leuk manquote:
mn ex niet mag ik hopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga weg, ik heb zeker ook bij je ex in de klas gezeten.
Verwarmde deken aan 's nachts.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he. Bij dit weer moet ik de verwarming nog aan
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn ex niet mag ik hopendan zat je in noorwegen
Ik heb de thermostaat altijd op 21 staan, slaat toch vanzelf afquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he. Bij dit weer moet ik de verwarming nog aan
quote:
feunen in zwembroek en slippersquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Van lange naar korte broek switchen bleek te helpen
Glühwein.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond snert met een unox worst, jij?
Dat laatste is echt kutinfo.,quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een trui en een t'shirt aan.
En broek, boxer en geitenwollensokken
ga door, ga doorquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een trui en een t'shirt aan.
En broek, boxer en geitenwollensokken
Ahquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
de persoon die deze genote heeft![]()
Nu Groningen nog op vrijdag of maandag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur wil haar thuiswedstrijden bij voorkeur op zaterdagavond spelen. Risicowedstrijden uiteraard op zondag.
Dan kan Rens ook mooi op zaterdagavond naar die wedstrijden en dan zondag Heerenveen kijken. Prima oplossing.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur wil haar thuiswedstrijden bij voorkeur op zaterdagavond spelen. Risicowedstrijden uiteraard op zondag.
dat denk ik ook jaquote:
Hakenkruis op de borst en een mooi wit spookkleed om mensen mee bang te makenquote:
Dat was terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg gister opeens 3 notes erbij voor Pelle plaatjes
Ik ook 2quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
in nws word er pas snel genote, ik denk voor het eind van het jaar de 200 te bereiken door nwsquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
jij hebt 13 posts vandaagquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda heeft zo weinig geld dat ze Demouge niet eens kunnen huren voor 1 jaar.
xd
Armholte?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe heet de oksel tussen je boven en onderarm ook al weer
jij tot nu toe een stuk of 40...misschien 45?quote:
bij je iopties lulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |