Niets.. helemaal niets.. zelfs als hij niet alles terugbetaalt doet de politie niets..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef pimuuuuuh het volgende:
Inderdaad maar wat voor maatregelen kan je nog meer doen dan aangifte ?
Jawel. Heb het eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Niets.. helemaal niets.. zelfs als hij niet alles terugbetaalt doet de politie niets..
Ja, ik heb het ook eerder meegemaakt en dat ging zelfs om een bedrag van maar een tientje.. maar kreeg geen cent terug! De politie kijkt er niet eens naar om, terwijl er 7 aangiftes binnen waren.quote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Eentje, omdat Yoshi zag dat hij ook ABN Amro had.. Dus dat geld stond gelijk op zijn rek.
Nee, volgens mij niet.. maar ik vind het allemaal wel erg vaag hoor... Volgens mij (weet het eigenlijk wel zeker, want anders gebeurt dit niet) is het een mannetje die niets op orde heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh ja.
Maar de 'vandaag om 5 uur'-groep nog niet dus? (Ik weet dat het nog geen 5 uur is)
Ik hoop inderdaad dat hij zijn zaakjes niet op orde heeft, beter dan doelbewust dit creeeren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.. maar ik vind het allemaal wel erg vaag hoor... Volgens mij (weet het eigenlijk wel zeker, want anders gebeurt dit niet) is het een mannetje die niets op orde heeft.
Ja, dat is ook zo, maar anderen zijn hier nu wel de dupe van. Het zijn geen bedragen van een paar euro.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat hij zijn zaakjes niet op orde heeft, beter dan doelbewust dit creeeren.
Precies, maar dan is er nog hoop dat het goed komtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, maar anderen zijn hier nu wel de dupe van. Het zijn geen bedragen van een paar euro.
ja klopt.. Maarja wel een beetje laat allemaal..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Precies, maar dan is er nog hoop dat het goed komt
We zullen zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ja klopt.. Maarja wel een beetje laat allemaal..
Snap ook niet dat hij een iPad mini wil/gaat kopen of zelfs al gekocht heeft..quote:
Het is wel behoorlijk knullig ja, als je het zwart-wit stelt: andere mensen krijgen nog geld van jou en jij koopt dingen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Snap ook niet dat hij een iPad mini wil/gaat kopen of zelfs al gekocht heeft..Zorg eerst maar dat dit is opgelost..
Wa zeggie???quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Jouw username hoort hier misschien ook wel heel goed thuis!![]()
Hahahaha.. Als jij BoefB2 bent is de persoon in kwestie misschien wel jouw handlanger? Ik zeg maar wat hoor.....!quote:
Mijn handlanger is vlugge Japie, chauffeur en brandkastenkraker, geen stomme oplichterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahahaha.. Als jij BoefB2 bent is de persoon in kwestie misschien wel jouw handlanger? Ik zeg maar wat hoor.....!
Aan bovenstaand bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Ohw, hahaha... Maargoed.. wat moet je hiermee.. Dit is wel echt een vermakelijk topic voor buitenstaanders denk ik.. Smoes na smoes na smoes na smoes..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Mijn handlanger is vlugge Japie, chauffeur en brandkastenkraker, geen stomme oplichter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |