abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2025 @ 09:47:16 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218712236
Een van de "Echte Gooische Moeders" heeft ook een zoon die Moises heet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_218739043
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 09:47 schreef Leandra het volgende:
Een van de "Echte Gooische Moeders" heeft ook een zoon die Moises heet.
Jaa klopt. Ik zag toevallig hier om de hoek van de week ook een bord in de tuin met een Moises geboren.
pi_218795567
Therapie was goedkoper geweest.

quote:
Nick Cannon vertelt in gesprek met Charlamagne tha God waarom hij twaalf kinderen bij zes verschillende vrouwen heeft. "Ik heb de scheiding met Mariah Carey nooit goed verwerkt", zegt de presentator in de YouTube-show The Breakfast Club.

Cannon en Carey gingen in 2016 na een huwelijk van acht jaar uit elkaar. Volgens de 45-jarige presentator heeft hij de breuk nooit helemaal een plekje gegeven. "Ik leefde er een tijdlang op los om maar niets te voelen", vertelt hij. "Ik had het geld, ik had de middelen en kon alles en iedereen krijgen wat en die ik wilde."

De artiest stond de afgelopen jaren niet stil bij zijn gevoel en stopte veel weg. "Ik dacht er niet te diep over na", zegt hij. "Het doel was nooit om twaalf kinderen te krijgen. Ik wilde gewoon plezier maken en dacht: we zien wel waar het schip strandt."

Cannon is zich ervan bewust dat het heel anders had kunnen lopen als hij de tijd had genomen om aan zichzelf te werken. Maar dat betekent niet dat hij spijt heeft dat hij twaalf kinderen heeft. "Ze zijn allemaal uit liefde geboren."

Cannon heeft onder meer een tweeling met Carey. Daarna kreeg hij kinderen met vijf andere vrouwen. Een van zijn kinderen overleed vijf maanden na de geboorte. Het jongetje had een hersentumor.

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 21:55:28 #54
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218798958
Nick Cannon, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_218800188
Geld en middelen hebben maar de condooms vervolgens laten staan. :')
pi_218863948
Rihanna is bevallen van dochtertje Rocki Irish.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')