staat er tochquote:
Bronquote:Winslet dated Burberry model Louis Dowler on-and-off in 2010 and 2011. In August 2011, a fire broke out at a residence in which Winslet, Dowler, and her children were staying on Necker Island, the private resort island of Virgin Group founder Richard Branson. The fire caused significant damage to the home, but no injuries. Winslet and Dowler broke up during the course of that holiday.
During the same August 2011 holiday on Necker Island, Winslet met fellow guest Ned Rocknroll, and they soon began dating. Rocknroll was born Ned Abel Smith, but later legally changed his name. He is a nephew of Richard Branson and used to work for Virgin Galactic, the space-travel division of his uncle's empire.
Wel uit huwelijken hè, niet van een willekeurige kerel uit een bar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:55 schreef OliviaV het volgende:
Zo dan, 3 kinderen van 3 verschilende mannen. Vind Kate daar, maar ach wat weet ik ook van haar, helemaal geen type voor! Ze komt zo keurig over altijd.
quote:Sabia Boulahrouz sluit baby met Rafael van der Vaart niet uit
Sabia Boulahrouz sluit niet uit dat zij ooit nog een baby met Rafael van der Vaart krijgt. "Het zou wel heel snel zijn als ik nu al in verwachting zou zijn."
Foto: Wenn
"In de toekomst sluit ik het niet uit en Rafael zou op zich nog wel een keer vader willen worden", vertelt de nieuwe liefde van de voetballer aan Story.
Vorige week kwam naar buiten dat Boulahrouz zwanger zou zijn, maar dat ontkende vrienden van de voetballer al snel.
"Het is klinkklare onzin, ik ben niet zwanger. Rafael en ik gaan eerst lekker van elkaar genieten, en dan kunnen we altijd nog kijken of we samen een kindje willen."
Genieten van elkaar is volgens Boulahrouz makkelijk. "Rafael is een echte gentleman. Elke dag met hem is een feestje. Ik kan echt zeggen dat ik de gelukkigste vrouw op aarde ben."
Sylvie
De ex van Van der Vaart, Sylvie, heeft volgens Boulahrouz vrede met de liefde van haar voormalig beste vriendin. "Ik heb alles eerlijk aan haar verteld en het was goed. Sylvie had er totaal geen moeite mee. Het is begrijpelijk dat het voor haar wel even moeilijk was toen het nieuws over mij en Rafael ook bij de buitenwereld bekend werd."
De vriendschap tussen Sylvie van der Vaart en Boulahrouz is wel bekoeld. "Onze vriendschap is niet meer zo uitbundig als voorheen, maar ik spreek Sylvie nog steeds. We zijn allebei gewoon druk, dus het is logisch dat we minder contact hebben dan voorheen."
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik zou eerst flink overtuigd moeten worden hoor, voor ik het kind van Thomas Berge op de wereld zou zetten
quote:Leonie ter Braak zwanger
WNL-presentatrice Leonie ter Braak (32) is in verwachting van haar eerste kindje.
“Goedemorgen! De heeeele wereld mag het nu weten: ik heb een baby in de buik))”, schrijft een dolgelukkige Leonie woensdag op Twitter.
Ter Braak presenteert sinds september het ochtendprogramma Vandaag de Dag.
quote:Mark Tuitert weer vader
Helen van Goozen, de vrouw van schaatser Mark Tuitert, is dinsdag bevallen van hun tweede kindje.
Het is een jongetje, dat de naam Tom heeft gekregen. "Tom Tuitert (Tom Jan Theodoor) is gisteren geboren, alles gezond en wel", twittert de sportman. "Helen en ik zijn erg blij en trots!"
Mark trad in 2009 in het huwelijk met Helen, die in het verleden ook heeft geschaatst. Samen hebben ze al een dochtertje.
Het halve topic ging er dan ook over of de baby van Thomas Berge al ter wereld was gekomenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:22 schreef Turbomuis het volgende:
Van de banner in de OP is nog niemand bevallen. Is snel gegaan, het vorige topic
En Myrthe staat niet eens in de banner!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het halve topic ging er dan ook over of de baby van Thomas Berge al ter wereld was gekomen
Die zat toch in een crisis met haar man?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik lees geruchten over Gwen Stefani...
Dat los je toch op met een baby?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zat toch in een crisis met haar man?
Ik heb alleen de foto's gezien, maar zij is zo dun als wat, dus ik zeg ook; zwangerquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:49 schreef kvd het volgende:
Ik denk nog steeds dat Avril Lavine zwanger is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bewegend beeld
Dan zou het wel heeeel pril zijn, dit is gister:quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik lees geruchten over Gwen Stefani...
Geen idee, ze is laatst wel weggelopen toen een reporter erover begonquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:59 schreef Mineola het volgende:
Nou, baby Berge heeft nog één dag...
En ik denk ook dat Avril zwanger is. Zij maakte er toch ook geen geheim van dat ze kinderen wilde?
Maar dat kan ook rockchick-stoer-tssk-kijk-mij-eens-een-statement-maken zijn...quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Geen idee, ze is laatst wel weggelopen toen een reporter erover begon
Lijkt mij ook hoor, ander had ik de foto's hier niet geplaatst.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:06 schreef Mineola het volgende:
[..]
Maar dat kan ook rockchick-stoer-tssk-kijk-mij-eens-een-statement-maken zijn...
quote:Thomas Berge vader van zoon Jack
Thomas Berge is vader geworden. De vriendin van de zanger, Myrthe Mylius, is in de nacht van woensdag op donderdag bevallen van zoon Jack.
Dat bevestigt het management van de zanger tegenover NU.nl.
Moeder en kind maken het goed. Jack zag om 03.09 uur het levenslicht in een ziekenhuis in Enschede.
"Ik kan het nog steeds niet geloven", reageert de kersverse vader. "Hij is de mooiste en liefste baby van de wereld, we zijn allebei verliefd op hem."
Mylius was uitgerekend op 24 mei. Berge liet de dag daarvoor in een interview weten helemaal klaar te zijn voor het vaderschap. "Ik heb me intensief voorbereid. Ons kindje is de bekroning op het geluk dat Myrthe en ik hebben gevonden."
Chiel Ottink, zoals de zanger echt heet, kreeg een jaar geleden een relatie met Mylius. De twee ontmoetten elkaar tijdens de opnames van een clip van de zanger, waarin Mylius figureerde. Na een half jaar maakten de twee bekend ouders te worden.
Mylius was eerder getrouwd met een Amerikaanse zakenman. Zij was te zien in de serie Nederlandse Hollywood Vrouwen.
Maar dat nieuws gaat toch al langer, dan ze gelijk met jong geschopt was van die ene engerd?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Lijkt mij ook hoor, ander had ik de foto's hier niet geplaatst.
Jij mag vaker gokken!quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat ik er geen geld op heb gezet, op die naam
Wel leuk, Jack![]()
Jackie vind ik ook erg leuk
Had je inside-information?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, hij heet Giel?
Ik zet in op Valentijn, en anders over de andere boeg: Jack
Jack Berge Ottink. Gewoon omdat het kan!quote:
De mannelijke combi tussen Fem en Emma!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef Mineola het volgende:
[..]
Jack Berge Ottink. Gewoon omdat het kan!
Goed, de Berge baby is er, op wie kunnen we nu wachten/namen gokken etc?
Kim en Kanyequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef Mineola het volgende:
[..]
Jack Berge Ottink. Gewoon omdat het kan!
Goed, de Berge baby is er, op wie kunnen we nu wachten/namen gokken etc?
Ik wist het wel, maar had nog niet gelezen dat hun kindje geboren was. Ik weet nog niet wat ik van de naam vind, maar er is weer een hot daddy bij in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:58 schreef kvd het volgende:
Ik wist niet eens dat hij vader zou worden, maar Jensen Ackles van Supernatural heeft 30 mei een dochter gekregen....Justice Jay...JJ
[ afbeelding ]
Oeh, daar zie ik ze idd ook wel voor aanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:04 schreef kvd het volgende:
Dan gooi ik Kimye erin
(Maar ergens denk ik dat de naam niet met een K zal beginnen en dat het normaler zou zijn dan wij hier voorstellen/verwachten. Mede ook door de kinderen van Kourtney.)
Zo worden Kim en Kanye samen genoemd, gebruikt ze ook vaak op haar instagram bij foto's etc dus dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:04 schreef kvd het volgende:
Dan gooi ik Kimye erin
(Maar ergens denk ik dat de naam niet met een K zal beginnen en dat het normaler zou zijn dan wij hier voorstellen/verwachten. Mede ook door de kinderen van Kourtney.)
52 jaar.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef hexje het volgende:
Edsilia Rombley (kan de foto niet ccen)
http://www.bruno.nl/nieuw(...)lia-en-trijntje.html
De Trein ziet er ook steeds gekker uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is net een discobol zo
quote:Cor Bakker @corbakker 44m
We liggen nog niet te bevallen hoor, @RTLBoulevardnl @BoulevardRTL zitten gewoon lekker op terrasje! Duurt nog zeker 3 weken. Groetjes!
Dik worden kan ook zonder een zwangerschap hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:00 schreef dennis83 het volgende:
Trijntje was vroeger toch best slank?
[ afbeelding ]
2011
[ afbeelding ]
vorige week
oohh my ..........die broek. niet echt flateusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:00 schreef dennis83 het volgende:
Trijntje was vroeger toch best slank?
[ afbeelding ]
2011
[ afbeelding ]
vorige week
quote:
Berget is de slankste van het stel zangeressen, wie zou dat ooit gedacht hebbenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef hexje het volgende:
Edsilia Rombley (kan de foto niet ccen)
http://www.bruno.nl/nieuw(...)lia-en-trijntje.html
http://www.dailymail.co.u(...)eared-baby-bump.htmlquote:There's no Sk8er Boi on the way! Avril Lavigne 'is not pregnant' source reveals after pictures appeared to show baby bump
'source', zelf ontkent ze dus niet, die is haske zwangerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:10 schreef kvd het volgende:
Avril wordt weer ontkend
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)eared-baby-bump.html
Nee, deze dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:11 schreef phony1234 het volgende:
[..]
oohh my ..........die broek. niet echt flateus
Eerste post in dit topicquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:55 schreef Vlindur het volgende:
Jennifer Love Hewitt (oid) is drie maanden zwanger. Was dat al bekend? Zag ik net op E!
En zelfs daar staat ze in, onder het kopje datum nog onbekendquote:Op maandag 10 juni 2013 09:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh Shit. Ik had alleen de OP doorgelezen![]()
Sorry
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:26 schreef kvd het volgende:
[..]
En zelfs daar staat ze in, onder het kopje datum nog onbekend
quote:Arrow star Stephen Amell and his wife Cassandra Jean have confirmed to ET Canada that they are expecting their first child.
In an interview on the sidelines of the Monte Carlo Television Festival in Monaco, Amell said he was looking forward to becoming a dad. "I'm very excited. And I'm sure the nervous energy will accompany that eventually -- but in a positive way."
Jean also spoke about the pregnancy and the support she's receiving from her husband. "No, haven't had any cravings yet, but he's been great."
The couple got married on Christmas Day 2012 in a private ceremony in the Caribbean.
http://www.etonline.com/t(...)Pregnancy/index.html
Potver, deze heb ik gemist toen ik de lijst eerder las. Koalaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:46 schreef dennis83 het volgende:
Leuke naam, Jack.
Hier een paar ideetjes voor de dochter van Kim en Kanye. Zal wel met een K worden, denk ik ook.
Er zijn dus in Nederland vorig jaar meisje geboren met de volgende namen:
Khawlah
Schiet al op zeg!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:07 schreef Turbomuis het volgende:
Deze al gepost?
[ afbeelding ]
Mooi buikje zo.
Mooi hoor,quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:07 schreef Turbomuis het volgende:
Deze al gepost?
[ afbeelding ]
Mooi buikje zo.
Zij is echt heel mooi zwanger vind ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:07 schreef Turbomuis het volgende:
Deze al gepost?
[ afbeelding ]
Mooi buikje zo.
jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mooi hoor,. Wanneer is ze uitgerekend? Juli?
Ik moet meteen aan Rebecca Romijn (en Jerry O'Conell) denken, tweeling heeft Charlie en Dollyquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef kvd het volgende:
En een beetje laat (de kinderen zijn al 9 maanden oud) maar de namen van de tweeling van Anna Paquin en Stephen Moyer zijn bekend....Charlie en Poppy
alleen is de Charlie daar een meisje,hier een jongenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan Rebecca Romijn (en Jerry O'Conell) denken, tweeling heeft Charlie en Dolly
quote:Halle Berry in verwachting van zoontje
Halle Berry is in verwachting van een zoontje.
Foto: ANP Haar verloofde, de Fransman Olivier Martinez, bevestigde het geslacht van de aanstaande baby van het acteurskoppel woensdag tegenover het Amerikaanse tijdschrift People.
Martinez onthulde tevens dat hun zoontje het Amerikaans staatsburgerschap zal krijgen. “Mijn zoon wordt een Amerikaan, maar ik ben en blijf Frans.”
Berry liet onlangs weten dat ze dolgelukkig was om weer zwanger te zijn. Ze zei: "Olivier en ik hebben altijd al ouders willen zijn. Ik verwachtte echter niet te veel. Op 46-jarige leeftijd moet je maar afwachten of het nog wel lukt. God heeft onze wens verwezenlijkt."
De actrice heeft al een dochtertje met haar ex-vriend Gabriel Aubry, de vijfjarige Nahla.
Wat ziet Jennifer er lijkbleek uit zeg. Engquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:05 schreef kvd het volgende:
Jennifer Love Hewitt kon het ook niet heel lang meer verbergen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Caprice to have two babies in four weeks
Pregnant supermodel's joy at surrogate baby shock
Caprice is havinjg two babies in 4 weeks
Baby delight ... Caprice
Exclusive
By EMILY ANDREWS
PREGNANT Caprice has told of her joy at expecting the arrival of TWO miracle babies — just a month apart.
The model and lingerie designer discovered she was pregnant herself after hiring a surrogate to carry a baby for her.
Now BOTH births are due within only four weeks of each other.
Caprice, 41, who is six months pregnant by her millionaire partner Ty Comfort, said: “Words can’t describe our happiness when we knew we were expecting two miracle babies.”
Caprice feared she could never have children after medics warned her that she was unlikely to conceive naturally.
She and fellow American Ty, 46, hoped a surrogate would help end their baby heartache.
Last December they learned a US woman acting as their “gestational carrier” was pregnant with their biological child.
But later the couple were stunned that Caprice had ALSO conceived.
Last night an emotional Caprice exclusively told The Sun: “We are incredibly delighted.
“I have always wanted a family but I didn’t find the right person that I could see myself spending the rest of my life with until two years ago.
“Our gestational carrier is part of my family now and I’m forever grateful for the kindness and selflessness she has shown us by taking such good care of our beautiful little baby.”
Caprice — who thought her pregnancy would never happen — added: “Like every career woman I worked so hard at being successful I left it a little late.
“But then to fall pregnant after our gestational carrier did was a miracle. My mum is so excited she has already bought enough baby clothes to fill a country.”
Caprice and Ty, who began dating in June 2011 after being introduced by friends, had been trying for a baby for some time before experts told the devastated star she was unlikely ever to become a mum.
Yet she refused to give up hope and started to research the possibility of another woman carrying their baby.
In the autumn of last year the couple found a perfect match for gestational surrogacy, in which their sperm and egg were used to create an embryo in a lab and then artificially transferred into the carrier’s womb.
The embryo then develops as in a routine pregnancy.
Both babies will be born in America but be brought up in Caprice and Ty’s house in Notting Hill, West London.
The couple are currently renovating their plush home ready for both births, which are due to happen in August and September.
Ty is said to be “thrilled” by the news.
Caprice added: “We have found out the sex of both babies but we’re keeping it to ourselves for now.”
The mum-to-be was seen showing off her growing baby bump last month at The Caudwell Children Butterfly Ball in London, and last week at a charity dinner attended by Prince Charles.
Wat een ander gezicht zonder 4 lagen plamuurquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een ander gezicht zonder 4 lagen plamuur
Ik heb het wel vaker meegemaakt in mijn omgeving. Dat juist op het moment dat er geen druk meer ligt op het zwanger worden de vrouw zwanger is/wordt/blijkt te zijn.quote:
Jessica Simson zal toch ook een deze dagen wel gaan bevallen, hoop ik voor haar? (In de OP staat voorjaar, dus sja...)quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:45 schreef vencodark het volgende:
Kim heeft al een flinke toeter en ze moet nog een maandje ofzo?
Ja ik twee keer met adoptieprocedures, mensen die eindelijk aan de beurt waren en toen ook zomaar zwanger bleken terwijl dat niet kon, kwam prima in orde daar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker meegemaakt in mijn omgeving. Dat juist op het moment dat er geen druk meer ligt op het zwanger worden de vrouw zwanger is/wordt/blijkt te zijn.
Edit --> 1 keer was het stel bezig met een draagmoeder toen de vrouw zwanger bleek te zijn, bij het andere stel hadden ze geaccepteerd dat er geen kinderen zouden komen (geen zin in de medische molen) en binnen een jaar had ze 2 kinderen van zichzelf, 2 keer zwanger geworden
Nou, er zit sowieso een best grote range tussen wanneer kinderen kunnen lopen ed.. Bij broertjes/zusjes is dat meestal gelijk, maar hier kan het dus best zijn dat de jongste de oudste voorbijstreeft.. Lijkt me in elk geval best een lastige situatie wanneer dat ook echt blijkt te zijn.....quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja dat is alleen in het begin zo, na een tijdje zijn ze gewoon even oud en is het verschil nauwelijks merkbaar toch?
Zelfde dag vieren? Mwah, kan best dat er flink wat weken tussen gaat zitten. Eentje te vroeg geboren, ander overtijd. Beetje sneu om met 2 verschillende maanden 1 dag aan te houden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef laziness het volgende:
Kind wordt door een ander gebaard maar ze zijn allebei 100% van dezelfde ouders dus dat probleem is er niet.
Het eerste jaar lijkt me gewoon bijzonder in positieve zin. Daarna zal het verschil idd nauwelijks meer merkbaar zijn. Enkel dezelfde verjaardag vlak na elkaar wat in de praktijk vast dezelfde dag vieren wordt.
Oh het is draagmoeder! Doordat er later adoptie werd genoemd, dacht ik adoptiequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef laziness het volgende:
Kind wordt door een ander gebaard maar ze zijn allebei 100% van dezelfde ouders dus dat probleem is er niet.
Al was het alleen al omdat je dan dus de laatste maand van je zwangerschap al de zorg hebt over een pasgeborene.... heel apart.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef laziness het volgende:
Toch lijkt het me bizar om twee kindjes met een maand of misschien twee weken of dezelfde datum kan zelfs nog te krijgen dadelijk hoor.
Hobbelen ze net met alles zo achter elkaar aan.
Wel heel bijzonder!
Andersom kan het ook bijna dezelfde geboortedatum betekenen.... eentje te vroeg en de ander overtijdquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfde dag vieren? Mwah, kan best dat er flink wat weken tussen gaat zitten. Eentje te vroeg geboren, ander overtijd. Beetje sneu om met 2 verschillende maanden 1 dag aan te houden.
Oh wacht, je bedoelde echt enkel het eerste jaar? My badAl zou ik het dan nog steeds niet tegelijk vieren.
een tweebuikige tweeling!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andersom kan het ook bijna dezelfde geboortedatum betekenen.... eentje te vroeg en de ander overtijd
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:07 schreef Turbomuis het volgende:
Deze al gepost?
[ afbeelding ]
Mooi buikje zo.
quote:Poolse timmerman maakt wieg voor Kate's baby
Prins William en zijn vrouw Kate zijn een maand voor de geboorte van hun eerste kindje nog druk met de verbouwing en inrichting van hun appartement in Kensington Palace, maar over één meubelstuk hoeven ze zich in ieder geval geen zorgen te maken. Het stel krijgt namelijk een wieg voor hun baby cadeau van een Poolse timmerman.
Het stel krijgt namelijk een wieg voor hun baby cadeau van een Poolse timmerman.
De timmerman en beeldhouwer legt momenteel de laatste hand aan het wiegje in zijn studio in de Poolse plaats Tuszyn.
Dariusz Bergier heeft gekozen voor eikenhout als materiaal voor de koninklijke wieg. Het is lichtbruin en is aan het hoofdeinde rond afgewerkt.
Daar ga ik vanuit, dat het gewoon een cadeau is, en dat die babykamer allang ingericht is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
Wellicht is het gewoon echt "een cadeau" en hebben ze gewoon hun eigen wieg.
Tenzij de kleine lijkt op overgrootoma Betsie natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
Het ding ziet eruit alsof hij rechtstreeks uit de donkerste jaren van de middeleeuwen komt, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze zulke lompe, kille meubels zouden kiezen, er moet wel een baby in, geen mini-ijskoningin.
Ik ben Mediëvist dus kom maar op met die wieg!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het een mooi wiegje.![]()
Ik hou wel van die barok-/rococostijl Gotische stijl.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Leuke wieg voor de Addams Family ja.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat is echt lelijk, leg daar maar 10 poolse babies op een rij in of zo.
"Ja, ik wilde een cadeau geven wat écht iets van mij persoonlijk is".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat inderdaad! Wat een gedrocht. Waarom denken mensen dat iemand blij is als je hun jouw smaak opdringt.
quote:Kersverse papa Jason Bouman bij Holland zingt Hazes
Zanger Jason Bouman is vannacht vader geworden. De kleine meid diende zich net op tijd aan voor zijn grote podiumdebuut...
Dochter Shego werd vannacht om 03.30 uur geboren. Jason heeft een foto met de wereld gedeeld.
"Eerste foto van onze dochter, mams en ik. Wat vinden jullie van ons wondertje?", schrijft de 31-jarige docent geluidstechniek uit Harmelen op Twitter.
De trotse papa staat vanavond op het podium van Holland zingt Hazes in de Ziggo Dome in Amsterdam. Dat spande er nog even om.
"Als de kleine meid wat eerder komt dan gepland, zou het zomaar tijdens die concerten kunnen zijn. Ondanks dat ik heel graag in Ziggo Dome wil staan, ben ik nog steeds vastbesloten bij de bevalling te zijn. Want dat moment van de geboorte van je eigen kind komt nooit meer terug", vertelde hij eerder deze maand. Samantha en Jason kregen eerder zoontje Blaise.
quote:Michelle Monaghan weer zwanger
De 37-jarige Hollywoodactrice Michelle Monaghan is in verwachting van haar tweede kindje.
Dat schrijft Us Weekly. De actrice en haar echtgenoot Peter White verwachten hun tweede telg in de herfst.
Michelle, bekend van films als Kiss Kiss Bang Bang, Made of Honor en The Heartbreak Kid, heeft al een dochter met White, Willow Katherine (4).
Spreek je dat uit als Blees? Ik dacht als blaize.quote:
Whehe, ook echte mensen die Nederlandstalig zingenquote:Samantha en Jason
Ik spreek het uit zoals Jannie van op de hoek het uit zou spreken. Hoe het hoort? Geen idee, die mensen verzinnen toch ook maar watquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als Blees? Ik dacht als blaize.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:41 schreef kvd het volgende:
Ah...op twitter van van Myrthe staat een foto van de voorpagina van Privé, natuurlijk met Thomas en Jack erop. Maar zie daar staan dat Paul de Munnik vader zou worden na een slippertje.
Blijkt dat hij vreemd is gegaan na een optreden, zij zwanger bleek te zijn, haar huwelijk daardoor over was, bij hem het slippertje werd vergeven, hij is getrouwd en samen met zijn vrouw de financiële zorg voor het kind (genaamd M, hele naam niet bekend) op zich hebben genomen.
Het gekke is dat dit al een week bekend is en nergens in de pers is opgepikt. Zo vreemd. Geen telegraaf, geen Boulevard. Ik vind het verhaal wel iets te gedetailleerd om niet waar te zijn, eigenlijk...quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:41 schreef kvd het volgende:
Ah...op twitter van van Myrthe staat een foto van de voorpagina van Privé, natuurlijk met Thomas en Jack erop. Maar zie daar staan dat Paul de Munnik vader zou worden na een slippertje.
Blijkt dat hij vreemd is gegaan na een optreden, zij zwanger bleek te zijn, haar huwelijk daardoor over was, bij hem het slippertje werd vergeven, hij is getrouwd en samen met zijn vrouw de financiële zorg voor het kind (genaamd M, hele naam niet bekend) op zich hebben genomen.
Wow! Ik dacht echt dat hij de lieve, normale van de twee wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:41 schreef kvd het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah schattig jongetje. Wel een lelijke foto van Thomas Berge, het zou ook een vrouw van 40 kunnen zijn
alle mannen zijn hetzelfdequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow! Ik dacht echt dat hij de lieve, normale van de twee was
als het niet groter wordt opgeblazen zou ik mn mond er verder niet over opentrekkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:41 schreef bloempje-moi het volgende:
Vreemde is dus dat toen hij ging trouwen het overal stond aangekondigd, en nu lees je niets. Dat is raar. Als het niet waar zou zijn zou ik overigens stappen ondernemen of het op z'n minst tegenspreken.
Van wikipedia:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:50 schreef Mula het volgende:
Hij is toch nog niet getrouwd? Vorig jaar zomer werd er gemeld dat hij zou gaan trouwen met zijn vriendin maar dag er verder nog niks bekend was. Ik heb er sindsdien ook niks meer over gehoord.
quote:In 2012 werd bekend dat De Munnik in het huwelijksbootje zal stappen met zijn geliefde. Omdat hij nogal terughoudend is over zijn privéleven, zijn verdere details niet bekend.
En misschien is hij er ook wel gewoon klaar voor dat het bekend wordt. Als zijn vriendin aan het idee is gewend en hij een band met het kind heeft, dan kan ik me voorstellen dat hij het kind binnenkort ook naar school zal willen brengen etc. Dan kan je maar beter even door de zure appel heen bijten en dan weer gewoon verder gaan met je leven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het niet groter wordt opgeblazen zou ik mn mond er verder niet over opentrekken
terwijl je een relatie hebt iddquote:
Dat is een jongensnaam, en ze krijgen een meisjequote:
Oh haha, ik las dat iemand boven mij Kay zei dus daarom dacht ik dat het een jongen was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is een jongensnaam, en ze krijgen een meisjeMaar aan de andere kant, de vader is Kanye en die verzint wel vaker gekke dingen.
Als het kind op Key West verwekt is zie ik het ze doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:50 schreef Anosmie het volgende:
Kim K. is aan het bevallen! Iemand nog een laatste gok mbt de naam?
Ik ga voor Key.
Key West.
http://www.dailymail.co.u(...)hter-Kanye-West.html
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:45 schreef Meke het volgende:
Ik blijf voor de Kimye gaan die hier eerder geopperd is
Volgens TMZ is ze trouwens bevallen
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)n-van-een-dochtertje
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
het bericht van kim is fake.
quote:Kim Kardashian gives birth to baby girl
Kim Kardashian has given birth to a baby girl ... TMZ has learned.
Sources close to KK tell TMZ the baby and Kim are both in good health. We're told Kim delivered the baby at Cedars-Sinai Medical Center this morning ... 5 weeks early.
Our sources say BF Kanye West was there for the entire thing -- in the delivery room by Kim's side. We're told Kanye cancelled his appearance at his own record release party last night when Kim told him she was feeling "a little off."
It is the first child for Kim and Kanye.
Read more: http://www.tmz.com#ixzz2WJlHhL78
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Om het goed te maken een flauwe gejatte grap:
"i'm'a let you finish, Kim, but Beyonce had the best celebrity birth of all time."
Vorige week geloof ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Is Kim K. nou al officieel gescheiden van Kris Humphrey? (ja ik weet het verkeerde topic)
"i'm'a let you finish, Kim, but Beyonce had the best celebrity birth of all time."
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef Markeerstift het volgende:
Vanaf het begin dacht iedereen al dat ze al langer zwanger was dan gezegd werdquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef vencodark het volgende:
Goh, 5 weken te vroeg, dat is ook niks.
Anyway, ben wel benieuwd naar de naam.
Dan wel met een bijzondere spelling natuurlijk: Thruus.quote:
er wordt nog steeds gesproken over een uitgerekende datum van 11 juli, er zou een keizersnede gepland staan. Maar Kim zou een infectie hebben waardoor het kindje eerder is gekomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanaf het begin dacht iedereen al dat ze al langer zwanger was dan gezegd werd
North West Thuus Bestquote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan wel met een bijzondere spelling natuurlijk: Thruus.
quote:
Ik vind het nog steeds flauwekul dat het een scheiding is geworden, in plaats van een annulment zoals Kris graag wilde. Ik geloof er geen bal van dat het allemaal gemeend was, zoals Kim steeds heeft gezegd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Skaai het volgende:
Ja Kim en Kris zijn afgelopen week officieel gescheiden.
http://edition.cnn.com/2013/06/04/showbiz/kim-kardashian-divorce
Thruuzquote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan wel met een bijzondere spelling natuurlijk: Thruus.
Arme baby...net zo'n dikke krent als haar moeder hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:18 schreef hexje het volgende:
Kim Kardashian receives visit from Brittny Gastineau as it's revealed newborn baby daughter has 'dark hair and looks just like her'
No Shit!
bron:http://www.dailymail.co.u(...)ittny-Gastineau.html
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Arme baby...net zo'n dikke krent als haar moeder hebben
Maar ze is naar een andere salon gegaan waar ze wél onder zo'n lamp mocht gaan liggen met haar zwangere buik. (Ik heb teveel op de Daily Mail site rondgehangen vandaagquote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Adelante het volgende:
Katie Price is ook sieluggg, gewoon geweigerd bij de tanning salon omdat ze zwanger is
Dat kind komt er straks oranje uit.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ze is naar een andere salon gegaan waar ze wél onder zo'n lamp mocht gaan liggen met haar zwangere buik. (Ik heb teveel op de Daily Mail site rondgehangen vandaag)
Heerlijke volle bipsquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Arme baby...net zo'n dikke krent als haar moeder hebben
Maar dan met een K. Katy of Kerry of zo. Maar ergens vrees ik voor Kimyequote:Op zondag 16 juni 2013 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zou leuk zijn als ze voor een hele gewone mooie meisjesnaam gaat, gewoon Rose of Anne ofzo.
Ja maar zelfs dan ben ik bang dat het Kate Isabelle Megan Ysolde Emma oid wordt.. Dat ze er iig alsnog een vreemde twist aan weten te gevenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zou leuk zijn als ze voor een hele gewone mooie meisjesnaam gaat, gewoon Rose of Anne ofzo.
Och initialen is geen punt, ik vind Kimye zelfs grappig klinkenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan ben ik bang dat het Kate Isabelle Megan Ysolde Emma oid wordt.. Dat ze er iig alsnog een vreemde twist aan weten te geven
Als dit klopt vind ik je eng en huur ik je in als mijn persoonlijke waarzegster.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan ben ik bang dat het Kate Isabelle Megan Ysolde Emma oid wordt.. Dat ze er iig alsnog een vreemde twist aan weten te geven
Als het een kleur wordt, dan zou ik het wel iets voor Kanye vinden om haar Black te noemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Anosmie het volgende:
Of ze doen een Beyonce (random kleur) meets JanSmitje (naam in initialen): Koral Orpheuze Roberta Anniqua Le'ticia.
Kitty Black West.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als het een kleur wordt, dan zou ik het wel iets voor Kanye vinden om haar Black te noemen.
quote:
Ik vraag me vooral af wie dominanter in de relatie is; Kanye of Kim?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als het een kleur wordt, dan zou ik het wel iets voor Kanye vinden om haar Black te noemen.
Ik denk toch Kanye. In elk geval tot ze getrouwd zijn en zij haar alimentatie heeft veiliggesteld.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wie dominanter in de relatie is; Kanye of Kim?
mwoah,dat valt nog te bezien. gerucht gaat dat kanye met kim naar parijs wil verhuizen zodat hij niet zo veel met de kardashians/jenners te maken heeft. zou ik aardig dominant vinden...quote:
quote:— Kris Jenner (@KrisJenner) June 16, 2013
I can not even begin 2describe the miracle that is now apart of our family. Mommy/baby are healthy &resting. We appreciate all of the love.
— KhloéKardashianOdom (@KhloeKardashian) June 16, 2013
More info will come when the time is right! Thank you all for understanding! We love you all dearly! Overwhelmed with love right now ♥
— KhloéKardashianOdom (@KhloeKardashian) June 16, 2013
Awww, we can feel the love!
ik vermoed het niet, Kanye zegt dat het zijn kind is,niet die van Amerika. Is heel privé wat dat betreft. Wil ook niet dat het kibd te zien is in hun soaps.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk vooral dat ze een contract met bv. People hebben afgesloten (miljoenendeal?) waarin alle deets, dus ook de naam, bekend worden gemaakt
Ja ik wilde het net neerzetten, wtf.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Patrick Lodiers is vader geworden van een jongetje. Zojuist bekend gemaakt in de Coen en Sander Show. Gisteren geboren om 16.53, Toots Thaddeus Afrika Lodiers heet de kleine.
Sweet lordquote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Patrick Lodiers is vader geworden van een jongetje. Zojuist bekend gemaakt in de Coen en Sander Show. Gisteren geboren om 16.53, Toots Thaddeus Afrika Lodiers heet de kleine.
Kolere...!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
I know.quote:
Bij mij ook, eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 juni 2013 17:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Bij mij schiet deze te binnen
[ afbeelding ]
Was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:
Ja, wat een lulverhaal was dat zegquote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vrees van niet.quote:
Ik kan het me niet voorstellen. Hij leek helemaal trots en borstklopperig over zijn vondst, althans.quote:
Hoe ver kan je buiten de realiteit staanquote:Op maandag 17 juni 2013 17:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen. Hij leek helemaal trots en borstklopperig over zijn vondst, althans.
Oh, dat wist ik niet! Ik ken heel die Kanye eigenlijk niet, behalve van "Imma let you finish"quote:Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vermoed het niet, Kanye zegt dat het zijn kind is,niet die van Amerika. Is heel privé wat dat betreft. Wil ook niet dat het kibd te zien is in hun soaps.
Ja dattes eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Met Toots is toch weinig mis verder? Tikkie ouderwets, maar verder? De rest negeren we even
Ik las Pielemansquote:
Op 3FM zei ie wat anders.quote:
Ik kan alleen vinden dat ze in de zomer is uitgerekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:49 schreef Adelante het volgende:
Weet iemand wanneer vrouw Huntelaar bevalt van nummer drie
Ik vind dat gozertje nog zo'n broekie. En dan drie kinderenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:49 schreef Adelante het volgende:
Weet iemand wanneer vrouw Huntelaar bevalt van nummer drie
Vind Seb best leuk eik. Vind de namen sowieso voor voetballand bijzonder onordinairquote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de naam, die ze nu hebben (Seb en Axel) vind ik vreselijk. Kom maar op met een heel andere vibe
Vooruit, vanuit dat perspectief had ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vind Seb best leuk eik. Vind de namen sowieso voor voetballand bijzonder onordinair
Ik vind het teveel op oksel lijken. Maar mijn SHO hart gaat er niet sneller van kloppen!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruit, vanuit dat perspectief had ik het nog niet bekekenIk vind ze gewoon lelijk. Maar het kan erger. Maar kom op; Axel?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het teveel op oksel lijken. Maar mijn SHO hart gaat er niet sneller van kloppen!
Jaaa! Ik zet alvast in op Sonkequote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Het is wachten op ons aller Son en Pikmans, die broeden er vast wel gauw (weer) eentje
Lobkequote:
Nou Kim & Kanye, ben benieuwd of jullie dat beter kunnen!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Toots Thaddeus Afrika Lodiers heet de kleine.
GMTA!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Nou Kim & Kanye, ben benieuwd of jullie dat beter kunnen!
Damian jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LobkeWait, hoe heet die ene van Son? Dylan? Damian?
Oeh, ik ga voor Wesley
Sasha, ik zie Kim er wel voor aan om voor Sasha te gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Anosmie het volgende:
Oh mijn hemel.. Kim&Kanye mogen wel met een heule originele naam komen om Patrick Lodiers te overtreffen.
Mymomma Westquote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Misschien vernoemt kanye hun dochter wel naar zijn moeder.
Enlighten me. Wie?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Het is wachten op ons aller Son en Pikmans, die broeden er vast wel gauw (weer) eentje
Sonja en Pikkie Pykequote:
Ik zit hardop te lachen nuquote:
Het was een grapje, denk dat er wel een eerbetoon inzit.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zijn moeder leeft toch niet meer? kan mij best indenken dat hij haar wil vernoemen
Je hebt heel wat gemistquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb Sonja-en-Pieke-Pos-Gate gemist denk ik! Binnenkort maar eens mijn huiswerk doen.
PLEASE do! Het was mijn favo gate afgelopen jaarquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb Sonja-en-Pieke-Pos-Gate gemist denk ik! Binnenkort maar eens mijn huiswerk doen.
Eendje tochquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Medisch handboek is ook wel handigquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een teasers! Ik pak de popcorn vast.
quote:
En zonder getrouwd -laat staan alweer gescheiden- te zijn, wie had dat ooit gedacht jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef laziness het volgende:
Maar toegegeven volgens mij zijn ze langer samen dan de afgesloten weddenschappen binnen die gate. Zoek dat meteen ff na spees
MAAR! wel matching tattoos hequote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zonder getrouwd -laat staan alweer gescheiden- te zijn, wie had dat ooit gedacht ja
Hadden ze nou ook allebei hetzelfde brilletje of heb ik dat gedroomd?quote:
Ja.. ik heb er slaapproblemen van..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik voel het onbegrip
Weet je wel hoe érg het allemaal is?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik schiet van de OP alleen al in de lach!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |