Volkoren is geen magisch afvalmiddel he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:30 schreef xuryah het volgende:
Maar het is wel allemaal volkoren. Maakt dat dan niet uit?
Drink je ook cola light? Want light hihahoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:30 schreef xuryah het volgende:
Maar het is wel allemaal volkoren. Maakt dat dan niet uit?
Wat voor tussendoortjes kan ik dan het beste nemen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volkoren is geen magisch afvalmiddel he?
geenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat voor tussendoortjes kan ik dan het beste nemen?
Een maaltijd van 1 cracker en een boterham halveren? Ja, briljant plan manquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef Paralectic het volgende:
Denken dat je gezond eet![]()
![]()
Halveer je maaltijden en stop met snoepen, bouw in de eerste 2 weken streng af en daarna zal het beter gaan. Met minder zal je zien dat het gewoon lukt en daarnaast 3x per week minimaal 1 uur cardio en 1x per week krachttraining
Ik drink vooral water en af en toe light sap en melk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Drink je ook cola light? Want light hihaho
Veel water drinken btw.
Fruit natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat voor tussendoortjes kan ik dan het beste nemen?
Geen cola, en beter verse sap dan light dingetjes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik drink vooral water en af en toe light sap en melk.
S avonds wel eens cola light of als ik uit ga.
geen fatsoenlijke maaltijden etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een maaltijd van 1 cracker en een boterham halveren? Ja, briljant plan man
Ja, maar 't kind eet nu als lunch en ontbijt een kracker en een boterhamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:34 schreef Paralectic het volgende:
[..]
geen fatsoenlijke maaltijden eten![]()
er is wel kracht voer nodig om te gaan sporten, en juist daar moet je balans in vinden.
Afvallen omdat je niets eet is ook geen oplossing
Lijkt me niet dat ik mijn maaltijden moet halveren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef Paralectic het volgende:
![]()
Halveer je maaltijden en stop met snoepen, bouw in de eerste 2 weken streng af en daarna zal het beter gaan. Met minder zal je zien dat het gewoon lukt en daarnaast 3x per week minimaal 1 uur cardio en 1x per week krachttraining
Dát snap ik,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar 't kind eet nu als lunch en ontbijt een kracker en een boterhamals ze dat gaat halveren eet ze helemaal te weinig.
Ja, leuk, maar waarom zeg je dan dat ze haar maaltijden moet halveren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:37 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Dát snap ik,
Zal even een persoonlijk voorbeeld geven, ik merkte dat ik mijzelf voorheen met allerlei dingen verzadigde en dacht dat ik gezond at, mijn doel was een nieuw etenspatroon op te stellen en daarbij echt te letten wat goed is voor kracht en gezondheid om dit te kunnen combineren met werken en sporten.
zo van 90 naar 78 gegaan in een aanzienlijke tijd, voel mij fitter en het knalt er niet zo hard weer aan omdat je niet alleen etenspatroon veranderd.
Dat ligt heel erg aan het soort cardio wat je doet.quote:
Jij had het over maaltijden halveren, wat absoluut niet kan in ts' geval pannenkoek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:37 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Dát snap ik,
Zal even een persoonlijk voorbeeld geven, ik merkte dat ik mijzelf voorheen met allerlei dingen verzadigde en dacht dat ik gezond at, mijn doel was een nieuw etenspatroon op te stellen en daarbij echt te letten wat goed is voor kracht en gezondheid om dit te kunnen combineren met werken en sporten.
zo van 90 naar 78 gegaan in een aanzienlijke tijd, voel mij fitter en het knalt er niet zo hard weer aan omdat je niet alleen etenspatroon veranderd.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar waarom zeg je dan dat ze haar maaltijden moet halveren?
Wat valt hier precies anders aan te lezen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef Paralectic het volgende:
![]()
Als je wil afvallen is 20 min echt niet genoeg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan het soort cardio wat je doet.
Intensief bewegen in een korte duratie (zeg 10 tot 15min) is beter dan bijv. alleen wat fietsen voor een half uur.
en het staat al een hele tijd stil bij de 85 kilo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat valt hier precies anders aan te lezen?
Ik doe 20 min crosstrainer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, wat voor cardio en krachttraining oefeningen doe je?
Nog minder eten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef Paralectic het volgende:
![]()
Dus een warming up is een workout voor je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik doe 20 min crosstrainer.
En kracht: bovenbenen, rug/schouders, buik, armen.
Thanks!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:36 schreef over_hedge het volgende:
Sowieso meer cardio. 20 min heb je echt helemaal niks aan.. 20 min cardio heeft totaal geen nut. Dan kan je net zo goed geen cardio doen.
Lees deze site maar eens: http://www.acti-vita.nl/
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan het soort cardio wat je doet.
Intensief bewegen in een korte duratie (zeg 10 tot 15min) is beter dan bijv. alleen wat fietsen voor een half uur.
Sowieso ook op de loopband.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik doe 20 min crosstrainer.
En kracht: bovenbenen, rug/schouders, buik, armen.
opwarmen doe je als het goed is 5 á 10min van te voren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je wil afvallen is 20 min echt niet genoeg.
Sowieso gaat daar al 10 min opwarmen van af als je het goed doet.
In 20 min ben ik net warm, laat staan afvallen, heb je net 150 calorieën verbrand ofzo
Ja want 20 minuten sprinten verbrand je niks mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:36 schreef over_hedge het volgende:
Sowieso meer cardio. 20 min heb je echt helemaal niks aan.. 20 min cardio heeft totaal geen nut. Dan kan je net zo goed geen cardio doen.
Lees deze site maar eens: http://www.acti-vita.nl/
Ja want 20 minuten sprinten is ook vol te houden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja want 20 minuten sprinten verbrand je niks mee.
Ja, want 20 min cardio betekend natuurlijk dat ze 20 min vol uit aan het rennen isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja want 20 minuten sprinten verbrand je niks mee.
Ik denk 30 a 40 min.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso ook op de loopband.
En hoelang ben je bezig met krachttraining?
Het ging mij meer om aan te geven dat tijd niet gelijk staat aan intensiteit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja want 20 minuten sprinten is ook vol te houden.
Je verbrandt er geen vet mee.
Maar ben je ook afgevallen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
opwarmen doe je als het goed is 5 á 10min van te voren.
Daarna de cardio.
Ik doe ook geen uren aan cardio, wel 5x per week zeer rigoureuze oefeningen dat loopt op van 10min tot 20+, heel varierend achter elkaar met gewichten, cardio kickboksen, joggen etcetc.
Daar komt dan mn werk bij, 4 uur lang lopen tillen en andere lichaamsactiviteiten.
Dus in dat opzicht moet ik haast wel afvallen.
1 uur krachttraining, half uur spinnen, half uur rennen, begin daar maar eens mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:45 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik denk 30 a 40 min.
Loopband kan ik idd er wek bij doen
Hoe lang zal ik dat dan doen?
Ja, eerste week meteen 1kg kwijt. (ik was al een tijd bezig met afvallen, daarna stopte het qua gewichtsverlies, nu ik dit "programma" volg was ik 1kg kwijt, hopelijk duidelijker zo)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |