Wat is dat dan? Een note?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
topicstarter, maar het gaat om dat 1-tje.
Gelukkig niet, wel net mijn laatste waarschuwing binnen gekregenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR controleer je notes nog eens, ik vermoed dat Don heeft ingegrepen na een anonieme TR
Ze moeten toch geld verdienen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat users notes gratis moeten kunnen zien.
Dat zou ik nooit durven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar staat hoevaak je tetten hebt gepost. 32 keer
De admins krijgen wel betaald voor het aantal notes, dus geen notes meer gevenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Als wij betaald zouden worden per note, hadden jullie er allemaal meer dan 1.000
Onzin, mijn uitbarstingen zijn erg selectief uitgekozen en ten alle tijde terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Als wij betaald zouden worden per note, hadden jullie er allemaal meer dan 1.000
Bij hoeveel notes krijg je een ban?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Zo werkt het dus niet hequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij hoeveel notes krijg je een ban?
Het woord zegt het al, het zijn notities. Soms over postgedrag, meestal over grensoverschrijdend postgedrag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die notes moeten toch iets van zin hebben?
Je moet een mailtje aan de de Fok! FA sturen. Het kan alleen wel tegen je keren, want ze lezen je notes direct door.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Tjacka het volgende:
geld teruggekregen van de belasting![]()
nu een fok abbo kopen
Ik moet weer eens dokken.quote:
Je hebt er dus geen flikker aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het woord zegt het al, het zijn notities. Soms over postgedrag, meestal over grensoverschrijdend postgedrag.
Dat doe ik nou nooit. Grenzen overschrijden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het woord zegt het al, het zijn notities. Soms over postgedrag, meestal over grensoverschrijdend postgedrag.
ik heb 400,- gekregen niet veel maar toch lekkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
Ik heb er een note bijgekregen sinds afgelopen week. 120 inmiddels. Zal wel met die stok te maken hebben gehad
[..]
Ik moet weer eens dokken.
Wat je niet erkent, kun je ook niet overschrijden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doe ik nou nooit. Grenzen overschrijden.
Dat is best veel hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb 400,- gekregen niet veel maar toch lekker
Dat zegt niet alles. Ron heeft ook een hoop op zijn kerfstok. Van chantage over de DM tot het verbaal aanranden van users omtrent hun clubvoorkeur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja misschien als je mod-ambities hebt.
Ooh oke. Nouja zal wel meevallen. Kan me maar 1x herkennen dat ik me 'misdragen' heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet een mailtje aan de de Fok! FA sturen. Het kan alleen wel tegen je keren, want ze lezen je notes direct door.
Helemaal niet, fopneus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles. Ron heeft ook een hoop op zijn kerfstok. Van chantage over de DM tot het verbaal aanranden van users omtrent hun clubvoorkeur.
Ik maakte maar een garpje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooh oke. Nouja zal wel meevallen. Kan me maar 1x herkennen dat ik me 'misdragen' heb.
Zo voelt het voor mij wel in ieder geval.quote:
Jij hebt zelfs notes uit de periode dat je gewoon mod wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gedraag me voorbeeldig sinds ik geen mod meer ben.
Ahh. 0 notes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte maar een garpje.
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hier moet je even kijken.
[..]
Zo voelt het voor mij wel in ieder geval.
Ik heb er bijna 30.000 en ik post pas actief sinds eind februariquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. 0 notes.
Maarja, met ong. 1090 posts over 4 jaar tijd is dat ook niet raar..![]()
wtfquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 30.000 en ik post pas actief sinds eind februari
Lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja,maar slechts één serieuze. Vanwege dat rare mens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs notes uit de periode dat je gewoon mod was
wtfquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat ik er ook 1 heb terwijl ik al mod was: Steven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja,maar slechts één serieuze. Vanwege dat rare mens.
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol
Tong80.2 had een betere naam geweest
quote:
quote:
Die ene die er bij jou stond over die handtasjes oid was echt té kinderachtig om te notenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat ik er ook 1 heb terwijl ik al mod was: Steven.
Ik had gedreigd alle Ajacieden te noten.
wat gaat makkelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Gaat zo makkelijk hè.
Ja, die was nog van Morph ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene die er bij jou stond over die handtasjes oid was echt té kinderachtig om te noten![]()
Eigenlijk gedraag jij je al sinds je registratie voorbeeldig.
Jij vindt de lama's grappigquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog 4 assists van Verhoek
Nee? Waar heb ik dat gezegd?quote:
verhoekquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog 4 assists van Verhoek
Nieuwe tong 80 in tha housE!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Gaat zo makkelijk hè.
Dat was mijn broertje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren nog. Mooi dat je al begint het te verbergen though.
Is dat vandaag?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Tjacka het volgende:
geld teruggekregen van de belasting![]()
nu een fok abbo kopen
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat vandaag?Ik krijg van 2 jaar nog terug.
prove itquote:
omg ook echt een abbo gekochtquote:
quote:
Heb je je notes al gelezen?quote:
Als je zo makkelijk met geld bent, mag je mij ook nog wel een maandje sponsorenquote:
Maandje voor #TeamInsomnia_quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk met geld bent, mag je mij ook nog wel een maandje sponsoren![]()
zo kom ik ook aan mn huidige
Echt weer een kutblad deze weekquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, lekker op mijn gemakje het VI'tje gelezen buiten.
ja 12 wel na ik ga toch minderenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
gast dat zijn weer wat biertjes minder voor je bierbuik
Weer gelijk dat handje ophouden he. Ik begin te begrijpen hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk met geld bent, mag je mij ook nog wel een maandje sponsoren![]()
zo kom ik ook aan mn huidige
Wat zei Dick over PSV, de leiding heeft geen affiniteit met voetbalquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga hem zo lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
meestal zijn vorken slechts uit een stuk gemaakt, dat is makkelijker dan solderen of lassenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer gelijk dat handje ophouden he. Ik begin te begrijpen hoe de vork in de steel zit.
er staat een topic achter met een site waar je een CSS kan aanmaken op een makkelijke manier, check dat maar eensquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
ik snap alleen niks van dat costum css ik heb nou iets vet lelijks
Heb je je aangemeld?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
Wanneer ik mod word geef ik in het geheim al jullie notes door.
#PlanDeCampagne #fuckstylo
ik stem voor, als je mijn notes kan lezen heb je je eerste goede lach te pakkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
Wanneer ik mod word geef ik in het geheim al jullie notes door.
#PlanDeCampagne #fuckstylo
krijg je dan ook je reclame weg?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er staat een topic achter met een site waar je een CSS kan aanmaken op een makkelijke manier, check dat maar eens
ja, maar die kan je weghalen bij je normale profielquote:
Zegt wie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je eigen kaarten man, jullie willen toch zo graag onafhankelijk zijn
Waarom die emo PI Stijn?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit rond de 20 graden, ik geloof niet dat het hier 17,6 graden is.
Die stumpers kunnen het niet alleenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je eigen kaarten man, jullie willen toch zo graag onafhankelijk zijn
Omdat iedereen er tegenaan moet gluren wat dacht je dan, debiel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een prettig posticoontje.
Waarom vraagt iedereen hiernaar.
Omdat EmoStijn niet leuk is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mietje, je zat vast ook te klagen over het koude kutweer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:33 schreef Divje het volgende:
Op m'n balkon is het niet uit te houden![]()
Maar ik wil wel degene bedanken die hier postte over Amigo bier
Zie je nou wel idiootquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg van niet. Argument niet validequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde bericht
Nog steeds ga ik het niet veranderen. Jullie standpunten slaan nergens op, de argumenten ervoor ook.quote:
Dan moet je wel verhuizen helaas. Het is of het 1 of het ander. Ik snap al niet dat je zomaar .nl paginas kan bereiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg van niet. Argument niet valide
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef Typisch het volgende:
Ik kom een leuk plaatje tegen op Facebook.Jammer dat je binnenkort overlijdt. Kan ik op je begrafenis komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde bericht
Ik kom een leuk plaatje tegen op Facebook.Wordt je vermoordt door die tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde berichtOh.
Proxyquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet je wel verhuizen helaas. Het is of het 1 of het ander. Ik snap al niet dat je zomaar .nl paginas kan bereiken.
Ja wat? Ik krijg het nogal snel heet en dan kan ik er gewoon niet zittenquote:
Nope. Heerlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mietje, je zat vast ook te klagen over het koude kutweer.
Ik kom een leuk plaatje tegen op Facebook.heuj die ken ik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde berichtOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
*vermoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt je vermoordt door die tetten?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:36 schreef Divje het volgende:
Ja wat? Ik krijg het nogal snel heet en dan kan ik er gewoon niet zitten
*wordquote:
Bron?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anco Jansen naar Twente als opvolger van Chadli.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anco Jansen naar Twente als opvolger van Chadli.
leuk manquote:
mn ex niet mag ik hopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga weg, ik heb zeker ook bij je ex in de klas gezeten.
Verwarmde deken aan 's nachts.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he. Bij dit weer moet ik de verwarming nog aan
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn ex niet mag ik hopendan zat je in noorwegen
Ik heb de thermostaat altijd op 21 staan, slaat toch vanzelf afquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he. Bij dit weer moet ik de verwarming nog aan
quote:
feunen in zwembroek en slippersquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Van lange naar korte broek switchen bleek te helpen
Glühwein.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond snert met een unox worst, jij?
Dat laatste is echt kutinfo.,quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een trui en een t'shirt aan.
En broek, boxer en geitenwollensokken
ga door, ga doorquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een trui en een t'shirt aan.
En broek, boxer en geitenwollensokken
Ahquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
de persoon die deze genote heeft![]()
Nu Groningen nog op vrijdag of maandag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur wil haar thuiswedstrijden bij voorkeur op zaterdagavond spelen. Risicowedstrijden uiteraard op zondag.
Dan kan Rens ook mooi op zaterdagavond naar die wedstrijden en dan zondag Heerenveen kijken. Prima oplossing.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur wil haar thuiswedstrijden bij voorkeur op zaterdagavond spelen. Risicowedstrijden uiteraard op zondag.
dat denk ik ook jaquote:
Hakenkruis op de borst en een mooi wit spookkleed om mensen mee bang te makenquote:
Dat was terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg gister opeens 3 notes erbij voor Pelle plaatjes
Ik ook 2quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
in nws word er pas snel genote, ik denk voor het eind van het jaar de 200 te bereiken door nwsquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
jij hebt 13 posts vandaagquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda heeft zo weinig geld dat ze Demouge niet eens kunnen huren voor 1 jaar.
xd
Armholte?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe heet de oksel tussen je boven en onderarm ook al weer
jij tot nu toe een stuk of 40...misschien 45?quote:
bij je iopties lulquote:
quote:
Hoezo eigen belang om dan te blijven zitten als bestuurder zijnde.quote:'Honderd sponsoren in het geweer tegen directie van sc Heerenveen'
Derksen dus toch gelijk over Feenstra?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Hoezo eigen belang om dan te blijven zitten als bestuurder zijnde.
Hoeveel staan er nog achter de directie, ik begreep dat Heerenveen er iets van 600 heeft (wat ze bijdragen zal dan niet al te veel zijn)quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Hoezo eigen belang om dan te blijven zitten als bestuurder zijnde.
Over Heerenveenquote:[URL=/forums/naarpositie.php?forum=17&topic=44&nummer=108077]Beetle schreef: [/URL]
Al jarenlang domineren de topics over Ajax en PSV de voorpagina van dit onderdeel van het forum. Twente en AZ zijn daar bij gekomen de laatste paar jaar, maar sc Heerenveen komt er aan als het gaat om voorpagina dominantie. En wel om de verkeerde redenen....
Het is oorlog binnen de club. Lees de laatste pagina's in dit topic maar eens en er gaan klompen breken in Rotterdam en omstreken. Waar de club sc Heerenveen uiterlijk een gezonde club lijkt te zijn, woekert de schimmel van nepotisme welig. Ga er maar aan staan.
De club heeft, net als andere clubs natuurlijk, zijn supporters weer gevraagd de seizoenkaarten de verlengen. Ik laat me de pret niet afnemen. Ik hou gewoon teveel van het spelletje en ook de 24ste seizoenkaart op rij voor het volgend jaar is weer betaald. Maar er zijn legio supporters die er niet zo over denken. De supporters, de twee grote fanclubs Feanfan en Nieuw Noord en ook de ondernemers verenigd in de OSSH zijn in opstand gekomen en niets kan deze clubs nog tevreden stellen dan een aftreden van de voorzitter en de rest van zijn vrienden.
En nu is de volgende groep wakker geworden en begonnen zich te roeren; het personeel van de club zelf. In een woest persbericht laten ze geen spaan meer heel van voorzitter Veenstra.
(...)
En dat is pas het eerste deel van een brief bestaande uit liefst Zestien alinea's!
Ik verlang weer naar de dagen van vroeger, van de dagen van Riemer. Ook een dictator aan het bewind maar iemand die recht van spreken heeft. Een man die een zieltogende club van de ondergang redde en een fundament gaf met een fonkelnieuw stadion en Europees voetbal, ja zelfs een keer Champions League. Maar sinds zijn vertrek hebben we een aantal voorzitters gehad die er een ravage achterlieten. Die fans van de club vervreemden. Yme Kuiper was de eerste. Hij heeft de financiële malaise ingezet, al kan hij buigen op het feit dat de club voor het eerst een echte prijs pakte in de vorm van de KNVB Beker. Koos Formsma is niet lang gebleven. De neergang was al ingezet. Het enige wat ik Veenstra kan meegeven is dat de neegaande financiële spiraal een halt werd toegeroepen. Maar ten koste van veel....
En nu staan we aan de voet van het seizoen 2013-2014. Op voetbal gebied zal het allemaal wel meevallen maar wat er achter de schermen gaat gebeuren, is me volstrekt onduidelijk. De club gaat ten onder aan twisten en intriges.
Discus maar. Ik post dit bericht ook op de PSV en Ajax fora om te zien wat hun reactie is. Veel leesvoer, maar verdiep je maar eens in die ellende!
Alleen jammer van al die kut wolkenquote:
Dit ja. Rens woont nog in Friensland ook, daar is het net 16 gradenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begint het gezeik al, vind het nog frisjes
Jij! Thanks voor de tip over dat Amigo bier. Goed te drinkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alleen jammer van al die kut wolken
gatver, dat is als of je een bejaarde neukt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Boven de 30 word het weer pas prettig.
tot je porno kijkt en je vader opeens achter je staatquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een koptelefoon, voor het eerst in mijn leven heeft niemand last van wat ik uitspook achter mijn PC.
Er zijn personen in dit topic, die het daar niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een koptelefoon, voor het eerst in mijn leven heeft niemand last van wat ik uitspook achter mijn PC.
Dan kan je pas over warm sprekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat weekend vorig jaar heb ik met gevulde frisdrankflessen overleefd. Rietjes in elkaar gevouwd en zo kon ik 24/7 vocht binnenkrijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
teveel voor wat je er mee kanquote:
Ik kan uit mijn ogen hoeken zien wie er binnenkomt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tot je porno kijkt en je vader opeens achter je staat
ervaring hoor ik al..quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan uit mijn ogen hoeken zien wie er binnenkomt.
Echte haviksogenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan uit mijn ogen hoeken zien wie er binnenkomt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn personen in dit topic, die het daar niet mee eens zijn.
Kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij! Thanks voor de tip over dat Amigo bier. Goed te drinken
Als ik me niet vergis had jij het er iig over laatst..
Ik houd niet van warm, zeker niet in Nederland. 2 dagen 30 graden in Nederland staat gelijk aan de smerige benauwdheid.quote:
Ik ben er content mee. Zeker voor die prijsquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
KloptIk weet waar ik over praat
Is anders. 40 graden is Nederland zou dodelijk zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap overigens niet dat er mensen zijn die kunnen overleven in temperaturen van 40 graden of hoger.
Klopt. Niet zo benauwd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef vandermar het volgende:
Hoe minder vocht in de lucht, des te beter je het bij een hoge temperatuur kan uithouden.
Ook dé reden om Amigootjes aan te schaffenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben er content mee. Zeker voor die prijs
25 vind ik ook wel een mooie temperatuur maar dit is denk ik de eerste keer van het jaar dat de zon 2 dagen achter elkaar schijnt dan vind ik het gezeur erover wel erg snelquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van warm, zeker niet in Nederland. 2 dagen 30 graden in Nederland staat gelijk aan de smerige benauwdheid.
Van mij mag het wel stoppen bij 25, met zon.
Is ook niet helemaal waar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef vandermar het volgende:
Hoe minder vocht in de lucht, des te beter je het bij een hoge temperatuur kan uithouden.
Hoe kom je bij Rens?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. Rens woont nog in Friensland ook, daar is het net 16 graden
Wel meegemaakt bij hoge vochtigheid 37, 38 graden, is wel warm ja en het probleem is als je net uit een gebouw komt met airco, slaat dat vocht meteen op je en voelen je kleren al meteen als een vaatdoek zonder dat je transpireert, is gewoon condens zeg maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is anders. 40 graden is Nederland zou dodelijk zijn.
Tja... dat is internet eigen. Je gal over alles en iedereen kunnen spuwen zonder enige tegenspraakquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
25 vind ik ook wel een mooie temperatuur maar dit is denk ik de eerste keer van het jaar dat de zon 2 dagen achter elkaar schijnt dan vind ik het gezeur erover wel erg snel
Tyquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ook dé reden om Amigootjes aan te schaffenEnjoy baas
Ja duh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al heb ik het liever te warm dan te koud
Wat kan je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
24 voor een half jaar
dit is wel de pimp pimp pimp edition
Lijkt me echt niks. Hoge temperaturen met een lage vochtigheid heb ik wel eens meegemaakt. Dat is prima te doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel meegemaakt bij hoge vochtigheid 37, 38 graden, is wel warm ja en het probleem is als je net uit een gebouw komt met airco, slaat dat vocht meteen op je en voelen je kleren al meteen als een vaatdoek zonder dat je transpireert, is gewoon condens zeg maar.
Ik woon niet eens in Friesland joh. En ga ook nooit naar Heerenveen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh kak, ik haal jullie altijd door elkaar.
lay-out aanpassen, snel posten, abo forum waar veel blauwen zitten, notes inzienquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat kan je?
[..]
Lijkt me echt niks. Hoge temperaturen met een lage vochtigheid heb ik wel eens meegemaakt. Dat is prima te doen.
Nou, nog leuke notes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lay-out aanpassen, snel posten, abo forum waar veel blauwen zitten, notes inzien
watjequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liever extra heet hebben? Zot.
Ik kan mezelf niet eens goed verplaatsen bij 33 graden.
Maar jij hebt dus net 24 euro voor een halfjaar Fok! gespendeerd... Je stelt mij enigszins teleur Tjacka. Dat zijn 2 Celine Dion albums.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
24 voor een half jaar
dit is wel de pimp pimp pimp edition
nee, veel voor kanjerquote:
Als het te koud is kan ik niet eens sleutel omdraaien omdat mijn handen dan bevroren zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liever extra heet hebben? Zot.
Ik kan mezelf niet eens goed verplaatsen bij 33 graden.
het was van de belastingdienst dus die betaalt hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus net 24 euro voor een halfjaar Fok! gespendeerd... Je stelt mij enigszins teleur Tjacka. Dat zijn 2 Celine Dion albums.
Of een lekkere maaltijd voor Reckfulquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus net 24 euro voor een halfjaar Fok! gespendeerd... Je stelt mij enigszins teleur Tjacka. Dat zijn 2 Celine Dion albums.
Allemaal van Louis?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Boh, net gewoon 120 filosofie boeken gedownload
niks, dat is het probleemquote:
Moet je handschoenen dragenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het te koud is kan ik niet eens sleutel omdraaien omdat mijn handen dan bevroren zijn.
Is gewoon ons geld manquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het was van de belastingdienst dus die betaalt het
Je bent ook gewoon een kuttroll.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, veel voor kanjer
en omdat ik vorig jaar trollde in het wielrentopic
Nee, goffetomme. Drieëndertig graden is ultragay.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kou doet pijn.
Hitte is gewoon chill.
16quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een kuttroll.![]()
Hoeveel notes heb je dan?
Ziet het probleem niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, goffetomme. Drieëndertig graden is ultragay.
je bent zelf een kuttrollquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een kuttroll.![]()
Hoeveel notes heb je dan?
Hier schijnt 'ie nog lekker. Alleen die wolkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
TyAlleen is het zonnetje nu verdwenen..
dit heb je gister ook al gezegdquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef vandermar het volgende:
Doe mij maar de nazomer of de herfst. Lekker geen last van Hooikoorts maar toch nog wel enigzins aangenaam weer.
25 graden aan het einde van de zomer is veel fijner dan aan het begin.
Neequote:
Alsof we hier zo vaak een mooie nazomer of herfst hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef vandermar het volgende:
Doe mij maar de nazomer of de herfst. Lekker geen last van Hooikoorts maar toch nog wel enigzins aangenaam weer.
25 graden aan het einde van de zomer is veel fijner dan aan het begin.
godver ik was al bang dat je die kant op gingquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt 3 sterren. Dat is cool. Wil ik ook. Hoeveel kost dat dan?
Ajax
Mijn gezicht is bruin geworden toen ik zonnebril op had.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb 2 uurtjes buiten gezeten en dat vind ik wel weer genoeg. Morgen nog heel de dag in de buitenlucht, ik moet ook niet te bruin worden voordat ik op vakantie ga natuurlijk.
dat is een weekquote:
3 sterren is 20quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou 24/41= 0,58 cent betalen per note.
Als je neger was, had je pernament kunnen zonnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb 2 uurtjes buiten gezeten en dat vind ik wel weer genoeg. Morgen nog heel de dag in de buitenlucht, ik moet ook niet te bruin worden voordat ik op vakantie ga natuurlijk.
Niet iedereen is een neger zoals jij. Jij bent genetisch gezien wat meer gewend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kou doet pijn.
Hitte is gewoon chill.
Deze man weetquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
35 graden+zwembadje+BBQ+bier/drank+vrienden+vrouwtjes Gewoon mooi man
Juist wel, dan kan je op vakantie factor 2 of gewoon olijfolie gebruiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent echt een debiel als je gaat betalen voor FOK!
Mijn rechterkant is al bruin, mijn linkerarm nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon niet smeren toch, yolo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist wel, dan kan je op vakantie factor 2 of gewoon olijfolie gebruiken.
Je kan ook een abo als cadeau geven. Mag ik jou eentje geven?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Insert Psv grap.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mijn rechterkant is al bruin, mijn linkerarm nietIk voel me imperfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |