Behalve dan dat Rusland met een helft 10 tegen 11 bijna 2-2 maakte en het na de 3-1 compleet liet lopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dat middenveld zien spelen en ik zag het gemis van Clasie nou niet direct terug met die 5-1
Dat stond ook al in dat artikel piemel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Behalve dan dat Rusland met een helft 10 tegen 11 bijna 2-2 maakte en het na de 3-1 compleet liet lopen.
Clasie speelt echt niet opvallend op EK alleen onze vriend Fer doet het echt goed op het middenveld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Clasie is bester dan Strootman hoor blinde vink. Doet zijn schouderblessure weinig aan af.
Fer moet gewoon voor 10 miljoen oppleuren, pakken wij ook weer een miljoen op die nozem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Clasie speelt echt niet opvallend op EK alleen onze vriend Fer doet het echt goed op het middenveld.
Echt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Fer moet gewoon voor 10 miljoen oppleuren, pakken wij ook weer een miljoen op die nozem.
10% transFERvergoeding bedongen in het contract van Fer door Geelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?Dat zou kknice zijn
![]()
Vanuit een clausule of hoezo krijgen wij dat?
Clasie pakt nota bene alle ballen af man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Clasie speelt echt niet opvallend op EK alleen onze vriend Fer doet het echt goed op het middenveld.
Ja maar hij gaat nooit eens mee naar voren of schiet fatsoenlijk op goal. Dat viel dit jaar bij Feyenoord ook tegen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef GVU het volgende:
[..]
Clasie pakt nota bene alle ballen af man.
Welk vak heb je aangevraagd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Hoop dat die kanjerlijers mij ook eens duidelijkheid gaan geven..
Als het goed is moet je allang bericht hebben gehad, wij hebben vorige week (of die week daarvoor?) al bericht gehad over verlenging. Bij veel personen kwam die mail echter niet aan, moest je even klantenservice mailen/bellen.quote:
Mn maat heeft ook nog niks gehoordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Hoop dat die kanjerlijers mij ook eens duidelijkheid gaan geven..
Ik ben overgestapt van Z4 naar W1.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als het goed is moet je allang bericht hebben gehad, wij hebben vorige week (of die week daarvoor?) al bericht gehad over verlenging. Bij veel personen kwam die mail echter niet aan, moest je even klantenservice mailen/bellen.
Had zelf ook problemen met verlenging van maat en mij, ze plaatsten ons verkeerd. Toen maar vorige week gebeld en na aanhoudend gezeur dat heel W uitverkocht was heeft ze toch maar overleg gepleegd en ons twee seizoenkaarten op W3 geschonken.
Zelfde hier, W1 was ook goedgekeurd bij mij. Maat was enkel nieuwe aanvraag, en hem plaatsten ze op Z. Maargoed even 'onderhandelen' met de klantenservice en het lost zich wel op joh.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van Z4 naar W1.
Niet? Dan heb je niet goed zitten kijken want Strootman en Maher spelen nog geen kut nat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dat middenveld zien spelen en ik zag het gemis van Clasie nou niet direct terug met die 5-1
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Club is ook zo goed in haar communicatie he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mn maat heeft ook nog niks gehoordIs een nieuwe SK houder overigens
Hoi HMFquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van Z4 naar W1.
Hij heeft net gebeld en de SK is toegewezen op W3. Mooi dat ze het even laten weten!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:08 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Club is ook zo goed in haar communicatie he..
SPOILER: HMFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Klopt, echt bij veel mensen misgegaan met het mailtje. Naar het schijnt zou er een tweede mail worden gestuurd om het te herstellen, maar dat is er niet van gekomen. Dus als hier nog mensen zijn die nog niets gehoord hebben, gewoon contact opnemen met de klantenservice, alle aanvragen staan al in het systeem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij heeft net gebeld en de SK is toegewezen op W3. Mooi dat ze het even laten weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |