Heb het over je uitspraken dat dikke mensen geen motivering hebben etcquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wat, kan toch best.
Never say never, heb je het al geprobeerd dan?
Hoe durf ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:47 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Heb het over je uitspraken dat dikke mensen geen motivering hebben etc
Ok, ik vind je weer een beetje lief.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe durf ik.
Gewoon topic #1920180, soms denk ik wel echt&
ja.
Ik vind dat je in mijn ogen al iemand vrij snel veroordeeld. Niets mis mee, maar je weet dat ieder mens per definitie verschillend is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe durf ik.
Gewoon topic #1920180, soms denk ik wel echt&
ja.
Inderdaad kleine moeite! Ik zal het gaan toepassen, thanks!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:50 schreef Happel het volgende:
Doe dit ook elke ochtend voor het ontbijt. Doet wonderen. Is maar zeven minuten van je leven. Kleine moeite toch?
[ afbeelding ]
Eens. Leer jezelf aan dat je niet de hele dag eet en met eten bezig bent.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Liga, ontbijtkoek, eierkoek, allemaal suiker. Stop daar om te beginnen eens mee.
filet american is er ook in mager. maar ts moet niet teveel vet schrappen want ze is maar 1 kilo te zwaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:41 schreef dinosteen het volgende:
Ook filet american, kaas en grote salade dressings schrappen allemaal vet. Vervangen door bijvoorbeeld tomaat of vis op water en s'ochtends havermout eten.
20 kilo in 3 jaar is wel erg langzaam dat moet makkelijk in een jaar kunnen. Zonder dieet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:42 schreef Nico987 het volgende:
Ik heb met mijn dieetist nu een plan opgesteld, en dan hebben we het over 20 kilo in 3 jaar! Met als grande voordeel dat de 20 kilo ook weg gaat blijven, en ik geen belachelijke dieeten hoef te doen..
Ik zou tevens goed kijken van wie je adviezen aanneemt. Iemand met bijv. ongeveer dezelfde doelen en die ze ook daadwerkelijk bereikt heeft kun je prima advies van aannemen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:29 schreef xuryah het volgende:
Ik denk ook niet dar het nodig is om alles waar een beetje vet in zit te schrappen.
In ieder geval zal ik meer moesten gaan sporten!
In principe ben ik maar 1 kilo te zwaar idd, maar ik zou gewoon graag onder de 80 willen wegen voor mezelf.
In ieder geval wat vet weg en een strakker lichaam!
Ligt er maar net aan hoeveel vet ze nu eet of ze minder vet moet eten..quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:25 schreef habitue het volgende:
Je moet helemaal niet minder vet eten, dat is een grote misvatting. Vetten heb je juist heel hard nodig!
Vervang wat van je koolhydraten door eiwitten en gezonde vetten.
Verder is 2 uur lang sporten heel overdreven, 1 uur is genoeg. 30 min kracht, 30 min cardio. Wel flink fanatiek sporten en niet 10 minuten per apparaat blijven zitten. En oh ja, ga squatten, krijg je lekker kontje van
Ik eet totaal geen vet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel vet ze nu eet of ze minder vet moet eten..
Was jij niet 15 jaar? Middelbaar scholiertje dus zonder baantje en zonder huishouden. Wil je dat nou echt gaan vergelijken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb vorige week maar 3x getraind ipv 5x.
Kan gebeuren. Zorg er alleen voor dat het niet vaker gaat gebeuren
Hahaha, dat is helemaal mooi....quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Was jij niet 15 jaar? Middelbaar scholiertje dus zonder baantje en zonder huishouden. Wil je dat nou echt gaan vergelijken?
Vet eten is helemaal niet slecht, mits het goede vetten zijn. Ook niet voor dieet. Ik val echt niet minder af op dagen dat ik meer yoghurt heb gegeten en andere vette dingen. Zo lang je minder eet dan je verbrandt, wat de macro's ook mogen zijn, val je af. Minder suikers kan een oplossing zijn als suikers ervoor zorgen dat je vaker trek hebt en ook meer eet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik eet totaal geen vet.
Enige beetje vet is bijv in filet americain ofzo.
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef xuryah het volgende:
Thanks voor alle tips!
Zo'n shake lijkt me best lekker ja.
Alleen ik hoor altijd dat als je dan daar mee stopt, je weer veel aankomt.
Straks als ik vakantie heb ga ik kijken of ik elke dag kan gaan sporten.
ik vind het ook best leuk namelijk.
Op dit moment lig ik al een paar dagen ziek op bed, helaas.. dus deze week geen sport aangezien ik morgen ook naar pinkpop ga.. (hoop dat ik morgen weer beter ben!)
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
je moet er eigenlijk juist niet eens bij nadenken. installeer fatwatch (ios) of libra (android) en stel een doel in wat overeenkomt met iedere dag 300-500 kcal meer gebruiken dan je eet (is te zien in fatwatch). dan gewoon iedere dag wat actiefs doen, en iedere ochtend na het opstaan wegen. zorgen dat de grafiek het voorspellijntje volgt en dat was het. als de grafiek hoger is: wat meer bewegen of iets minder eten.
je hoeft niet iedere dag 2 uur te sporten, juist niet. dat zou je er anders weer bij moeten eten, als je 1000 kcal te weinig eet zullen er spieren worden afgebroken om energie te leveren, dat wil je niet.
ja, vergeet al die diëten en shakes en alles. gewoon zorgen dat het lijntje in die app omlaag gaat, als dat niet gebeurt moet je dus steeds iets meer dagelijkse beweging doen (hond uitlaten, boodschappen, blokje om lopen in de pauze, paar keer per week echt sporten, etc) tot het wel gebeurt. zo simpel is het eigenlijk. verder gewoon geduld hebben, mik op 2 kg per maand. maar het lijntje omlaag zien gaan lijkt me genoeg motivatie te geven, dan heb je echt concreet bewijs dat je aan het afvallen bent. niet te veel bij nadenken, en bij (gewenst verlies in kg / 2 = aantal maanden) heb je je doel bereikt. niet eerder, maar ook niet later (of nooit). dat is toch fijn?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:23 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Ik heb Libra gedownload, had eerst droidweight, maar Libra is veel handiger
Ik heb idd geen fulltime baan, maar zit wel op school waardoor ik overdag dus ook niet kan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Was jij niet 15 jaar? Middelbaar scholiertje dus zonder baantje en zonder huishouden. Wil je dat nou echt gaan vergelijken?
Oke ik begrijp het, thanks!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja, vergeet al die diëten en shakes en alles. gewoon zorgen dat het lijntje in die app omlaag gaat, als dat niet gebeurt moet je dus steeds iets meer dagelijkse beweging doen (hond uitlaten, boodschappen, blokje om lopen in de pauze, paar keer per week echt sporten, etc) tot het wel gebeurt. zo simpel is het eigenlijk. verder gewoon geduld hebben, mik op 2 kg per maand. maar het lijntje omlaag zien gaan lijkt me genoeg motivatie te geven, dan heb je echt concreet bewijs dat je aan het afvallen bent. niet te veel bij nadenken, en bij (gewenst verlies in kg / 2 = aantal maanden) heb je je doel bereikt. niet eerder, maar ook niet later (of nooit). dat is toch fijn?
ondertussen wel normale hoeveelheden en gezond blijven eten zodat je wel alle vitaminen en mineralen binnen krijgt. daar is nog wel veel in te verbeteren als ik het zo lees. maar je echt verdiepen in voeding komt over een paar weken wel, langzaam aan veranderingen wennen werkt beter op lange termijn dan ineens alles drastisch omslaan.
Haha nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Jij neemt echt álles zomaar van iedereen aan hè?
Als ik zeg dat pindakaas op je lovehandles smeren 's nachts helpt, doe je dat dan ook?
"Nee, zul je zeggen, da's onzin!"
Nou, dat zijn alle kant-en-klare adviezen die hier gepost worden ook, zeker als je ze allemaal op wilt volgen.
komt later wel, ineens allemaal dingen eten die je eigenlijk niet lekker vindt hou je niet lang vol (ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke ik begrijp het, thanks!
Over mijn voeding vind ik het eigenlijk best gek, want ik heb een boek (xxl de afvallers) waar in staat wat ik mag eten en hoe vaak.
Er staan hele recepten in en alles.
Ik volg dat boek gewoon, maar is het zo slecht wat daar in staat dan?
En dat boek volg ik gewoon.
TS! Deze! Je moet deze vooral niet overslaan!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Jij neemt echt álles zomaar van iedereen aan hè?
Als ik zeg dat pindakaas op je lovehandles smeren 's nachts helpt, doe je dat dan ook?
"Nee, zul je zeggen, da's onzin!"
Nou, dat zijn alle kant-en-klare adviezen die hier gepost worden ook, zeker als je ze allemaal op wilt volgen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
TS! Deze! Je moet deze vooral niet overslaan!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb idd geen fulltime baan, maar zit wel op school waardoor ik overdag dus ook niet kan.
Huishouden, dat weet je niet, doe genoeg in het huis voor mijn moeder
NEE BOEHOEE OMG.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef mirannie het volgende:
[..]![]()
Ja, dat is inderdaad helemaal hetzelfde
Dat is precies het probleem. Vervang koolhydraten door vet en eiwitten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik eet totaal geen vet.
Enige beetje vet is bijv in filet americain ofzo.
Als je als 16-jarige 5x per week moet sporten om op gewicht te blijven dan wens ik je succes voor later.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
NEE BOEHOEE OMG.
Je hebt helemaal gelijk, gewoon smoesjes blijven verzinnen om niet te sporten.
Volgens mij eet je veel te veel, begin eens met het verkleinen van de porties en het schrappen van de tussendoortjes. Ik sport 6 tot 7 dagen in de week, en dan een 1-1,5 uur per keer, en kan prima af met alleen ontbijt, lunch en avondeten. Ik vind trouwens dat je vrij luxe eet. Broodjes, crackers, salades en luxe vleeswaren (Filet Americain), wat is er mis met gewone boterhammen en beleg?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef xuryah het volgende:
Ik eet gezond, ik probeer 3 grote maaltijden te eten per dag en 3 tussendoortjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want je sport alleen om op gewicht te blijven en niet voor iets anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:01 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Als je als 16-jarige 5x per week moet sporten om op gewicht te blijven dan wens ik je succes voor later.
Niet duur. Wel gewoon gemalen rauw vlees met redelijk wat vet, misschien ben ik zuinig maar ik vind het onder de luxe vleeswaren vallen. Iets voor af en toe, niet iets voor in een dagelijks eetpatroon.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:13 schreef Trebo het volgende:
3 (gezonde) maaltijden per dag eten, geen tussendoortjes. Elke dag 10km hardlopen en alleen maar water en thee drinken.
Zo ben ik 8 kilo in een maand kwijt geraakt
10 km per dag hardlopen is ook echt haalbaar voor veel mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kost nog geen uurtje per dag. Moet wel kunnen toch lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
10 km per dag hardlopen is ook echt haalbaar voor veel mensen.
Oh te ver? Ik loop nooit hard dus ben niet echt bekend op dat gebied. Maar als je het een beetje opbouwt moet het toch wel te zijn lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, de tijd inderdaad het grootste probleem daarbij_!
Voorgekauwd eten dieet, bestaat dat al?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef fathank het volgende:
Topic nr 38.381 hierover
Echt kunnen mensen dan helemaal niks meer zelf tegenwoordig? Moet alles voorgekauwd worden?
10km elke dag lopen, ben je verder wel helemaal goed bij je hoofd?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh te ver? Ik loop nooit hard dus ben niet echt bekend op dat gebied. Maar als je het een beetje opbouwt moet het toch wel te zijn lijkt mij.
Wat is er zo raar aan? De uitspraak doet kennelijk nogal wat stof opwaaien. 10 kilometer, dat is een uurtje hardlopen met 10 km/u. Moet toch kunnen? Een stevige wandelpas is al 5 km/u.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
10km elke dag lopen, ben je verder wel helemaal goed bij je hoofd?
Nou ik fiets dagelijks 40 tot 50 km op de racefiets op een vrij intensief tempo mits ik geen andere sportieve activiteiten heb gedaan. Ben ik ook een ruim uurtje mee bezig, wat maakt hardlopen dan zoveel lastiger? Bij eenzelfde hartslag zou het toch ongeveer even intensief moeten zijn dunkt me.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Niet echt. Hardlopen is een geweldige sport, maar mensen denken er veel te gemakkelijk over. Er komt meer bij kijken dan 'wat sportschoentjes aantrekken, de deur uitgaan en rennen tot je niet meer kunt'.
Je loopt je eigen helemaal kapot als je iedere dag zonder rust 10km gaat lopen (zeker zonder een hele goede basis).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou ik fiets dagelijks 40 tot 50 km op de racefiets op een vrij intensief tempo mits ik geen andere sportieve activiteiten heb gedaan. Ben ik ook een ruim uurtje mee bezig, wat maakt hardlopen dan zoveel lastiger? Bij eenzelfde hartslag zou het toch ongeveer even intensief moeten zijn dunkt me.
Je moet gewoon bewuster eten. Ik ben in 12 dagen tijd 3,5 kilo afgevallen. Gewoon door niet te snoepen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
Belasting van je spieren is vele malen hoger dan bij fietsen. Bij een haklanding, een techniek die de meeste hardlopers hebben, vang je bij elke pas ongeveer 3x je lichaamsgewicht op. Dit zijn, ongeacht je gewicht, sowieso geen zachte klappen, welke alleen nog maar zwaarder worden, uiteraard, als je zwaarder bent. Je spieren hebben dus zowel baat bij rustige opbouw (niet in een keer 10km, of zelfs geen 5km gaan rennen, zelfs al kun je het conditioneel aan) en voldoende rustdagen.
Leuk voor je, dat is voornamelijk vocht wat je verloren hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon bewuster eten. Ik ben in 12 dagen tijd 3,5 kilo afgevallen. Gewoon door niet te snoepen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk voor je, dat is voornamelijk vocht wat je verloren hebt.
1 kilo vet is 7700 a 9000 kcal. Dat zou dus betekenen dat je een energiedeficientie van 31.5000 kcal moet hebben gehad. Dat is dik 2600 kcal per dag onder je onderhoudsniveau. Dat is knap lastig, tenzij je 12 dagen in aushwitz gezeten hebt natuurlijk.
Uh ik denk niet dat hij dat probeert te zeggen. Meer dat 3.5 kilo erg leuk klinkt, maar dat het dus geen 3.5 kilo aan vet is.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef sanasoufi het volgende:
Geen idee waar jij het over hebt, maar ik ga echt niet omdat jij zegt dat ik vocht verloren heb chips vreten
Nee? Dan wat zou ik nog meer moeten eten? Dagelijks pizza? Dikke mensen zoeken allerlei excuses om maar zo veel mogelijk te mogen blijven etenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uh ik denk niet dat hij dat probeert te zeggen.
Dit moet ik niet doen, maar ik zal je proberen te helpen....waarom bereken jij dat soort dingen? Energiedeficientie, kcalquote:Op zondag 16 juni 2013 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk voor je, dat is voornamelijk vocht wat je verloren hebt.
1 kilo vet is 7700 a 9000 kcal. Dat zou dus betekenen dat je een energiedeficientie van 31.5000 kcal moet hebben gehad. Dat is dik 2600 kcal per dag onder je onderhoudsniveau. Dat is knap lastig, tenzij je 12 dagen in aushwitz gezeten hebt natuurlijk.
kijkquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef shawtyyy het volgende:
Denk je slank! hoeven trouwens niet zo zeer zware sporten of oefeningen te zijn door de dag zo veel mogelijk bewegen met daarnaast spieroefeningen, gezond en regelmatig eten, veel drinken, niet stressen want stress maakt je ook dik, in kleine porties eten, afentoe een klein snackje kan geen kwaad
precies, maak gebruik van die stomme klusjes die je moet doen, je valt af en het is minder irritant!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
kijkik sport trouwens niet eens
dagelijks stofzuigen en mijn slaapkamer opruimen is meer dan genoeg beweging.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
precies, maak gebruik van die stomme klusjes die je moet doen, je valt af en het is minder irritant!zet muziek op en swing dr stofzuigend op woehoe!
Jep, vrouwen maken 't zich te moeilijk he, noem het geen dieet maar een manier van leven!! dat dieten en alles wat erbijhoort hou je nooooit vooraltijd vol, en wie wilt er nou voor paar dagen slank zijn?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]kijk jij begrijpt mij
![]()
de waarheid is dat mensen die kcal tellen nooit gaan afvallen. Ja, misschien tijdelijk....maar zodra ze stoppen met tellen zit het er weer aan. Uiteindelijk geven ze op en dankzij het jojo effect komt er dan een kilo of 10 bij.
Ik doe niets bijzonders. Ik probeer gewoon ongezonde dingen als kitkat, chips, pizza dus gewoon junkfood te vermijden. En dan gaat het vanzelf. Vrijdagavond wel in een Chinees restaurant gegeten...volgende dag was ik desondanks toch echt 3,5 kilo kwijt.
Ben je nou werkelijk zo dom of doe je alsof?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee? Dan wat zou ik nog meer moeten eten? Dagelijks pizza? Dikke mensen zoeken allerlei excuses om maar zo veel mogelijk te mogen blijven eten. Het feit dat hij alleen al allerlei dingen zit te berekenen
.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef sanasoufi het volgende:
Dit moet ik niet doen, maar ik zal je proberen te helpen....waarom bereken jij dat soort dingen? Energiedeficientie, kcal
Waar heb je het over?
Kan je niet gewoon normaal doen?
Christus te paard.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dit moet ik niet doen, maar ik zal je proberen te helpen....waarom bereken jij dat soort dingen? Energiedeficientie, kcal![]()
Waar heb je het over?
Volkorenbrood beleggen met wat je zelf wilt, iets als rijst, groente gewoon bakken in olie, fruit, voldoende drinken maakt niet uit wat....en af en toe iets ongezonds?
Verder gewoon geen kcal tellen en energiedeficienties en alle andere onzin. Die 3,5 kilo ben ik niet eens bewust verloren. Ik eet gewoon zo min mogelijk ongezonde dingen. Ik was zelf verbaasd dat er zo veel af is gegaan
Wat haal je er nou voor dingen bij? Het ging erom wat je in korte tijd was afgevallen, niet wat je eet.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee? Dan wat zou ik nog meer moeten eten? Dagelijks pizza? Dikke mensen zoeken allerlei excuses om maar zo veel mogelijk te mogen blijven eten. Het feit dat hij alleen al allerlei dingen zit te berekenen
.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
kijkik sport trouwens niet eens
dagelijks stofzuigen en mijn slaapkamer opruimen is meer dan genoeg beweging.
Ik kan je tal van voorbeelden geven waarbij dat niet het geval is. En het jojo effect kan optreden bij iedereen die veel afvalt.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]kijk jij begrijpt mij
![]()
de waarheid is dat mensen die kcal tellen nooit gaan afvallen. Ja, misschien tijdelijk....maar zodra ze stoppen met tellen zit het er weer aan. Uiteindelijk geven ze op en dankzij het jojo effect komt er dan een kilo of 10 bij.
Je doel is verkeerd, waarom afvallen omdat je op vakantie gaat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef xuryah het volgende:
Sorry dat ik waarschijnlijk de zoveelste topic over afvallen open, maar ik zou graag tips van jullie willen.
Ik probeer al een half jaar 15 kilo kwijt te raken.
Ondertussen ben ik zo'n 5 kilo kwijt.
Mijn doel was om in ieder geval 10 kilo af te vallen voor dat ik op vakantie ga (midden juli).
Mijn lengte is 1.84 m en op dit moment weeg ik 85 kilo, en het staat al een hele tijd stil bij de 85 kilo.
Ik eet gezond, ik probeer 3 grote maaltijden te eten per dag en 3 tussendoortjes.
Als ontbijt vaak een volkoren knäckebröd met filet americain en een sneetje volkorenbrood met 30+ kaas of kipfilet.
Als lunch eigenlijk ongeveer het zelfde. Soms neem ik een tosti. Of rouwkost salade.
Avond eten ook volkoren pasta/rijst/aardappels/couscous met een stukje mager vlees en heel veel groente.
Tussendoortjes zijn een stuk fruit, een liga, ontbijtkoek, eierkoek of na het avond eten een bakje yoghurt.
Dus volgens mij ligt het niet aan mijn eetpatroon.
Ik probeer ook in ieder geval 2 x naar de sportschool te gaan. Dan doe ik 20 min cardio en daarna krachttrainingen.
Op de dagen dat ik niet ga, probeer ik een stuk te fietsen of te wandelen.
Hebben jullie tips voor mij hoe ik meer kan gaan afvallen?
En kan het nog lukken om 5 kilo kwijt te raken in 5 weken?
Alvast bedankt
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dit moet ik niet doen, maar ik zal je proberen te helpen....waarom bereken jij dat soort dingen? Energiedeficientie, kcal![]()
Waar heb je het over?
Volkorenbrood beleggen met wat je zelf wilt, iets als rijst, groente gewoon bakken in olie, fruit, voldoende drinken maakt niet uit wat....en af en toe iets ongezonds?
Verder gewoon geen kcal tellen en energiedeficienties en alle andere onzin. Die 3,5 kilo ben ik niet eens bewust verloren. Ik eet gewoon zo min mogelijk ongezonde dingen. Ik was zelf verbaasd dat er zo veel af is gegaan
Haha, dankje :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Linette het volgende:
[..]
een lange, grote vrouw! prachtig! ik pleit tegen afvallen!
Dit is wat ik ook ongeveer eet op een dagquote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef dynamiet het volgende:
Als ik voor de zomer nog even mijn bmi nog ever onder de 20 wil krijgen voor strakke buik doe ik het volgende:
's ochtends
2 sneetjes brood met kaas en tomaat (tosti) (ik weet niet het beste om af te vallen maar ik kan het wel hebben)
12-uur:
2 sneetjes brood met kipfilet en ruimgevulde soep
3-uur:
Appel
6-uur:
Avond eten (Dagen dat ik sport Pasta)
Na sporten: 2x gebakken ei
Drinken: water en zwarte koffie
Sporten: 1-2x10km hardlopen en minimaal 100km wielrennen.
Als je dit ook zou doen, zou je echt voor dat je het weer erg slank zijn.
Van Cola Light kom je niet aan hoor... Cola daarentegen...quote:
Je hebt mensen die met avondeten 500 calorieen binnenkrijgen, en je hebt die er 1500 binnenkrijgen. Het soort eten zegt niet zoveel, de grootte van porties wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dit is wat ik ook ongeveer eet op een dag
Alleen dan nog een keer extra fruit.
En ipv ei yoghurt met muesli
Er zijn onderzoeken die laten zien dat je van Cola Light wel degelijk aankomt. En dieet buiten beschouwing gelaten is cola uberhaupt niet goed voor je, dus het is geen ramp om dat uit je eetpatroon te halen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van Cola Light kom je niet aan hoor... Cola daarentegen...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van Cola Light kom je niet aan hoor... Cola daarentegen...
Bron?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn onderzoeken die laten zien dat je van Cola Light wel degelijk aankomt. En dieet buiten beschouwing gelaten is cola uberhaupt niet goed voor je, dus het is geen ramp om dat uit je eetpatroon te halen.
Dan moet het vanzelf goed komen lijkt mij. Normaal snoep ik er ook nog best veel naast en drink gemiddeld 3 flesjes bier per dag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dit is wat ik ook ongeveer eet op een dag
Alleen dan nog een keer extra fruit.
En ipv ei yoghurt met muesli
Dat is het probleem niet dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik drink vooral water en af en toe light sap en melk.
S avonds wel eens cola light of als ik uit ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |