Gezien de 5,5 miljoen en opleidingsvergoeding ga ik er van uit dat het inderdaad helaas niet veel meer dan die 5% op de winst zal zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:02 schreef heiden6 het volgende:
Opleidingsvergoeding is 4% van de totale transfersom (tot zijn 21e bij Feyenoord, als hij tot 23 hier was was het 5% geweest. Daarnaast 5% van de winst. Dus bij 10 miljoen is het 400.000 (4% van 10m) + 225.000 (5% van 4,5m) = 625.000.
Er vanuit gaande dat 5% van de winst is afgesproken, maar dat lijkt me heel erg weinig. 5% lijkt me het minimum waar je vanuit mag gaan (Van Geel wilde het toentertijd niet vertellen), het kan ook 10% zijn.
http://www.rijnmond.nl/sp(...)maal-half-miljoen-op
En dat accepteren de NAC-supporters zomaar? Spelers overnemen van de aartsvijand, ook daar moet het bestuur al tegen de muurquote:Nadat NAC Breda eerder al Niek Ossevoort en Michael Minnaard uit de Feyenoord-academy weghaalde, heeft nu ook Dalian Maatsen gekozen voor de club uit Breda.
Maatsen speelde dit seizoen 18 keer bij de A1, waarmee hij zoals bekend kampioen werd.
Overigens komt het regelmatig voor dat NAC Breda jeugdspeler overneemt van Feyenoord: vorig jaar maakten Struis, van Deelen en van de Velden dezelfde stap.
Ook Robbert Olijfveld gaat de Feyenoord-academy verlaten. De aanvaller, die dit seizoen 8 wedstrijden speelde voor de A1 en daarin niet wist te scoren, gaat spelen voor Jong Sparta.
Had wel wat beters verwacht van Geeltje eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gezien de 5,5 miljoen en opleidingsvergoeding ga ik er van uit dat het inderdaad helaas niet veel meer dan die 5% op de winst zal zijn.
40 a 45 keer pas.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Maraten het volgende:
Weet niet of ik laat ben, maar is deze schitterende trailer hier al gepost?
quote:
Heuy. Die ken ik. Weet je wie daarbij betrokken was? Einz.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Maraten het volgende:
Weet niet of ik laat ben, maar is deze schitterende trailer hier al gepost?
Weet je zeker dat het niet een maandje was?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef Maraten het volgende:
[..]
Weekje weg geweest dus wist het niet zeker
Examens, dus ook wat minder ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet een maandje was?
Dat ie eens in de 40-45 posts weer terugkomt, en zo herdenken we Callie een beetje.quote:
Weekje? Ben je hier sowieso al eerder geweest dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef Maraten het volgende:
[..]
Weekje weg geweest dus wist het niet zeker
quote:OOK TALENT VAN FEYENOORD NAAR JEUGDOPLEIDING AJAX
Het gentlemen’s agreement tussen Feyenoord, PSV en Ajax lijkt definitief geschonden, nu Ajax ook een jeugdspeler van Feyenoord heeft overgenomen. Het gaat hierbij om C2-speler Noa Lang.
Varkenoord Watch wist eerder al te melden dat Ajax en Lang in gesprek met elkaar waren. Dat werd toen door Feyenoord afgedaan als ‘totale onzin’. Nu weet het medium echter te melden dat er wel degelijk sprake is van een overgang. Er zijn nog geen officiële mededelingen gedaan door de clubs.
quote:
Joden zijn smerigquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Joden zijn smerig![]()
Opleiden kunnen ze iig niet
Daar hoef je niet over te gaan zitten of afspraken over te maken. Van elkaars talenten blijf je af. Nu ben ik zo'n kakjong liever kwijt dan rijk, maar ajax is gewoon te kansloos voor woorden bezig met half europa leegtrekken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Wie heeft dit geschreven?
Ik denk niet dat er officiële mededelingen over een jongen van 13 worden gedaan. Gentlemen's agreement is nooit sprake van geweest. Brands van PSV weet daar helemaal niks vanaf en Overmars van Ajax ook niet. Jeroen Slop die al 15 jaar bij Ajax werkt heeft er ook nog nooit van gehoord.
Waarom hebben jullie Nathan Ake bij ADO weggehaald dan? Die Poolse keeper van 16 even teruggeven dan en ook geen stages meer aanbieden aan die jongens uit Scandinavië.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar hoef je niet over te gaan zitten of afspraken over te maken. Van elkaars talenten blijf je af. Nu ben ik zo'n kakjong liever kwijt dan rijk, maar ajax is gewoon te kansloos voor woorden bezig met half europa leegtrekken.kanjerclub, en dan nog zeggen dat ze zo'n goede opleiding hebben, rot op joh.
Lekker vergelijkbaar joh, pannenkoek.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie Nathan Ake bij ADO weggehaald dan? Die Poolse keeper van 16 even teruggeven dan en ook geen stages meer aanbieden aan die jongens uit Scandinavië.
Het is dat Brard zijn aankoopbeleid heel beroerd was anders had je nog heel wat namen erbij kunnen schrijven. Toorenburg, volgens mij 18 of 19 jaar nu, is inmiddels al gestopt met voetballen maar daar hebben jullie 55.000 euro voor afgetikt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker vergelijkbaar joh, pannenkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |