Meer roddels graagquote:Op maandag 13 juli 2026 11:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ze ligt ook niet heel lekker in het dorp.
Misschien is dit specifieke hart toch niet zo'n goede raadgever eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘Ik volgde de rivier en luisterde naar de hartslag van Moeder Aarde. Ze leidde me door diepe wateren, op weg naar de oceaan. Ik heb stormen doorstaan, mijn kracht gevonden en geleerd mijn hart te vertrouwen. Nu geef ik me over aan het getij. Vol. Sterk. Beschermd. En ik stroom verder...’, schrijft Kroes in het Engels bij de bekendmaking van haar zwangerschap.
Haha heb ik niet helaas helaas. Heb een vriendin vlakbij wonen, maar die is verder niet van de showbizz roddels.quote:
Jammer.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha heb ik niet helaas helaas. Heb een vriendin vlakbij wonen, maar die is verder niet van de showbizz roddels.
Ik had het op RealityFBI een tijdje terug gezien, dat de geruchten gingen. Dus ik zei dat tegen haar, zegt ze doodleuk; Ohja, ja, dat is wel zo.quote:
Hallo waarom zijn we anders vriendinnen.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had het op RealityFBI een tijdje terug gezien, dat de geruchten gingen. Dus ik zei dat tegen haar, zegt ze doodleuk; Ohja, ja, dat is wel zo.
Hallo meid, das gewoon nieuws hoor.
Zonde!!quote:Op maandag 13 juli 2026 13:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha heb ik niet helaas helaas. Heb een vriendin vlakbij wonen, maar die is verder niet van de showbizz roddels.
Zo'n pussig groen-zwart rottend stuk weefselquote:Op maandag 13 juli 2026 13:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien is dit specifieke hart toch niet zo'n goede raadgever eigenlijk.
Ik vraag me af hoe dat gaat. Moet je tijd voor met zijn twee aanvragen? Is dat standaard dat je met zijn tweeën bent als je iemand in de bajes bezoekt? .quote:Op maandag 13 juli 2026 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Even neuken tijdens bezoek in een cel.
Ontvangen heeft ze wel gedaan jaquote:Op maandag 13 juli 2026 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat. Moet je tijd voor met zijn twee aanvragen? Is dat standaard dat je met zijn tweeën bent als je iemand in de bajes bezoekt? .
Ik heb altijd zo'n beeld van een grote kamer met tafels en stoelen waar meerdere gevangene tegelijkertijd bezoek ontvangen.
Ja dat moet je speciaal aanvragen. Gewoon bezoek is inderdaad in een grote kamer met tafels en stoelen.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat. Moet je tijd voor met zijn twee aanvragen? Is dat standaard dat je met zijn tweeën bent als je iemand in de bajes bezoekt? .
Ik heb altijd zo'n beeld van een grote kamer met tafels en stoelen waar meerdere gevangene tegelijkertijd bezoek ontvangen.
Dat heet bezoek zonder toezicht (BZT) en vindt plaats in een privékamer.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn zwager zat jarenlang in de cel en daarna TBS en die mocht op een gegeven moment ook gewoon privebezoek zonder toezicht ontvangen, ook later in de kliniek. Er zit van alles aan vast aan protocollen en afspraken enzo maar uiteindelijk kan je gewoon een uurtje vrijuit van bil.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij hebt in elk geval nooit Vrouwenvleugel gekeken.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen Bea Meulman en Leontine Ruiters herinnerenquote:Op maandag 13 juli 2026 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt in elk geval nooit Vrouwenvleugel gekeken.
Ik moest daar ook meteen aan denken! Die scene staat in mijn geheugen gegrift als meisje dat later op mocht blijven op die avondenquote:Op maandag 13 juli 2026 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt in elk geval nooit Vrouwenvleugel gekeken.
Dat was dan ook vrij boeiend ja.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen Bea Meulman en Leontine Ruiters herinneren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |