Er gaat niets meer verkocht worden in dit topic hoor, als je nou gewoon even leest...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:31 schreef Sjacq het volgende:
Mensen, maak ajb nog geen geld over tot het bedrag dat deze meneer terug moet betalen, binnen is.
absoluut. zeker als de opdracht vrijdag gegeven is.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Normaal hoort het er allang op te staan volgens mij!
Ja... Ik zeg maar niets...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Neo_ het volgende:
[..]
absoluut. zeker als de opdracht vrijdag gegeven is.
Hahahahaha alles wat je tegen kan zitten zit tegen.. hahahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef GreenY0shi het volgende:
Mensen, ik zal even ABN AMRO contacteren voor jullie. Ik heb alles echt overgemaakt op vrijdag.
ik suggereer niks, maar screenshots zijn ook niet altijd de volle waarheid he.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef FLuris het volgende:
Ik heb eveneens mijn geld (nog) niet terug. Wel een screenshot van de betaling maar ik had verwacht dat het er nu wel op zou staan.
Yoshi?
Dat zal lastig worden denk ik, volgens mij sluiten die kantoren om 1700 en morgen ga jij op vakantie (van ons geld?)quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef GreenY0shi het volgende:
Mensen, ik zal even ABN AMRO contacteren voor jullie. Ik heb alles echt overgemaakt op vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |