Ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef Jimbo het volgende:
was dat ook niet dat kind dat toen op twitter zei dat dat cluppie uit 020 zoveel beter was?
Klopt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef Jimbo het volgende:
was dat ook niet dat kind dat toen op twitter zei dat dat cluppie uit 020 zoveel beter was?
dan 2.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:24 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Het waren er iets meer als 2.
lijkt teveel op moniek smit.quote:
Vond ik ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lijkt teveel op moniek smit.
ik hoor een binnenhuwelijkse rel aankomen
Que?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:06 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Martin van Goud
Deze man zorgt dus gewoon dat we weer het maximale uit onze spelers kunnen trekken.
quote:FC Twente-voorzitter Joop Munsterman ontkent dat zijn club belangstelling heeft in Kelvin Leerdam, die Feyenoord komende zomer transfervrij kan verlaten. 'Ik vind het heel vervelend. Hij is ons heel vaak aangeboden. Laat ik dat nu voor eens en altijd duidelijk maken. Dat is nu niet, morgen niet en nooit niet', aldus Munsterman voor de camera's voor Eredivisie Live.
quote:Twente wil Leerdam
FC Twente heeft interesse in Kelvin Leerdam. Leerdam leek lange tijd rond te zijn met Vitesse, maar na het vertrek van trainer Fred Rutten is de komst van de Feyenoorder van de baan. FC Twente, dat al eerder geinteresseerd was in de Utrechter, wil de transfervrije speler wel binnenhalen.
Niets nieuws.quote:
Cabral moest toch weer opjorissen daar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niets nieuws.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat het door zal gaan ook.
Al z'n homies zitten daar al en ze betalen daar nog hogere salarissen ook.
Alsof ze die verkocht krijgenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Cabral moest toch weer opjorissen daar?
Feyenoord heeft met Twente, Excelsior en Jong Feyenoord gewoon een reserveteam op elk niveauquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef Cara het volgende:
Waarom een beloften elftal in de jupiler league als je al Feyenoord 2 hebt in de eredivisie
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord heeft met Twente, Excelsior en Jong Feyenoord gewoon een reserveteam op elk niveau
En dat zijn de niveaus: talentvol / ontwikkelt te langzaam, maar wie weet / afgeschrevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord heeft met Twente, Excelsior en Jong Feyenoord gewoon een reserveteam op elk niveau
Maar dan in omgekeerde volgorde uiteraard.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dat zijn de niveaus: talentvol / ontwikkelt te langzaam, maar wie weet / afgeschreven
Ja, thanks, dat was wel wat ik bedoelde jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar dan in omgekeerde volgorde uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |