En waarom leid onze relatie er onder als hij geen autist meer is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:23 schreef Gorzalka het volgende:
Chai, maak je je geen zorgen dat Mozy door zijn nieuwe sportschoolregime jullie relatie ten gronde brengt?
Kijk naar Panzer, hij is van Auschwitzautist naar stud gegaan.
leidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom leid onze relatie er onder als hij geen autist meer is?
Dat hij dan meer zelfvertrouwen heeft en wellicht meer openstaat voor contact met andere vrouwenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom leid onze relatie er onder als hij geen autist meer is?
Oh ja, want op de pabo heeft hij al zo weinig contact met andere vrouwen, dat zal vast schadelijk zijn voor onze relatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat hij dan meer zelfvertrouwen heeft en wellicht meer openstaat voor contact met andere vrouwen.
Neem Ambi mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan gratis naar Amsterdam live. Met oa koos Alberts en dries roelvink
Neem mij mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
Bij mij zou de lat zo rond de ¤50 toekrijgen om te gaan liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien kan Panzer dit beter uitleggen, zijn relatie was ook binnen een mum van tijd over. Panz, kom er maar in.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, want op de pabo heeft hij al zo weinig contact met andere vrouwen, dat zal vast schadelijk zijn voor onze relatie.
Ben benieuwd naar zijn uitleg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien kan Panzer dit beter uitleggen, zijn relatie was ook binnen een mum van tijd over. Panz, kom er maar in.
dan kan het alleen nog maar beter dan verwacht worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En hoe moet dat de avond leuker maken?
Mortaxx, ik heb geen zin in dit gebitch. Doe dat lekker bij je moeder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:16 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan dat nummer Rosanna niet meer aanhoren zonder aan 2nutz te denken
hahahahaquote:
Wow.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet gelijk toch? Kan me herinneren dat zij hem kwark moest voeren omdat hij na een heftige gymsessie zijn armen niet meer kon optillen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien kan Panzer dit beter uitleggen, zijn relatie was ook binnen een mum van tijd over. Panz, kom er maar in.
Lijkt me een vrij relevante vraag. Wat voeg jij toe aan zo'n avond?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mortaxx, ik heb geen zin in dit gebitch. Doe dat lekker bij je moeder.
Godverquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet gelijk toch? Kan me herinneren dat zij hem kwark moest voeren omdat hij na een heftige gymsessie zijn armen niet meer kon optillen.
Nouja, soms gaan dingen gewoon zo, dan werkt het niet meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
gvdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet gelijk toch? Kan me herinneren dat zij hem kwark moest voeren omdat hij na een heftige gymsessie zijn armen niet meer kon optillen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh snap. Straks word je nog iemands stiefmoeder Bby !quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
Rawdoggen! Instant associaties met de prille fobo-courtship fase
Maar Veer, MEEST vruchtbaar betekent niet dat je de rest van de tijd helemaal niet vruchtbaar bent. En door een goed orgasme kan je eisprong vervroegd op gang komen
Ik hoop dat hij ze niet kan halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:34 schreef VeerEli het volgende:
Ja Chloro, moet nog even wachten wat m'n vriend zegt. Hoop dat hij ze gewoon kan halen
En Panzer, over mijn meest vruchtbare periode![]()
Hell to the no. M'n eigen kinderen zijn tot daar aan toe, maar ik ga geen koekoeksjong opvoeden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh snap. Straks word je nog iemands stiefmoeder Bby !
Oké, deze opmerking is erg lullig voor enkele personen uit deze SC.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hell to the no. M'n eigen kinderen zijn tot daar aan toe, maar ik ga geen koekoeksjong opvoeden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
Rawdoggen! Instant associaties met de prille fobo-courtship fase
Probeer je me nu bang te maken?quote:Maar Veer, MEEST vruchtbaar betekent niet dat je de rest van de tijd helemaal niet vruchtbaar bent. En door een goed orgasme kan je eisprong vervroegd op gang komen
Man, zie de PI. Ik ga me niet verontschuldigen dat ik Panzer z'n kroost met z'n andere scharrels niet wil opvoeden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, deze opmerking is erg lullig voor enkele personen uit deze SC.
jij bent wel alpha, ik niet wat dat betreft. Adoptie>zelf baren. Want overpopulatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hell to the no. M'n eigen kinderen zijn tot daar aan toe, maar ik ga geen koekoeksjong opvoeden.
Heb gehoord dat hij Ted lijkt, die vulgaire doch welbespraakte teddybeer. Een soort Panzermaus-meets-Tha_Erik. Had hij eigenlijk nog seks in die film?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
Maarja, die vrouwen op de PABO hebben natuurlijk geen interesse in de Moos omdat hij nog niet RIPPED en AESTHETIC as fuck is. Soon.
Klootzak.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, deze opmerking is erg lullig voor enkele personen uit deze SC.
Nou Fanta, je hoort het.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Man, zie de PI. Ik ga me niet verontschuldigen dat ik Panzer z'n kroost met z'n andere scharrels niet wil opvoeden.
En je voorkomt dat je een maand met een door naald en draad bij elkaar gehouden doos rondloopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jij bent wel alpha, ik niet wat dat betreft. Adoptie>zelf baren. Want overpopulatie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
Maarja, die vrouwen op de PABO hebben natuurlijk geen interesse in de Moos omdat hij nog niet RIPPED en AESTHETIC as fuck is. Soon.
Goede insteek wel. Ik weet eerlijk gezegd überhaupt niet of ik wel kinderen wil. Wil sowieso m'n carrière niet opgeven enzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jij bent wel alpha, ik niet wat dat betreft. Adoptie>zelf baren. Want overpopulatie.
Aan de andere kant, al die tokkies en ander dom gebroed met slechte genen planten zich wel hard voort. Misschien gewoon maar 1 kind? Zodat je je goede genen nog wel doorgeeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goede insteek wel. Ik weet eerlijk gezegd überhaupt niet of ik wel kinderen wil. Wil sowieso m'n carrière niet opgeven enzo.
Ik ook niet, ik baar mijn kinderen wel. Genen doorgeven, etc.quote:
En wat als je vrouw onvruchtbaar blijkt te zijn en niet wil gaan lopen dokteren, maar wel graag een kind wil?quote:
Wil ook geen kinderen, maar adoptie lijkt helemaal niets. Weet niet waaromquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat als je vrouw onvruchtbaar blijkt te zijn en niet wil gaan lopen dokteren, maar wel graag een kind wil?
Je carrière staat een glansrijke FOK!carrière ook niet in de weg tot nu toe, dus dat zal wel los lopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goede insteek wel. Ik weet eerlijk gezegd überhaupt niet of ik wel kinderen wil. Wil sowieso m'n carrière niet opgeven enzo.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat als je vrouw onvruchtbaar blijkt te zijn en niet wil gaan lopen dokteren, maar wel graag een kind wil?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je carrière staat een glansrijke FOK!carrière ook niet in de weg tot nu toe, dus dat zal wel los lopen.
Deze wereld heeft gewoon weer een plaag nodig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan de andere kant, al die tokkies en ander dom gebroed met slechte genen planten zich wel hard voort. Misschien gewoon maar 1 kind? Zodat je je goede genen nog wel doorgeeft.
Goed punt. Moet ik wel een man vinden met even goede genen. Zal Ryan Gosling of Alex Pettyfer wel even om een donatie vragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan de andere kant, al die tokkies en ander dom gebroed met slechte genen planten zich wel hard voort. Misschien gewoon maar 1 kind? Zodat je je goede genen nog wel doorgeeft.
Je weet wat ik gezegd heb, minimaal 6'6.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed punt. Moet ik wel een man vinden met even goede genen. Zal Ryan Gosling of Alex Pettyfer wel even om een donatie vragen.
Denk ik wel eens vaker over na. Feelsalilbatman.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze wereld heeft gewoon weer een plaag nodig.
Jawel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Gorzalka het volgende:
Willen mensen hier alsjeblieft niet praten over goede genen doorgeven?
We zitten in de KLB SC op het FOK!forum, wordt wakker, wij moeten ons bij voorkeur niet voortplanten.
Is Ryan Gosling slim dan? Ik vind hem juist altijd superdom ogen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed punt. Moet ik wel een man vinden met even goede genen. Zal Ryan Gosling of Alex Pettyfer wel even om een donatie vragen.
Ja dat ook. 1 kind krijgen per 2 personen lijkt me sowieso het slimst, want anders krijg je een te grote vergrijzingsgolf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze wereld heeft gewoon weer een plaag nodig.
Deze postquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Gorzalka het volgende:
We zitten in de KLB SC op het FOK!forum, wordt wakker, wij moeten ons bij voorkeur niet voortplanten.
Sorry maar ik praat geen gibberishquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
Denk ik wel eens vaker over na. Feelsalilbatman.
Ik weet niet wat erger is, een pot of een NSB'er.quote:
Wil jij je even gedeisd houden met dit soort leedzaaiende uitspraken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ook. 1 kind krijgen per 2 personen lijkt me sowieso het slimst, want anders krijg je een te grote vergrijzingsgolf.
Bij een of andere plaag gaan de oude en andere zwakke mensen tenminste nog wel als eerst dood.
Ooit gezien wat voor volk zich het hardst voortplant? Om het intelligentieniveau op peil te houden is het beter als sommige hoogbegaafde autisten zich ook voortplanten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Gorzalka het volgende:
Neem me niet kwalijk.. Het is mijn gebrek aan compassie m.b.t kinderenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, een pot of een NSB'er.
[..]
Wil jij je even gedeisd houden met dit soort leedzaaiende uitspraken?Weet je nog van die Chinese baby in die rioleringsbuis?
Babyblackhairhighheels.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Gorzalka het volgende:
En vooral domme mensen. Alle uitkeringstrekkers de pijp uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ook. 1 kind krijgen per 2 personen lijkt me sowieso het slimst, want anders krijg je een te grote vergrijzingsgolf.
Bij een of andere plaag gaan de oude en andere zwakke mensen tenminste nog wel als eerst dood.
Hij is superslim. Geweldige man, wouldhusband/10, zelfs als ie lelijk was geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is Ryan Gosling slim dan? Ik vind hem juist altijd superdom ogen.
SirRedHairHotWheelsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Babyblackhairhighheels.
Wil je graag roleplayen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk.. Het is mijn gebrek aan compassie m.b.t kinderen
deze damequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk.. Het is mijn gebrek aan compassie m.b.t kinderen
Ryan Gosling mag je wel hebben, Alex Pettyfer is al van mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is oorspronkelijk wel gecast omdat hij niet zo knap zou zijn of zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is superslim. Geweldige man, wouldhusband/10, zelfs als ie lelijk was geweest.
HAHAHAHAHA pls.quote:
Furries :$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SirRedHairHotWheels
[..]
Wil je graag roleplayen?
Teveel eer, maar bedanktquote:
Ait, is dit serieus of zuig je het uit je duim?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is superslim. Geweldige man, wouldhusband/10, zelfs als ie lelijk was geweest.
Haat ook van jou.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef Dqod het volgende:
Van jullie hou ik wel overigens.. Pure liefde met een vleugje haat
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef Dqod het volgende:
Van jullie hou ik wel overigens.. Pure liefde met een vleugje haat
Beetje blosjes gekregenquote:
Ook van jou, Luurquote:
Wat ben jij hier weinig de laatste tijd, normaal gebruik je FOK! als uitlaatklep. Ben je in het criminele circuit belandquote:
Nee, dank je. Ik sla even over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ally! Jij weet nog helemaal van niets.Vertel op meid, wil je een keer meedoen?
Daar wil ik het nog even over hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik baar mijn kinderen wel. Genen doorgeven, etc.
Vertel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Daar wil ik het nog even over hebben.
Moet ik een buisje opsturen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet wat ik gezegd heb, minimaal 6'6.
Jawel.Ik meen het.
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat ben jij hier weinig de laatste tijd, normaal gebruik je FOK! als uitlaatklep. Ben je in het criminele circuit beland?
Hard 2 get met Limpsy Biscuito, it never gets old.quote:
6'6, niet 6'2.quote:
Hoe oud is je partner?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Pillen zijn mijn nieuwe uitlaatklep.
En ik zit in een soort van relatie. Dat vergt ook veel tijd.
Soort van relatie nummer 15, spannendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Pillen zijn mijn nieuwe uitlaatklep.
En ik zit in een soort van relatie. Dat vergt ook veel tijd.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
OUD / Vraag en aanbod deel 119
Shit, ik schrok.Ik dacht in een oogopslag dat ze iets anders met 'Vraag en aanbod' bedoelden als handelswaar.
Als je nu eens evenveel moeite in je sociale leven zou stoppen als je in die wanstaltige posts van je, wordt het nog wel eens wat met je.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard 2 get met Limpsy Biscuito, it never gets old.
* Panzermaus trekt een kleurlingen-duckface en zingt met een uiterst nasaal stemgeluid
We zijn nog jong, jij nog strak en dat houd ik voorlopig liever zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Shit, ik schrok.Ik dacht in een oogopslag dat ze iets anders met 'Vraag en aanbod' bedoelden als handelswaar.
[..]
Vertel.
Oke, het is een relatie. Maar ik ontken alles.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Soort van relatie nummer 15, spannend.
Jong natuurlijkquote:
Okay, bedankt voor de bijdrage.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
We zijn nog jong, jij nog strak en dat houd ik voorlopig liever zo.
Bwohoho! Ik vraag me oprecht af waarom wij nooit geneukt hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nu eens evenveel moeite in je sociale leven zou stoppen als je in die wanstaltige posts van je, wordt het nog wel eens wat met je.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nu eens evenveel moeite in je sociale leven zou stoppen als je in die wanstaltige posts van je, wordt het nog wel eens wat met je.
#whitegirlproblemsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef wise het volgende:
KLB / Crèmes voor een zomerstintje
ok, wie de neuk doet dit hier op¿
Graag gedaan, dat je het even weetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de bijdrage.
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bwohoho! Ik vraag me oprecht af waarom wij nooit geneukt hebben.
Dat deed mij ook al de das om, zondequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat deed mij ook al de das om, zonde.
Gelukkig heb ik nu een relatie met Crack, die is 1.50.
Die negerstalagmieten die jij gewend bent jagen mij geen schrik aan. Ik zou meer dan voldoende frictie veroorzaken en alles filmen voor Kristoffel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenken.
HAHAquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Fuck heyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je zo'n grote penis dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die negerstalagmieten die jij gewend bent jagen mij geen schrik aan. Ik zou meer dan voldoende frictie veroorzaken en alles filmen voor Kristoffel.
Wil ik niemand aandoenquote:
Zullen we partnerruil doen dit weekend?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
of coursekk spange kindjes maken tock =$
Nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
of coursekk spange kindjes maken tock =$
gun jouw toyboy mijn classy chica niet echt tbh =$ maar wil wel even donor zyn voor jouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we partnerruil doen dit weekend?
Wil kindjes met jou maken =$
Aangezien ik me altijd laat dubbel dekken door negroïde mannen, begrijp je dat ik alleen nog kan genieten van monster cock sizesquote:
Hoezo, hij is sexy hoor, beetje halfbloed zus zo=$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
gun jouw toyboy mijn classy chica niet echt tbh =$ maar wil wel even donor zyn voor jou
I see. Welnu, ik heb vrij recentelijk weer een BDE-ervaring ervaren met de gewone size regenjassen (quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aangezien ik me altijd laat dubbel dekken door negroïde mannen, begrijp je dat ik alleen nog kan genieten van monster cock sizes.
denk het jaquote:
chaiquote:
Slicke shit man. Reminds me dat ik weer verder moet met mijn ambities in Ableton.quote:
haha jijquote:
Producen is saai man, draaien is wel tof. Heb ik ook big bucks mee gemaakt in Españaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slicke shit man. Reminds me dat ik weer verder moet met mijn ambities in Ableton.
Twee maatjes van me gaan in juli touren in de US.Ze producen nog geen jaar.
Facebook- en YouTube hype does that for you.
.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
SWJ ziet er wel echt uit als een NASK-leraar.
is anders, lekker gek, lekker tegendraads maw. aandachtsgehoereerquote:
Die neusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm, nog geen ervaring met Logic. Maar haha, had dat kunnen verwachten met jou als Apple boi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Producen is saai man, draaien is wel tof. Heb ik ook big bucks mee gemaakt in España. Maar helaas voor image building moet je wel wat shit releasen
.
Oh en gebruik Logic.
nou vetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Lekker zonnetje nu trouwens.
Wel anders jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De een gaat gewaagd, de ander plaatst een lepel.
Srs? Nice. Linkje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
Twee maatjes van me gaan in juli touren in de US.Ze producen nog geen jaar.
Facebook- en YouTube hype does that for you.
Nee. Want ik snap weer niets van die vrouwen die zichzelf etaleren in Sexy & gewaagd. Die lepel vind ik dan normaler.quote:
Dit snap ik nooit eh.quote:
Dat kan, ieder z'n mening tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Want ik snap weer niets van die vrouwen die zichzelf etaleren in Sexy & gewaagd. Die lepel vind ik dan normaler.
Bobby heeft ook boobs, maakt dat hem gelijk een ze¿quote:
Aandachtsgehoereer en erkenning die je in het echte leven nooit krijgtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit eh.Waarom zou je je boobs op de foks zetten.
Laten we niet te ondankbaar wezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
nou vetIn het weekend moet het dit weer zijn. Niet doordeweeks
ik ben een ondankbare hondquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Laten we niet te ondankbaar wezen.
I guess.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef wise het volgende:
[..]
Aandachtsgehoereer en erkenning die je in het echte leven nooit krijgt
Snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit eh.Waarom zou je je boobs op de foks zetten.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Bobby een pener heeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
Bobby heeft ook boobs, maakt dat hem gelijk een ze¿
Jij hebt toch ook OSX? Maar die engine etc is veel beter, dus als je begint kan je beter daarmee beginnen + leren anders moet je later alles "opnieuw" leren. Ik ga ze checken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm, nog geen ervaring met Logic. Maar haha, had dat kunnen verwachten met jou als Apple boi.
En wat ze maken is wel vet man.Eerst remixes maar nu ook eigen titels. Check maar eens, ze krijgen elke week een paar duizend extra likes en Nicky Romero en Hardwell backen ze ook al enzo.
Anyway, wat draaide jij dan aan elkaar? Gewoon 's avonds in de lokale tapasbar? Hoe ging die shit?
Jawel hoor, maar dan zitten er veel meer negatieve gevolgen aan en wordt het veel meer aan jou als persoon gelinkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef wise het volgende:
[..]
Aandachtsgehoereer en erkenning die je in het echte leven nooit krijgt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs? Nice. Linkje?
Ik probeer zelf ook wel eens wat te producen maar weet er allemaal nog niet genoeg van om wat moois te schrijven.
Nice man, lekker bezig dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook OSX? Maar die engine etc is veel beter, dus als je begint kan je beter daarmee beginnen + leren anders moet je later alles "opnieuw" leren. Ik ga ze checken.
House/techno concept bedacht met een vriend van me (dus promotie/event/dj alles zelf gedaan samen). Omdat ze daar alleen maar gare latino shit draaide. Ging wel lekker en veel genetwerkt etc.
Vicetone? Wow vet, die kende ik wel. Maar had geen idee dat ze Nederlands waren. Gastjes als Martin Garrix en Julian Jordan enzo doen het ook goed. Elektro gaat steeds harder. En Porter Robinsonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.facebook.com/VicetoneOfficial
Daar vond ik niet zoveel aan, ik heb jaren Nascar gereden in TM1.quote:
Geen idee, was in Nederland sowieso al beetje bezig daar mee, is sowieso lekker om beetje in die party scene te zitten voor gratis entrance/drinks/vip etc en het betaalt goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.facebook.com/VicetoneOfficial
[..]
Nice man, lekker bezig dan.Ga je daar nog verder mee?
En yup, ook OS X. Geen dingen uit Ableton die je mist in Logic? Wordt Logic eigenlijk ook een beetje gebruikt in het grotere circuit? Sick trouwens dat Porter Robinson enzo gewoon primair met FL Studio werken.
Wie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:22 schreef VMSDKR het volgende:
Zo'n gozer die bij mij op de middelbare zat doet het ook wel goed, al nummertjes geproduceerd met Yellow Claw. Officiële remix van een nummer van Chuckie en ook al een beetje de wereld over enzo. Helemaal in de trapscene.
lekker klefquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
Heh bah, gadverdemme. Teaxon & promisionxexposed
DO you even lift ??
Toffe shit man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vicetone? Wow vet, die kende ik wel. Maar had geen idee dat ze Nederlands waren. Gastjes als Martin Garrix en Julian Jordan enzo doen het ook goed. Elektro gaat steeds harder. En Porter Robinson
Wat tof zeg, ging gewoon goed samen met stage enzo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen idee, was in Nederland sowieso al beetje bezig daar mee, is sowieso lekker om beetje in die party scene te zitten voor gratis entrance/drinks/vip etc en het betaalt goed.
Nee, niet echt dingen die ik mis en volgens mij wordt Logic JUIST gebruikt in het grote circuit? Maar zoals ik zei draai ik meer dan ik produce. En Avicii gebruikt ook FL, hè, is ook wel te horen aan de kwaliteit van zijn tracks.
Die remix van Zedd - Clarity.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toffe shit man.Klinkt ook lekker. Vicetone ook gewoon, tof ook dat je ze ineens op Spotify en iTunes kunt vinden. Vind hun remixes tot dusver sterker dan de originals, sommige zijn echt supernice.
[..]
Wat tof zeg, ging gewoon goed samen met stage enzo?En Avicii klinkt inderdaad altijd een beetje 'that way', had laatst iets zitten kijken waarin hij Levels even namaakte/reviewde, heel basaal eigenlijk allemaal.
Sowieso trekt me het allemaal heel erg nu. (en extra door het succes van Vicetone) Had hier eerder mee bezig moeten gaan. Ik heb de vrijwel onuitputtelijke creativiteit, ritmefeeling en toewijding van een hypomanische bosneger, tot dusver altijd in 'mindere' dingen gestoken terwijl hier veel meer mogelijkheden liggen.
lol, mannen die vies zijn van wat bloedquote:
moodswingsquote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die remix van Zedd - Clarity.
Vind het wel bruut om te zien dat sommige mensen een paar jaar geleden nog beats maakten op hun laptopje en nu de hele wereld overvliegen en op de grootste festivals staan. Jelly.
Iedereen loopt ze flink te hypen en buzzen, dan weet je dat je iets goed doet.twitter:nickyromero twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 22:20:05Welcome @Vicetone to the @ProtocolRec family ! http://t.co/WR9s5duIpE
reageer retweet
gedoemd te mislukken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:33 schreef Montelly het volgende:
Belgen stoppen met Fyra, gvd wat een faalproject![]()
nichterige versie van van persie rechtsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja.Een van de twee gebruikt een keyboardje om de melodieën erin te kloppen, maar in principe kun je alles software-matig doen tegenwoordig.
Ze zijn niet meer dan 1 jaar bezig en Nicky Romero kruipt ze nu al in de ass.
[ afbeelding ]twitter:nickyromero twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 22:20:05Welcome @Vicetone to the @ProtocolRec family ! http://t.co/WR9s5duIpE reageer retweet
Iedereen loopt ze flink te hypen en buzzen, dan weet je dat je iets goed doet.
Pff, echt vet man. Hebben ze wel een muziekachtergrond ofzo dan? Ik kan bijvoorbeeld niet eens noten / chordprogressions lezen, maar je hebt blijkbaar ook gewoon producers die dat ook niet kunnen en gewoon wat spelen op een midikeyboardje totdat ze zelf vinden dat het goed klinkt. Shreddie Mercury bijvoorbeeld, ook wel fijne muziek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja.Een van de twee gebruikt een keyboardje om de melodieën erin te kloppen, maar in principe kun je alles software-matig doen tegenwoordig.
Ze zijn niet meer dan 1 jaar bezig en Nicky Romero kruipt ze nu al in de ass.
[ afbeelding ]twitter:nickyromero twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 22:20:05Welcome @Vicetone to the @ProtocolRec family ! http://t.co/WR9s5duIpE reageer retweet
Iedereen loopt ze flink te hypen en buzzen, dan weet je dat je iets goed doet.
Eentje kon pianospelen, maar voor de rest luisteren ze gewoon al jaren naar trance. Ze zijn gewoon begonnen. Ik had eerst zoiets van "oh god, de zoveelste wij-worden-dj's" en heb ze maar een supportive like gegeven op Facebook. En verhip, toen kwamen er meer en meer releases en het werd steeds toffer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pff, echt vet man. Hebben ze wel een muziekachtergrond ofzo dan? Ik kan bijvoorbeeld niet eens noten / chordprogressions lezen, maar je hebt blijkbaar ook gewoon producers die dat ook niet kunnen en gewoon wat spelen op een midikeyboardje totdat ze zelf vinden dat het goed klinkt. Shreddie Mercury bijvoorbeeld, ook wel fijne muziek.
Precies, je wordt tegenwoordig doodgegooid met die 'I'm-a-promising-14yr-old-producer-please-check-out-my-channel'-berichtjes in de Youtubecomments. Altijd wel gaaf om te zien wanneer mensen het wel maken. Maar je had het net over Porter Robinson (quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eentje kon pianospelen, maar voor de rest luisteren ze gewoon al jaren naar trance. Ze zijn gewoon begonnen. Ik had eerst zoiets van "oh god, de zoveelste wij-worden-dj's" en heb ze maar een supportive like gegeven op Facebook. En verhip, toen kwamen er meer en meer releases en het werd steeds toffer.Opgepikt en gespeeld op festivals en radioprogramma's etc. Op YouTube gaat het ook los. Echt heel impressed door ze.
Yep, ook tof om te zien dat ze dat niet nodig hadden, dat aandachtgeroep. Goede shit promoot zichzelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, je wordt tegenwoordig doodgegooid met die 'I'm-a-promising-14yr-old-producer-please-check-out-my-channel'-berichtjes in de Youtubecomments. Altijd wel gaaf om te zien wanneer mensen het wel maken. Maar je had het net over Porter Robinson () Ben je fan van 'm? Een van de weinige artiesten waarvan ik letterlijk elke track goed vind. Kan niet wachten op z'n album deze zomer.
Ik houd de interviews en artikelen niet eens meer bij nu.quote:
omdat je altijd je man laat altijd lopen¿quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
ze noemen me giovanni van bronckhorst
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
oke, niet verwacht ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
WOOOOOW ken je hem? Heb IBETCHU helemaal grijs gedraaid. Vriend van me zei vanmiddag ook ineens "Een vriendin van mij is het zusje van een van die gasten van Yellow Claw, zal ik backstage tickets voor je regelen?" Heb staan piepen giebelen en springen alsof het over de Backstreet Boys ging.quote:
Inderdaad, zag laatst nog zo'n lijstje van steeds jonger wordende producers:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, ook tof om te zien dat ze dat niet nodig hadden, dat aandachtgeroep. Goede shit promoot zichzelf.Porter Robinson is ook een held inderdaad.
Bizar ook, zo'n jong kereltje nog. Madeon hetzelfde verhaal.
[..]
Ik houd de interviews en artikelen niet eens meer bij nu.
Check dit ook trouwens, Google zoekactiviteit voor 'vicetone'.
http://www.google.com/trends/explore?q=vicetone
Dit is pas explosief, my god.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ Talloze die er niet eens tussen staan.
Ik ga me ff een beetje in Vicetone verdiepen, beetje meer muziek van luisteren. Serieus onder de indruk.Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WOOOOOW ken je hem? Heb IBETCHU helemaal grijs gedraaid. Vriend van me zei vanmiddag ook ineens "Een vriendin van mij is het zusje van een van die gasten van Yellow Claw, zal ik backstage tickets voor je regelen?" Heb staan piepen giebelen en springen alsof het over de Backstreet Boys ging.
/groupiemode activated![]()
quote:
Dat soort volkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"Een vriendin van mij is het zusje van een van die gasten van Yellow Claw, zal ik backstage tickets voor je regelen?"
Nee, klein ben ik wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je bent klein, mannelijk en een jaar of 40?
Ik sta met Yellow Claw op de foto en zowel Jim als Nizzle hebben kushandjes naar me geblazen omdat ik als enige chick stond te representen in een Yellow Claw Never Dies hoody. Ben ik nu hip?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort volk. Waant zichzelf vaak helemaal hip & happening
.
Tot mijn genoegen, kan je makkelijk optillen bij de seks enzoquote:
Als jij jezelf hip wilt vinden, be my guest..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik sta met Yellow Claw op de foto en zowel Jim als Nizzle hebben kushandjes naar me geblazen omdat ik als enige chick stond te representen in een Yellow Claw Never Dies hoody. Ben ik nu hip?
1.60m. Kom haten, ik lust je rauw. ;squote:
uiteraardquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik sta met Yellow Claw op de foto en zowel Jim als Nizzle hebben kushandjes naar me geblazen omdat ik als enige chick stond te representen in een Yellow Claw Never Dies hoody. Ben ik nu hip?
waarom zou ik jou haten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
1.60m. Kom haten, ik lust je rauw. ;s
Klopt! Music for the masses. Man man, zodra er wat meer vrije tijd voorhanden komt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Inderdaad, zag laatst nog zo'n lijstje van steeds jonger wordende producers:
[lijst]
+ Talloze die er niet eens tussen staan.
Ik ga me ff een beetje in Vicetone verdiepen, beetje meer muziek van luisteren. Serieus onder de indruk.
Goedzo schatje, laat andere creatievelingen je groupiepoosie maar pre-wetten, ik zie alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WOOOOOW ken je hem? Heb IBETCHU helemaal grijs gedraaid. Vriend van me zei vanmiddag ook ineens "Een vriendin van mij is het zusje van een van die gasten van Yellow Claw, zal ik backstage tickets voor je regelen?" Heb staan piepen giebelen en springen alsof het over de Backstreet Boys ging.
/groupiemode activated
Ze is best lief. Zo gek als een deur maar erg lief.quote:
Inderdaad, zelfde hier. En volgend jaar lijkt dat een beetje te komen. Ik gebruikte eerst Reason, maar daar kon ik niet mee overweg. Nu FL Studio 11, maar wil Ableton en Cubase ook nog wel eens proberen eerlijk gezegd. Heb alleen geen bijzonder krachtige PC.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt! Music for the masses. Man man, zodra er wat meer vrije tijd voorhanden komt.Wat gebruik jij btw?
KLB / Man vraagt pokémonkaarten tijdens overval.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Just sold all of my Pokemon Card Colletion for $17,000, I'm about to surprise my fiancée, our wedding and HM are paid now
[ afbeelding ]
Romantisch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Just sold all of my Pokemon Card Colletion for $17,000, I'm about to surprise my fiancée, our wedding and HM are paid now
[ afbeelding ]
wie koopt zoiets?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wise wat moest ik toch zonder jou op FOK!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:19 schreef wise het volgende:
[..]
milf - john chow
[ afbeelding ]AP
![]()
[ afbeelding ]
je hebt ook nog dwc die leuke gifs/plaatjes kan postenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Wise wat moest ik toch zonder jou op FOK!
ik sta erop..quote:
ik vind jou leuker en dwc zie ik niet zoveel plaatjes postenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
je hebt ook nog dwc die leuke gifs/plaatjes kan posten
Nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:26 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik vind jou leuker en dwc zie ik niet zoveel plaatjes posten
Ik heb alleen m'n glimmende nogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
chloro¿quote:
nou, blinde paniekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
ZO, DAT WAS WEER EVEN SPANNEND.
zag mijn FOK!-leven in 1 flits voorbij gaanquote:
ik ben maar icomania gaan spelen op mn telefoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
zag mijn FOK!-leven in 1 flits voorbij gaan
koelbloedig manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben maar icomania gaan spelen op mn telefoon
nee, juist nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef Ambipur het volgende:
OMG. Heb internet + TV thuis. Kan zelfs TV via mn laptop kijken. Ben ik nu weer onder den levenden?
Optimistic mood!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:48 schreef Ambipur het volgende:
En de zon schijnt! En mn huis is bijna helemaal schoon!
Godver. Echt 30 zo.
valt hier nog steeds best tegenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Altijd als de zon schijnt. Echte allo.
Ik wil dat jij me hip vindt, hunker echt naar je goedkeuringquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij jezelf hip wilt vinden, be my guest...
ligt aan hoe hip de pic is..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil dat jij me hip vindt, hunker echt naar je goedkeuring
Mwah.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil dat jij me hip vindt, hunker echt naar je goedkeuring
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Annemarie, je kunt wel zeggen dat je zelfverzekerd bent, maar je blijft een labiele verlepte hoer. Stik in je eigen haren.
Heftig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Annemarie, je kunt wel zeggen dat je zelfverzekerd bent, maar je blijft een labiele verlepte hoer. Stik in je eigen haren.
Wie is Annemarie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yuri waar ben je heen man, we praten nooit meer. Ben je verlicht of gewoon te cool voor me geworden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
is beetje privéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, waarom zou je daar bijna een foto van maken?
Om je jaloers te maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, waarom zou je daar bijna een foto van maken?
Ook te cool voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yuri waar ben je heen man, we praten nooit meer. Ben je verlicht of gewoon te cool voor me geworden?
je moeder met dr echte naam aansprekenquote:
lekker ketsen op die paardekont van jequote:
dan moet je er niet bijna een foto van maken, maar gewoon geen foto van makenquote:
zal mij worst wezenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
je moeder met dr echte naam aanspreken
[..]
lekker kletsen op die paardekont van je
Excuse me miss.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je er niet bijna een foto van maken, maar gewoon geen foto van maken
[..]
zal mij worst wezen
altijd toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fucking hip. Hoewel ik er wel knuffelbaar uit schijn te zien daar.
Space em hard man. xDquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yuri waar ben je heen man, we praten nooit meer. Ben je verlicht of gewoon te cool voor me geworden?
Ik lig laag G.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[..]
Je bent verlicht zo te zien, of compleet van het pad af. Hoe gaan je schrijfsels?
Loop je sinds die seminar ook rond op stelten met een roze boa om je nek en een envelop met foto's van jou voor het Witte Huis, of valt dat allemaal wel mee? Ik mis je, mang.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik lig laag G.
Geen tijd voor gehad. Over exact 49 minuten is mijn stage afgelopen en heb ik vakantie. Weer de volle focus op alle belangrijke projecten die gaande zijn, waar schrijven er één van is, broeder. Ik klop binnen de kortste keren zeker aan voor feedback.
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je nogsteeds dik, of heb je eindelijk een wat mannelijker figuur?
Ging niet door, helaas. Had graag op stelten willen leren lopen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Loop je sinds die seminar ook rond op stelten met een roze boa om je nek en een envelop met foto's van jou voor het Witte Huis, of valt dat allemaal wel mee? Ik mis je, mang.
Je had naar deze seminar moeten gaan. Gegarandeerd dat er cunts werden getamed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ging niet door, helaas. Had graag op stelten willen leren lopen.
Jammer man, die shit had je goed gedaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ging niet door, helaas. Had graag op stelten willen leren lopen.
Goed idee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
misschien moet ik net zoals jij ook maar wat afstand van internet nemen.![]()
Ik waardeer het als je mij niet in dezelfde post noemt als al die hoes die je afgebald hebt, dankjewel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer man, die shit had je goed gedaan.In de tussentijd heb ik half FOK! afgebald en zit nu in een semi-vergevorderd stadium van courtship met CristinaYang. Weet niet meer wat ik van mezelf moet denken, misschien moet ik net zoals jij ook maar wat afstand van internet nemen.
Schrijf je nog in je notebook?
Die had je al gestuurd tijdens jou, Panzer en mijn hevige Skype-brainstorm-sessies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je had naar deze seminar moeten gaan. Gegarandeerd dat er cunts werden getamed.
Op elke pagina staat 'Annemarie' geschreven. Wat is er aan de hand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer man, die shit had je goed gedaan.In de tussentijd heb ik half FOK! afgebald en zit nu in een semi-vergevorderd stadium van courtship met CristinaYang. Weet niet meer wat ik van mezelf moet denken, misschien moet ik net zoals jij ook maar wat afstand van internet nemen.
Schrijf je nog in je notebook?
Gelukt met de condooms?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef VeerEli het volgende:
Oh, ik sta in de TT. Hier moet ik gepost hebben.
Nog nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gelukt met de condooms?
Hehe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nog nietIk ga ook niet halen. M'n vriend zoekt het maar uit en anders gaan we vanavond wel even langs zo'n automaat in een café
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |