Check je pm!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:04 schreef Sjacq het volgende:
is het ergens op te halen?
anders bied ik 40 inc voor dior of 35 bij ophalen
als we dan gaan middelen is iedereen blijquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:37 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Staat genoteerd, maar te laag. Ik heb de prijzen al omlaag gegooid.
dan nog mijn deal beklinkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:57 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Inderdaad Sjacq heeft hem al gekocht
Bij deze is de Dior verkocht!
Neo gaat lekker ruiken naar luxe parfum, haha! Doe je goed kerel.quote:
hier hetzelfde...quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:50 schreef Neo_ het volgende:
uh oh...
nog geen PM terug nadat ik betaald heb en nadat ik opneiuw gevraagd heb om een track/trace...
het zal toch niet weer he...
nah, dan gaan we de procedures maar weer starten. did it before en will do it again !
Denk dat hij op vakantie is, zoals die in die prijsverlagings-post zei.quote:
het vervelende is dat hij gisterenavond wel in een topic heeft gepost, maar niet Neo_ en mijn berichtje heeft beantwoord.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:24 schreef Dimac het volgende:
[..]
Denk dat hij op vakantie is, zoals die in die prijsverlagings-post zei.
Wel raar dat hij dat niet even meldt aan jullie.
Roep dat laatste niet te hard.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:20 schreef opruimertje het volgende:
Het heeft hier niets mee te maken, maar ik ben dus wel ongeveer 2 weken geleden opgelicht door een advertentie uit V&A.. Maar áls Yoshi niet zou leveren (maar daar moeten we eigenlijk natuurlijk niet van uit gaan), zal de politie toch helemaal niets doen...
ai...quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef FLuris het volgende:
Heb in een ander topic een deal gesloten met yoshi. Tot op heden geen pakketje gekregen en ook geen reactie op mijn berichten. Geld is wel overgemaakt.
Er is mij eerst beloof dat het woensdag 5 juni verstuurd zou worden. Vervolgens werd het vrijdag 7 juni en daarna maandag 10 juni. Het laatste contact dateert van 8 juni.
Erg vervelend.
Zo een heel bekende/ actieve user is t ook niet toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef FLuris het volgende:
Ging trouwens ook over een flesje parfum.
Vindt het erg raar, het is geen onbekende user op Fok! namenlijk.
Tt nu toe zijn mijn aankopen en verkopen via dit forum allemaal perfect verlopen. Ik ga eens rondzoeken wat ik hier tegen kan doen.
Nee, dacht ik ook, voornamelijk parfumverkooptopicsquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Zo een heel bekende/ actieve user is t ook niet toch?
Dat idee had ik ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:38 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Nee, dacht ik ook, voornamelijk parfumverkooptopics
Hier ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:54 schreef FLuris het volgende:
.. Toevallig enkele minuten geleden een reply gehad op de DM. Hij schijnt negen pakketjes te moeten versturen en doet ze vandaag op de post.
Op hoop van zeggen zullen we maar zeggen.
Ik vind het allemaal prima, alleen je maakt een afspraak met mensen dus die gaan er dan vanuit dat je die nakomt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef GreenY0shi het volgende:
Ik wil hierbij duidelijk maken, dat ik het erg druk heb. 10 pakketjes versturen is niet niks. Denk daarbij even aan het juist/correct inpakken van de geurtjes met bubbeltjesfolie. Daarnaast moet ik de geurtjes ook onderscheiden per koper. Alle adressen en namen, het is gewoon een beetje verwarrend. Ik heb er geen zin in dat één van jullie het verkeerde geurtje ontvangt.
Ik geef hierbij ook eerlijk toe dat ik het verpakken/verzendklaar maken van de geurtjes enigszins heb onderschat. Wat jullie zeggen over mijn vakantie klopt ook, Ik moet daarvoor ook voorbereidingen treffen.
Ik zal vandaag alle geurtjes tegen 5 de deur uit doen. Ga er vanuit dat je het vrijdag uiterst in huis hebt!
Het gaat de medewerker achter de balie niks aan wat ik doe. Het zijn mijn zaken, maar als zij andere mensen erover inlicht, dan kan ik haar natuurlijk niet tegenhouden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom zeg je dat je producten stuurde naar vrienden/kennissen en niet gewoon zoals het is?
Je had kunnen zeggen: ik heb een verzameling parfums en die verkocht. Niks geks aan toch?
Wat maakt dat nou uit? Ik heb voldoende geld, maar wat extra is nooit verkeerd. Ik ben de mensen wat verschuldigd (in mijn ogen), daarom geef ik ze 10¤. Hiermee kunnen ze dan zelf kijken of ze met een tientje bijleggen het geurtje willen kopen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef opruimertje het volgende:
Ik vind het heel, maar dan ook wel heel erg raar dat je iedereen tien euro extra geeft. Je gaf namelijk al eerder aan dat je die luchtjes weg doet voor extra geld voor je vakantie, dus dan is dit heel onlogisch. Vind jouw verhaal dus heel onsamenhangend.
Doe even normaal want dat kan helemaal niet in alle gevallen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:24 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil vanavond 55 EU gestort op me rekening zien man
Ik wacht al 3 weken op me pakketje dus ik heb wel recht om te klagen maar hij heeft zelf gezegd dat hij iedereen zou terug betalen.. Dus ik ben benieuwd het gaat ook om alle andere mensen.. Maar excuses als ik ''iets te'' overkom..quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe even normaal want dat kan helemaal niet in alle gevallen.
Ik ga er vanuit dat hij gewoon doet wat hij belooft, dan is dit allemaal niet nodig.
Natuurlijk mag je klagen, maar dit gaat inderdaad naar de "iets te" kant. We gaan nog altijd uit van het goede in de mens, dus ik ga er ook vanuit dat alles netjes gereld wordt. Indien dat niet het geval is kunnen we dan altijd kijken wat er mogelijk is, maar niet te voorbarig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik wacht al 3 weken op me pakketje dus ik heb wel recht om te klagen maar hij heeft zelf gezegd dat hij iedereen zou terug betalen.. Dus ik ben benieuwd het gaat ook om alle andere mensen.. Maar excuses als ik ''iets te'' overkom..
Ik wil ze dan wel! (ben serieus)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:05 schreef GreenY0shi het volgende:
Doe even kalm mensen, Ik heb gezegd dat ik het vandaag allemaal zal terugboeken. Kijk rond 7 op je rekening, dan staat het er weer netjes op.
Ga niet dingen speculeren aub.
Ik heb momenteel niet meer de beschikking over de geurtjes. Ik heb de pakketjes zelf nog niet teruggekregen, maar als ik ze terugkrijg voor dinsdag dan mogen de mensen die het willen de geurtjes bij mij ophalen.
alle vertrouwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:05 schreef GreenY0shi het volgende:
Doe even kalm mensen, Ik heb gezegd dat ik het vandaag allemaal zal terugboeken. Kijk rond 7 op je rekening, dan staat het er weer netjes op.
Ga niet dingen speculeren aub.
Ik heb momenteel niet meer de beschikking over de geurtjes. Ik heb de pakketjes zelf nog niet teruggekregen, maar als ik ze terugkrijg voor dinsdag dan mogen de mensen die het willen de geurtjes bij mij ophalen.
Het was niet een medewerker van de postNL. De postNL heeft een servicepoint bij deze lokale supermarkt. De medewerkers van deze servicepoint, zijn gewoon medewerkers van de supermarkt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:04 schreef Neo_ het volgende:
[..]
alle vertrouwen.
Ik zou als ik jou was dit rare gebeuren bij PostNL wel even laten uitzoeken. Erg vreemd en denk niet dat zij dit zomaar mogen doen !
Er gaat niets meer verkocht worden in dit topic hoor, als je nou gewoon even leest...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:31 schreef Sjacq het volgende:
Mensen, maak ajb nog geen geld over tot het bedrag dat deze meneer terug moet betalen, binnen is.
absoluut. zeker als de opdracht vrijdag gegeven is.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Normaal hoort het er allang op te staan volgens mij!
Ja... Ik zeg maar niets...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Neo_ het volgende:
[..]
absoluut. zeker als de opdracht vrijdag gegeven is.
Hahahahaha alles wat je tegen kan zitten zit tegen.. hahahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef GreenY0shi het volgende:
Mensen, ik zal even ABN AMRO contacteren voor jullie. Ik heb alles echt overgemaakt op vrijdag.
ik suggereer niks, maar screenshots zijn ook niet altijd de volle waarheid he.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef FLuris het volgende:
Ik heb eveneens mijn geld (nog) niet terug. Wel een screenshot van de betaling maar ik had verwacht dat het er nu wel op zou staan.
Yoshi?
Dat zal lastig worden denk ik, volgens mij sluiten die kantoren om 1700 en morgen ga jij op vakantie (van ons geld?)quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef GreenY0shi het volgende:
Mensen, ik zal even ABN AMRO contacteren voor jullie. Ik heb alles echt overgemaakt op vrijdag.
Haha dat weet Yoshi ook best dat ze allemaal om 17:00 uur gesloten zijn...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:29 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden denk ik, volgens mij sluiten die kantoren om 1700 en morgen ga jij op vakantie (van ons geld?)
I know. Maar ik ga nog steeds uit van het goede van de mens en hoop dat Yoshi alles goed geregeld heeft... Hoop..quote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef Neo_ het volgende:
[..]
ik suggereer niks, maar screenshots zijn ook niet altijd de volle waarheid he.
ABN AMRO is 24/7 bereikbaar via de klantenservice.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:29 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden denk ik, volgens mij sluiten die kantoren om 1700 en morgen ga jij op vakantie (van ons geld?)
Laat maar horen wat ze zeggen dan, ik heb ook nog steeds niks binnen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
ABN AMRO is 24/7 bereikbaar via de klantenservice.
Ik wil niet dat ik woensdag weg ga en niks voor jullie doe. Ik wil dit gedaan hebben en jullie ook graag laten weten dat ik niet weg ga, omdat dit nog niet is geregeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Grijsbaard het volgende:
Je vakantie hiervoor cancelen is ook erg rigoureus.
Jij kunt me vast wel even een opsomming geven welke users het nu betreft en welk bedrag er terug moetquote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik woensdag weg ga en niks voor jullie doe. Ik wil dit gedaan hebben en jullie ook graag laten weten dat ik niet weg ga, omdat dit nog niet is geregeld.
Binnen nu en morgen 17:00 (zoals ik net lees in deze topic) is het klaar.
Deels snap ik je wel. Het is allemaal je eigen domme fout natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik woensdag weg ga en niks voor jullie doe. Ik wil dit gedaan hebben en jullie ook graag laten weten dat ik niet weg ga, omdat dit nog niet is geregeld.
Binnen nu en morgen 17:00 (zoals ik net lees in deze topic) is het klaar.
Geen probleem, laat me het even voor je opzoeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Jij kunt me vast wel even een opsomming geven welke users het nu betreft en welk bedrag er terug moet
Robkuh 52 (42 betaald, 10 extra)quote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Geen probleem, laat me het even voor je opzoeken.
hahaha dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat iedereen al blij is zonder extra geld, als het er maar heel snel op staat
Wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:25 schreef GreenY0shi het volgende:
Ok, dit keer was het mijn eigen fout. Ik heb ze net gebeld. Ik had al zo'n vermoeden toen ik in mijn internetbankieren keek. Er is automatische incasso gevorderd. Ik kan echter niet rood staan, en daardoor kon het er niet uit. Door deze automatisch incasso sta ik ook een paar tientjes rood.
Ik vind het ook erg vervelend dat ik nooit weet op welke datum, die automatische incasso's worden gevorderd. Heb dit al vaker gehad.
Uitleg die ik kreeg aan de telefoon: Automatische incasso's hebben voorrang, ook al is je saldo ontoereikend, dan kan de automatische incasso er alsnog uit. De rekeninghouder kan het dan achteraf storten (van wat hij rood staat)
Ik kan echter niet rood staan, op deze ene manier na dan. Doordat de automatische incasso's eerder uit waren, konden de overboekingen er niet meer uit.
Voor de mensen die bij de ING zitten: Ik ga zo kijken wat ik kan overboeken voor jullie via mijn ING-rekening. Ja, ik heb twee rekening. ING is eigenlijk puur voor het sparen, maar er zit standaard een betaalrekening aan gekoppeld.
Voor de mensen die bij de Rabobank zitten: Ik ga morgenvroeg het geld storten, en dan zul je het zeker nog aan het eind vd hebben.
Ik heb mijn vakantie naar Londen ook gecanceld. Ik wil dit eerst even geregeld hebben voordat ik weg ga.
Heb je het eindelijk al eens?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:49 schreef pimuuuuuh het volgende:
Oké nou maak maar overzeg maar wanneer je het hebt over gemaakt. Dan zou het er meteen op moeten staan.
Oke kerolquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef pimuuuuuh het volgende:
Nog niet kunnen kijken. Is me vriendin haar rekening dus je hoort het vanavond. Iemand anders al?
je moet dus nog lang wachten! Nog langer......quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef pimuuuuuh het volgende:
Nog niet kunnen kijken. Is me vriendin haar rekening dus je hoort het vanavond. Iemand anders al?
Waar ben je mee bezig gozer? Alles wat hier in het topic staat klopt geen zak van. Eerst je pakketjes die z.g.n. gecontroleerd zijn. Vervolgens je bank die niet klopt etc.. Moet iemand jou nog gaan geloven?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef GreenY0shi het volgende:
Ik heb nog niks gedaan, voor dinsdag 5 uur hebben jullie alles back. Dat beloof ik jullie bij deze.
Nog een fijne avond.
Niets.. helemaal niets.. zelfs als hij niet alles terugbetaalt doet de politie niets..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef pimuuuuuh het volgende:
Inderdaad maar wat voor maatregelen kan je nog meer doen dan aangifte ?
Jawel. Heb het eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Niets.. helemaal niets.. zelfs als hij niet alles terugbetaalt doet de politie niets..
Ja, ik heb het ook eerder meegemaakt en dat ging zelfs om een bedrag van maar een tientje.. maar kreeg geen cent terug! De politie kijkt er niet eens naar om, terwijl er 7 aangiftes binnen waren.quote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Eentje, omdat Yoshi zag dat hij ook ABN Amro had.. Dus dat geld stond gelijk op zijn rek.
Nee, volgens mij niet.. maar ik vind het allemaal wel erg vaag hoor... Volgens mij (weet het eigenlijk wel zeker, want anders gebeurt dit niet) is het een mannetje die niets op orde heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh ja.
Maar de 'vandaag om 5 uur'-groep nog niet dus? (Ik weet dat het nog geen 5 uur is)
Ik hoop inderdaad dat hij zijn zaakjes niet op orde heeft, beter dan doelbewust dit creeeren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.. maar ik vind het allemaal wel erg vaag hoor... Volgens mij (weet het eigenlijk wel zeker, want anders gebeurt dit niet) is het een mannetje die niets op orde heeft.
Ja, dat is ook zo, maar anderen zijn hier nu wel de dupe van. Het zijn geen bedragen van een paar euro.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat hij zijn zaakjes niet op orde heeft, beter dan doelbewust dit creeeren.
Precies, maar dan is er nog hoop dat het goed komtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, maar anderen zijn hier nu wel de dupe van. Het zijn geen bedragen van een paar euro.
ja klopt.. Maarja wel een beetje laat allemaal..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Precies, maar dan is er nog hoop dat het goed komt
We zullen zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ja klopt.. Maarja wel een beetje laat allemaal..
Snap ook niet dat hij een iPad mini wil/gaat kopen of zelfs al gekocht heeft..quote:
Het is wel behoorlijk knullig ja, als je het zwart-wit stelt: andere mensen krijgen nog geld van jou en jij koopt dingen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Snap ook niet dat hij een iPad mini wil/gaat kopen of zelfs al gekocht heeft..Zorg eerst maar dat dit is opgelost..
Wa zeggie???quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Jouw username hoort hier misschien ook wel heel goed thuis!![]()
Hahahaha.. Als jij BoefB2 bent is de persoon in kwestie misschien wel jouw handlanger? Ik zeg maar wat hoor.....!quote:
Mijn handlanger is vlugge Japie, chauffeur en brandkastenkraker, geen stomme oplichterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahahaha.. Als jij BoefB2 bent is de persoon in kwestie misschien wel jouw handlanger? Ik zeg maar wat hoor.....!
Aan bovenstaand bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Ohw, hahaha... Maargoed.. wat moet je hiermee.. Dit is wel echt een vermakelijk topic voor buitenstaanders denk ik.. Smoes na smoes na smoes na smoes..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Mijn handlanger is vlugge Japie, chauffeur en brandkastenkraker, geen stomme oplichter
Dat zou kunnen, maar het zou wel erg toevallig zijn als niemand bij de ABN zit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:10 schreef BoefB2 het volgende:
Degene die wel zijn geld terug heeft? Is miss gewoon dubbelaccount van TS?
Kan er helemaal naast zitten hoor. Maar jullie zijn flink genaaid...
Ik ben een buitenstaander en ik heb popcorn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ohw, hahaha... Maargoed.. wat moet je hiermee.. Dit is wel echt een vermakelijk topic voor buitenstaanders denk ik.. Smoes na smoes na smoes na smoes..
Haha dacht ik al..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben een buitenstaander en ik heb popcorn.
Grote les voor de mensen, luchtjes kopen op internet, dat stinkt...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ohw, hahaha... Maargoed.. wat moet je hiermee.. Dit is wel echt een vermakelijk topic voor buitenstaanders denk ik.. Smoes na smoes na smoes na smoes..
Weet het ook niet natuurlijk. Misschien heeft hij wel echt naar iemand geld teruggestort .. de rest krijgt z'n geld echt niet ben ik bang, het had allang binnen moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het zou wel erg toevallig zijn als niemand bij de ABN zit.
(Bedenk me net: als niets overgemaakt is omdat ts rood staat, waarom dan wel die ene die bij de ABN zit? Hebben die dan voorrang ofzo?)
Mehh tot vijf uur, dat is de laatste limiet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:24 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Grote les voor de mensen, luchtjes kopen op internet, dat stinkt...
[..]
Weet het ook niet natuurlijk. Misschien heeft hij wel echt naar iemand geld teruggestort .. de rest krijgt z'n geld echt niet ben ik bang, het had allang binnen moeten zijn.
Ik vind dit nog hilarischer dan de 419 Nigerian scam.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef Grijsbaard het volgende:
Ipad kopen met het geld van iemand anders
Ipad kopen een weekje voordat je op vakantie gaat
Vakantie annuleren ivm met gezeur wat je aan jezelf te danken hebt
Beloftes doen en niet nakomen
Telkens smoesjes verzinnen
Rood staan
en zo kan je wel doorgaan
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:32 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Ik vind dit nog hilarischer dan de 419 Nigerian scam.
Nou, ik ga lekker buiten zitten met een biertje.quote:
Ssssssssssssst! Je moet geen praktijken voor GreenY0shi voorkauwen!! Laat die arme jongen zelf nieuwe dingen bedenken!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:35 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Straks zijn ze betaalrekeningen geblokkeerd en kan hij het alleen nog contant geld in een envelop overhandigen op afgesproken plekLet maar op, word steeds gekker is mijn vermoeden
Man man man
Dingenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef Grijsbaard het volgende:
Ipad kopen met het geld van iemand anders
Ipad kopen een weekje voordat je op vakantie gaat
Vakantie annuleren ivm met gezeur wat je aan jezelf te danken hebt
Beloftes doen en niet nakomen
Telkens smoesjes verzinnen
Rood staan
en zo kan je wel doorgaan
Wut?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:32 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Ik vind dit nog hilarischer dan de 419 Nigerian scam.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:52 schreef opruimertje het volgende:
Zal hopelijk vast goed komen aangezien het wel een bekende user is..
Grote jongen. Kan je nu met een gerust hart op vakantie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef GreenY0shi het volgende:
Mensen, alles is om 14:00 overgeboekt, Verwacht alle bedragen maar voor 18:00. Heb het netjes nagevraagd bij de balie en geloof me maar dat dit in orde komt.
4 mensen zitten bij de ING, 3 bij de Rabo, enige die bij ABN zat, was Rozzje (en nee ik ben dat niet).
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:15 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Grote jongen. Kan je nu met een gerust hart op vakantie!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef 19FR08 het volgende:
Er komt slecht weer aan! Hopelijk heeft dit geen nadelige gevolgen voor het internetbankieren.
[ afbeelding ]
Hahahaha..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef 19FR08 het volgende:
Er komt slecht weer aan! Hopelijk heeft dit geen nadelige gevolgen voor het internetbankieren.
[ afbeelding ]
Whahaha.. nog benieuwd zijn ook... jij moet beter weten..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]Mensen, laat even om 6 weten of je het hebt ontvangen! Ben benieuwd
Haha, het was een grapquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Whahaha.. nog benieuwd zijn ook... jij moet beter weten..
HAHAHAHA wat grappig.. (sarcasm)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:44 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Haha, het was een grapIk weet het zeker, maar laten even van je horen als je het hebt om 6
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Neo_ het volgende:
yuuup!
Ware het niet dat het 'extra' geld nog volgt....
Extra heb ik na werk gedaan. Fijn om te horen dat het binnen is!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Neo_ het volgende:
yuuup!
Neo_ zit bij rabo trouwens. Dat bij rabo is dan al over, hoe zit het bij de ING?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Neo_ het volgende:
yuuup!
Thanks voor het melden! Dat van mobsterscorp is via de ING gegaan, omdat ik nog net voldoende saldo had op mn betaal. De andere overboekingen naar de ING zijn via ABN gegaan, net als de overboekingen naar Rabo. Ik heb het daar gestort en alles overgeboekt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Mobsterscorp het volgende:
Mensen, ik zit nu in mijn pauze en lees alles net door.
Heb zonet dm van GreenY0shi gehad en hij heeft het binnen 5 minuten overgemaakt naar mijn
ING rekening.
Jammer dat de verkoop niet vlekkeloos is verlopen maar hier is het geld weer terug dus.;
@GreenY0shi : Jammer dat je verkoop zo is gelopen, een leerzame les zal ik maar zeggen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen. Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen. Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Hmmm, merkwaardig. Goed dat je het meldt. Noisemaker zit net zoals jij bij de ING en hij heeft het wel netjes ontvangen.quote:
Klasse.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Hmmm, merkwaardig. Goed dat je het meldt. Noisemaker zit net zoals jij bij de ING en hij heeft het wel netjes ontvangen.
Ik zal even een belletje plegen.
Robkuh, Sjacq, Pimuuuuuh en Daywalk3r, laat even wat van je horen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen (op 18/6). Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen (op 18/6). Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Robkuh, Sjacq en Daywalk3r nog!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Haha, jij wou alle 9 geurtjes kopen voor 160¤ als ik me niet vergis.. Natuurlijk is het dan geen deal, maar het doet er niet meer toe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef opruimertje het volgende:
Ben ik ff blij dat ik toch op het laatste moment dit alles aan me voorbij heb laten gaan..
Ik handel niet meer!! Laat dat duidelijk zijn. Ik ben hier om dingen AF TE HANDELEN.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
[warning]Graag eerst alles afhandelen voor je verder gaat handelen![/warning]
Bij deze Sjacq er ook bij! Robkuh en Daywalk3r nog!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Let me know. Ik zal Fok! Regelmatig checken. En ing natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:52 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Haha, jij wou alle 9 geurtjes kopen voor 160¤ als ik me niet vergis.. Natuurlijk is het dan geen deal, maar het doet er niet meer toe.
Fijn dat het nu is opgelost met de meesten. Ik wacht nog op een reactie van Robkuh, Sjacq en Daywalk3r.
FLuris, ik zal je zo even nader informeren. Ik ga ze zo bellen!
Volgens ABN is er niks aan de hand van hun kant. Rekeningnummer + naam zijn ook correct. Kan zijn dat het tussenstation 'Equens' mijn overboeking naar jou nog niet heeft verwerkt. Ik verwacht gewoon dat het er morgen netjes op staat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef FLuris het volgende:
[..]
Let me know. Ik zal Fok! Regelmatig checken. En ing natuurlijk.
Hahaha lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Sjacq het volgende:
Ik vraag me onderhand af of dit een of ander onderzoek is naaar naiviteit op internet ofzo
Die is wel héél makkelijk en rijkelijk laat hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:12 schreef Nafi het volgende:
Ik zei van begin af aan al dat hier een luchtje aan zat
Nee, er staat nog steeds niks op mijn rekening.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is wel héél makkelijk en rijkelijk laat hoor![]()
Heeft iedereen inmiddels het geld terug?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef FLuris het volgende:
[..]
Nee, er staat nog steeds niks op mijn rekening.
Yoshi?
Hier klopt niks van, ING -> ING is altijd instant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef FLuris het volgende:
[..]
Yoshi?
Waarschijnlijk is eea. gewoon bewust 'mis gegaan' hoor...quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef Grijsbaard het volgende:
Alles wat fout kan gaan gaat fout haha..
Zullen we stoppen met bemoeien en gewoon even netjes de afhandeling afwachten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is eea. gewoon bewust 'mis gegaan' hoor...
Ik zal het zo voor de zekerheid via de ING voor je overboeken dan. Als je die van ABN later op de dag ontvangt, graag 10¤ daarvan houden als extra en de rest terugboeken!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef FLuris het volgende:
[..]
Yoshi?
Het is van ABN > ING gegaan. Alleen de overboeking van Mobsterscorp is via ING gegaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Hier klopt niks van, ING -> ING is altijd instant.
Daywalk3r toonde zijn begrip voor dit alles, en heeft bevestigd dat hij het heeft ontvangen. Ik heb alleen nog niks gehoord van Robkuh. En van FLuris ga ik regelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Robkuh ?
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Geef even aan wanneer je dit gedaan hebt. ING - ING moet direct ovrgeschreven worden. Mocht ik dit bedrag binnen hebben en later het ABN bedrag ontvangen boek ik dit weer terug.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:43 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik zal het zo voor de zekerheid via de ING voor je overboeken dan. Als je die van ABN later op de dag ontvangt, graag 10¤ daarvan houden als extra en de rest terugboeken!
Prima! Ben nu op werk. Zal het daarna voor je regelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef FLuris het volgende:
[..]
Geef even aan wanneer je dit gedaan hebt. ING - ING moet direct ovrgeschreven worden. Mocht ik dit bedrag binnen hebben en later het ABN bedrag ontvangen boek ik dit weer terug.
Ik zal daar ook achteraan gaan, als ik klaar ben met werken. Je zat bij de rabo toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef Robkuh het volgende:
lees het topic nu pas... hilarisch
maar ik heb nog steeds niets binnen, wordt wel eens tijd joh!
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
nee, INGquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik zal daar ook achteraan gaan, als ik klaar ben met werken. Je zat bij de rabo toch?
Ik vond zijn reactie deels wel correct. Waarom zou ik nog met jullie praten als ik een oplichter zou zijn? Ik heb dingen fout afgehandeld in het verleden, maar dat betekent niet dat ik kwade bedoelingen heb. Ik ben hier om dingen recht te zetten (goede bedoelingen, zoals 19FR08 zei).quote:
Het is gewoon klaar met met "pareltje van een topic"-roepers die hier niets mee te maken hebben verder. Als alles is afgehandeld mag het, maar tot die tijd wil ik graag wat overzicht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie deels wel correct. Waarom zou ik nog met jullie praten als ik een oplichter zou zijn? Ik heb dingen fout afgehandeld in het verleden, maar dat betekent niet dat ik kwade bedoelingen heb. Ik ben hier om dingen recht te zetten (goede bedoelingen, zoals 19FR08 zei).
Er zijn zoveel mensen bij deze topic betrokken die hier helemaal niks te zoeken hebben. Ik noem die mensen onruststokers, beetje de boel opfokken en het afhandelen alleen maar lastiger maken.
Als die mensen zich gewoon er netjes buiten hadden gehouden, bestond dit topic nooit uit 10 pagina's. Het overzicht is er ook niet meer.
Ik vind het ook erg jammer dat het zo is gelopen. Denk maar niet dat ik er niet van baal. Het kost mij veel tijd, om alles te regelen nu. Mijn excuus nogmaals dat het zo is gelopen!
Begrijp ik! Ik vond het langzamerhand ook erg onoverzichtelijk worden. Dat had ik ook gezegd in mijn vorige bericht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is gewoon klaar met met "pareltje van een topic"-roepers die hier niets mee te maken hebben verder. Als alles is afgehandeld mag het, maar tot die tijd wil ik graag wat overzicht.
Yoshi.. Is het gelukt via ing internetbankieren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Begrijp ik! Ik vond het langzamerhand ook erg onoverzichtelijk worden. Dat had ik ook gezegd in mijn vorige bericht.
Ik ga nog even werken, en daarna wat dingen regelen voor de mensen die nog niks hebben ontvangen (robkuh en fluris). Extraatjes worden dan ook verzonden. Heb al van meerdere mensen een bericht ontvangen van dat ze het begrepen. Een gedeelte daarvan, vindt het ook niet nodig dat ik die 10¤ extra stuur.
Zo blijkt maar weer dat er ook nog mensen zijn die in mij geloven. Ik ben daar wel blij om
Moest overwerken vandaag, was pas om 8 uur vrij. Ik moest namelijk nog geld storten bij de ing, voor jou + robkuh en de anderen die nog een extraatje ontvangen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef FLuris het volgende:
[..]
Yoshi.. Is het gelukt via ing internetbankieren?
Vandaag meerdere malen mijn ING gecheckt. Op dit moment is er nog niks bijgeschreven op mijn rekening. Nog 33 minuten. Ik blijf duimen maar ik raak inmiddels erg, erg geïrriteerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:23 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Moest overwerken vandaag, was pas om 8 uur vrij. Ik moest namelijk nog geld storten bij de ing, voor jou + robkuh en de anderen die nog een extraatje ontvangen.
BIJ DEZE: ALLES STAAT MORGEN VOOR 18:00 TERUG OP JULLIE REKENINGEN!
Check zo je ING nog eens, ik maak het zo over. Ik heb nog niks gedaan namelijk, ben nog op werk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:28 schreef FLuris het volgende:
[..]
Vandaag meerdere malen mijn ING gecheckt. Op dit moment is er nog niks bijgeschreven op mijn rekening. Nog 33 minuten. Ik blijf duimen maar ik raak inmiddels erg, erg geïrriteerd.
Yoshi? Kun jij in ieder geval aangeven of het bij jouw afgeschreven is.
Jouw ABN geld is namenlijk ook niet binnen en dat heb je 5 dagen geleden overgemaakt.
18:02quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Check zo je ING nog eens, ik maak het zo over. Ik heb nog niks gedaan namelijk, ben nog op werk!
Of wacht even op mijn sein
ben zo klaar met werken. zet het geld over van spaar maar betaal en je hebt het. heb het gister ook zo gedaan voor fluris. ik stuur je een dm als het gedaan is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Moment, ik maak zo gelijk over via ING. Was je helemaal vergeten!!! Mijn excuus.
Haha, niemand heeft het nog ontvangen. Ik ben de afgelopen dagen druk geweest met werk. Ik wou de mensen eerst hun eigen bedrag teruggeven. Dat vond ik op dit moment het belangrijkst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef pimuuuuuh het volgende:
Heb trouwens het extraatje nog niet gehad.
Weet niet of iemand anders het wel heeft? Maar daar ga ik geen drama van maken:p
Je had ook alles in één kunnen doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Haha, niemand heeft het nog ontvangen. Ik ben de afgelopen dagen druk geweest met werk. Ik wou de mensen eerst hun eigen bedrag teruggeven. Dat vond ik op dit moment het belangrijkst.
Ik laat nog wel van de extraatjes horen!
Hahah inderdaad, dankzij de renteontvangsten kan yoshi nu met pensioen. Bedankt allemaal!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:13 schreef Grijsbaard het volgende:
Haha geweldig.. En dat tientje hoort eerder 20 euro minimaal te zijn aangezien er zoveel gezeur was.. Yoshi heeft er lekker rente over kunnen vangen.....
Klopt wat je zegt, maar belangrijkste vond ik dat ze als eerst het oorspronkelijke bedrag terugkregen. Velen hebben gezegd dat ze mij begrepen en het extraatje niet wouden, vandaar. Ik heb gekeken wi wel wou en wie niet, en nu weet ik dus meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Je had ook alles in één kunnen doen?
Ik heb nog steeds mijn geld niet binnen... Met alle respect, ik heb nu lang genoeg mijn geduld bewaard, als het maandag niet op mijn rekening staat ga ik er op een andere manier achteraan...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:44 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, maar belangrijkste vond ik dat ze als eerst het oorspronkelijke bedrag terugkregen. Velen hebben gezegd dat ze mij begrepen en het extraatje niet wouden, vandaar. Ik heb gekeken wi wel wou en wie niet, en nu weet ik dus meer.
Terecht. Ik heb mijn geld na veel zeuren, na 8 dagen terug gekregen. Ik snap niet hoe Yoshi dit allemaal doet en regelt. Er klopt in ieder geval geen zak van.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:55 schreef Robkuh het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn geld niet binnen... Met alle respect, ik heb nu lang genoeg mijn geduld bewaard, als het maandag niet op mijn rekening staat ga ik er op een andere manier achteraan...
Ik denk serieus dat meneer een financieel zware periode probeert te overbruggen op andermans geld. Of de bedoeling was of dit te baseren op oplichting/diefstal zou ik niet weten, maar het lijkt me gewoon niet te kloppen. Als je het zo erg vind dat je er je vakantie voor wil afblazen (maar vervolgens wel 70 uur per week werk heb), kun je ook gewoon zorgen dat alles in 2 dagen is overgemaakt. Daarbij is het scheiden van die extra'tjes naar een later moment een duidelijke aanwijzing dat het geld er niet is, want het is geen meerwerk.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef FLuris het volgende:
[..]
Terecht. Ik heb mijn geld na veel zeuren, na 8 dagen terug gekregen. Ik snap niet hoe Yoshi dit allemaal doet en regelt. Er klopt in ieder geval geen zak van.
Succes.
Kijk morgen om 18:00 uur op je rekening. Als het er dan niet op staat, neem je maar maatregelen. De overboeking van jou heb ik zelf gewoon verkeerd afgehandeld. De rest heeft het namelijk wel tijdig ontvangen, op Fluris en jou na.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:55 schreef Robkuh het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn geld niet binnen... Met alle respect, ik heb nu lang genoeg mijn geduld bewaard, als het maandag niet op mijn rekening staat ga ik er op een andere manier achteraan...
Altijd fijn dat TS die werkelijk alles verkeerd doet (Opzettelijk of niet), dan ook nog beschermt wordt door de modjes hier. Ik zou zijn account of iig zijn toegang tot V&A ontzeggen. Gebeurd dit gezeik iig nooit meer....quote:Op zondag 23 juni 2013 13:16 schreef Housekeeper het volgende:
Over 25 posts is dit topic vol. Graag besteed ik die 25 posts vooral aan een positieve melding dat ook het laatste geld binnen is..
Wij nemen niemand in bescherming. Wij willen dat mensen die nog geld tegoed hebben, dit terug krijgen. TS blijven aanvallen op de dingen die zijn gebeurd helpt absoluut niet. Ik begijp de hilariteit wel, maar het belangrijkste op dit moment is dat iedereen die geld heeft gestort er zonder kleerscheuren uit komt.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Altijd fijn dat TS die werkelijk alles verkeerd doet (Opzettelijk of niet), dan ook nog beschermt wordt door de modjes hier. Ik zou zijn account of iig zijn toegang tot V&A ontzeggen. Gebeurd dit gezeik iig nooit meer....
Hij wordt niet beschermd, het topic wordt open gehouden zodat hij zijn zaakjes op orde kan brengen en dat iedereen, ook de gedupeerden, kunnen meelezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Altijd fijn dat TS die werkelijk alles verkeerd doet (Opzettelijk of niet), dan ook nog beschermt wordt door de modjes hier. Ik zou zijn account of iig zijn toegang tot V&A ontzeggen. Gebeurd dit gezeik iig nooit meer....
Als het goed is, heeft Robkuh het geld nu ook. Ik heb alleen nog geen bevestiging van hem gekregen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij wordt niet beschermd, het topic wordt open gehouden zodat hij zijn zaakjes op orde kan brengen en dat iedereen, ook de gedupeerden, kunnen meelezen.
Tot nu toe heeft iedereen zijn centen terug. Er komen de laatste tijd alleen te veel mensen die er niets mee te maken hebben zich mee bemoeien, dat is prima als alles is afgehandeld, eerder niet.
'T zou godver ook eens tijd worden denk je niet ?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:33 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft Robkuh het geld nu ook. Ik heb alleen nog geen bevestiging van hem gekregen.
Nog steeds geen reactie..quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef noSKIT het volgende:
[..]
'T zou godver ook eens tijd worden denk je niet ?
Goh ga je nu zeuren dat je niet op tijd reactie krijgt? Denk niet dat je reden hebt om te zeuren aangezien al die mensen weet ik het hoelang op hun geld hebben moeten wachten.quote:
Nee, ik wil gewoon een reactie om duidelijk te maken dat iedereen het heeft. Dan kan de topic ook worden afgerond.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Goh ga je nu zeuren dat je niet op tijd reactie krijgt? Denk niet dat je reden hebt om te zeuren aangezien al die mensen weet ik het hoelang op hun geld hebben moeten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |