Nou, nog leuke notes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lay-out aanpassen, snel posten, abo forum waar veel blauwen zitten, notes inzien

watjequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liever extra heet hebben? Zot.
Ik kan mezelf niet eens goed verplaatsen bij 33 graden.

Maar jij hebt dus net 24 euro voor een halfjaar Fok! gespendeerd... Je stelt mij enigszins teleur Tjacka. Dat zijn 2 Celine Dion albums.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
24 voor een half jaar
dit is wel de pimp pimp pimp edition

nee, veel voor kanjerquote:

Als het te koud is kan ik niet eens sleutel omdraaien omdat mijn handen dan bevroren zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liever extra heet hebben? Zot.
Ik kan mezelf niet eens goed verplaatsen bij 33 graden.

het was van de belastingdienst dus die betaalt hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus net 24 euro voor een halfjaar Fok! gespendeerd... Je stelt mij enigszins teleur Tjacka. Dat zijn 2 Celine Dion albums.

Of een lekkere maaltijd voor Reckfulquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus net 24 euro voor een halfjaar Fok! gespendeerd... Je stelt mij enigszins teleur Tjacka. Dat zijn 2 Celine Dion albums.

Allemaal van Louis?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Boh, net gewoon 120 filosofie boeken gedownload

niks, dat is het probleemquote:

Moet je handschoenen dragenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het te koud is kan ik niet eens sleutel omdraaien omdat mijn handen dan bevroren zijn.

Is gewoon ons geld manquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het was van de belastingdienst dus die betaalt het

Je bent ook gewoon een kuttroll.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, veel voor kanjer
en omdat ik vorig jaar trollde in het wielrentopic

Nee, goffetomme. Drieëndertig graden is ultragay.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kou doet pijn.
Hitte is gewoon chill.

16quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een kuttroll.![]()
Hoeveel notes heb je dan?

Ziet het probleem niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, goffetomme. Drieëndertig graden is ultragay.

je bent zelf een kuttrollquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een kuttroll.![]()
Hoeveel notes heb je dan?

Hier schijnt 'ie nog lekker. Alleen die wolkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
TyAlleen is het zonnetje nu verdwenen..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |