Het gaat de medewerker achter de balie niks aan wat ik doe. Het zijn mijn zaken, maar als zij andere mensen erover inlicht, dan kan ik haar natuurlijk niet tegenhouden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom zeg je dat je producten stuurde naar vrienden/kennissen en niet gewoon zoals het is?
Je had kunnen zeggen: ik heb een verzameling parfums en die verkocht. Niks geks aan toch?
Wat maakt dat nou uit? Ik heb voldoende geld, maar wat extra is nooit verkeerd. Ik ben de mensen wat verschuldigd (in mijn ogen), daarom geef ik ze 10¤. Hiermee kunnen ze dan zelf kijken of ze met een tientje bijleggen het geurtje willen kopen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef opruimertje het volgende:
Ik vind het heel, maar dan ook wel heel erg raar dat je iedereen tien euro extra geeft. Je gaf namelijk al eerder aan dat je die luchtjes weg doet voor extra geld voor je vakantie, dus dan is dit heel onlogisch. Vind jouw verhaal dus heel onsamenhangend.
Doe even normaal want dat kan helemaal niet in alle gevallen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:24 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil vanavond 55 EU gestort op me rekening zien man
Ik wacht al 3 weken op me pakketje dus ik heb wel recht om te klagen maar hij heeft zelf gezegd dat hij iedereen zou terug betalen.. Dus ik ben benieuwd het gaat ook om alle andere mensen.. Maar excuses als ik ''iets te'' overkom..quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe even normaal want dat kan helemaal niet in alle gevallen.
Ik ga er vanuit dat hij gewoon doet wat hij belooft, dan is dit allemaal niet nodig.
Natuurlijk mag je klagen, maar dit gaat inderdaad naar de "iets te" kant. We gaan nog altijd uit van het goede in de mens, dus ik ga er ook vanuit dat alles netjes gereld wordt. Indien dat niet het geval is kunnen we dan altijd kijken wat er mogelijk is, maar niet te voorbarig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik wacht al 3 weken op me pakketje dus ik heb wel recht om te klagen maar hij heeft zelf gezegd dat hij iedereen zou terug betalen.. Dus ik ben benieuwd het gaat ook om alle andere mensen.. Maar excuses als ik ''iets te'' overkom..
Ik wil ze dan wel! (ben serieus)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:05 schreef GreenY0shi het volgende:
Doe even kalm mensen, Ik heb gezegd dat ik het vandaag allemaal zal terugboeken. Kijk rond 7 op je rekening, dan staat het er weer netjes op.
Ga niet dingen speculeren aub.
Ik heb momenteel niet meer de beschikking over de geurtjes. Ik heb de pakketjes zelf nog niet teruggekregen, maar als ik ze terugkrijg voor dinsdag dan mogen de mensen die het willen de geurtjes bij mij ophalen.
alle vertrouwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:05 schreef GreenY0shi het volgende:
Doe even kalm mensen, Ik heb gezegd dat ik het vandaag allemaal zal terugboeken. Kijk rond 7 op je rekening, dan staat het er weer netjes op.
Ga niet dingen speculeren aub.
Ik heb momenteel niet meer de beschikking over de geurtjes. Ik heb de pakketjes zelf nog niet teruggekregen, maar als ik ze terugkrijg voor dinsdag dan mogen de mensen die het willen de geurtjes bij mij ophalen.
Het was niet een medewerker van de postNL. De postNL heeft een servicepoint bij deze lokale supermarkt. De medewerkers van deze servicepoint, zijn gewoon medewerkers van de supermarkt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:04 schreef Neo_ het volgende:
[..]
alle vertrouwen.
Ik zou als ik jou was dit rare gebeuren bij PostNL wel even laten uitzoeken. Erg vreemd en denk niet dat zij dit zomaar mogen doen !
Er gaat niets meer verkocht worden in dit topic hoor, als je nou gewoon even leest...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:31 schreef Sjacq het volgende:
Mensen, maak ajb nog geen geld over tot het bedrag dat deze meneer terug moet betalen, binnen is.
absoluut. zeker als de opdracht vrijdag gegeven is.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Normaal hoort het er allang op te staan volgens mij!
Ja... Ik zeg maar niets...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Neo_ het volgende:
[..]
absoluut. zeker als de opdracht vrijdag gegeven is.
Hahahahaha alles wat je tegen kan zitten zit tegen.. hahahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef GreenY0shi het volgende:
Mensen, ik zal even ABN AMRO contacteren voor jullie. Ik heb alles echt overgemaakt op vrijdag.
ik suggereer niks, maar screenshots zijn ook niet altijd de volle waarheid he.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef FLuris het volgende:
Ik heb eveneens mijn geld (nog) niet terug. Wel een screenshot van de betaling maar ik had verwacht dat het er nu wel op zou staan.
Yoshi?
Dat zal lastig worden denk ik, volgens mij sluiten die kantoren om 1700 en morgen ga jij op vakantie (van ons geld?)quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef GreenY0shi het volgende:
Mensen, ik zal even ABN AMRO contacteren voor jullie. Ik heb alles echt overgemaakt op vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |