Hahahaha..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef 19FR08 het volgende:
Er komt slecht weer aan! Hopelijk heeft dit geen nadelige gevolgen voor het internetbankieren.
[ afbeelding ]
Whahaha.. nog benieuwd zijn ook... jij moet beter weten..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]Mensen, laat even om 6 weten of je het hebt ontvangen! Ben benieuwd
Haha, het was een grapquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Whahaha.. nog benieuwd zijn ook... jij moet beter weten..
HAHAHAHA wat grappig.. (sarcasm)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:44 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Haha, het was een grapIk weet het zeker, maar laten even van je horen als je het hebt om 6
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Neo_ het volgende:
yuuup!
Ware het niet dat het 'extra' geld nog volgt....
Extra heb ik na werk gedaan. Fijn om te horen dat het binnen is!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Neo_ het volgende:
yuuup!
Neo_ zit bij rabo trouwens. Dat bij rabo is dan al over, hoe zit het bij de ING?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Neo_ het volgende:
yuuup!
Thanks voor het melden! Dat van mobsterscorp is via de ING gegaan, omdat ik nog net voldoende saldo had op mn betaal. De andere overboekingen naar de ING zijn via ABN gegaan, net als de overboekingen naar Rabo. Ik heb het daar gestort en alles overgeboekt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Mobsterscorp het volgende:
Mensen, ik zit nu in mijn pauze en lees alles net door.
Heb zonet dm van GreenY0shi gehad en hij heeft het binnen 5 minuten overgemaakt naar mijn
ING rekening.
Jammer dat de verkoop niet vlekkeloos is verlopen maar hier is het geld weer terug dus.;
@GreenY0shi : Jammer dat je verkoop zo is gelopen, een leerzame les zal ik maar zeggen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen. Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen. Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |