Dag mensen,
Ik heb gisteren zoals verteld de pakketjes voor jullie op de post gedaan bij een lokale supermarkt. Deze supermarkt is ook een postnl servicepoint. Alle pakketjes waren verzonden in de standaard postnl verzendverpakkingen (met deze maten: 305 x 215 x 110mm). Ik wou alles nogmaals controleren voordat ik het op de post deed en dat kostte wat tijd. Alle pakketjes even geopend en gekeken of het juiste adres erop stond. Alles klopte, en ik had het afgegeven aan de dame achter de balie.
Ze vond het al erg merkwaardig dat ik 9 pakketjes verzond, en vroeg naar de reden. Ik zei dat ik wat producten stuurde naar vrienden/kennissen. Alles netjes betaald, en alle bonnetjes meegekregen.
Ik werd vanochtend om 11 uur gebeld door deze lokale supermarkt om langs te komen, omdat er iets mis was met de pakketjes. Ik vroeg me gelijk af wat eraan de hand was. Ze gaven me toen tekst en uitleg van dat ik gisteren erg verdacht deed (tijdens het controleren) en dat ze de pakketjes niet mee hadden gegeven aan degene die de pakketjes dagelijks ophaalt.
Het ligt niet aan de 'echtheid' van de geurtjes, maar het lag puur aan mijn verdachte gedrag. Ik denk dat er politie erbij wordt gehaald. Zij zullen dan de pakketjes nader bekijken. Ik mocht de pakketjes ook niet meenemen. Ik heb voor de zekerheid al mijn aankoop overzicht afgehaald bij de ici paris xl.
Bij deze zal ik de bedragen terugboeken +10¤ voor de commotie. Koop het geurtje in de winkel zou ik zeggen.
Ik hoop dat ik hierbij voldoende heb verteld. Ik wou het wel even graag op een nette manier vertellen en op een nette manier regelen. Ik geef jullie daarom ook wat 'extra' terug.
Ik zal dit bericht ook nog naar iedereen individueel versturen.