Daar ga ik vanuit, dat het gewoon een cadeau is, en dat die babykamer allang ingericht is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
Wellicht is het gewoon echt "een cadeau" en hebben ze gewoon hun eigen wieg.
Tenzij de kleine lijkt op overgrootoma Betsie natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
Het ding ziet eruit alsof hij rechtstreeks uit de donkerste jaren van de middeleeuwen komt, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze zulke lompe, kille meubels zouden kiezen, er moet wel een baby in, geen mini-ijskoningin.
Ik ben Mediëvist dus kom maar op met die wieg!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het een mooi wiegje.![]()
Ik hou wel van die barok-/rococostijl Gotische stijl.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Leuke wieg voor de Addams Family ja.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat is echt lelijk, leg daar maar 10 poolse babies op een rij in of zo.
"Ja, ik wilde een cadeau geven wat écht iets van mij persoonlijk is".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat inderdaad! Wat een gedrocht. Waarom denken mensen dat iemand blij is als je hun jouw smaak opdringt.
quote:Kersverse papa Jason Bouman bij Holland zingt Hazes
Zanger Jason Bouman is vannacht vader geworden. De kleine meid diende zich net op tijd aan voor zijn grote podiumdebuut...
Dochter Shego werd vannacht om 03.30 uur geboren. Jason heeft een foto met de wereld gedeeld.
"Eerste foto van onze dochter, mams en ik. Wat vinden jullie van ons wondertje?", schrijft de 31-jarige docent geluidstechniek uit Harmelen op Twitter.
De trotse papa staat vanavond op het podium van Holland zingt Hazes in de Ziggo Dome in Amsterdam. Dat spande er nog even om.
"Als de kleine meid wat eerder komt dan gepland, zou het zomaar tijdens die concerten kunnen zijn. Ondanks dat ik heel graag in Ziggo Dome wil staan, ben ik nog steeds vastbesloten bij de bevalling te zijn. Want dat moment van de geboorte van je eigen kind komt nooit meer terug", vertelde hij eerder deze maand. Samantha en Jason kregen eerder zoontje Blaise.
quote:Michelle Monaghan weer zwanger
De 37-jarige Hollywoodactrice Michelle Monaghan is in verwachting van haar tweede kindje.
Dat schrijft Us Weekly. De actrice en haar echtgenoot Peter White verwachten hun tweede telg in de herfst.
Michelle, bekend van films als Kiss Kiss Bang Bang, Made of Honor en The Heartbreak Kid, heeft al een dochter met White, Willow Katherine (4).
Spreek je dat uit als Blees? Ik dacht als blaize.quote:
Whehe, ook echte mensen die Nederlandstalig zingenquote:Samantha en Jason
Ik spreek het uit zoals Jannie van op de hoek het uit zou spreken. Hoe het hoort? Geen idee, die mensen verzinnen toch ook maar watquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als Blees? Ik dacht als blaize.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |