord 0-1 AJAX ERIKSEN !!! Lkkrrr boys ! reageer retweet
SuperGUlDETTl twitterde op donderdag 25-04-2013 om 22:18:56 “@SURii_SWAGG: Feyenoord 0-1 AJAX ERIKSEN !!! Lkkrrr boys !” Opkankeren naar dat stinkdorp dan jodenjong.. reageer retweet
_O- _O-

Alleen niet het echte Guidetti-account ;(
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 12:01:58 #256
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127700347
quote:
Het college van Rotterdam wil de komende 7 jaar 90 miljoen euro investeren in de ontwikkeling van het Stadionpark rondom de Kuip. Daarmee moet het gebied in die periode uitgroeien tot het sporthart van de stad en een internationaal vooraanstaand gebied voor breedtesport en topsport.

Dat maakte sportwethouder Antoinette Laan woensdag bekend tijdens een presentatie over de toekomst van Varkenoord en Park de Twee Heuvels. De ontwikkeling hangt nauw samen met de keuze voor nieuwbouw van stadion de Kuip, waarvoor het college met een bedrag van 165 miljoen euro garant wil staan. Dat betekent dat de gemeente daar de komende jaren een bedrag van 15 miljoen euro in investeert.

Het Stadionpark moet een 'stevige impuls geven' aan de lokale en regionale economie, stelt de wethouder. De injectie moet zorgen voor werkgelegenheid, stageplaatsen, maatschappelijke projecten, de bereikbaarheid van Zuid, het imago van de stad en de sportparticipatie. 'In het Stadionpark versterken sport, onderwijs, (studenten)huisvesting, kantoorfuncties en horeca elkaar'', stelt de wethouder. Vooral het nieuwe stadion moet het gebied naar een hoger plan tillen.

Daarnaast komen er nieuwe, multifunctionele sportvelden voor voetbal, cricket, korfbal en hockey. Ook komt er een 8-baans atletiekbaan en een centrum voor indooratletiek (130 meter); zijn er mogelijkheden voor vechtsport en dans. Daarnaast moet er voor minimaal 36 miljoen worden geïnvesteerd in het aanpassen van de buitenruimte en de infrastructuur rondom het nieuwe stadion.

De ontwikkeling van het gebied wordt ook gezien als een van de motoren voor de kwaliteitssprong die het gemeentebestuur in Rotterdam-Zuid wil maken. 'Bovendien heeft het Stadionpark grote betekenis bij het stimuleren van een actieve leefstijl'', vindt Laan. 'Sporten is in de eerste plaats leuk, maar het is ook gezond en bevordert de leerprestaties.''
4045
onlogisch
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:09:32 #257
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127700607
Ja, wat zou je zijn zonder een korfbal en cricketbaan. Goed dat men daar geld in pompt.
Dit, dus.
pi_127700717
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Ja, wat zou je zijn zonder een korfbal en cricketbaan. Goed dat men daar geld in pompt.
Niks mis mee inderdaad. Je snapt dat de gemeente dit doet om een zo breed mogelijk draagvlak voor de bouw te creeëren?
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:13:28 #259
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127700746
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Niks mis mee inderdaad. Je snapt dat de gemeente dit doet om een zo breed mogelijk draagvlak voor de bouw te creeëren?
Want die vind je in de cricket en korfbalwereld?
Dit, dus.
pi_127700775
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

dan 2.
Klopt.
pi_127700966
quote:
5s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee. Die vind je in burgers die zien dat de sport in de stad nu breed aangepakt wordt.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:20:23 #262
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127701039
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Nee. Die vind je in burgers die zien dat de sport in de stad nu breed aangepakt wordt.
Ik denk dat ze wel 100 plekken aan hadden kunnen wijzen waar dat geld heen zou moeten gaan. Maargoed, ik denk niet dat we eruit komen. Ik gok uiteindelijk dat de Feyenoorders met een ongewenst stadion zitten en de rest van de omgeving grotendeels een symbolische functie krijgt met die cricket- en korfbalvelden. Dat gaat nog een hoop frictie opleveren.
Dit, dus.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:25:29 #263
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_127701260
Mooi ^O^
Eindelijk een startschot voor het nieuwe stadion.
pi_127701332
quote:
5s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Korfbal is nog wel redelijk groot daar, zelfs dorpjes als Ridderkerk hebben nog meerdere grote verenigingen.
pi_127701484
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik ben die Leerdam soap beu, opkanjeren met die gozer.
pi_127701512
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:27 schreef Adames het volgende:

[..]

Korfbal is nog wel redelijk groot daar, zelfs dorpjes als Ridderkerk hebben nog meerdere grote verenigingen.
Weet hij veel. Maar gelukkig weet hij wat Rotterdam wel nodig heeft.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:36:19 #267
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127701706
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:32 schreef Cara het volgende:

[..]

Weet hij veel. Maar gelukkig weet hij wat Rotterdam wel nodig heeft.
:') Een cricketveld? Rot op, man. Dat zijn van die bijkomstigheden waar je duidelijk merkt dat een externe een vinger in de pap heeft. Men wil een complex wat internationaal wat te bieden heeft (voetbalstadion, atletiekbaan), en dan moet je bouwen aan een cricketveld. Nou, dat wordt me een wachtlijst. Daar kan het tweede Delhi genaamd Rotterdam mee voor de dag komen.
Dit, dus.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:37:03 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127701736
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Sunri5e het volgende:
Mooi ^O^
Waarom wil jij een nieuw stadion?
Elite
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 12:39:46 #269
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127701844
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Happel het volgende:

[..]

4045
onlogisch
pi_127702513
Waar heb ik nou weer een ban aan te danken. }:|
pi_127702533
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef DiepdeKuipOpnieuwUit het volgende:
:')
BFF met GGMM
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:06:51 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127702760
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij begon.

Morpheus reageerde niet. En hij zal ook niet reageren.

Enige wat ik hoor is dat De Kuip oud is en niet meer mee kan.

Moet ergens over gaan aangezien we toch geen spelers binnen gaan halen deze zomer.
Elite
Tegen TTIP
pi_127702842
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij begon.

Moet ergens over gaan aangezien we toch geen spelers binnen gaan halen deze zomer.
We gaan wél spelers binnenhalen, wacht nou maar tot het jeugd EK voorbij is.
BFF met GGMM
pi_127703085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dus ze willen 90 miljoen steken in een park, als dit bericht klopt kan het niet anders of het stadion gaat ook door. Anders slaan deze plannen natuurlijk helemaal nergens op.
blablablabla
pi_127703145
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij begon.

Als er niemand weggaat hebben we op zich toch niemand nodig? Rammsteijn en Kongolo komen er bij . Middenvelders meer dan genoeg. Alleen die Te Vrede blijft een zwakke schakel als er iets met Pelle is zijn we goed de lul om het zo maar ff te zeggen.
blablablabla
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:36:11 #276
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_127703928
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Als er niemand weggaat hebben we op zich toch niemand nodig? Rammsteijn en Kongolo komen er bij . Middenvelders meer dan genoeg. Alleen die Te Vrede blijft een zwakke schakel als er iets met Pelle is zijn we goed de lul om het zo maar ff te zeggen.
Ramsteijn is niet goed genoeg.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:36:33 #277
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_127703943
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik wil graag vooruit met Feyenoord.
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:01:37 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127705208
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik wil graag vooruit met Feyenoord.
Wat doet jou geloven dat het met het huidige stadion niet kan?
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:05:53 #279
321382 vandermar
pi_127705393
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:36 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ramsteijn is niet goed genoeg.
Op het moment kan je geen spelers halen die beter zijn voor in de breedte.
RvP; Feyenoord
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:06:58 #280
321382 vandermar
pi_127705449
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:53 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 12:50:29 Feyenoord 0-1 AJAX ERIKSEN !!! Lkkrrr boys ! reageer retweet
SuperGUlDETTl twitterde op donderdag 25-04-2013 om 22:18:56 “@SURii_SWAGG: Feyenoord 0-1 AJAX ERIKSEN !!! Lkkrrr boys !” Opkankeren naar dat stinkdorp dan jodenjong.. reageer retweet
_O- _O-

Beetje zielig vind ik om zo te reageren. Iedereen heeft het recht op zijn favoriete club aan te moedigen ook al speelt hij bij de rivaal.
RvP; Feyenoord
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:12:06 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127705745
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef vandermar het volgende:

[..]

Beetje zielig vind ik om zo te reageren. Iedereen heeft het recht op zijn favoriete club aan te moedigen ook al speelt hij bij de rivaal.
Het is ook een beetje een late reactie zo te zien en dat tegen een jochie van 12?
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:13:47 #282
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127705834
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef vandermar het volgende:

[..]

:')
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:16:00 #283
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_127705943
Voortaan haalt ie zijn jodenkoeken dus in Amsterdam.
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:17:52 #284
321382 vandermar
pi_127706028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is ook een beetje een late reactie zo te zien en dat tegen een jochie van 12?
Dat sowieso, het is een kind :') Sommige mensen zijn nou eenmaal niet honderd punten.
RvP; Feyenoord
pi_127706324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:

[..]

Dat sowieso, het is een kind :') Sommige mensen zijn nou eenmaal niet honderd punten.
Heropvoeden mot je op jonge leeftijd doen anders werkt ut niet meer. 8-)
blablablabla
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:34:27 #286
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127706938
quote:
KNVB plant laatste speelronde in nieuw seizoen op zaterdagavond

De meeste spelers uit de Eredivisie genieten momenteel van hun vakantie, maar het nieuwe seizoen staat alweer voor de deur. De eerste competitiewedstrijd wordt afgewerkt op vrijdag 2 augustus en het seizoen eindigt op 3 mei 2014. Dat betekent dat de laatste speelronde op zaterdagavond wordt afgewerkt en niet zoals gebruikelijk op zondagmiddag.

KNVB-manager competitiezaken Gijs de Jong vertelt aan Voetbal International dat dit is bedacht, zodat er na een eventueel kampioenschap op de laatste speelronde direct een huldiging kan plaatsvinden. Op 4 mei is het ieder jaar Dodenherdenking en de KNVB wilde van die dag wegblijven. Een andere optie dan de zaterdagavond was er niet, omdat de competitie absoluut in het eerste weekend van mei moet eindigen, in verband met het WK.

Donderdag zal de KNVB het competitieprogramma bekendmaken. "De Nederlandse clubs die in Europa spelen, geven we goed de ruimte", zegt De Jong. "Als ze op donderdag moeten voetballen, proberen we ervoor te zorgen dat ze daarna pas op zondag om half drie of half vijf weer in actie komen. Als je dan tóch een keer om half één moet spelen, doen we ons best ervoor te zorgen dat het om een thuiswedstrijd gaat."
Elite
Tegen TTIP
pi_127707208
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Staat hier niet in, maar de laatste wedstrijd is om 18.45 uur (om het over een graftijd te hebben)
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:39:46 #288
321382 vandermar
pi_127707247
quote:

[..]

_O_ wel op een teringtijd :r
RvP; Feyenoord
pi_127707365
quote:
13s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Staat hier niet in, maar de laatste wedstrijd is om 18.45 uur (om het over een graftijd te hebben)
:r
blablablabla
pi_127707828
18.45 is prima toch. Hele dag vrij nemen voor de PMDS en daarna kampioenschap vieren tot in de vroege uren
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:58:22 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127708157
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:50 schreef TN-FR het volgende:
18.45 is prima toch. Hele dag vrij nemen voor de PMDS en daarna kampioenschap vieren tot in de vroege uren
Deze man weet.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:58:33 #292
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_127708166
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:53 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

_O- _O-

Ik ben inmiddels overleden.
pi_127708359
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:50 schreef TN-FR het volgende:
Liever uurtje of 8 ken je daarna meteen de stad in toch. Nu sta je half 9 alweer buiten nog volop licht.
blablablabla
pi_127708398
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Liever uurtje of 8 ken je daarna meteen de stad in toch. Nu sta je half 9 alweer buiten nog volop licht.
Ach, voordeel is dat je wat langer het kampioenschap kan vieren hè
pi_127708401
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds het probleem niet
pi_127708429
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:04 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds het probleem niet
Koude kroketten.
blablablabla
pi_127708791
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Sunri5e het volgende:
Mooi ^O^
:r opbokken :r
pi_127708856
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef DiepdeKuipOpnieuwUit het volgende:
_O- _O_
pi_127709152
quote:

[..]

Dat wodt één teringonrutige nacht voor de politie in Regio Rijnmond, nadat Feyenoord om 20:30 kampioen is geworden.

Perfecte tijd om lang genoeg voor- én na te kunnen drinken _O_
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:24:29 #300
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_127709242
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat wodt één teringonrutige nacht voor de politie in Regio Rijnmond, nadat Feyenoord om 20:30 kampioen is geworden.

Perfecte tijd om lang genoeg voor- én na te kunnen drinken _O_
We worden toch 5 wedstrijden voor het einde kampioen?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_127709644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:24 schreef Katth het volgende:

[..]

We worden toch 5 wedstrijden voor het einde kampioen?
Nee man, we houden ze die 5 wedstrijden lekker in de illusie ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')