Dat kind komt er straks oranje uit.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ze is naar een andere salon gegaan waar ze wél onder zo'n lamp mocht gaan liggen met haar zwangere buik. (Ik heb teveel op de Daily Mail site rondgehangen vandaag)
Heerlijke volle bipsquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Arme baby...net zo'n dikke krent als haar moeder hebben
Maar dan met een K. Katy of Kerry of zo. Maar ergens vrees ik voor Kimyequote:Op zondag 16 juni 2013 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zou leuk zijn als ze voor een hele gewone mooie meisjesnaam gaat, gewoon Rose of Anne ofzo.
Ja maar zelfs dan ben ik bang dat het Kate Isabelle Megan Ysolde Emma oid wordt.. Dat ze er iig alsnog een vreemde twist aan weten te gevenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zou leuk zijn als ze voor een hele gewone mooie meisjesnaam gaat, gewoon Rose of Anne ofzo.
Och initialen is geen punt, ik vind Kimye zelfs grappig klinkenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan ben ik bang dat het Kate Isabelle Megan Ysolde Emma oid wordt.. Dat ze er iig alsnog een vreemde twist aan weten te geven
Als dit klopt vind ik je eng en huur ik je in als mijn persoonlijke waarzegster.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan ben ik bang dat het Kate Isabelle Megan Ysolde Emma oid wordt.. Dat ze er iig alsnog een vreemde twist aan weten te geven
Als het een kleur wordt, dan zou ik het wel iets voor Kanye vinden om haar Black te noemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Anosmie het volgende:
Of ze doen een Beyonce (random kleur) meets JanSmitje (naam in initialen): Koral Orpheuze Roberta Anniqua Le'ticia.
Kitty Black West.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als het een kleur wordt, dan zou ik het wel iets voor Kanye vinden om haar Black te noemen.
quote:
Ik vraag me vooral af wie dominanter in de relatie is; Kanye of Kim?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als het een kleur wordt, dan zou ik het wel iets voor Kanye vinden om haar Black te noemen.
Ik denk toch Kanye. In elk geval tot ze getrouwd zijn en zij haar alimentatie heeft veiliggesteld.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wie dominanter in de relatie is; Kanye of Kim?
mwoah,dat valt nog te bezien. gerucht gaat dat kanye met kim naar parijs wil verhuizen zodat hij niet zo veel met de kardashians/jenners te maken heeft. zou ik aardig dominant vinden...quote:
quote:— Kris Jenner (@KrisJenner) June 16, 2013
I can not even begin 2describe the miracle that is now apart of our family. Mommy/baby are healthy &resting. We appreciate all of the love.
— KhloéKardashianOdom (@KhloeKardashian) June 16, 2013
More info will come when the time is right! Thank you all for understanding! We love you all dearly! Overwhelmed with love right now ♥
— KhloéKardashianOdom (@KhloeKardashian) June 16, 2013
Awww, we can feel the love!
ik vermoed het niet, Kanye zegt dat het zijn kind is,niet die van Amerika. Is heel privé wat dat betreft. Wil ook niet dat het kibd te zien is in hun soaps.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk vooral dat ze een contract met bv. People hebben afgesloten (miljoenendeal?) waarin alle deets, dus ook de naam, bekend worden gemaakt
Ja ik wilde het net neerzetten, wtf.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Patrick Lodiers is vader geworden van een jongetje. Zojuist bekend gemaakt in de Coen en Sander Show. Gisteren geboren om 16.53, Toots Thaddeus Afrika Lodiers heet de kleine.
Sweet lordquote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Patrick Lodiers is vader geworden van een jongetje. Zojuist bekend gemaakt in de Coen en Sander Show. Gisteren geboren om 16.53, Toots Thaddeus Afrika Lodiers heet de kleine.
Kolere...!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
I know.quote:
Bij mij ook, eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 juni 2013 17:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Bij mij schiet deze te binnen
[ afbeelding ]
Was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:
Ja, wat een lulverhaal was dat zegquote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vrees van niet.quote:
Ik kan het me niet voorstellen. Hij leek helemaal trots en borstklopperig over zijn vondst, althans.quote:
Hoe ver kan je buiten de realiteit staanquote:Op maandag 17 juni 2013 17:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen. Hij leek helemaal trots en borstklopperig over zijn vondst, althans.
Oh, dat wist ik niet! Ik ken heel die Kanye eigenlijk niet, behalve van "Imma let you finish"quote:Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vermoed het niet, Kanye zegt dat het zijn kind is,niet die van Amerika. Is heel privé wat dat betreft. Wil ook niet dat het kibd te zien is in hun soaps.
Ja dattes eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Met Toots is toch weinig mis verder? Tikkie ouderwets, maar verder? De rest negeren we even
Ik las Pielemansquote:
Op 3FM zei ie wat anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |