Hmmm, merkwaardig. Goed dat je het meldt. Noisemaker zit net zoals jij bij de ING en hij heeft het wel netjes ontvangen.quote:
Klasse.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Hmmm, merkwaardig. Goed dat je het meldt. Noisemaker zit net zoals jij bij de ING en hij heeft het wel netjes ontvangen.
Ik zal even een belletje plegen.
Robkuh, Sjacq, Pimuuuuuh en Daywalk3r, laat even wat van je horen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen (op 18/6). Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Even een checklist met mensen die hebben bevestigd dat ze het hebben ontvangen (op 18/6). Dan is er meer overzicht:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Robkuh, Sjacq en Daywalk3r nog!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Haha, jij wou alle 9 geurtjes kopen voor 160¤ als ik me niet vergis.. Natuurlijk is het dan geen deal, maar het doet er niet meer toe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef opruimertje het volgende:
Ben ik ff blij dat ik toch op het laatste moment dit alles aan me voorbij heb laten gaan..
Ik handel niet meer!! Laat dat duidelijk zijn. Ik ben hier om dingen AF TE HANDELEN.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
[warning]Graag eerst alles afhandelen voor je verder gaat handelen![/warning]
Bij deze Sjacq er ook bij! Robkuh en Daywalk3r nog!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Let me know. Ik zal Fok! Regelmatig checken. En ing natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:52 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Haha, jij wou alle 9 geurtjes kopen voor 160¤ als ik me niet vergis.. Natuurlijk is het dan geen deal, maar het doet er niet meer toe.
Fijn dat het nu is opgelost met de meesten. Ik wacht nog op een reactie van Robkuh, Sjacq en Daywalk3r.
FLuris, ik zal je zo even nader informeren. Ik ga ze zo bellen!
Volgens ABN is er niks aan de hand van hun kant. Rekeningnummer + naam zijn ook correct. Kan zijn dat het tussenstation 'Equens' mijn overboeking naar jou nog niet heeft verwerkt. Ik verwacht gewoon dat het er morgen netjes op staat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef FLuris het volgende:
[..]
Let me know. Ik zal Fok! Regelmatig checken. En ing natuurlijk.
Hahaha lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Sjacq het volgende:
Ik vraag me onderhand af of dit een of ander onderzoek is naaar naiviteit op internet ofzo
Die is wel héél makkelijk en rijkelijk laat hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:12 schreef Nafi het volgende:
Ik zei van begin af aan al dat hier een luchtje aan zat
Nee, er staat nog steeds niks op mijn rekening.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is wel héél makkelijk en rijkelijk laat hoor![]()
Heeft iedereen inmiddels het geld terug?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef FLuris het volgende:
[..]
Nee, er staat nog steeds niks op mijn rekening.
Yoshi?
Hier klopt niks van, ING -> ING is altijd instant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef FLuris het volgende:
[..]
Yoshi?
Waarschijnlijk is eea. gewoon bewust 'mis gegaan' hoor...quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef Grijsbaard het volgende:
Alles wat fout kan gaan gaat fout haha..
Zullen we stoppen met bemoeien en gewoon even netjes de afhandeling afwachten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is eea. gewoon bewust 'mis gegaan' hoor...
Ik zal het zo voor de zekerheid via de ING voor je overboeken dan. Als je die van ABN later op de dag ontvangt, graag 10¤ daarvan houden als extra en de rest terugboeken!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef FLuris het volgende:
[..]
Yoshi?
Het is van ABN > ING gegaan. Alleen de overboeking van Mobsterscorp is via ING gegaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Hier klopt niks van, ING -> ING is altijd instant.
Daywalk3r toonde zijn begrip voor dit alles, en heeft bevestigd dat hij het heeft ontvangen. Ik heb alleen nog niks gehoord van Robkuh. En van FLuris ga ik regelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Robkuh ?
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
Geef even aan wanneer je dit gedaan hebt. ING - ING moet direct ovrgeschreven worden. Mocht ik dit bedrag binnen hebben en later het ABN bedrag ontvangen boek ik dit weer terug.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:43 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik zal het zo voor de zekerheid via de ING voor je overboeken dan. Als je die van ABN later op de dag ontvangt, graag 10¤ daarvan houden als extra en de rest terugboeken!
Prima! Ben nu op werk. Zal het daarna voor je regelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef FLuris het volgende:
[..]
Geef even aan wanneer je dit gedaan hebt. ING - ING moet direct ovrgeschreven worden. Mocht ik dit bedrag binnen hebben en later het ABN bedrag ontvangen boek ik dit weer terug.
Ik zal daar ook achteraan gaan, als ik klaar ben met werken. Je zat bij de rabo toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef Robkuh het volgende:
lees het topic nu pas... hilarisch
maar ik heb nog steeds niets binnen, wordt wel eens tijd joh!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef GreenY0shi het volgende:
Robkuh
Rozzje
FLuris
Sjacq
Neo_![]()
Noisemaker
Pimuuuuuh
Daywalk3r
Mobsterscorp
nee, INGquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik zal daar ook achteraan gaan, als ik klaar ben met werken. Je zat bij de rabo toch?
Ik vond zijn reactie deels wel correct. Waarom zou ik nog met jullie praten als ik een oplichter zou zijn? Ik heb dingen fout afgehandeld in het verleden, maar dat betekent niet dat ik kwade bedoelingen heb. Ik ben hier om dingen recht te zetten (goede bedoelingen, zoals 19FR08 zei).quote:
Het is gewoon klaar met met "pareltje van een topic"-roepers die hier niets mee te maken hebben verder. Als alles is afgehandeld mag het, maar tot die tijd wil ik graag wat overzicht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie deels wel correct. Waarom zou ik nog met jullie praten als ik een oplichter zou zijn? Ik heb dingen fout afgehandeld in het verleden, maar dat betekent niet dat ik kwade bedoelingen heb. Ik ben hier om dingen recht te zetten (goede bedoelingen, zoals 19FR08 zei).
Er zijn zoveel mensen bij deze topic betrokken die hier helemaal niks te zoeken hebben. Ik noem die mensen onruststokers, beetje de boel opfokken en het afhandelen alleen maar lastiger maken.
Als die mensen zich gewoon er netjes buiten hadden gehouden, bestond dit topic nooit uit 10 pagina's. Het overzicht is er ook niet meer.
Ik vind het ook erg jammer dat het zo is gelopen. Denk maar niet dat ik er niet van baal. Het kost mij veel tijd, om alles te regelen nu. Mijn excuus nogmaals dat het zo is gelopen!
Begrijp ik! Ik vond het langzamerhand ook erg onoverzichtelijk worden. Dat had ik ook gezegd in mijn vorige bericht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is gewoon klaar met met "pareltje van een topic"-roepers die hier niets mee te maken hebben verder. Als alles is afgehandeld mag het, maar tot die tijd wil ik graag wat overzicht.
Yoshi.. Is het gelukt via ing internetbankieren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef GreenY0shi het volgende:
[..]
Begrijp ik! Ik vond het langzamerhand ook erg onoverzichtelijk worden. Dat had ik ook gezegd in mijn vorige bericht.
Ik ga nog even werken, en daarna wat dingen regelen voor de mensen die nog niks hebben ontvangen (robkuh en fluris). Extraatjes worden dan ook verzonden. Heb al van meerdere mensen een bericht ontvangen van dat ze het begrepen. Een gedeelte daarvan, vindt het ook niet nodig dat ik die 10¤ extra stuur.
Zo blijkt maar weer dat er ook nog mensen zijn die in mij geloven. Ik ben daar wel blij om
Moest overwerken vandaag, was pas om 8 uur vrij. Ik moest namelijk nog geld storten bij de ing, voor jou + robkuh en de anderen die nog een extraatje ontvangen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef FLuris het volgende:
[..]
Yoshi.. Is het gelukt via ing internetbankieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |