abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127614864
Wat een onzinnig gestrooi met cijfers. Godver hè.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_127614866
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klopt. Dus?
Dus, het is belachelijk dat jongetjes die weigeren zich in te lezen over ook maar iets van de potentie van De Kuip denken een mening te mogen en kunnen hebben. Helemaal als zij die mening vormen over een gebouw waar ze zelf nauwelijks komen, terwijl anderen met hart en ziel al tientallen jaren met een seizoenskaart daar zitten.

Een "dus" van jou is erg respectloos naar die mensen.

Je bent net als een stemmer die willekeurig een hokje aankruist bij de Tweede Kamerverkiezingen zonder zich te informeren over de politieke partijen. Een moord voor de democratische legitimiteit. :r
pi_127614876
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klopt. Dus?
Dus hoef je die hele discussie over een nieuw stadion nu niet te voeren. Wat er staat kan toch nog vijftig jaar mee of niet?
Kan je dan niet veel beter over dertig jaar weer eens een balletje opgooien?
blablablabla
  maandag 10 juni 2013 @ 12:28:10 #5
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127614942
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Dus, het is belachelijk dat jongetjes die weigeren zich in te lezen over ook maar iets van de potentie van De Kuip denken een mening te mogen en kunnen hebben. Helemaal als zij die mening vormen over een gebouw waar ze zelf nauwelijks komen, terwijl anderen met hart en ziel al tientallen jaren met een seizoenskaart daar zitten.

Je bent net als een stemmer die willekeurig een hokje aankruist bij de Tweede Kamerverkiezingen zonder zich te informeren over de politieke partijen. Een moord voor de democratische legitimiteit. :r
Democratische legitimiteit... Hij oppert een menig over een voetbalstadion die niet strookt met die van jouw. Ontspan eens :')
Dit, dus.
pi_127615026
En toch heeft DiepdeKuipuit gewoon gelijk en motiveert hij dit ook nog.

Het zijn vaak dezelfde lieden die altijd maar over Rotterdamse identiteit en aanverwant geneuzel beginnen als ze een zondebok zoeken wanneer de resultaten niet naar behoren zijn. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2013 12:31:16 ]
  maandag 10 juni 2013 @ 12:38:36 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127615226
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_127615285
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Dus hoef je die hele discussie over een nieuw stadion nu niet te voeren. Wat er staat kan toch nog vijftig jaar mee of niet?
Kan je dan niet veel beter over dertig jaar weer eens een balletje opgooien?
_O_
  maandag 10 juni 2013 @ 12:41:39 #9
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_127615302
Ik zeg een nieuwe kuip.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_127615304
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Democratische legitimiteit... Hij oppert een menig over een voetbalstadion die niet strookt met die van jouw. Ontspan eens
Nee, want de legitimiteit van de discussie rondom De Kuip wordt ook vermoord. De meest slappe argumenten worden ontvangen in de aars omdat mensen zich simpelweg weigeren beter te informeren. :r.
  maandag 10 juni 2013 @ 12:42:50 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127615340
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Nee, want de legitimiteit van de discussie rondom De Kuip wordt ook vermoord. De meest slappe argumenten worden ontvangen in de aars omdat mensen zich simpelweg weigeren beter te informeren. :r.
Wacht dan even op Tomatenboer, die probeert het altijd wel.
Elite
Tegen TTIP
pi_127615474
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Ik heb er totaal geen mening over, omdat het mij geen reet interesseert want ik heb er vrij weinig invloed op. Dat jij denkt er wel het fijne van te weten vind ik lachwekkender.

Ik vind blijven in dit stadion prima, het verbouwen (en verneuken) vind ik ook best en een nieuw stadion lijkt mij ook een aardige optie over een jaar of 7/8.
pi_127615477
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef vandermar het volgende:
Ik zeg een nieuwe kuip.
Jep. Laten we een nieuw stadion bouwen. Ik bedoel, met de successen die onlangs geboekt zijn, is een stadion met meer facililteiten een garantie voor succes. De rek is uit De Kuip. Financieel kan Feyenoord niet meer groeien in De Kuip. Dat blijkt wel uit het feit dat:

- De stadionnaam verkocht is (Grolsche Veste, Amsterdam aRENa en natuurlijk... o wacht)
- Merchandising niet beter kan lopen (wel 5000 shirts verkocht in anderhalf uur, en daarna natuurlijk de rest... O wacht)
- Wij vele miljoenen meer verdienen dan bijv. Twente aan de verkoop van alcohol (o wacht)
- Wij tonnen pakken aan het bieden van parkeerfaciliteiten doordeweeks (o wacht)
- We een deal hebben met Opel die meer opleverde dan de deal met ASR: logisch met de betere prestaties van de afgelopen 2 jaar (o wacht)
- Need I continue?

En dan hebben we het nog niet eens over minieme investeringen die ons miljoenen kunnen opleveren:

- Vier meter het veld laten zakken. 2,5 hectare extra ruimte om shit te bouwen.
- Parkeergarage.
- Maasgebouw-II (niet die achterlijke schuur, maar een echt maasgebouw) met extra businessseats en skyboxes

Maargoed. De Kuip, daar hebben we alles uitgehaald hoor jongens. En op andere vlakken kan Feyenoord ook niets meer doen om de begroting steady te laten groeien. :')!
pi_127615618
Overigens nog leuke andere zaken:

- Waarom zeikt Feyenoord niet over de CPM-index en dwingen ze een ander systeem af, omdat ze anders dreigen zelf de televisierechten te exploiteren (kan helaas niet meer door de Fox-deal maar had miljoenen extra kunnen opleveren, sinds wij de meeste EL-leden hebben). Dreigen helpt best vaak, helemaal als een derde van je klantenbestand bestaat uit die groep ^O^

- Waarom heeft Feyenoord geen constructie dat ze een club in een tweede divisie in het buitenland kopen voor 2 ton om jeugdspelers daar al op hun veertiende oid. vast te leggen (o.a. Noorwegen), zodat ze minder snel gekaapt kunnen worden? Om vervolgens die spelers vast te leggen bij Feyenoord als ze zestien zijn, met een symbolische transfersom van 1 euro? (Zullen vast wel haken en ogen aan zitten maar het lijkt me niet uitgesloten onfunctioneel - Misschien gezeik met CAS ofzo? :X ) Want nu is het weer :W :W :W Rodney Kongolo :W :W :W

- Waarom blijven de achterlijken in de club verkondigen dat we geen centen hebben en alleen kunnen kopen als we verkopen? Alleen Geel is slim: "wij MOETEN niet meer verkopen en gaan dus de hoofdprijs vragen". De rest blijft echter achterlijke kreten doen :') Als gevolg waarvan je de transfersommen met 2/3e naar beneden kan stellen :N

Echt, Feyenoord :') Dat bestuur is zo incompetent als een bouwvakker die hartchirurgie moet uitvoeren. :r
pi_127615669
En die berusting onder supporters, WTF is dat man :D Ja we worden 2e en 3e, zijn alle problemen ineens uit de lucht ofzo? Man man man. Nog steeds is het bestuur dikke aids. Gudde door de voordeur naar buiten met een bosje bloemen, heeft zijn saneerwerk goed gedaan. Koevermans met pek en veren naar buiten, gezien de Opeldeal (moet je dalijk kijken wat gebeurt met de shirtverkopen met dat achterlijke logo erop _O-)

Wij hebben echt iemand als muntenman nodig. Godsamme, die vent pompt onze begroting met 15 miljoen naar boven in 1 jaar. Echt zo'n vieze gluiperige rat. Had de schrijver van het boek "hoe word ik een rat" kunnen zijn (hoofdstuk daarin is wel aan hem gewijd overigens _O_ )
pi_127615685
maar ik wil m'n kroketje sneller ;(
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_127615688
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:51 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Overigens nog leuke andere zaken:

- Waarom zeikt Feyenoord niet over de CPM-index en dwingen ze een ander systeem af, omdat ze anders dreigen zelf de televisierechten te exploiteren (kan helaas niet meer door de Fox-deal maar had miljoenen extra kunnen opleveren, sinds wij de meeste EL-leden hebben). Dreigen helpt best vaak, helemaal als een derde van je klantenbestand bestaat uit die groep ^O^

- Waarom heeft Feyenoord geen constructie dat ze een club in een tweede divisie in het buitenland kopen voor 2 ton om jeugdspelers daar al op hun veertiende oid. vast te leggen (o.a. Noorwegen), zodat ze minder snel gekaapt kunnen worden? Om vervolgens die spelers vast te leggen bij Feyenoord als ze zestien zijn, met een symbolische transfersom van 1 euro? (Zullen vast wel haken en ogen aan zitten maar het lijkt me niet uitgesloten onfunctioneel - Misschien gezeik met CAS ofzo? :X ) Want nu is het weer :W :W :W Rodney Kongolo :W :W :W

- Waarom blijven de achterlijken in de club verkondigen dat we geen centen hebben en alleen kunnen kopen als we verkopen? Alleen Geel is slim: "wij MOETEN niet meer verkopen en gaan dus de hoofdprijs vragen". De rest blijft echter achterlijke kreten doen :') Als gevolg waarvan je de transfersommen met 2/3e naar beneden kan stellen :N

Echt, Feyenoord :') Dat bestuur is zo incompetent als een bouwvakker die hartchirurgie moet uitvoeren. :r
Alsof zo'n Murdoch daar van onder de indruk is. :')
pi_127615738
Haha wie van de gebanden is dit?
pi_127615863
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Alsof zo'n Murdoch daar van onder de indruk is. :')
Who gives a shit about Murdoch?

Als al onze betalende leden nu voor een Feyenoordkanaal gaan betalen. Denk jij serieus dat die opbrengsten minder zijn dan je centen delen, of sterker nog, WEGGEVEN aan clubjes als Twente, die om de debielste redenen ooit boven je staan? _O-

Wij vertegenwoordigen verdomme 1/3e van alle kijkers van EL man. Stappen wij uit EL, dan is het voor adverteerders haast equally interessant om bij ons te adverteren dan bij die 17 andere debiele clubjes. Helemaal omdat je doelgroep ook nog eens een stuk minder 'universeel' is _O-

Daarnaast heeft Murdoch de CPM niet verzonnen, get your facts straight.
pi_127615932
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:00 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Who gives a shit about Murdoch?

Als al onze betalende leden nu voor een Feyenoordkanaal gaan betalen. Denk jij serieus dat die opbrengsten minder zijn dan je centen delen, of sterker nog, WEGGEVEN aan clubjes als Twente, die om de debielste redenen ooit boven je staan? _O-

Wij vertegenwoordigen verdomme 1/3e van alle kijkers van EL man. Stappen wij uit EL, dan is het voor adverteerders haast equally interessant om bij ons te adverteren dan bij die 17 andere debiele clubjes. Helemaal omdat je doelgroep ook nog eens een stuk minder 'universeel' is _O-

Daarnaast heeft Murdoch de CPM niet verzonnen, get your facts straight.
Het is maar goed dat jij het allemaal zo goed ziet zeg, wat zou de wereld toch zonder jou moeten.
pi_127616102
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Jep. Laten we een nieuw stadion bouwen. Ik bedoel, met de successen die onlangs geboekt zijn, is een stadion met meer facililteiten een garantie voor succes. De rek is uit De Kuip. Financieel kan Feyenoord niet meer groeien in De Kuip. Dat blijkt wel uit het feit dat:

- De stadionnaam verkocht is (Grolsche Veste, Amsterdam aRENa en natuurlijk... o wacht)
- Merchandising niet beter kan lopen (wel 5000 shirts verkocht in anderhalf uur, en daarna natuurlijk de rest... O wacht)
- Wij vele miljoenen meer verdienen dan bijv. Twente aan de verkoop van alcohol (o wacht)
- Wij tonnen pakken aan het bieden van parkeerfaciliteiten doordeweeks (o wacht)
- We een deal hebben met Opel die meer opleverde dan de deal met ASR: logisch met de betere prestaties van de afgelopen 2 jaar (o wacht)
- Need I continue?

En dan hebben we het nog niet eens over minieme investeringen die ons miljoenen kunnen opleveren:

- Parkeergarage.
- Maasgebouw-II (niet die achterlijke schuur, maar een echt maasgebouw) met extra businessseats en skyboxes

Maargoed. De Kuip, daar hebben we alles uitgehaald hoor jongens. En op andere vlakken kan Feyenoord ook niets meer doen om de begroting steady te laten groeien. :')!
^O^ ^O^ ^O^ ^O^
We gaan er idd geen ene kk op vooruit met de komst van een nieuw stadion. Al helemaal niet zoals Twente je moet dan eerder denken aan Vitesse nou je hebt gezien hoe groot daar de sportieve vooruitgang was na het vertrek van Aalbers en voor de komst van Jordania. Echt een goed streven voor Feyenoord :{w .
blablablabla
pi_127617912
Zucht, schreeuwers }:|

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Bij nieuwe stadia is de naam verkopen rendabel, de hele wereld blijft stadion Feyenoord toch wel de Kuip noemen
quote:
Zit wat in, al was dat wel geld geweest voor Blijdorp ;)
quote:
Wij mogen geen normaal bier verkopen, regelgeving
quote:
Parkeerterrein is van de gemeente en niet van Feyenoord
quote:
Recessie, all sponsorships lopen terug
quote:
- Need I continue?

- Parkeergarage.
Tegenstrijdige berichten, enerzijds zouden de zichtlijnen te ver verslechteren, anderszids zou het kunnen, ga ik geen mening over spuien, laat ik wel aan de schreeuwers over ;)
quote:
Dit hebben ze dus geprobeerd, met die karige schuur als gevolg, maar trek gerust je spaarrekening leeg om een beter ontwerp en betaalbaar alternatief aan te bieden
quote:
Ik ben het met je eens dat het er wel vaak op lijkt dat het bestuur steken laat vallen, maar lekker makkelijk commentaar spuien en anderen afzeiken op het moment dat ze je niet steunen komt ook een beetje simplistisch over. En met het argument komen dat mensen die jij niet kent nooit in het stadion komen lijkt me ook niet helemaal een getoetste claim.

Wel vreemd dat je nu HNS uitkotst en dat als mensen voorstellen dit balletje over 30 jaar op te gooien je een voorstander bent. Ik heb sterk mijn twijfels over het renoveren voor 120 mln als je dan alsnog over 40 jaar een nieuw stadion moet gaan bouwen.

Ik hou van de Kuip, zie ook dat het bestuur vaak steken laat vallen, en heb mijn twijfels of er geen degelijke alternatieven zijn. Ik zie echter ook wel dat we in een ontzettend verouderd stadion spelen waarbij ik me kan voorstellen dat bijvoorbeeld investeerders terughoudender zijn dan in een lux complex. Ook mijn vader (50 jaar lang bezoeker geweest) werd het traplopen te veel.
Op een bepaalde termijn zullen we naar een nieuw stadion moeten, en of dat het een goed idee is om dat nu te doen, of over 40-50 jaar, wil ik wel teruglezen in de neutrale second opinions.
Die geloof ik eerder dan die vanuit RDK, of iemand die zijn eigen voorstel nog even in het midden gooit, of de onderzoekstechnieken die Feyenoord heeft gebruikt, maar ik heb het TNO-rapport nog nooit kunnen inzien -O-
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_127618295
Vandaag viel me op dat die nieuwe Feyenoordfanshop in het centrum niet te vinden is. Dat soort zaken zijn wel belachelijk.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 10 juni 2013 @ 14:09:05 #24
321382 vandermar
pi_127618448
Ik denk dat er na 80 jaar de rek wel uit is.
RvP; Feyenoord
pi_127618962
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:57 schreef ace_eleven het volgende:
Zucht, schreeuwers }:|

[..]

Bij nieuwe stadia is de naam verkopen rendabel, de hele wereld blijft stadion Feyenoord toch wel de Kuip noemen
Dacht die hoogleraar toch adners over.

quote:
Zit wat in, al was dat wel geld geweest voor Blijdorp ;)
Niet waar. Olli's voor hun. Shirts voor ons.

quote:
Wij mogen geen normaal bier verkopen, regelgeving
Daar gaat het niet om. Wij exploiteren die shit niet. Doet een bedrijf. :')!

quote:
Parkeerterrein is van de gemeente en niet van Feyenoord
Als ze garant willen staan voor 165 miljoen, mag dit wel een heel klein probleem heten inverhouding.

quote:
Recessie, all sponsorships lopen terug
Serieus, :')! Dat is dus onzin. Echt dikke onzin. Je moet alleen goed je werk kennen doen.

quote:
Dit hebben ze dus geprobeerd, met die karige schuur als gevolg, maar trek gerust je spaarrekening leeg om een beter ontwerp en betaalbaar alternatief aan te bieden
Olympiaweg asfalteren, klaar.

De rest kan ik niet op ingaan want ik moet weg :{
pi_127618974
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:09 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat er na 80 jaar de rek wel uit is.
Goed argument man :')
pi_127618980
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef Muto het volgende:
Vandaag viel me op dat die nieuwe Feyenoordfanshop in het centrum niet te vinden is. Dat soort zaken zijn wel belachelijk.
Zat uberhaupt al in een kansloze locatie
pi_127619053
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Zat uberhaupt al in een kansloze locatie
Locatie is prima, maar totaal niet aangegeven. Het zit IN het VVV-kantoor, alleen kun je dat alleen weten als je superslim bent. Een gemiddelde supporter zoals jij zal dat nooit weten. Het moet echt heel wat beter aangegeven gaan worden.
pi_127619067
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Als ze garant willen staan voor 165 miljoen, mag dit wel een heel klein probleem heten inverhouding.

[..]

Serieus, :')! Dat is dus onzin. Echt dikke onzin. Je moet alleen goed je werk kennen doen.

[..]

Je bent nergens op in gegaan man. ;(
pi_127619198
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:25 schreef Muto het volgende:

[..]

Locatie is prima, maar totaal niet aangegeven. Het zit IN het VVV-kantoor,
:?
quote:
alleen kun je dat alleen weten als je superslim bent. Een gemiddelde supporter zoals jij zal dat nooit weten. Het moet echt heel wat beter aangegeven gaan worden.
_O_
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_127619412
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:?

[..]

_O_
Als ze het aan de voorzijde aangeven zit het tegen de Binnenwegplein aan, waar iedereen vanaf Beurs richting de stad langsloopt. Dan is het een prima plek.
pi_127620245
quote:

[..]

Ja, en iemand die iets roept waar je het mee eens bent heeft toch gelijk
quote:
Bron? Alles wat ik heb gelezen/ heb kunnen vinden beweert anders, zou ook vreemd zijn om te profiteren van een red-Blijdorp-actie. Voor zover ik weet ontvingen wij gewoon hetzelfde geld van ASR aan sponsoring en was alle FeyBlij-merchandise-opbrengst voor Blijdorp

quote:
En dat bedrijf heet Feyenoord stadion NV, met Van Merwijk als directeur. Die hebben het in ieder geval wel op de balans van het jaarverslag staan, met 2.2mln omzet in 2012. Als je het beter weet, bron?
quote:
[..]

Ja, ze geven de grond gewoon weg aan Feyenoord, zodat Feyenoord kan profiteren van de klanten voor de winkelketens/ Pathe aan de stadionweg, dat lijkt me uiterst onwaarschijnlijk. Het zal wel een reden hebben dat de gemeente dat parkeerterrein gratis houdt...
quote:
Oja, als je dat gewoon ken, ken je alles regelen ja :')
(wellicht een bron van iemand die dit of vorig jaar een beter sponsorcontract heeft afgesloten in NL?)
quote:
Daar ligt al asfalt :P
Maar wil je het plein afschaffen????? :N
quote:
keejthnxbye :W
pi_127620259
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:36 schreef Muto het volgende:

[..]

Als ze het aan de voorzijde aangeven zit het tegen de Binnenwegplein aan, waar iedereen vanaf Beurs richting de stad langsloopt. Dan is het een prima plek.
Ok :)
pi_127622985
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Wacht dan even op Tomatenboer, die probeert het altijd wel.
Present. :P

Ik lees wel mee hoor, maar zelfs ik word een beetje moe van deze discussie waar ook veel non-argumenten en waarschijnlijkheden / verwachtingen worden gepresenteerd als waarheden.

Ik heb besloten de diverse second opinions af te wachten.

Maar vooralsnog blijf ik voorstander van een nieuw stadion.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 10 juni 2013 @ 16:25:13 #35
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127623254
Wanneer begint het seizoen weer? Kunnen we het tenminste weer over voetbal hebben :@ .
2000 light years from home
  maandag 10 juni 2013 @ 16:26:08 #36
321382 vandermar
pi_127623282
quote:

[..]

Goed argument man :')
Ik hoef mij hier niet voor te verantwoorden dus ja
RvP; Feyenoord
pi_127623597
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik heb besloten de diverse second opinions af te wachten.
Tja, en wat is die waard als niet alle gevens verstrekt worden.
  maandag 10 juni 2013 @ 16:44:15 #38
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127623826
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Merkie het volgende:
Wanneer begint het seizoen weer? Kunnen we het tenminste weer over voetbal hebben :@ .
quote:
Agenda
26 juni 2013: Eerste training
6 juli 2013: SC Feyenoord - Feyenoord
8 - 13 juli 2013: Trainingskamp Ermelo
9 juli 2013: FC Horst - Feyenoord
11 juli 2013: HHC Hardenberg - Feyenoord
26 juni eindelijk weer naar De Kuip dus :)
  maandag 10 juni 2013 @ 16:44:53 #39
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127623846
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:44 schreef Grifte het volgende:

[..]

[..]

26 juni eindelijk weer naar De Kuip dus :)
Thanks!
2000 light years from home
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 18:15:37 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127626627
Goh, het gaat weer eens over hns / de Kuip :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 10 juni 2013 @ 18:30:11 #41
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_127627025
quote:
12s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Goh, het gaat weer eens over hns / de Kuip :')
Ik heb het gevoel dat Feyenoord aardig genaaid gaat worden met dat nieuwe stadion.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 10 juni 2013 @ 19:11:10 #42
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127628751
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Feyenoord aardig genaaid gaat worden met dat nieuwe stadion.
Nogal, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_127628773
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat niemand echt weet waar hij over praat. Vrij vermoeiend.
  maandag 10 juni 2013 @ 19:18:49 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127629158
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat niemand echt weet waar hij over praat. Vrij vermoeiend.
Ik denk dat AFCNiels wel bij het rechte eind komt te zitten, wat jij ook vindt.
Elite
Tegen TTIP
pi_127629300
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk dat AFCNiels wel bij het rechte eind komt te zitten, wat jij ook vindt.
Zal best zijn, maar 't is allemaal van dat ongefundeerde geblaat. Doe onderzoek en doe je uitspraak of leer leven met 't feit dat je mening vanaf een bepaald punt ongefundeerd is. Ik geef hiermee geen waardeoordeel, het is gewoon een feit.
  maandag 10 juni 2013 @ 19:23:42 #46
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127629444
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zal best zijn, maar 't is allemaal van dat ongefundeerde geblaat. Doe onderzoek en doe je uitspraak of leer leven met 't feit dat je mening vanaf een bepaald punt ongefundeerd is. Ik geef hiermee geen waardeoordeel, het is gewoon een feit.
Kan jij als student niet even onderzoek doen dan?
Elite
Tegen TTIP
pi_127630096
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan jij als student niet even onderzoek doen dan?
Ik ga m'n masterthesis al over medefinanciering van sportaccomodaties door de overheid schrijven.
  maandag 10 juni 2013 @ 19:36:40 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127630161
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ga m'n masterthesis al over medefinanciering van sportaccomodaties door de overheid schrijven.
Kan je dus mooi twee vliegen in één klap slaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_127630202
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan je dus mooi twee vliegen in één klap slaan.
In welk opzicht?
  maandag 10 juni 2013 @ 19:44:16 #50
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127630651
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

In welk opzicht?
De Kuip is ook een sportaccomodatie. Krijgt hoogstwaarschijnlijk ook een financiële injectie, zij het middels een garantstelling, vanuit de overheid. Daar kan vast ook wel wat over kwijt in je thesis.
Elite
Tegen TTIP
pi_127630678
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:44 schreef Happel het volgende:

[..]

De Kuip is ook een sportaccomodatie. Krijgt hoogstwaarschijnlijk ook een financiële injectie, zij het middels een garantstelling, vanuit de overheid. Daar kan vast ook wel wat over kwijt in je thesis.
Dat was ook de reden om voor dat onderwerp te kiezen idd. Probleem is alleen dat je voor goed onderzoek veel gegevens moet hebben, die niet beschikbaar zijn voor 't publiek.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2013 19:45:51 ]
pi_127633319
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef ace_eleven het volgende:

Bron? Alles wat ik heb gelezen/ heb kunnen vinden beweert anders, zou ook vreemd zijn om te profiteren van een red-Blijdorp-actie. Voor zover ik weet ontvingen wij gewoon hetzelfde geld van ASR aan sponsoring en was alle FeyBlij-merchandise-opbrengst voor Blijdorp

Je denkt serieus dat Feyenoord een half jaar shirtverkoop weg gaat doen? :')
Want hoe je het bekijkt, de verkoop van de Blijdorp shirts is natuurlijk wel ten koste van de ASR shirtverkoop gegaan.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_127633350
Leuk om HMF hier nog eens te zien overigens ^O^
pi_127633378
Krijg echt buikpijn bij de gedachte van een nieuw stadion
  maandag 10 juni 2013 @ 21:02:29 #55
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127635319
Met een beetje geluk zijn we eind juli al geplaatst.

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)st-en-Besiktas.dhtml
Elite
Tegen TTIP
  maandag 10 juni 2013 @ 21:08:17 #56
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_127635710
Met een beetje geluk spelen we begin juli een oefenwedstrijdje tegen Napoli.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_127635720
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat Feyenoord een half jaar shirtverkoop weg gaat doen? :')
Want hoe je het bekijkt, de verkoop van de Blijdorp shirts is natuurlijk wel ten koste van de ASR shirtverkoop gegaan.
Ja, dat is ook wel weer waar, maar ze hebben het wel sterk aangeboden als steun voor Blijdorp, dus wellicht zit er een andere constructie aan vast, 50-50 of compensatie van ASR oid, dunno...

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, ik probeer hier en daar wat uit te zoeken, Ik heb ook wel eens het TNO-rapport opgevraagd bij TNO, om onderzoek te kunnen doen, maar no-reply -O-
Verder probeer ik me niet te veel te mengen in die discussies, laat het meestal aan Tomatenboer over :P , maar als dat soort schreeuwende mensen geen weerwoord krijgen op fora geloven ze dat iedereen het met ze eens is :')
pi_127637132
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel weer waar, maar ze hebben het wel sterk aangeboden als steun voor Blijdorp, dus wellicht zit er een andere constructie aan vast, 50-50 of compensatie van ASR oid, dunno...
Feyenoord de shirts, Blijdorp de olli's was de deal.

quote:
Ja, ik probeer hier en daar wat uit te zoeken, Ik heb ook wel eens het TNO-rapport opgevraagd bij TNO, om onderzoek te kunnen doen, maar no-reply -O-
Niet gek he. Komt de club niet uit. Nu gelekt is dat het stadion totaal geen last heeft van betonrot en metaalmoeheid, is de noodzaak van een nieuw stadion ook ineens veel minder. Dat waren namelijk de argumenten een jaar of 10 terug, rond 2006. Kan je zien hoe leugenachtig dat zooitje is in het maasgebouw.

quote:
Verder probeer ik me niet te veel te mengen in die discussies, laat het meestal aan Tomatenboer over :P , maar als dat soort schreeuwende mensen geen weerwoord krijgen op fora geloven ze dat iedereen het met ze eens is :')
Hoop vooral dat mensen zien hoe belachelijk onbetrouwbaar het bestuur is. Zolang dat maar duidelijk is en mensen iig. een stuk skeptischer zijn ten aanzien van HNS, ben ik al tevreden.
pi_127637146
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef De_Pel het volgende:
Leuk om HMF hier nog eens te zien overigens ^O^
Ik kreeg al eerder een berichtje daarover in de slowchat maar dat ben ik niet hoor
pi_127645100
Ah HMF is weer terug
* Verwijderd *
pi_127649283
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Hoop vooral dat mensen zien hoe belachelijk onbetrouwbaar het bestuur is. Zolang dat maar duidelijk is en mensen iig. een stuk skeptischer zijn ten aanzien van HNS, ben ik al tevreden.
Ik vertrouw het Feyenoord-bestuur ook zeker niet onvoorwaardelijk. Ik heb alleen altijd het gevoel dat bronnen als LN en co altijd maar zoeken om ook maar ergens tegenaan te schoppen. Ik heb het gevoel dat het bestuur wel het beste met Feyenoord voor heeft, maar ook een tweede agenda erop nahoudt die henzelf financieel verbetert. Het feit dat ze er zo weinig over los willen laten, al zo diep in zee zijn met VolkerWessels wekt ook bij mij geen vertrouwen nee.

Ik vind de Kuip glorieus, maar ik maak wel een onderscheid tussen wat het beste is voor Feyenoord en het beste is voor de Kuip. Ik zie het graag voortbestaan, maar als sentiment mensen ertoe doet bewegen dat de Kuip behouden moet worden schiet dat mijn inziens tekort.

Het financiele plaatje is natuurlijk moeilijk te vergelijken aangezien een nieuw stadion met alle mogelijke wenselijke accomodaties vanzelfsprekend veel meer kosten dan een renovatie. Verder wacht ik ook maar gewoon second opinions af, en verwacht ik dat indien blijkt dat ze info hebben achter gehouden dat ze dan toch wel door de mand vallen.

Nuff said denk ik, gewoon weer afwachten, en aftellen naar het nieuwe seizoen :)
pi_127654929
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:45 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb het gevoel dat het bestuur wel het beste met Feyenoord voor heeft, maar ook een tweede agenda erop nahoudt die henzelf financieel verbetert.
Je weet dat dat haast per definitie al een contradictie oplevert?

Voorbeeldje uit Groningen. Moest een nieuwe kolencentrale komen in de Eemshaven. De Provincie Groningen besloot dat dat ding er absoluut moest komen, want "goed voor de werkgelegenheid". Wel worden vragen gesteld bij de haalbaarheid, sinds zo'n kolencentrale al snel miljarden kost. Vervolgens moet door het Havenbedrijf Eemshaven / Delfszijl besloten worden tegen welke prijs de grond verkocht wordt waar dat ding staat.

Drie keer raden wie daar - wederom - achter de onderhandelingstafel zaten en tegen welke prijs de grond verkocht is.... _O-. Lekker joh, zo'n dubbele functie met twee petten. Vooral ook realistisch dat je vanuit twee verschillende perspectieven kan beredeneren.

ZELFS al zou je dat kunnen (en let op: dat kan niet), zou je, om alle schroom van je af te werpen, zelf niet in zo'n situatie moeten willen zitten. Gewoon om verdachtmakingen vanuit het publiek te voorkomen. En daarom is het gewoon be-la-che-lijk dat mannen uit een bouwbedrijf even de tent komen runnen bij Feyenoord. En - he toevallig - een week later een nieuw stadion aankondigen. :').
pi_127655804
Topic is niks aan meer dezer dagen.
pi_127656227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Kerftminister het volgende:
Eensch ;(
pi_127656630
quote:
Het aangluren niet waard inderdaad, wat een bagger :r :r
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:34:36 #66
321382 vandermar
pi_127656656
quote:
Nog 15 dagen volhouden
RvP; Feyenoord
pi_127656775
quote:
I know, maar er is dan ook bar weinig interessant nieuws te melden, nog even de column van Willem dan, van gisteren, maar nog niet gepost, om het goed te maken :@

quote:
Middenveld is los zand; het is te gek voor woorden dat Clasie niet speelt

5-1 tegen Rusland. Ja, dat is een geweldige uitslag van Jong Oranje. Maar deze uitslag geeft niet het reële beeld. We speelden de wedstrijd uit tegen tien man, maar bij elf tegen elf kregen die Russen aardige kansen hoor. En bij tien tegen elf, bij een stand van 2-1, hadden ze het ook nog af en toe moeilijk. Blijft die 3-1 lang uit, dan kun je echt nog in de problemen komen.

Natuurlijk hoop ik dat Jong Oranje het EK wint, maar we hoeven toch niet allemaal in de optocht mee te lopen. Had ik vroeger als trainer ook weleens. Dan hadden we met 5-1 gewonnen en was ik toch niet tevreden. Dan keken de spelers me aan van: 'Wat is er nou?' Maar ik voel gewoon dat dit Jong Oranje nog in de problemen gaat komen.

Ik ben heel benieuwd hoe het straks zal gaan in wedstrijden als het er echt om gaat, want het is me niet duidelijk wat coach Cor Pot nu eigenlijk wil met zijn middenveld. Dat hangt als los zand aan elkaar. Bij elke grote ploeg is het middenveld het hart van het elftal. Maar bij Jong Oranje gaat juist dat dus niet goed. Maher speelt beneden zijn niveau. Van Ginkel werkt hard, maar speelt in een andere rol dan bij Vitesse. En Strootman kan er moeilijk lijn in brengen.

De mensen bij Jong Oranje hoor ik steeds zeggen dat het positiespel al tijden goed is. Maar dan moeten ze mij maar eens uitleggen wat zij onder goed positiespel verstaan. Het kan natuurlijk dat ze mij op mijn oude dag nog iets kunnen leren, maar ik denk eigenlijk dat zij niet weten wat positiespel is. Want het spel van Jong Oranje heeft weinig weg van een positiespel. Dat is gewoon de bal rondspelen. Van De Vrij naar Martins Indi, van Van Rhijn naar Van Ginkel en dan weer terug naar de keeper.

Juist tegen tien man moeten deze jongens kunnen laten zien dat ze goed kunnen voetballen, dat ze zo kunnen spelen dat ze kansen kunnen creëren. Maar je zou die wedstrijden tegen Duitsland en Rusland eens terug moeten kijken en dan zie je dat van de honderd ballen die worden onderschept er negentig worden teruggespeeld.

Het is te gek voor woorden dat Clasie niet speelt. Hij is normaal gesproken de beste middenvelder van allemaal, verdedigend, positioneel en in aanvallend opzicht. De coach moet vooral doen wat hij wil, maar ik zou spelen met Strootman op links, Clasie op rechts en met Van Ginkel net achter de spits.

Dit is een lichting die Europees kampioen kan worden met voetbal, waarover de mensen nog jarenlang zullen zeggen: 'Dat was goed! We hebben genoten.' Maar we moeten erkennen dat we veel geluk hebben gehad. Tegen Duitsland had Zoet rood moeten krijgen en hadden we de mazzel dat Fer die bal op het laatst inkopte. En gisteren mochten we niet klagen dat die Russen met tien man kwamen te staan. We hadden geen grip. We hadden zomaar kunnen verliezen. Dat moet je niet vergeten.

Of ik verwacht dat Cor Pot iets gaat veranderen aan zijn team? Dat moet hij zelf weten. Misschien zegt ie wel: 'Het gaat best lekker zo.' Nou, oké dan.
pi_127656949
Eens met Willem, zijn reactie had ie iig al goed voorspeld. _O-
pi_127659419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

I know, maar er is dan ook bar weinig interessant nieuws te melden, nog even de column van Willem dan, van gisteren, maar nog niet gepost, om het goed te maken :@

[..]

Willem is een baas joh. Die is echt zo verzot op Clasie dat hij niet meer objectief is. Vind ik wel schattig in hem.

Overigens wel een schande dat Clasie niet speelt ja.
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 12:56:31 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_127659632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:50 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Willem is een baas joh. Die is echt zo verzot op Clasie dat hij niet meer objectief is. Vind ik wel schattig in hem.

Overigens wel een schande dat Clasie niet speelt ja.
Nou ja, ik heb dat middenveld zien spelen en ik zag het gemis van Clasie nou niet direct terug met die 5-1 :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_127659782
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb dat middenveld zien spelen en ik zag het gemis van Clasie nou niet direct terug met die 5-1 :')
Werden bij tijde en wijlen anders aardig overlopen hoor. Vooral die Strootman is me een portie slecht zeg :D
pi_127659855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Werden bij tijde en wijlen anders aardig overlopen hoor
. Vooral die Strootman is me een portie slecht zeg :D
Alsof Clasie dat wel eventjes recht trekt.
pi_127659905
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Clasie is wel echt een opjager/ballenafpakker, ik denk in grotere mate dan Strootman en Van Ginkel, dus hij zou daar wel een vershil kunnen maken ja
pi_127660039
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Clasie is bester dan Strootman hoor blinde vink. Doet zijn schouderblessure weinig aan af.
pi_127660216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Clasie is bester dan Strootman hoor blinde vink. Doet zijn schouderblessure weinig aan af.
Oké man.
pi_127660319
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oké man.
Brrrrrrra braaaaaaa pow pow pow
pi_127660552
quote:

[..]

Behalve dan dat Rusland met een helft 10 tegen 11 bijna 2-2 maakte en het na de 3-1 compleet liet lopen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_127660657
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Behalve dan dat Rusland met een helft 10 tegen 11 bijna 2-2 maakte en het na de 3-1 compleet liet lopen.
Dat stond ook al in dat artikel piemel. :P
pi_127660732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Clasie speelt echt niet opvallend op EK alleen onze vriend Fer doet het echt goed op het middenveld.
blablablabla
pi_127660771
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Clasie speelt echt niet opvallend op EK alleen onze vriend Fer doet het echt goed op het middenveld.
Fer moet gewoon voor 10 miljoen oppleuren, pakken wij ook weer een miljoen op die nozem.
pi_127660801
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Fer moet gewoon voor 10 miljoen oppleuren, pakken wij ook weer een miljoen op die nozem.
Echt? :D Dat zou kknice zijn _O_
Vanuit een clausule of hoezo krijgen wij dat?
blablablabla
pi_127660841
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Echt? :D Dat zou kknice zijn _O_
Vanuit een clausule of hoezo krijgen wij dat?
10% transFERvergoeding bedongen in het contract van Fer door Geel
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:46:04 #83
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_127661382
quote:

[..]

Clasie pakt nota bene alle ballen af man.
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_127661573
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef GVU het volgende:

[..]

Clasie pakt nota bene alle ballen af man.
Ja maar hij gaat nooit eens mee naar voren of schiet fatsoenlijk op goal. Dat viel dit jaar bij Feyenoord ook tegen.
Defensief en spelverdelend prima, als in een 7 want ook zondag liet hij gaten vallen maar zelfs in zijn rol als controleur zou iets van dreiging of een goal niet verkeerd zijn. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord deed hij dat meer.
blablablabla
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 13:52:06 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127661588
Ook hier meld ik het even, mn seizoenskaart op S is er doorheen gekomen ^O^

Het is dus toch mogelijk voor nieuwe aanvragen om direct op gele zijde te komen!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_127661736
Hoop dat die kanjerlijers mij ook eens duidelijkheid gaan geven. :').
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:59:07 #87
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127661867
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Welk vak heb je aangevraagd?
pi_127661901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef Grifte het volgende:

[..]

Welk vak heb je aangevraagd?
W1 zweimal
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:01:39 #89
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127661977
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

W1 zweimal
Als het goed is moet je allang bericht hebben gehad, wij hebben vorige week (of die week daarvoor?) al bericht gehad over verlenging. Bij veel personen kwam die mail echter niet aan, moest je even klantenservice mailen/bellen.

Had zelf ook problemen met verlenging van maat en mij, ze plaatsten ons verkeerd. Toen maar vorige week gebeld en na aanhoudend gezeur dat heel W uitverkocht was heeft ze toch maar overleg gepleegd en ons twee seizoenkaarten op W3 geschonken.
pi_127662000
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Mn maat heeft ook nog niks gehoord :? Is een nieuwe SK houder overigens
pi_127662031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Grifte het volgende:

[..]

Als het goed is moet je allang bericht hebben gehad, wij hebben vorige week (of die week daarvoor?) al bericht gehad over verlenging. Bij veel personen kwam die mail echter niet aan, moest je even klantenservice mailen/bellen.

Had zelf ook problemen met verlenging van maat en mij, ze plaatsten ons verkeerd. Toen maar vorige week gebeld en na aanhoudend gezeur dat heel W uitverkocht was heeft ze toch maar overleg gepleegd en ons twee seizoenkaarten op W3 geschonken.
Ik ben overgestapt van Z4 naar W1. :@
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:44 #92
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127662074
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Zelfde hier, W1 was ook goedgekeurd bij mij. Maat was enkel nieuwe aanvraag, en hem plaatsten ze op Z. Maargoed even 'onderhandelen' met de klantenservice en het lost zich wel op joh.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:49 #93
321382 vandermar
pi_127662079
quote:

[..]

Niet? Dan heb je niet goed zitten kijken want Strootman en Maher spelen nog geen kut nat.
RvP; Feyenoord
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:04:51 #94
321382 vandermar
pi_127662125
quote:

[..]

:') Scoort twee keer maar voor de rest vaker balverlies dan Maher _O-
RvP; Feyenoord
pi_127662292
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Mn maat heeft ook nog niks gehoord :? Is een nieuwe SK houder overigens
Club is ook zo goed in haar communicatie he. :').
pi_127662455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Hoi HMF :')
pi_127662465
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Hoi HMF :')
Nee ben een goede vriend van m
pi_127663233
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:08 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Club is ook zo goed in haar communicatie he. :').
Hij heeft net gebeld en de SK is toegewezen op W3. Mooi dat ze het even laten weten!
pi_127663244
Hem zien als HMF :')

SPOILER: HMF
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:33:31 #100
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127663400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Hij heeft net gebeld en de SK is toegewezen op W3. Mooi dat ze het even laten weten!
Klopt, echt bij veel mensen misgegaan met het mailtje. Naar het schijnt zou er een tweede mail worden gestuurd om het te herstellen, maar dat is er niet van gekomen. Dus als hier nog mensen zijn die nog niets gehoord hebben, gewoon contact opnemen met de klantenservice, alle aanvragen staan al in het systeem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')