Ik kan het me niet voorstellen. Hij leek helemaal trots en borstklopperig over zijn vondst, althans.quote:
Hoe ver kan je buiten de realiteit staanquote:Op maandag 17 juni 2013 17:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen. Hij leek helemaal trots en borstklopperig over zijn vondst, althans.
Oh, dat wist ik niet! Ik ken heel die Kanye eigenlijk niet, behalve van "Imma let you finish"quote:Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vermoed het niet, Kanye zegt dat het zijn kind is,niet die van Amerika. Is heel privé wat dat betreft. Wil ook niet dat het kibd te zien is in hun soaps.
Ja dattes eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Met Toots is toch weinig mis verder? Tikkie ouderwets, maar verder? De rest negeren we even
Ik las Pielemansquote:
Op 3FM zei ie wat anders.quote:
Ik kan alleen vinden dat ze in de zomer is uitgerekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:49 schreef Adelante het volgende:
Weet iemand wanneer vrouw Huntelaar bevalt van nummer drie
Ik vind dat gozertje nog zo'n broekie. En dan drie kinderenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:49 schreef Adelante het volgende:
Weet iemand wanneer vrouw Huntelaar bevalt van nummer drie
Vind Seb best leuk eik. Vind de namen sowieso voor voetballand bijzonder onordinairquote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de naam, die ze nu hebben (Seb en Axel) vind ik vreselijk. Kom maar op met een heel andere vibe
Vooruit, vanuit dat perspectief had ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vind Seb best leuk eik. Vind de namen sowieso voor voetballand bijzonder onordinair
Ik vind het teveel op oksel lijken. Maar mijn SHO hart gaat er niet sneller van kloppen!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruit, vanuit dat perspectief had ik het nog niet bekekenIk vind ze gewoon lelijk. Maar het kan erger. Maar kom op; Axel?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het teveel op oksel lijken. Maar mijn SHO hart gaat er niet sneller van kloppen!
Jaaa! Ik zet alvast in op Sonkequote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Het is wachten op ons aller Son en Pikmans, die broeden er vast wel gauw (weer) eentje
Lobkequote:
Nou Kim & Kanye, ben benieuwd of jullie dat beter kunnen!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Toots Thaddeus Afrika Lodiers heet de kleine.
GMTA!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Nou Kim & Kanye, ben benieuwd of jullie dat beter kunnen!
Damian jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LobkeWait, hoe heet die ene van Son? Dylan? Damian?
Oeh, ik ga voor Wesley
Sasha, ik zie Kim er wel voor aan om voor Sasha te gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Anosmie het volgende:
Oh mijn hemel.. Kim&Kanye mogen wel met een heule originele naam komen om Patrick Lodiers te overtreffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |