Dat was ook de reden om voor dat onderwerp te kiezen idd. Probleem is alleen dat je voor goed onderzoek veel gegevens moet hebben, die niet beschikbaar zijn voor 't publiek.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:44 schreef Happel het volgende:
[..]
De Kuip is ook een sportaccomodatie. Krijgt hoogstwaarschijnlijk ook een financiële injectie, zij het middels een garantstelling, vanuit de overheid. Daar kan vast ook wel wat over kwijt in je thesis.
Je denkt serieus dat Feyenoord een half jaar shirtverkoop weg gaat doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef ace_eleven het volgende:
Bron? Alles wat ik heb gelezen/ heb kunnen vinden beweert anders, zou ook vreemd zijn om te profiteren van een red-Blijdorp-actie. Voor zover ik weet ontvingen wij gewoon hetzelfde geld van ASR aan sponsoring en was alle FeyBlij-merchandise-opbrengst voor Blijdorp
Ja, dat is ook wel weer waar, maar ze hebben het wel sterk aangeboden als steun voor Blijdorp, dus wellicht zit er een andere constructie aan vast, 50-50 of compensatie van ASR oid, dunno...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Feyenoord een half jaar shirtverkoop weg gaat doen?
Want hoe je het bekijkt, de verkoop van de Blijdorp shirts is natuurlijk wel ten koste van de ASR shirtverkoop gegaan.
Ja, ik probeer hier en daar wat uit te zoeken, Ik heb ook wel eens het TNO-rapport opgevraagd bij TNO, om onderzoek te kunnen doen, maar no-replyquote:Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal best zijn, maar 't is allemaal van dat ongefundeerde geblaat. Doe onderzoek en doe je uitspraak of leer leven met 't feit dat je mening vanaf een bepaald punt ongefundeerd is. Ik geef hiermee geen waardeoordeel, het is gewoon een feit.
Feyenoord de shirts, Blijdorp de olli's was de deal.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer waar, maar ze hebben het wel sterk aangeboden als steun voor Blijdorp, dus wellicht zit er een andere constructie aan vast, 50-50 of compensatie van ASR oid, dunno...
Niet gek he. Komt de club niet uit. Nu gelekt is dat het stadion totaal geen last heeft van betonrot en metaalmoeheid, is de noodzaak van een nieuw stadion ook ineens veel minder. Dat waren namelijk de argumenten een jaar of 10 terug, rond 2006. Kan je zien hoe leugenachtig dat zooitje is in het maasgebouw.quote:Ja, ik probeer hier en daar wat uit te zoeken, Ik heb ook wel eens het TNO-rapport opgevraagd bij TNO, om onderzoek te kunnen doen, maar no-reply![]()
Hoop vooral dat mensen zien hoe belachelijk onbetrouwbaar het bestuur is. Zolang dat maar duidelijk is en mensen iig. een stuk skeptischer zijn ten aanzien van HNS, ben ik al tevreden.quote:Verder probeer ik me niet te veel te mengen in die discussies, laat het meestal aan Tomatenboer over, maar als dat soort schreeuwende mensen geen weerwoord krijgen op fora geloven ze dat iedereen het met ze eens is
Ik kreeg al eerder een berichtje daarover in de slowchat maar dat ben ik niet hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef De_Pel het volgende:
Leuk om HMF hier nog eens te zien overigens
Ik vertrouw het Feyenoord-bestuur ook zeker niet onvoorwaardelijk. Ik heb alleen altijd het gevoel dat bronnen als LN en co altijd maar zoeken om ook maar ergens tegenaan te schoppen. Ik heb het gevoel dat het bestuur wel het beste met Feyenoord voor heeft, maar ook een tweede agenda erop nahoudt die henzelf financieel verbetert. Het feit dat ze er zo weinig over los willen laten, al zo diep in zee zijn met VolkerWessels wekt ook bij mij geen vertrouwen nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Hoop vooral dat mensen zien hoe belachelijk onbetrouwbaar het bestuur is. Zolang dat maar duidelijk is en mensen iig. een stuk skeptischer zijn ten aanzien van HNS, ben ik al tevreden.
Je weet dat dat haast per definitie al een contradictie oplevert?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:45 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb het gevoel dat het bestuur wel het beste met Feyenoord voor heeft, maar ook een tweede agenda erop nahoudt die henzelf financieel verbetert.
Eenschquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Kerftminister het volgende:
Topic is niks aan meer dezer dagen.
Het aangluren niet waard inderdaad, wat een baggerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Kerftminister het volgende:
Nog 15 dagen volhoudenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Kerftminister het volgende:
I know, maar er is dan ook bar weinig interessant nieuws te melden, nog even de column van Willem dan, van gisteren, maar nog niet gepost, om het goed te makenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Middenveld is los zand; het is te gek voor woorden dat Clasie niet speelt
5-1 tegen Rusland. Ja, dat is een geweldige uitslag van Jong Oranje. Maar deze uitslag geeft niet het reële beeld. We speelden de wedstrijd uit tegen tien man, maar bij elf tegen elf kregen die Russen aardige kansen hoor. En bij tien tegen elf, bij een stand van 2-1, hadden ze het ook nog af en toe moeilijk. Blijft die 3-1 lang uit, dan kun je echt nog in de problemen komen.
Natuurlijk hoop ik dat Jong Oranje het EK wint, maar we hoeven toch niet allemaal in de optocht mee te lopen. Had ik vroeger als trainer ook weleens. Dan hadden we met 5-1 gewonnen en was ik toch niet tevreden. Dan keken de spelers me aan van: 'Wat is er nou?' Maar ik voel gewoon dat dit Jong Oranje nog in de problemen gaat komen.
Ik ben heel benieuwd hoe het straks zal gaan in wedstrijden als het er echt om gaat, want het is me niet duidelijk wat coach Cor Pot nu eigenlijk wil met zijn middenveld. Dat hangt als los zand aan elkaar. Bij elke grote ploeg is het middenveld het hart van het elftal. Maar bij Jong Oranje gaat juist dat dus niet goed. Maher speelt beneden zijn niveau. Van Ginkel werkt hard, maar speelt in een andere rol dan bij Vitesse. En Strootman kan er moeilijk lijn in brengen.
De mensen bij Jong Oranje hoor ik steeds zeggen dat het positiespel al tijden goed is. Maar dan moeten ze mij maar eens uitleggen wat zij onder goed positiespel verstaan. Het kan natuurlijk dat ze mij op mijn oude dag nog iets kunnen leren, maar ik denk eigenlijk dat zij niet weten wat positiespel is. Want het spel van Jong Oranje heeft weinig weg van een positiespel. Dat is gewoon de bal rondspelen. Van De Vrij naar Martins Indi, van Van Rhijn naar Van Ginkel en dan weer terug naar de keeper.
Juist tegen tien man moeten deze jongens kunnen laten zien dat ze goed kunnen voetballen, dat ze zo kunnen spelen dat ze kansen kunnen creëren. Maar je zou die wedstrijden tegen Duitsland en Rusland eens terug moeten kijken en dan zie je dat van de honderd ballen die worden onderschept er negentig worden teruggespeeld.
Het is te gek voor woorden dat Clasie niet speelt. Hij is normaal gesproken de beste middenvelder van allemaal, verdedigend, positioneel en in aanvallend opzicht. De coach moet vooral doen wat hij wil, maar ik zou spelen met Strootman op links, Clasie op rechts en met Van Ginkel net achter de spits.
Dit is een lichting die Europees kampioen kan worden met voetbal, waarover de mensen nog jarenlang zullen zeggen: 'Dat was goed! We hebben genoten.' Maar we moeten erkennen dat we veel geluk hebben gehad. Tegen Duitsland had Zoet rood moeten krijgen en hadden we de mazzel dat Fer die bal op het laatst inkopte. En gisteren mochten we niet klagen dat die Russen met tien man kwamen te staan. We hadden geen grip. We hadden zomaar kunnen verliezen. Dat moet je niet vergeten.
Of ik verwacht dat Cor Pot iets gaat veranderen aan zijn team? Dat moet hij zelf weten. Misschien zegt ie wel: 'Het gaat best lekker zo.' Nou, oké dan.
Willem is een baas joh. Die is echt zo verzot op Clasie dat hij niet meer objectief is. Vind ik wel schattig in hem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
I know, maar er is dan ook bar weinig interessant nieuws te melden, nog even de column van Willem dan, van gisteren, maar nog niet gepost, om het goed te maken
[..]
Nou ja, ik heb dat middenveld zien spelen en ik zag het gemis van Clasie nou niet direct terug met die 5-1quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:50 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Willem is een baas joh. Die is echt zo verzot op Clasie dat hij niet meer objectief is. Vind ik wel schattig in hem.
Overigens wel een schande dat Clasie niet speelt ja.
Werden bij tijde en wijlen anders aardig overlopen hoor. Vooral die Strootman is me een portie slecht zegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dat middenveld zien spelen en ik zag het gemis van Clasie nou niet direct terug met die 5-1
Alsof Clasie dat wel eventjes recht trekt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Werden bij tijde en wijlen anders aardig overlopen hoor. Vooral die Strootman is me een portie slecht zeg
Clasie is wel echt een opjager/ballenafpakker, ik denk in grotere mate dan Strootman en Van Ginkel, dus hij zou daar wel een vershil kunnen maken jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Clasie dat wel eventjes recht trekt.
Clasie is bester dan Strootman hoor blinde vink. Doet zijn schouderblessure weinig aan af.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Clasie dat wel eventjes recht trekt.
Oké man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Clasie is bester dan Strootman hoor blinde vink. Doet zijn schouderblessure weinig aan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |