omg ook echt een abbo gekochtquote:
quote:
Heb je je notes al gelezen?quote:
Als je zo makkelijk met geld bent, mag je mij ook nog wel een maandje sponsorenquote:
Maandje voor #TeamInsomnia_quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk met geld bent, mag je mij ook nog wel een maandje sponsoren![]()
zo kom ik ook aan mn huidige
Echt weer een kutblad deze weekquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, lekker op mijn gemakje het VI'tje gelezen buiten.
ja 12 wel na ik ga toch minderenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
gast dat zijn weer wat biertjes minder voor je bierbuik
Weer gelijk dat handje ophouden he. Ik begin te begrijpen hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk met geld bent, mag je mij ook nog wel een maandje sponsoren![]()
zo kom ik ook aan mn huidige
Wat zei Dick over PSV, de leiding heeft geen affiniteit met voetbalquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga hem zo lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
meestal zijn vorken slechts uit een stuk gemaakt, dat is makkelijker dan solderen of lassenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer gelijk dat handje ophouden he. Ik begin te begrijpen hoe de vork in de steel zit.
er staat een topic achter met een site waar je een CSS kan aanmaken op een makkelijke manier, check dat maar eensquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
ik snap alleen niks van dat costum css ik heb nou iets vet lelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |