Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
1, 2, 3 en 4 en 1 en 2 nogmaals in HD zeker?
Eens. Engels commentaar is veel beter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef Grifte het volgende:
Pascal![]()
Schildkamp is matig. Ze moeten even net als Sport1 instellen dat je ook Engels commentaar kan kiezen, dat was genieten.
Alsof iemand op de jupiler zit te wachten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef JordiL het volgende:
Laat ze eerst maar eens de Jupiler League wedstrijden bijvoegen voordat we zes verschillende kanalen krijgen. Zijn toch bijna nooit zes wedstrijden tegelijk in een normale speelronde.
FOX denkt van wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof iemand op de jupiler zit te wachten.
Mwah. Bepaalde wedstrijden mogen er best live bij uitgezonden worden.quote:
Slechts 1 jood, dat valt me dan nog mee. Blijkbaar willen ze echt veranderen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nieuws op het gebied van commentatoren: Wytse van der Goot, Pascal Kamperman en Vincent Schildkamp zijn op aanraden van presentator Kees Jansma aangetrokken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Slechts 1 jood, dat valt me dan nog mee. Blijkbaar willen ze echt veranderen.
Prioriteit nummer 1. Nederlands commentaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef Grifte het volgende:
Pascal![]()
Schildkamp is matig. Ze moeten even net als Sport1 instellen dat je ook Engels commentaar kan kiezen, dat was genieten.
quote:
Waar is de tijd gebleven dat Feyenoord en Ajax rivalen waren en PSV de calimero. Al staat de eierschaal Feyenoord ook best mooi. Wellicht kan het als dak dienen voor hun nieuwe stadionquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Slechts 1 jood, dat valt me dan nog mee. Blijkbaar willen ze echt veranderen.
Ze gaan ook Serie A en Premier League uitzenden he.. Dus dan kan je die 6 kanalen nog wel eens nodig hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef JordiL het volgende:
Laat ze eerst maar eens de Jupiler League wedstrijden bijvoegen voordat we zes verschillende kanalen krijgen. Zijn toch bijna nooit zes wedstrijden tegelijk in een normale speelronde.
Ja, wel met dit weerquote:
Zolang jij hier nog bent pleit ik ook voor Engelstalige users.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prioriteit nummer 1. Nederlands commentaar![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |