Check je pm!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:04 schreef Sjacq het volgende:
is het ergens op te halen?
anders bied ik 40 inc voor dior of 35 bij ophalen
als we dan gaan middelen is iedereen blijquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:37 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Staat genoteerd, maar te laag. Ik heb de prijzen al omlaag gegooid.
dan nog mijn deal beklinkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:57 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Inderdaad Sjacq heeft hem al gekocht
Bij deze is de Dior verkocht!
Neo gaat lekker ruiken naar luxe parfum, haha! Doe je goed kerel.quote:
hier hetzelfde...quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:50 schreef Neo_ het volgende:
uh oh...
nog geen PM terug nadat ik betaald heb en nadat ik opneiuw gevraagd heb om een track/trace...
het zal toch niet weer he...
nah, dan gaan we de procedures maar weer starten. did it before en will do it again !
Denk dat hij op vakantie is, zoals die in die prijsverlagings-post zei.quote:
het vervelende is dat hij gisterenavond wel in een topic heeft gepost, maar niet Neo_ en mijn berichtje heeft beantwoord.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:24 schreef Dimac het volgende:
[..]
Denk dat hij op vakantie is, zoals die in die prijsverlagings-post zei.
Wel raar dat hij dat niet even meldt aan jullie.
Roep dat laatste niet te hard.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:20 schreef opruimertje het volgende:
Het heeft hier niets mee te maken, maar ik ben dus wel ongeveer 2 weken geleden opgelicht door een advertentie uit V&A.. Maar áls Yoshi niet zou leveren (maar daar moeten we eigenlijk natuurlijk niet van uit gaan), zal de politie toch helemaal niets doen...
ai...quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef FLuris het volgende:
Heb in een ander topic een deal gesloten met yoshi. Tot op heden geen pakketje gekregen en ook geen reactie op mijn berichten. Geld is wel overgemaakt.
Er is mij eerst beloof dat het woensdag 5 juni verstuurd zou worden. Vervolgens werd het vrijdag 7 juni en daarna maandag 10 juni. Het laatste contact dateert van 8 juni.
Erg vervelend.
Zo een heel bekende/ actieve user is t ook niet toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef FLuris het volgende:
Ging trouwens ook over een flesje parfum.
Vindt het erg raar, het is geen onbekende user op Fok! namenlijk.
Tt nu toe zijn mijn aankopen en verkopen via dit forum allemaal perfect verlopen. Ik ga eens rondzoeken wat ik hier tegen kan doen.
Nee, dacht ik ook, voornamelijk parfumverkooptopicsquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Zo een heel bekende/ actieve user is t ook niet toch?
Dat idee had ik ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:38 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Nee, dacht ik ook, voornamelijk parfumverkooptopics
Hier ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:54 schreef FLuris het volgende:
.. Toevallig enkele minuten geleden een reply gehad op de DM. Hij schijnt negen pakketjes te moeten versturen en doet ze vandaag op de post.
Op hoop van zeggen zullen we maar zeggen.
Ik vind het allemaal prima, alleen je maakt een afspraak met mensen dus die gaan er dan vanuit dat je die nakomt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef GreenY0shi het volgende:
Ik wil hierbij duidelijk maken, dat ik het erg druk heb. 10 pakketjes versturen is niet niks. Denk daarbij even aan het juist/correct inpakken van de geurtjes met bubbeltjesfolie. Daarnaast moet ik de geurtjes ook onderscheiden per koper. Alle adressen en namen, het is gewoon een beetje verwarrend. Ik heb er geen zin in dat één van jullie het verkeerde geurtje ontvangt.
Ik geef hierbij ook eerlijk toe dat ik het verpakken/verzendklaar maken van de geurtjes enigszins heb onderschat. Wat jullie zeggen over mijn vakantie klopt ook, Ik moet daarvoor ook voorbereidingen treffen.
Ik zal vandaag alle geurtjes tegen 5 de deur uit doen. Ga er vanuit dat je het vrijdag uiterst in huis hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |