Haha dat weet Yoshi ook best dat ze allemaal om 17:00 uur gesloten zijn...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:29 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden denk ik, volgens mij sluiten die kantoren om 1700 en morgen ga jij op vakantie (van ons geld?)
I know. Maar ik ga nog steeds uit van het goede van de mens en hoop dat Yoshi alles goed geregeld heeft... Hoop..quote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef Neo_ het volgende:
[..]
ik suggereer niks, maar screenshots zijn ook niet altijd de volle waarheid he.
ABN AMRO is 24/7 bereikbaar via de klantenservice.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:29 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden denk ik, volgens mij sluiten die kantoren om 1700 en morgen ga jij op vakantie (van ons geld?)
Laat maar horen wat ze zeggen dan, ik heb ook nog steeds niks binnen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
ABN AMRO is 24/7 bereikbaar via de klantenservice.
Ik wil niet dat ik woensdag weg ga en niks voor jullie doe. Ik wil dit gedaan hebben en jullie ook graag laten weten dat ik niet weg ga, omdat dit nog niet is geregeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Grijsbaard het volgende:
Je vakantie hiervoor cancelen is ook erg rigoureus.
Jij kunt me vast wel even een opsomming geven welke users het nu betreft en welk bedrag er terug moetquote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik woensdag weg ga en niks voor jullie doe. Ik wil dit gedaan hebben en jullie ook graag laten weten dat ik niet weg ga, omdat dit nog niet is geregeld.
Binnen nu en morgen 17:00 (zoals ik net lees in deze topic) is het klaar.
Deels snap ik je wel. Het is allemaal je eigen domme fout natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik woensdag weg ga en niks voor jullie doe. Ik wil dit gedaan hebben en jullie ook graag laten weten dat ik niet weg ga, omdat dit nog niet is geregeld.
Binnen nu en morgen 17:00 (zoals ik net lees in deze topic) is het klaar.
Geen probleem, laat me het even voor je opzoeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Jij kunt me vast wel even een opsomming geven welke users het nu betreft en welk bedrag er terug moet
Robkuh 52 (42 betaald, 10 extra)quote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Geen probleem, laat me het even voor je opzoeken.
hahaha dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat iedereen al blij is zonder extra geld, als het er maar heel snel op staat
Wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:25 schreef GreenY0shi het volgende:
Ok, dit keer was het mijn eigen fout. Ik heb ze net gebeld. Ik had al zo'n vermoeden toen ik in mijn internetbankieren keek. Er is automatische incasso gevorderd. Ik kan echter niet rood staan, en daardoor kon het er niet uit. Door deze automatisch incasso sta ik ook een paar tientjes rood.
Ik vind het ook erg vervelend dat ik nooit weet op welke datum, die automatische incasso's worden gevorderd. Heb dit al vaker gehad.
Uitleg die ik kreeg aan de telefoon: Automatische incasso's hebben voorrang, ook al is je saldo ontoereikend, dan kan de automatische incasso er alsnog uit. De rekeninghouder kan het dan achteraf storten (van wat hij rood staat)
Ik kan echter niet rood staan, op deze ene manier na dan. Doordat de automatische incasso's eerder uit waren, konden de overboekingen er niet meer uit.
Voor de mensen die bij de ING zitten: Ik ga zo kijken wat ik kan overboeken voor jullie via mijn ING-rekening. Ja, ik heb twee rekening. ING is eigenlijk puur voor het sparen, maar er zit standaard een betaalrekening aan gekoppeld.
Voor de mensen die bij de Rabobank zitten: Ik ga morgenvroeg het geld storten, en dan zul je het zeker nog aan het eind vd hebben.
Ik heb mijn vakantie naar Londen ook gecanceld. Ik wil dit eerst even geregeld hebben voordat ik weg ga.
Heb je het eindelijk al eens?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:49 schreef pimuuuuuh het volgende:
Oké nou maak maar overzeg maar wanneer je het hebt over gemaakt. Dan zou het er meteen op moeten staan.
Oke kerolquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef pimuuuuuh het volgende:
Nog niet kunnen kijken. Is me vriendin haar rekening dus je hoort het vanavond. Iemand anders al?
je moet dus nog lang wachten! Nog langer......quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef pimuuuuuh het volgende:
Nog niet kunnen kijken. Is me vriendin haar rekening dus je hoort het vanavond. Iemand anders al?
Waar ben je mee bezig gozer? Alles wat hier in het topic staat klopt geen zak van. Eerst je pakketjes die z.g.n. gecontroleerd zijn. Vervolgens je bank die niet klopt etc.. Moet iemand jou nog gaan geloven?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef GreenY0shi het volgende:
Ik heb nog niks gedaan, voor dinsdag 5 uur hebben jullie alles back. Dat beloof ik jullie bij deze.
Nog een fijne avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |