Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
1, 2, 3 en 4 en 1 en 2 nogmaals in HD zeker?
Eens. Engels commentaar is veel beter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef Grifte het volgende:
Pascal![]()
Schildkamp is matig. Ze moeten even net als Sport1 instellen dat je ook Engels commentaar kan kiezen, dat was genieten.
Alsof iemand op de jupiler zit te wachten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef JordiL het volgende:
Laat ze eerst maar eens de Jupiler League wedstrijden bijvoegen voordat we zes verschillende kanalen krijgen. Zijn toch bijna nooit zes wedstrijden tegelijk in een normale speelronde.
FOX denkt van wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof iemand op de jupiler zit te wachten.
Mwah. Bepaalde wedstrijden mogen er best live bij uitgezonden worden.quote:
Slechts 1 jood, dat valt me dan nog mee. Blijkbaar willen ze echt veranderen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nieuws op het gebied van commentatoren: Wytse van der Goot, Pascal Kamperman en Vincent Schildkamp zijn op aanraden van presentator Kees Jansma aangetrokken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Slechts 1 jood, dat valt me dan nog mee. Blijkbaar willen ze echt veranderen.
Prioriteit nummer 1. Nederlands commentaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef Grifte het volgende:
Pascal![]()
Schildkamp is matig. Ze moeten even net als Sport1 instellen dat je ook Engels commentaar kan kiezen, dat was genieten.
quote:
Waar is de tijd gebleven dat Feyenoord en Ajax rivalen waren en PSV de calimero. Al staat de eierschaal Feyenoord ook best mooi. Wellicht kan het als dak dienen voor hun nieuwe stadionquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Slechts 1 jood, dat valt me dan nog mee. Blijkbaar willen ze echt veranderen.
Ze gaan ook Serie A en Premier League uitzenden he.. Dus dan kan je die 6 kanalen nog wel eens nodig hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef JordiL het volgende:
Laat ze eerst maar eens de Jupiler League wedstrijden bijvoegen voordat we zes verschillende kanalen krijgen. Zijn toch bijna nooit zes wedstrijden tegelijk in een normale speelronde.
Ja, wel met dit weerquote:
Zolang jij hier nog bent pleit ik ook voor Engelstalige users.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prioriteit nummer 1. Nederlands commentaar![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang jij hier nog bent pleit ik ook voor Engelstalige users.
Ja maar als commentator is hij saai. Heeft hij bewezen bij sport1.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Chiappucci het volgende:
Wytse van der Goot![]()
Als duo met Erik Dijkstra was hij briljant bij Tour du Jour.
Deze zin klopt van geen kant, maar ik respecteer je beperkingen.quote:
Ik vind hem opzich wel komisch, een beetje de Sierd de Vos Junior.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ja maar als commentator is hij saai. Heeft hij bewezen bij sport1.
ge-edit johannesquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze zin klopt van geen kant, maar ik respecteer je beperkingen.
[..]
Ik vind hem opzich wel komisch, een beetje de Sierd de Vos Junior.
Waar is je blauwe naamquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, nu faal je opeens een stuk minder.
mooi kut idd, 2 abonnementen voor het buitenlandse voetbalquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Eens. Engels commentaar is veel beter.
Daarbij is dit natuurlijk pure aids. Waar je voorheen alle buitenlandse competities op hetzelfde kanaal kon zien, moet je nu 2 abonnementen afsluiten voor al het buitenlandse voetbal.
Ik zeg Sport 1 + Eredivisie live samenvoegen; heb je ook gelijk veel meer kanalen. Maar goed, deze gedachte zal helaas wel te hoopvol zijn.
Waarvoor wil jij naar sport1 kijken dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mooi kut idd, 2 abonnementen voor het buitenlandse voetbal
Bayern, Dortmund en Barcaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarvoor wil jij naar sport1 kijken dan?
Als je alleen voor die clubs een abonnement neemt, kan je net zo goed een crackstream zoeken op het internet.quote:
Hij past zich al aan hoorde ik afgelopen nacht. Heeft vast van Sierd gehoord dat je bij Spaanse wedstrijden heel lang gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool moet roepen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ja maar als commentator is hij saai. Heeft hij bewezen bij sport1.
yea true, maar zelfde geldt dan ook voor de ELquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je alleen voor die clubs een abonnement neemt, kan je net zo goed een crackstream zoeken op het internet.
Dan zal het abonnement duurder worden. Ik denk dat ze eerst 3 in HD en 3 in SD gaan uitzenden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Graag alle 6 in HD, SD is niet meer van deze tijd.
Sport1 heeft de F1 en zet zich ook in voor Golf en Tennis. Als ze hun bestaansrecht willen behouden dan zullen ze moeten investeren in autosport en zoals jij zegt in Amerikaanse sporten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
In mijn directe omgeving heeft iedereen Sport1 inmiddels opgezegd. Denk dat het snel gebeurd is met Sport1, of ze moeten snel met iets bijzonders komen zoals alle Amerikaanse sporten en wat sublicenties voor interessante voetbal competities anders is het voor het nieuwe seizoen begint al afgelopen met Sport1.
Overigens zijn de Sport1 commentators die nu naar EL komen prima, niks mis mee. Voor EL wordt het wel tijd om Ron de Rijk en ouwe Theo te vervangen, dat kan echt niet meer.
6 kanalen zijn wel nodig, op zaterdagavond zijn er vaak 4 eredivisie wedstrijden, een engelse wedstrijd om 18.30 en 2 italiaanse om 18.00 en 20.45. Zelfde geld voor de zondagmiddag.
Clobbed, ze hebben F1, golf en tennis. Maar dat zijn vergeleken met voetbal te kleine markten om de zender draaiende te houden. Ik durf te stellen dat zo'n 80% van de mensen die Sport1 hebben, dit heeft gedaan om het voetbal. Stel je voor dat ze alle amerikaanse sporten gaan uitzenden en ook nog wielrennen en schaatsen, dan nog zal het aantal abonnees enorm achterblijven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sport1 heeft de F1 en zet zich ook in voor Golf en Tennis. Als ze hun bestaansrecht willen behouden dan zullen ze moeten investeren in autosport en zoals jij zegt in Amerikaanse sporten.
Sport1 moet voetbal als verloren beschouwen. Je zal zien dat EL ook de CL Tender weet te pakken volgend jaar voor de seizoenen 2015/2016 t/m 2017/2018. En FOX schijnt ook interesse te hebben om in België te gaan beginnen waardoor Belgisch voetbal ook hoogstwaarschijnlijk naar EL komt. En misschien gaat EL juist ook in België uitzenden.
EL gaat deelabonnementen aanbieden. Daarnaast als je sport1 en EL wilt zien betaal je nu bij elkaar dik 30 euro zo duur zal EL nooit worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat mij betreft top dat "Eredivisie Live" uitbreidt naar 6 kanalen en ook Engels voetbal gaat uitzenden, maar ik betaal nu al ¤ 17,50 per maand, ik vrees dat deze uitbreiding voor Fox aanleiding zal zijn om de prijs verder te verhogen en dat is uiteraard wel jammer. Al ben ik best bereid een klein beetje extra te betalen voor het live kunnen volgen van de Premier League.
Ongetwijfeld, denk dat compleet pakket zeker 25 Euro gaat kosten. Zal de jaren daarna ook wel oplopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
EL is boos op kabelaars, nog geen tarieven bekend. En er gaan waarschijnlijk 3 pakketten komen: Nederland/Buitenland/Compleet.
Sowieso worden tarieven duurder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |