Grote nepclub dat twentequote:Op woensdag 12 juni 2013 07:28 schreef Slobeend het volgende:
En Twente wil Leerdam. Dat begint echt zielig worden, die Rotterdamse obsessie van Munsterman.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar hoef je niet over te gaan zitten of afspraken over te maken. Van elkaars talenten blijf je af. Nu ben ik zo'n kakjong liever kwijt dan rijk, maar ajax is gewoon te kansloos voor woorden bezig met half europa leegtrekken.kanjerclub, en dan nog zeggen dat ze zo'n goede opleiding hebben, rot op joh.
Dat ze dat huppelkutje maar een knieschot geven op de laatste training.
Hahaha moeten ze goed doen, man man man wat heeft Leo er toen een puinhoop van gemaaktquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:48 schreef PIETR het volgende:
Twente heeft na Leerdam ook Beenhakkert benaderd
Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:48 schreef PIETR het volgende:
Twente heeft na Leerdam ook Beenhakkert benaderd
Jaquote:
quote:Toen Beenhakker belde om te informeren naar de stand van zaken, vroeg de preses van FC Twente ‘schertsenderwijs’ of Don Leo zelf geen interesse zou hebben om te komen helpen in Enschede. “Nee, ik wil geen oude stropop worden”, was het antwoord van de Rotterdammer.
Is toch niet zo vreemd, verbaast mij dat PSV zich niet bij Leerdam gemeld heeftquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De Feyenoordobsessie van FC Twente is wel heel treurig zeg.
Ach zo heb elke club zijn eigen obsessie zeg maar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De Feyenoordobsessie van FC Twente is wel heel treurig zeg.
Donder eens op zwakzinnige. Volgens mij heeft er nog nooit een Nederlandse profclub, naast start-ups en vitesse na die georgiër zo veel jeugdspelers in 1 seizoen binnengehengeld. Dat het allemaal spelers zijn van BVO's en zelfs de directe concurrenten maakt het alleen maar triester.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jankbal, je zegt wel dat Ajax Europa leegtrekt, maar dat doen andere clubs net zo goed. Oh, het is Ajax dan kan ik er lekker tegenaan schoppen hiihi. Laag niveau.
De interesse in Leerdam an sich niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch niet zo vreemd, verbaast mij dat PSV zich niet bij Leerdam gemeld heeft
Ik ben er heleboel alweer vergeten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De interesse in Leerdam an sich niet.
De interesse in leerdam, fer, wijnaldum, cabral, castaignos, de guzman, bruma, zuiverloon, ebecilio, rekik, jaja coelho, landzaat, van marwijk en nog een stuk of 4 spelers geloof ik in een tijdsbestek van amper 3 jaar wel.
Ik weet ze ook niet allemaal meer zo 1-2-3 op te lepelen maar volgens mij waren er nog een aantal.quote:
Er zijn er toch maar een stuk of 2-3 die echt nog voor Feyenoord speelden/spelen op dat moment?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De interesse in Leerdam an sich niet.
De interesse in leerdam, fer, wijnaldum, cabral, castaignos, de guzman, bruma, zuiverloon, ebecilio, rekik, jaja coelho, landzaat, van marwijk en nog een stuk of 4 spelers geloof ik in een tijdsbestek van amper 3 jaar wel.
Leerdam, fer, wijnaldum, castaignos, landzaat zijn de directe (would be) transfers, de rest indirect inderdaad. Doet alsnog niets af aan het feit dat het ondertussen een rare obsessie van joop is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn er toch maar een stuk of 2-3 die echt nog voor Feyenoord speelden/spelen op dat moment?
En anders toch gewoon nog eens uitproberen toch? Wie weet, krijgt ie ineens vleugels? Of heb ik nu teveel naar Jules geluisterd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:52 schreef De_Pel het volgende:
Voordeel: we zullen ze Cissé waarschijnlijk ook nog wel kunnen slijten dan.
Denk dat die jongen zich hier allang niet lekker meer voelt en de kop laat hangen zodra hij rotterdam inrijd. Afscheid is voor iedereen het beste, helaas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
En anders toch gewoon nog eens uitproberen toch? Wie weet, krijgt ie ineens vleugels? Of heb ik nu teveel naar Jules geluisterd?
Ik weet er verder weinig van maar hij zal niet de 1e zijn die ineens de vibes weet te vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat die jongen zich hier allang niet lekker meer voelt en de kop laat hangen zodra hij rotterdam inrijd. Afscheid is voor iedereen het beste, helaas.
Noem mij dan eens een voorbeeld van een speler die 4 jaar lang door blessures geen pepernoot heeft klaargemaakt en daarna bij dezelfde club nog is gaan excelleren?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik weet er verder weinig van maar hij zal niet de 1e zijn die ineens de vibes weet te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |