Wat is dat dan? Een note?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
topicstarter, maar het gaat om dat 1-tje.
Gelukkig niet, wel net mijn laatste waarschuwing binnen gekregenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR controleer je notes nog eens, ik vermoed dat Don heeft ingegrepen na een anonieme TR
Ze moeten toch geld verdienen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat users notes gratis moeten kunnen zien.
Dat zou ik nooit durven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar staat hoevaak je tetten hebt gepost. 32 keer
De admins krijgen wel betaald voor het aantal notes, dus geen notes meer gevenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Als wij betaald zouden worden per note, hadden jullie er allemaal meer dan 1.000
Onzin, mijn uitbarstingen zijn erg selectief uitgekozen en ten alle tijde terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Als wij betaald zouden worden per note, hadden jullie er allemaal meer dan 1.000
Bij hoeveel notes krijg je een ban?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Zo werkt het dus niet hequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij hoeveel notes krijg je een ban?
Het woord zegt het al, het zijn notities. Soms over postgedrag, meestal over grensoverschrijdend postgedrag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die notes moeten toch iets van zin hebben?
Je moet een mailtje aan de de Fok! FA sturen. Het kan alleen wel tegen je keren, want ze lezen je notes direct door.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Tjacka het volgende:
geld teruggekregen van de belasting![]()
nu een fok abbo kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |