dit heb je gister ook al gezegdquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef vandermar het volgende:
Doe mij maar de nazomer of de herfst. Lekker geen last van Hooikoorts maar toch nog wel enigzins aangenaam weer.
25 graden aan het einde van de zomer is veel fijner dan aan het begin.
Neequote:
Alsof we hier zo vaak een mooie nazomer of herfst hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef vandermar het volgende:
Doe mij maar de nazomer of de herfst. Lekker geen last van Hooikoorts maar toch nog wel enigzins aangenaam weer.
25 graden aan het einde van de zomer is veel fijner dan aan het begin.
godver ik was al bang dat je die kant op gingquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt 3 sterren. Dat is cool. Wil ik ook. Hoeveel kost dat dan?
Ajax
Mijn gezicht is bruin geworden toen ik zonnebril op had.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb 2 uurtjes buiten gezeten en dat vind ik wel weer genoeg. Morgen nog heel de dag in de buitenlucht, ik moet ook niet te bruin worden voordat ik op vakantie ga natuurlijk.
dat is een weekquote:
3 sterren is 20quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou 24/41= 0,58 cent betalen per note.
Als je neger was, had je pernament kunnen zonnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb 2 uurtjes buiten gezeten en dat vind ik wel weer genoeg. Morgen nog heel de dag in de buitenlucht, ik moet ook niet te bruin worden voordat ik op vakantie ga natuurlijk.
Niet iedereen is een neger zoals jij. Jij bent genetisch gezien wat meer gewend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kou doet pijn.
Hitte is gewoon chill.
Deze man weetquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
35 graden+zwembadje+BBQ+bier/drank+vrienden+vrouwtjes Gewoon mooi man
Juist wel, dan kan je op vakantie factor 2 of gewoon olijfolie gebruiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent echt een debiel als je gaat betalen voor FOK!
Mijn rechterkant is al bruin, mijn linkerarm nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon niet smeren toch, yolo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist wel, dan kan je op vakantie factor 2 of gewoon olijfolie gebruiken.
Je kan ook een abo als cadeau geven. Mag ik jou eentje geven?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Insert Psv grap.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mijn rechterkant is al bruin, mijn linkerarm nietIk voel me imperfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |