Hmmm, merkwaardig. Goed dat je het meldt. Noisemaker zit net zoals jij bij de ING en hij heeft het wel netjes ontvangen.quote:
Klasse.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Hmmm, merkwaardig. Goed dat je het meldt. Noisemaker zit net zoals jij bij de ING en hij heeft het wel netjes ontvangen.
Ik zal even een belletje plegen.
Robkuh, Sjacq, Pimuuuuuh en Daywalk3r, laat even wat van je horen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen (op 18/6). Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen (op 18/6). Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Robkuh, Sjacq en Daywalk3r nog!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Haha, jij wou alle 9 geurtjes kopen voor 160¤ als ik me niet vergis.. Natuurlijk is het dan geen deal, maar het doet er niet meer toe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef opruimertje het volgende:
Ben ik ff blij dat ik toch op het laatste moment dit alles aan me voorbij heb laten gaan..
Ik handel niet meer!! Laat dat duidelijk zijn. Ik ben hier om dingen AF TE HANDELEN.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
[warning]Graag eerst alles afhandelen voor je verder gaat handelen![/warning]
Bij deze Sjacq er ook bij! Robkuh en Daywalk3r nog!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Let me know. Ik zal Fok! Regelmatig checken. En ing natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:52 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Haha, jij wou alle 9 geurtjes kopen voor 160¤ als ik me niet vergis.. Natuurlijk is het dan geen deal, maar het doet er niet meer toe.
Fijn dat het nu is opgelost met de meesten. Ik wacht nog op een reactie van Robkuh, Sjacq en Daywalk3r.
FLuris, ik zal je zo even nader informeren. Ik ga ze zo bellen!
Volgens ABN is er niks aan de hand van hun kant. Rekeningnummer + naam zijn ook correct. Kan zijn dat het tussenstation 'Equens' mijn overboeking naar jou nog niet heeft verwerkt. Ik verwacht gewoon dat het er morgen netjes op staat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef FLuris het volgende:
[..]
Let me know. Ik zal Fok! Regelmatig checken. En ing natuurlijk.
Hahaha lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Sjacq het volgende:
Ik vraag me onderhand af of dit een of ander onderzoek is naaar naiviteit op internet ofzo
Die is wel héél makkelijk en rijkelijk laat hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:12 schreef Nafi het volgende:
Ik zei van begin af aan al dat hier een luchtje aan zat
Nee, er staat nog steeds niks op mijn rekening.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is wel héél makkelijk en rijkelijk laat hoor![]()
Heeft iedereen inmiddels het geld terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |