abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127818303
3 (gezonde) maaltijden per dag eten, geen tussendoortjes. Elke dag 10km hardlopen en alleen maar water en thee drinken.

Zo ben ik 8 kilo in een maand kwijt geraakt ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127820403
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 03:01 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Als je als 16-jarige 5x per week moet sporten om op gewicht te blijven dan wens ik je succes voor later.
Ja want je sport alleen om op gewicht te blijven en niet voor iets anders.
Mi kanki :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:19:26 #153
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127820530
Minder kcal innemen en meer bewegen
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_127824298
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 06:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Alsof American filet zo duur is
Niet duur. Wel gewoon gemalen rauw vlees met redelijk wat vet, misschien ben ik zuinig maar ik vind het onder de luxe vleeswaren vallen. Iets voor af en toe, niet iets voor in een dagelijks eetpatroon.
pi_127826724
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 07:13 schreef Trebo het volgende:
3 (gezonde) maaltijden per dag eten, geen tussendoortjes. Elke dag 10km hardlopen en alleen maar water en thee drinken.

Zo ben ik 8 kilo in een maand kwijt geraakt ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 km per dag hardlopen is ook echt haalbaar voor veel mensen. :')
pi_127828134
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

10 km per dag hardlopen is ook echt haalbaar voor veel mensen. :')
Kost nog geen uurtje per dag. Moet wel kunnen toch lijkt mij.
pi_127828161
Ja, nee, de tijd inderdaad het grootste probleem daarbij :')_!
Ja doei.
pi_127828643
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, de tijd inderdaad het grootste probleem daarbij :')_!
Oh te ver? Ik loop nooit hard dus ben niet echt bekend op dat gebied. Maar als je het een beetje opbouwt moet het toch wel te zijn lijkt mij.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:11:44 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127829641
Topic nr 38.381 hierover :')

Echt kunnen mensen dan helemaal niks meer zelf tegenwoordig? Moet alles voorgekauwd worden?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127830052
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef fathank het volgende:
Topic nr 38.381 hierover :')

Echt kunnen mensen dan helemaal niks meer zelf tegenwoordig? Moet alles voorgekauwd worden?
Voorgekauwd eten dieet, bestaat dat al?

Gat in de markt misschien.
Ja doei.
pi_127831184
Dagelijks wegen, daar een trendlijn doorheen gooien. Dan kan je per maand je resultaten bijhouden. Staat de trendlijn omhoog, heb je extra motivatie om deze naar beneden te draaien. Het is simpel en voor mij heeft het gewerkt als onderbewuste motivatie.
pi_127831328
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Oh te ver? Ik loop nooit hard dus ben niet echt bekend op dat gebied. Maar als je het een beetje opbouwt moet het toch wel te zijn lijkt mij.
10km elke dag lopen, ben je verder wel helemaal goed bij je hoofd?
pi_127831659
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

10km elke dag lopen, ben je verder wel helemaal goed bij je hoofd?
Wat is er zo raar aan? De uitspraak doet kennelijk nogal wat stof opwaaien. 10 kilometer, dat is een uurtje hardlopen met 10 km/u. Moet toch kunnen? Een stevige wandelpas is al 5 km/u.
pi_127831729
Niet echt. Hardlopen is een geweldige sport, maar mensen denken er veel te gemakkelijk over. Er komt meer bij kijken dan 'wat sportschoentjes aantrekken, de deur uitgaan en rennen tot je niet meer kunt'.
Ja doei.
pi_127831944
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Niet echt. Hardlopen is een geweldige sport, maar mensen denken er veel te gemakkelijk over. Er komt meer bij kijken dan 'wat sportschoentjes aantrekken, de deur uitgaan en rennen tot je niet meer kunt'.
Nou ik fiets dagelijks 40 tot 50 km op de racefiets op een vrij intensief tempo mits ik geen andere sportieve activiteiten heb gedaan. Ben ik ook een ruim uurtje mee bezig, wat maakt hardlopen dan zoveel lastiger? Bij eenzelfde hartslag zou het toch ongeveer even intensief moeten zijn dunkt me.
pi_127832225
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Nou ik fiets dagelijks 40 tot 50 km op de racefiets op een vrij intensief tempo mits ik geen andere sportieve activiteiten heb gedaan. Ben ik ook een ruim uurtje mee bezig, wat maakt hardlopen dan zoveel lastiger? Bij eenzelfde hartslag zou het toch ongeveer even intensief moeten zijn dunkt me.
Je loopt je eigen helemaal kapot als je iedere dag zonder rust 10km gaat lopen (zeker zonder een hele goede basis).

Op een fiets vang je niet iedere stap je lichaamsgewicht op met je benen. Je loopt je zo een blessure in als je iedere dag 10km wil lopen zonder training. Probeer het maar eens, ga je in plaats van een uur fietsen iedere dag een half uur hardlopen op een aardig tempo. Eens kijken hoe snel je mank loopt.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_127832244
Belasting van je spieren is vele malen hoger dan bij fietsen. Bij een haklanding, een techniek die de meeste hardlopers hebben, vang je bij elke pas ongeveer 3x je lichaamsgewicht op. Dit zijn, ongeacht je gewicht, sowieso geen zachte klappen, welke alleen nog maar zwaarder worden, uiteraard, als je zwaarder bent. Je spieren hebben dus zowel baat bij rustige opbouw (niet in een keer 10km, of zelfs geen 5km gaan rennen, zelfs al kun je het conditioneel aan) en voldoende rustdagen.
Ja doei.
pi_127832322
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
Belasting van je spieren is vele malen hoger dan bij fietsen. Bij een haklanding, een techniek die de meeste hardlopers hebben, vang je bij elke pas ongeveer 3x je lichaamsgewicht op. Dit zijn, ongeacht je gewicht, sowieso geen zachte klappen, welke alleen nog maar zwaarder worden, uiteraard, als je zwaarder bent. Je spieren hebben dus zowel baat bij rustige opbouw (niet in een keer 10km, of zelfs geen 5km gaan rennen, zelfs al kun je het conditioneel aan) en voldoende rustdagen.
Je moet gewoon bewuster eten. Ik ben in 12 dagen tijd 3,5 kilo afgevallen. Gewoon door niet te snoepen.
  zondag 16 juni 2013 @ 08:20:54 #169
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127853231
Integreer kleine veranderingen in je leven en maak het een automatisme.

Zo doe ik enkele oefeningen die hier gepost zijn tijdens het tandenpoetsen, koken, huiswerk maken of tijdens het lezen van een boek voor het slapen gaan.

Kies altijd de trap i.p.v. lift.

Neem geen auto.

Ga i.p.v. met vriendinnen op het terras zitten of op het strand liggen; kano'en, de hele dag shoppen, in het bos wandelen, zo'n suffe 4-personen fiets huren, midgetgolfen, tropisch zwemparadijs bezoeken, naar de dierentuin, alles waarbij je maar beweegt. Op websites over dagjes uit kun je veel goedkope, en veelal suffe dingen vinden, je beweegt en het is vaak ook nog hilarisch. Veel dingen hebben ook jaarlijks open dagen wanneer het gratis of zeer goedkoop is, paintballen bijvoorbeeld, hupsakee gewoon allemaal doen!

Bijna in elke studentenstad hebben ze een sportkaart, waarmee je kortdurend (6x) bepaalde sporten kan uitproberen. DOE ZE ALLEMAAL. Ook degene die je niks lijken. Eventueel met vriendinnen. Ideaal voor mensen die in de sportschool staan te saai en eentonig vinden, en wie weet vind je een sport die je helemaal te gek vind.

Als je uitgaat, ga dan daadwerkelijk de godganse avond de dansvloer op.

Geld nodig? Ga wandelen met een leenhond, of pas op wilde kinderen. (en doe hier veel actieve spelletjes mee)

Zoek actief naar dingen die gezond zijn en je heel erg lekker vind. Focus niet op wat je niet mag eten, maar waar je juist van mag genieten. (Ik ben verslaafd aan gekookte witlof en asperges... en verse muntthee zonder suiker, en komkommersoep... hoewel ik die laatste niet onbeperkt mag eten vanwege zout). Koop deze dingen lekker vaak.

Heb je een partner? Neem eens wat vaker een actieve rol aan in bed. Saddle up!

Kortom; zorg dat je het ook leuk maakt voor jezelf. Met tegenzin in de sportschool staan hou je misschien even vol tot die kilo's er af zijn... maar niet de rest van je leven.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:40:19 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127855461
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Je moet gewoon bewuster eten. Ik ben in 12 dagen tijd 3,5 kilo afgevallen. Gewoon door niet te snoepen.
Leuk voor je, dat is voornamelijk vocht wat je verloren hebt.

1 kilo vet is 7700 a 9000 kcal. Dat zou dus betekenen dat je een energiedeficientie van 31.5000 kcal moet hebben gehad. Dat is dik 2600 kcal per dag onder je onderhoudsniveau. Dat is knap lastig, tenzij je 12 dagen in aushwitz gezeten hebt natuurlijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127859607
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:40 schreef fathank het volgende:

[..]

1 kilo vet is 7700 a 9000 kcal. Dat zou dus betekenen dat je een energiedeficientie van 31.5000 kcal moet hebben gehad. Dat is dik 2600 kcal per dag onder je onderhoudsniveau. Dat is knap lastig, tenzij je 12 dagen in aushwitz gezeten hebt natuurlijk.
o|O dikke mensen :|W

Ik vreet 8 sneetjes brood per dag met heel veel boter en hagelslag, s'avonds eet ik gewoon macaroni, of rijst, of spaghetti, met groentes zoals aardappelen/spinazie/witlof etc erbij, overdag eet ik tussendoor veel fruit, verder drink ik dagelijks 2 milkshakes (gewoon normale van melkunie), 3 ijslollies, 2 kopjes tomatenbouillon, water,

Geen idee waar jij het over hebt, maar ik ga echt niet omdat jij zegt dat ik vocht verloren heb chips vreten o|O
pi_127860380
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef sanasoufi het volgende:
Geen idee waar jij het over hebt, maar ik ga echt niet omdat jij zegt dat ik vocht verloren heb chips vreten o|O
Uh ik denk niet dat hij dat probeert te zeggen. Meer dat 3.5 kilo erg leuk klinkt, maar dat het dus geen 3.5 kilo aan vet is.
pi_127860446
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uh ik denk niet dat hij dat probeert te zeggen.
Nee? Dan wat zou ik nog meer moeten eten? Dagelijks pizza? Dikke mensen zoeken allerlei excuses om maar zo veel mogelijk te mogen blijven eten :') . Het feit dat hij alleen al allerlei dingen zit te berekenen 8)7 .
pi_127860497
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Dit moet ik niet doen, maar ik zal je proberen te helpen....waarom bereken jij dat soort dingen? Energiedeficientie, kcal |:(

Waar heb je het over?

Kan je niet gewoon normaal doen?

Volkorenbrood beleggen met wat je zelf wilt, iets als rijst, groente gewoon bakken in olie, fruit, voldoende drinken maakt niet uit wat....en af en toe iets ongezonds?

Verder gewoon geen kcal tellen en energiedeficienties en alle andere onzin. Die 3,5 kilo ben ik niet eens bewust verloren. Ik eet gewoon zo min mogelijk ongezonde dingen. Ik was zelf verbaasd dat er zo veel af is gegaan -O-
pi_127860564
Denk je slank! hoeven trouwens niet zo zeer zware sporten of oefeningen te zijn door de dag zo veel mogelijk bewegen met daarnaast spieroefeningen, gezond en regelmatig eten, veel drinken, niet stressen want stress maakt je ook dik, in kleine porties eten, afentoe een klein snackje kan geen kwaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')