Mymomma Westquote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Misschien vernoemt kanye hun dochter wel naar zijn moeder.
Enlighten me. Wie?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Het is wachten op ons aller Son en Pikmans, die broeden er vast wel gauw (weer) eentje
Sonja en Pikkie Pykequote:
Ik zit hardop te lachen nuquote:
Het was een grapje, denk dat er wel een eerbetoon inzit.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zijn moeder leeft toch niet meer? kan mij best indenken dat hij haar wil vernoemen
Je hebt heel wat gemistquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb Sonja-en-Pieke-Pos-Gate gemist denk ik! Binnenkort maar eens mijn huiswerk doen.
PLEASE do! Het was mijn favo gate afgelopen jaarquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb Sonja-en-Pieke-Pos-Gate gemist denk ik! Binnenkort maar eens mijn huiswerk doen.
Eendje tochquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Medisch handboek is ook wel handigquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een teasers! Ik pak de popcorn vast.
quote:
En zonder getrouwd -laat staan alweer gescheiden- te zijn, wie had dat ooit gedacht jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef laziness het volgende:
Maar toegegeven volgens mij zijn ze langer samen dan de afgesloten weddenschappen binnen die gate. Zoek dat meteen ff na spees
MAAR! wel matching tattoos hequote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zonder getrouwd -laat staan alweer gescheiden- te zijn, wie had dat ooit gedacht ja
Hadden ze nou ook allebei hetzelfde brilletje of heb ik dat gedroomd?quote:
Ja.. ik heb er slaapproblemen van..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik voel het onbegrip
Weet je wel hoe érg het allemaal is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |