abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127564015
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:42 schreef Nico987 het volgende:

Ik heb met mijn dieetist nu een plan opgesteld, en dan hebben we het over 20 kilo in 3 jaar! Met als grande voordeel dat de 20 kilo ook weg gaat blijven, en ik geen belachelijke dieeten hoef te doen..
20 kilo in 3 jaar is wel erg langzaam dat moet makkelijk in een jaar kunnen. Zonder dieet.
Je moet zeker in die 3 jaar tijd ook om de zoveel weken/maanden terug komen bij de diėtist?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:52:02 #122
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127564075
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:29 schreef xuryah het volgende:
Ik denk ook niet dar het nodig is om alles waar een beetje vet in zit te schrappen.
In ieder geval zal ik meer moesten gaan sporten!
In principe ben ik maar 1 kilo te zwaar idd, maar ik zou gewoon graag onder de 80 willen wegen voor mezelf.
In ieder geval wat vet weg en een strakker lichaam!
Ik zou tevens goed kijken van wie je adviezen aanneemt. Iemand met bijv. ongeveer dezelfde doelen en die ze ook daadwerkelijk bereikt heeft kun je prima advies van aannemen. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127739112
Je moet helemaal niet minder vet eten, dat is een grote misvatting. Vetten heb je juist heel hard nodig!
Vervang wat van je koolhydraten door eiwitten en gezonde vetten.

Verder is 2 uur lang sporten heel overdreven, 1 uur is genoeg. 30 min kracht, 30 min cardio. Wel flink fanatiek sporten en niet 10 minuten per apparaat blijven zitten. En oh ja, ga squatten, krijg je lekker kontje van :9
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  FOK!fotograaf donderdag 13 juni 2013 @ 08:47:23 #124
364681 over_hedge
pi_127739412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:25 schreef habitue het volgende:
Je moet helemaal niet minder vet eten, dat is een grote misvatting. Vetten heb je juist heel hard nodig!
Vervang wat van je koolhydraten door eiwitten en gezonde vetten.

Verder is 2 uur lang sporten heel overdreven, 1 uur is genoeg. 30 min kracht, 30 min cardio. Wel flink fanatiek sporten en niet 10 minuten per apparaat blijven zitten. En oh ja, ga squatten, krijg je lekker kontje van :9
Ligt er maar net aan hoeveel vet ze nu eet of ze minder vet moet eten..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_127739507
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoeveel vet ze nu eet of ze minder vet moet eten..
Ik eet totaal geen vet.
Enige beetje vet is bijv in filet americain ofzo.
pi_127739637
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:11 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik heb vorige week maar 3x getraind ipv 5x.
Kan gebeuren. Zorg er alleen voor dat het niet vaker gaat gebeuren 8)7
Was jij niet 15 jaar? Middelbaar scholiertje dus zonder baantje en zonder huishouden. Wil je dat nou echt gaan vergelijken?
pi_127739682
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:00 schreef mirannie het volgende:

[..]

Was jij niet 15 jaar? Middelbaar scholiertje dus zonder baantje en zonder huishouden. Wil je dat nou echt gaan vergelijken?
Hahaha, dat is helemaal mooi.... :D
pi_127742611
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik eet totaal geen vet.
Vet eten is helemaal niet slecht, mits het goede vetten zijn. Ook niet voor dieet. Ik val echt niet minder af op dagen dat ik meer yoghurt heb gegeten en andere vette dingen. Zo lang je minder eet dan je verbrandt, wat de macro's ook mogen zijn, val je af. Minder suikers kan een oplossing zijn als suikers ervoor zorgen dat je vaker trek hebt en ook meer eet.
pi_127745604
Je zegt dat je probeert om minstens 2 keer in de week naar de sportschool te gaan. Volgens mij moet je minimaal 2 (liefst 3) keer in de week gaan sporten wil je resultaat gaan zien op de weegschaal. Verder bevordert een goede nachtrust en leefstijl en een gezond eetpatroon ook het afvallen. Ik heb een paar maand aan de eiwit shakes gezeten met een lekker smaakje :D echt een aanrader, want het afvallen gaat daardoor sneller en je hebt geen honger gevoel voor de komende uren :)

Ik maakte mijn shakes altijd lekker met gemalen havermout, schepje rauwe biologische cacao poeder (ook zeer gezond voor het afvallen) en sojamelk + melk :9 ik heb er nu alweer zin in om 1 op te drinken
pi_127745789
Thanks voor alle tips!

Zo'n shake lijkt me best lekker ja.
Alleen ik hoor altijd dat als je dan daar mee stopt, je weer veel aankomt.

Straks als ik vakantie heb ga ik kijken of ik elke dag kan gaan sporten.
ik vind het ook best leuk namelijk.
Op dit moment lig ik al een paar dagen ziek op bed, helaas.. dus deze week geen sport aangezien ik morgen ook naar pinkpop ga.. (hoop dat ik morgen weer beter ben! :'()
pi_127747072
Waarom doen sommigen hier zo vijandig? Reageer lekker niet :')

Het kan toch dat mensen er 0 verstand van hebben en dus echt niet snappen waar je het over hebt? Afvallen is voor sommige mensen moeilijker dan voor de ander, net zoals tijd maken/hebben/over hebben om te sporten. Twee uur sporten is best lang als je een studie doet en erbij werkt.

Maar TS de dingen die in dit topic zijn genoemd zijn wel handig ja :) Probeer wat meer cardio te doen en verwacht niet meteen binnen een week 10 kilo af te vallen :) Blijf gezond eten verder ben je goed bezig wel.
pi_127747207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef xuryah het volgende:
Thanks voor alle tips!

Zo'n shake lijkt me best lekker ja.
Alleen ik hoor altijd dat als je dan daar mee stopt, je weer veel aankomt.

Straks als ik vakantie heb ga ik kijken of ik elke dag kan gaan sporten.
ik vind het ook best leuk namelijk.
Op dit moment lig ik al een paar dagen ziek op bed, helaas.. dus deze week geen sport aangezien ik morgen ook naar pinkpop ga.. (hoop dat ik morgen weer beter ben! :'()
Ja :) die shakes zijn ook best lekker.. kun je waarschijnlijk wel bestellen bij je sportschool en anders bij een body&fit shop of iets dergelijks :) Die shakes bestaan volgens mij ook als combinatie van spieropbouw en vetafbraak ofzoiets.. maar bijster veel verstand heb ik er niet van :D het is geen wondermiddel trouwens, maar dat snap je vast zelf ook.
Smoothies zijn ook lekker.. aardbeien & bijvoorbeeld magere Franse kwark is ook goed om te eten, en lekker :D
pi_127747368
Dank je, Vera!

Ik verwacht ook niet zo snel af te vallen hoor :) Het is ook niet per se nodig, dus ik neem gewoon de tijd er voor.
Smoothies met banaan en aardbei maak ik wel eens ja :) Erg lekker!
pi_127747587
je moet er eigenlijk juist niet eens bij nadenken. installeer fatwatch (ios) of libra (android) en stel een doel in wat overeenkomt met iedere dag 300-500 kcal meer gebruiken dan je eet (is te zien in fatwatch). dan gewoon iedere dag wat actiefs doen, en iedere ochtend na het opstaan wegen. zorgen dat de grafiek het voorspellijntje volgt en dat was het. als de grafiek hoger is: wat meer bewegen of iets minder eten.

je hoeft niet iedere dag 2 uur te sporten, juist niet. dat zou je er anders weer bij moeten eten, als je 1000 kcal te weinig eet zullen er spieren worden afgebroken om energie te leveren, dat wil je niet.
pi_127747936
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
je moet er eigenlijk juist niet eens bij nadenken. installeer fatwatch (ios) of libra (android) en stel een doel in wat overeenkomt met iedere dag 300-500 kcal meer gebruiken dan je eet (is te zien in fatwatch). dan gewoon iedere dag wat actiefs doen, en iedere ochtend na het opstaan wegen. zorgen dat de grafiek het voorspellijntje volgt en dat was het. als de grafiek hoger is: wat meer bewegen of iets minder eten.

je hoeft niet iedere dag 2 uur te sporten, juist niet. dat zou je er anders weer bij moeten eten, als je 1000 kcal te weinig eet zullen er spieren worden afgebroken om energie te leveren, dat wil je niet.
Bedankt voor de tip!
Ik heb Libra gedownload, had eerst droidweight, maar Libra is veel handiger :D
pi_127748322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:23 schreef xuryah het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!
Ik heb Libra gedownload, had eerst droidweight, maar Libra is veel handiger :D
ja, vergeet al die diėten en shakes en alles. gewoon zorgen dat het lijntje in die app omlaag gaat, als dat niet gebeurt moet je dus steeds iets meer dagelijkse beweging doen (hond uitlaten, boodschappen, blokje om lopen in de pauze, paar keer per week echt sporten, etc) tot het wel gebeurt. zo simpel is het eigenlijk. verder gewoon geduld hebben, mik op 2 kg per maand. maar het lijntje omlaag zien gaan lijkt me genoeg motivatie te geven, dan heb je echt concreet bewijs dat je aan het afvallen bent. niet te veel bij nadenken, en bij (gewenst verlies in kg / 2 = aantal maanden) heb je je doel bereikt. niet eerder, maar ook niet later (of nooit). dat is toch fijn? ;)

ondertussen wel normale hoeveelheden en gezond blijven eten zodat je wel alle vitaminen en mineralen binnen krijgt. daar is nog wel veel in te verbeteren als ik het zo lees. maar je echt verdiepen in voeding komt over een paar weken wel, langzaam aan veranderingen wennen werkt beter op lange termijn dan ineens alles drastisch omslaan.
pi_127748536
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:00 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik heb idd geen fulltime baan, maar zit wel op school waardoor ik overdag dus ook niet kan.
Huishouden, dat weet je niet, doe genoeg in het huis voor mijn moeder :W
pi_127748651
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ja, vergeet al die diėten en shakes en alles. gewoon zorgen dat het lijntje in die app omlaag gaat, als dat niet gebeurt moet je dus steeds iets meer dagelijkse beweging doen (hond uitlaten, boodschappen, blokje om lopen in de pauze, paar keer per week echt sporten, etc) tot het wel gebeurt. zo simpel is het eigenlijk. verder gewoon geduld hebben, mik op 2 kg per maand. maar het lijntje omlaag zien gaan lijkt me genoeg motivatie te geven, dan heb je echt concreet bewijs dat je aan het afvallen bent. niet te veel bij nadenken, en bij (gewenst verlies in kg / 2 = aantal maanden) heb je je doel bereikt. niet eerder, maar ook niet later (of nooit). dat is toch fijn? ;)

ondertussen wel normale hoeveelheden en gezond blijven eten zodat je wel alle vitaminen en mineralen binnen krijgt. daar is nog wel veel in te verbeteren als ik het zo lees. maar je echt verdiepen in voeding komt over een paar weken wel, langzaam aan veranderingen wennen werkt beter op lange termijn dan ineens alles drastisch omslaan.
Oke ik begrijp het, thanks!
Over mijn voeding vind ik het eigenlijk best gek, want ik heb een boek (xxl de afvallers) waar in staat wat ik mag eten en hoe vaak.
Er staan hele recepten in en alles.
Ik volg dat boek gewoon, maar is het zo slecht wat daar in staat dan?

En dat boek volg ik gewoon.
pi_127748708
Jij neemt echt įlles zomaar van iedereen aan hč?

Als ik zeg dat pindakaas op je lovehandles smeren 's nachts helpt, doe je dat dan ook?
"Nee, zul je zeggen, da's onzin!"
Nou, dat zijn alle kant-en-klare adviezen die hier gepost worden ook, zeker als je ze allemaal op wilt volgen.
Ja doei.
pi_127748894
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:

Als ik zeg dat pindakaas op je lovehandles smeren 's nachts helpt, doe je dat dan ook?
Nou, dat zijn alle kant-en-klare adviezen die hier gepost worden ook, zeker als je ze allemaal op wilt volgen.
Haha nee, natuurlijk niet.
De dingen die het meest logisch klinken volg ik op.
En het komt toch wel redelijk overeen.
Ik moet nog meer op mn voeding letten en meer bewegen.
Heb de tip gekregen om eerst kracht te doen en daarna cardio.
Heb een handige app nu die het voor me bijhoud..
Zijn toch nuttige tips allemaal :)
pi_127748915
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef xuryah het volgende:

[..]

Oke ik begrijp het, thanks!
Over mijn voeding vind ik het eigenlijk best gek, want ik heb een boek (xxl de afvallers) waar in staat wat ik mag eten en hoe vaak.
Er staan hele recepten in en alles.
Ik volg dat boek gewoon, maar is het zo slecht wat daar in staat dan?

En dat boek volg ik gewoon.
komt later wel, ineens allemaal dingen eten die je eigenlijk niet lekker vindt hou je niet lang vol (ik in ieder geval niet :P).

ik weet niet wat er in dat boek staat, maar ik las iets als liga, ontbijtkoek en eierkoeken. dat soort bewerkte dingen zijn nooit beter dan "echt" voedsel. een keertje kan geen kwaad, maar dagelijks ontbijten met liga's heb je niet veel aan. maar onthoud: afvallen is wat anders dan gezond eten. je kan afvallen op liga's, als je maar niet te veel neemt. alleen bevat een liga meer caloriėn en minder vitaminen dan een zelfde hoeveelheid aan broccoli.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:59:41 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127749166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:

TS! Deze! Je moet deze vooral niet overslaan!
pi_127749702
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

TS! Deze! Je moet deze vooral niet overslaan!
:')
pi_127750475
laat 1 januari 2014 even weten hoeveel je weegt ok?
pi_127754262
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik heb idd geen fulltime baan, maar zit wel op school waardoor ik overdag dus ook niet kan.
Huishouden, dat weet je niet, doe genoeg in het huis voor mijn moeder :W
_O-
Ja, dat is inderdaad helemaal hetzelfde :')
pi_127754636
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef mirannie het volgende:

[..]

_O-
Ja, dat is inderdaad helemaal hetzelfde :')
NEE BOEHOEE OMG.

Je hebt helemaal gelijk, gewoon smoesjes blijven verzinnen om niet te sporten.
pi_127795797
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik eet totaal geen vet.
Dat is precies het probleem. Vervang koolhydraten door vet en eiwitten.
pi_127817749
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

NEE BOEHOEE OMG.

Je hebt helemaal gelijk, gewoon smoesjes blijven verzinnen om niet te sporten.
Als je als 16-jarige 5x per week moet sporten om op gewicht te blijven dan wens ik je succes voor later.
pi_127817968
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef xuryah het volgende:
Ik eet gezond, ik probeer 3 grote maaltijden te eten per dag en 3 tussendoortjes.
Volgens mij eet je veel te veel, begin eens met het verkleinen van de porties en het schrappen van de tussendoortjes. Ik sport 6 tot 7 dagen in de week, en dan een 1-1,5 uur per keer, en kan prima af met alleen ontbijt, lunch en avondeten. Ik vind trouwens dat je vrij luxe eet. Broodjes, crackers, salades en luxe vleeswaren (Filet Americain), wat is er mis met gewone boterhammen en beleg?

[ Bericht 9% gewijzigd door Kowloon op 15-06-2013 03:54:36 ]
pi_127818268
Alsof American filet zo duur is
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')