Ok, dus die traditie is dood nu?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Foto? Waar?
[..]
Niet, ivm kunstgrasveld daar.
Om de hoeveel jaar moet je dat eigenlijk weer doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb hem gisteren laten maken. Leuk met dat nummertje op de foto.
Ja net criminelen manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee, ik had nog geen uitkaart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Om de hoeveel jaar moet je dat eigenlijk weer doen?
Gudde heeft afgelopen zondag nog gezegd dat de club niet in staat is om spelers te kopen, mits verkoop. Eventueel gaan ze iemand huren of transfervrij binnenhalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:50 schreef PIETR het volgende:
Waar blijven die geruchten. Veel te stil rond Feyenoord.
Je voelt je echt een crimineel he met dat ding.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Genoeg transfervrije opties lijkt mij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Gudde heeft afgelopen zondag nog gezegd dat de club niet in staat is om spelers te kopen, mits verkoop. Eventueel gaan ze iemand huren of transfervrij binnenhalen.
Weer een gezwel uit de opleiding verwijderd, goede zaak.twitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:08:45Feyenoord 3-2 Ajax Bulykin lkkr reageer retweet
Ik was hem al aan het opzoeken, maar niet nodigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Weer een gezwel uit de opleiding verwijderd, goede zaak.twitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:08:45Feyenoord 3-2 Ajax Bulykin lkkr reageer retweet
Extra aanvaller lijkt me geen overbodige luxe, zeker als G. Fernandez en Sisse weggaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Genoeg transfervrije opties lijkt mij.
Niet voor de basis wellicht, maar wel voor de breedte.
In verband met - hopelijk - een druk Europees programma komende jaargang lijkt me dat ook wel belangrijk.
Gewoon Guidetti terug halen. Toch Caland?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Extra aanvaller lijkt me geen overbodige luxe, zeker als G. Fernandez en Sisse weggaan.
Ik hoorde dat krek pellemiej wel wil die is van de faynort hoolikensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon Guidetti terug halen. Toch Caland?
Is dat gewoon een Nederland die als username Surii swag heeft?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Dat zijn de echte stoere jongens inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat gewoon een Nederland die als username Surii swag heeft?
Sisse blijft wel hoor, niemand die hem wil hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Extra aanvaller lijkt me geen overbodige luxe, zeker als G. Fernandez en Sisse weggaan.
Nee. Beter lezen. Nog even buiten dat het volgens mij inderdaad tot 23 is, is die andere 5% over de WINST. DWZ. Als ze hem verkopen voor 10 en hij heeft 5,5 gekost, maken ze 4,5 winst, waar wij 5 % van krijgen. Dat komt overeen met 2,25% van het totaalbedrag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:23 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Wat dus effectief uitkomt op 10%, sinds hij tot zijn 21e bij ons speelde en tot die leeftijd het opleidingspercentage oploopt
Toch? Of was het 23?
of gewoon een Albinoneger net als Gil Swerts.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat gewoon een Nederland die als username Surii swag heeft?
Daar ben ik ook bang voor ja, met al die blessures en zijn hoge salaris.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Sisse blijft wel hoor, niemand die hem wil hebben.
+ opleidingsvergoedingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee. Beter lezen. Nog even buiten dat het volgens mij inderdaad tot 23 is, is die andere 5% over de WINST. DWZ. Als ze hem verkopen voor 10 en hij heeft 5,5 gekost, maken ze 4,5 winst, waar wij 5 % van krijgen. Dat komt overeen met 2,25% van het totaalbedrag.
Nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij heeft het over de opleidingsvergoeding.
Edit: toch?
Zie het al, verkeerd gelezen.quote:
Nee, heiden heeft gelijk, ik bedoelde dat het deel buiten de opleidingsvergoeding bij 10 miljoen op 2,25% zou komen, nl 5% over 4,5 miljoen. totaal is dan iets van 6% ofzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij heeft het over de opleidingsvergoeding.
Edit: toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |