Kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij! Thanks voor de tip over dat Amigo bier. Goed te drinken
Als ik me niet vergis had jij het er iig over laatst..
Ik houd niet van warm, zeker niet in Nederland. 2 dagen 30 graden in Nederland staat gelijk aan de smerige benauwdheid.quote:
Ik ben er content mee. Zeker voor die prijsquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
KloptIk weet waar ik over praat
Is anders. 40 graden is Nederland zou dodelijk zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap overigens niet dat er mensen zijn die kunnen overleven in temperaturen van 40 graden of hoger.
Klopt. Niet zo benauwd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef vandermar het volgende:
Hoe minder vocht in de lucht, des te beter je het bij een hoge temperatuur kan uithouden.
Ook dé reden om Amigootjes aan te schaffenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben er content mee. Zeker voor die prijs
25 vind ik ook wel een mooie temperatuur maar dit is denk ik de eerste keer van het jaar dat de zon 2 dagen achter elkaar schijnt dan vind ik het gezeur erover wel erg snelquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van warm, zeker niet in Nederland. 2 dagen 30 graden in Nederland staat gelijk aan de smerige benauwdheid.
Van mij mag het wel stoppen bij 25, met zon.
Is ook niet helemaal waar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef vandermar het volgende:
Hoe minder vocht in de lucht, des te beter je het bij een hoge temperatuur kan uithouden.
Hoe kom je bij Rens?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. Rens woont nog in Friensland ook, daar is het net 16 graden
Wel meegemaakt bij hoge vochtigheid 37, 38 graden, is wel warm ja en het probleem is als je net uit een gebouw komt met airco, slaat dat vocht meteen op je en voelen je kleren al meteen als een vaatdoek zonder dat je transpireert, is gewoon condens zeg maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is anders. 40 graden is Nederland zou dodelijk zijn.
Tja... dat is internet eigen. Je gal over alles en iedereen kunnen spuwen zonder enige tegenspraakquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
25 vind ik ook wel een mooie temperatuur maar dit is denk ik de eerste keer van het jaar dat de zon 2 dagen achter elkaar schijnt dan vind ik het gezeur erover wel erg snel
Tyquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ook dé reden om Amigootjes aan te schaffenEnjoy baas
Ja duh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al heb ik het liever te warm dan te koud
Wat kan je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
24 voor een half jaar
dit is wel de pimp pimp pimp edition
Lijkt me echt niks. Hoge temperaturen met een lage vochtigheid heb ik wel eens meegemaakt. Dat is prima te doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel meegemaakt bij hoge vochtigheid 37, 38 graden, is wel warm ja en het probleem is als je net uit een gebouw komt met airco, slaat dat vocht meteen op je en voelen je kleren al meteen als een vaatdoek zonder dat je transpireert, is gewoon condens zeg maar.
Ik woon niet eens in Friesland joh. En ga ook nooit naar Heerenveen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh kak, ik haal jullie altijd door elkaar.
lay-out aanpassen, snel posten, abo forum waar veel blauwen zitten, notes inzienquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat kan je?
[..]
Lijkt me echt niks. Hoge temperaturen met een lage vochtigheid heb ik wel eens meegemaakt. Dat is prima te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |