Was dat geen referentie naar Samson. 👀quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]En dan die opmerking dat ze op een hond lijkt... Ik had jou hoger ingeschat.
Wauw, dat zei ik niet. Ik refereer naar Samson inderdaad!quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]En dan die opmerking dat ze op een hond lijkt... Ik had jou hoger ingeschat.
Like, yeah totally!!quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Was dat geen referentie naar Samson. 👀
Maar mij nietquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aanvaard.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
excuses @:vencodark ik had het verkeerd begrepen q
Domme mensen worden in ieder gezin geboren. Het zou zo maar kunnen!quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop op een klein Bij1 stemmertje
quote:Cameron Diaz is opnieuw moeder geworden. De 53-jarige actrice en zanger Benji Madden laten op Instagram weten dat hun zoontje de naam Nautus heeft gekregen.
"Cameron en ik zijn dolblij, opgewonden en voelen ons enorm gezegend met de geboorte van ons derde kind", schrijft de 47-jarige Madden bij een reeks foto's van een aantal kleurrijke tekeningen.
"We genieten volop van het leven met ons gezin. Onze kinderen zijn gezond en gelukkig en daar zijn we dankbaar voor."
Diaz en haar man trouwden in 2015 in hun huis in Los Angeles. De twee hadden samen al een dochter (de zesjarige Raddix Wildflower) en een zoon (de tweejarige Cardinal).
Diaz brak in 1994 door dankzij haar rol in de film The Mask met Jim Carrey. Daarna was ze te zien in vele succesvolle films, waaronder There's Something About Mary, Charlie's Angels, Vanilla Sky en Bad Teacher.
Binnenkort is Diaz te zien in een vervolg op de film Troop Beverly Hills uit 1989. Ze maakte vorig jaar na een acteerpauze van tien jaar haar comeback in de film Back In Action.
Bronquote:Kaley Cuoco en Tom Pelphrey verwachten hun tweede kind.
Dat heeft het stel bekendgemaakt op Instagram met foto's waarop ze het geslacht van hun baby onthulden.
De twee krijgen een meisje. "Het wordt een...", luidt het bijschrift van de foto waarop een taart met roze vulling te zien is.
"Ons gezinnetje compleet maken, wat een droom die uitkomt", schrijft de Amerikaanse actrice bij foto's van haar zwangere buik.
De veertigjarige Cuoco, bekend van de serie The Big Bang Theory, kreeg in 2023 samen met Pelphrey haar eerste dochter Matilda Carmine Richie. Het stel leerde elkaar kennen in 2022 en verloofde zich twee jaar later.
Bronquote:Elizabeth Olsen Is Pregnant!
Actress and Husband Robbie Arnett Expecting First Baby Together
The Marvel star and the musician quietly tied the knot before the COVID pandemic in 2020
Elizabeth Olsen is going to be a mom!
The WandaVision star, 37, is pregnant and expecting her first baby with her musician husband Robbie Arnett.
Olsen was spotted out to lunch in Los Angeles at All Time Restaurant this week, wearing a white button-down shirt that was left open at the bottom to reveal her baby bump. The soon-to-be first-time mom was photographed gently holding her stomach.
Och, zo sneu.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:03 schreef Donna het volgende:
Het zoontje van Cody Gakpo (Oranje ⚽️) is overleden tijdens de zwangerschap.
Wat vreselijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:03 schreef Donna het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:03 schreef Donna het volgende:
Ik denk aardig ver, ik zag dat de moeder mee was naar de VS, en ik zag op haar socials met een dikke buik op de tribune zitten. Dan is het dus in Amerika misgegaan, dat lijkt me dan zo mogelijk nog akeliger. Ik vraag me ook af wat dit doet met de moraal van het team.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, zo sneu.
Hoever was de zwangerschap?
Op haar insta te zien hadden ze het 4 weken geleden bekendgemaakt, maar ze had al een behoorlijke buik, dus ik gok zeker 5 a 6 maanden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk aardig ver, ik zag dat de moeder mee was naar de VS, en ik zag op haar socials met een dikke buik op de tribune zitten. Dan is het dus in Amerika misgegaan, dat lijkt me dan zo mogelijk nog akeliger. Ik vraag me ook af wat dit doet met de moraal van het team.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |