Ik wil dat jij me hip vindt, hunker echt naar je goedkeuringquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij jezelf hip wilt vinden, be my guest...
ligt aan hoe hip de pic is..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil dat jij me hip vindt, hunker echt naar je goedkeuring
Mwah.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil dat jij me hip vindt, hunker echt naar je goedkeuring
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Annemarie, je kunt wel zeggen dat je zelfverzekerd bent, maar je blijft een labiele verlepte hoer. Stik in je eigen haren.
Heftig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Annemarie, je kunt wel zeggen dat je zelfverzekerd bent, maar je blijft een labiele verlepte hoer. Stik in je eigen haren.
Wie is Annemarie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yuri waar ben je heen man, we praten nooit meer. Ben je verlicht of gewoon te cool voor me geworden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
is beetje privéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, waarom zou je daar bijna een foto van maken?
Om je jaloers te maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, waarom zou je daar bijna een foto van maken?
Ook te cool voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yuri waar ben je heen man, we praten nooit meer. Ben je verlicht of gewoon te cool voor me geworden?
je moeder met dr echte naam aansprekenquote:
lekker ketsen op die paardekont van jequote:
dan moet je er niet bijna een foto van maken, maar gewoon geen foto van makenquote:
zal mij worst wezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |