Ja,maar slechts één serieuze. Vanwege dat rare mens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs notes uit de periode dat je gewoon mod was
wtfquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 30.000 en ik post pas actief sinds eind februari
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 30.000 en ik post pas actief sinds eind februari
Ik zie nu net dat ik er ook 1 heb terwijl ik al mod was: Steven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja,maar slechts één serieuze. Vanwege dat rare mens.
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol
Tong80.2 had een betere naam geweest
quote:
quote:
Die ene die er bij jou stond over die handtasjes oid was echt té kinderachtig om te notenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat ik er ook 1 heb terwijl ik al mod was: Steven.
Ik had gedreigd alle Ajacieden te noten.
wat gaat makkelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Gaat zo makkelijk hè.
Ja, die was nog van Morph ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene die er bij jou stond over die handtasjes oid was echt té kinderachtig om te noten![]()
Eigenlijk gedraag jij je al sinds je registratie voorbeeldig.
Jij vindt de lama's grappigquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog 4 assists van Verhoek
Nee? Waar heb ik dat gezegd?quote:
verhoekquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog 4 assists van Verhoek
Nieuwe tong 80 in tha housE!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Gaat zo makkelijk hè.
Dat was mijn broertje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren nog. Mooi dat je al begint het te verbergen though.
Is dat vandaag?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Tjacka het volgende:
geld teruggekregen van de belasting![]()
nu een fok abbo kopen
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat vandaag?Ik krijg van 2 jaar nog terug.
prove itquote:
omg ook echt een abbo gekochtquote:
quote:
Heb je je notes al gelezen?quote:
Als je zo makkelijk met geld bent, mag je mij ook nog wel een maandje sponsorenquote:
Maandje voor #TeamInsomnia_quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk met geld bent, mag je mij ook nog wel een maandje sponsoren![]()
zo kom ik ook aan mn huidige
Echt weer een kutblad deze weekquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, lekker op mijn gemakje het VI'tje gelezen buiten.
ja 12 wel na ik ga toch minderenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
gast dat zijn weer wat biertjes minder voor je bierbuik
Weer gelijk dat handje ophouden he. Ik begin te begrijpen hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk met geld bent, mag je mij ook nog wel een maandje sponsoren![]()
zo kom ik ook aan mn huidige
Wat zei Dick over PSV, de leiding heeft geen affiniteit met voetbalquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga hem zo lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
meestal zijn vorken slechts uit een stuk gemaakt, dat is makkelijker dan solderen of lassenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer gelijk dat handje ophouden he. Ik begin te begrijpen hoe de vork in de steel zit.
er staat een topic achter met een site waar je een CSS kan aanmaken op een makkelijke manier, check dat maar eensquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
ik snap alleen niks van dat costum css ik heb nou iets vet lelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |