Heb je je aangemeld?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
Wanneer ik mod word geef ik in het geheim al jullie notes door.
#PlanDeCampagne #fuckstylo
ik stem voor, als je mijn notes kan lezen heb je je eerste goede lach te pakkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
Wanneer ik mod word geef ik in het geheim al jullie notes door.
#PlanDeCampagne #fuckstylo
krijg je dan ook je reclame weg?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er staat een topic achter met een site waar je een CSS kan aanmaken op een makkelijke manier, check dat maar eens
ja, maar die kan je weghalen bij je normale profielquote:
Zegt wie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je eigen kaarten man, jullie willen toch zo graag onafhankelijk zijn
Waarom die emo PI Stijn?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit rond de 20 graden, ik geloof niet dat het hier 17,6 graden is.
Die stumpers kunnen het niet alleenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je eigen kaarten man, jullie willen toch zo graag onafhankelijk zijn
Omdat iedereen er tegenaan moet gluren wat dacht je dan, debiel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een prettig posticoontje.
Waarom vraagt iedereen hiernaar.
Omdat EmoStijn niet leuk is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een prettig posticoontje.
Waarom vraagt iedereen hiernaar.
Mietje, je zat vast ook te klagen over het koude kutweer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:33 schreef Divje het volgende:
Op m'n balkon is het niet uit te houden![]()
Maar ik wil wel degene bedanken die hier postte over Amigo bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |