Zie je nou wel idiootquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een prettig posticoontje.
Waarom vraagt iedereen hiernaar.
Ik zeg van niet. Argument niet validequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde bericht
Nog steeds ga ik het niet veranderen. Jullie standpunten slaan nergens op, de argumenten ervoor ook.quote:
Dan moet je wel verhuizen helaas. Het is of het 1 of het ander. Ik snap al niet dat je zomaar .nl paginas kan bereiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg van niet. Argument niet valide
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef Typisch het volgende:
Ik kom een leuk plaatje tegen op Facebook.Jammer dat je binnenkort overlijdt. Kan ik op je begrafenis komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde bericht
Ik kom een leuk plaatje tegen op Facebook.Wordt je vermoordt door die tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde berichtOh.
Proxyquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet je wel verhuizen helaas. Het is of het 1 of het ander. Ik snap al niet dat je zomaar .nl paginas kan bereiken.
Ja wat? Ik krijg het nogal snel heet en dan kan ik er gewoon niet zittenquote:
Nope. Heerlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mietje, je zat vast ook te klagen over het koude kutweer.
Ik kom een leuk plaatje tegen op Facebook.heuj die ken ik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde berichtOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
*vermoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt je vermoordt door die tetten?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:36 schreef Divje het volgende:
Ja wat? Ik krijg het nogal snel heet en dan kan ik er gewoon niet zitten
*wordquote:
Bron?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anco Jansen naar Twente als opvolger van Chadli.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anco Jansen naar Twente als opvolger van Chadli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |