Altijd fijn dat TS die werkelijk alles verkeerd doet (Opzettelijk of niet), dan ook nog beschermt wordt door de modjes hier. Ik zou zijn account of iig zijn toegang tot V&A ontzeggen. Gebeurd dit gezeik iig nooit meer....quote:Op zondag 23 juni 2013 13:16 schreef Housekeeper het volgende:
Over 25 posts is dit topic vol. Graag besteed ik die 25 posts vooral aan een positieve melding dat ook het laatste geld binnen is..
Wij nemen niemand in bescherming. Wij willen dat mensen die nog geld tegoed hebben, dit terug krijgen. TS blijven aanvallen op de dingen die zijn gebeurd helpt absoluut niet. Ik begijp de hilariteit wel, maar het belangrijkste op dit moment is dat iedereen die geld heeft gestort er zonder kleerscheuren uit komt.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Altijd fijn dat TS die werkelijk alles verkeerd doet (Opzettelijk of niet), dan ook nog beschermt wordt door de modjes hier. Ik zou zijn account of iig zijn toegang tot V&A ontzeggen. Gebeurd dit gezeik iig nooit meer....
Hij wordt niet beschermd, het topic wordt open gehouden zodat hij zijn zaakjes op orde kan brengen en dat iedereen, ook de gedupeerden, kunnen meelezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Altijd fijn dat TS die werkelijk alles verkeerd doet (Opzettelijk of niet), dan ook nog beschermt wordt door de modjes hier. Ik zou zijn account of iig zijn toegang tot V&A ontzeggen. Gebeurd dit gezeik iig nooit meer....
Als het goed is, heeft Robkuh het geld nu ook. Ik heb alleen nog geen bevestiging van hem gekregen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij wordt niet beschermd, het topic wordt open gehouden zodat hij zijn zaakjes op orde kan brengen en dat iedereen, ook de gedupeerden, kunnen meelezen.
Tot nu toe heeft iedereen zijn centen terug. Er komen de laatste tijd alleen te veel mensen die er niets mee te maken hebben zich mee bemoeien, dat is prima als alles is afgehandeld, eerder niet.
'T zou godver ook eens tijd worden denk je niet ?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:33 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft Robkuh het geld nu ook. Ik heb alleen nog geen bevestiging van hem gekregen.
Nog steeds geen reactie..quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef noSKIT het volgende:
[..]
'T zou godver ook eens tijd worden denk je niet ?
Goh ga je nu zeuren dat je niet op tijd reactie krijgt? Denk niet dat je reden hebt om te zeuren aangezien al die mensen weet ik het hoelang op hun geld hebben moeten wachten.quote:
Nee, ik wil gewoon een reactie om duidelijk te maken dat iedereen het heeft. Dan kan de topic ook worden afgerond.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Goh ga je nu zeuren dat je niet op tijd reactie krijgt? Denk niet dat je reden hebt om te zeuren aangezien al die mensen weet ik het hoelang op hun geld hebben moeten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |