Nee, klein ben ik wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je bent klein, mannelijk en een jaar of 40?
Ik sta met Yellow Claw op de foto en zowel Jim als Nizzle hebben kushandjes naar me geblazen omdat ik als enige chick stond te representen in een Yellow Claw Never Dies hoody. Ben ik nu hip?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort volk. Waant zichzelf vaak helemaal hip & happening
.
Tot mijn genoegen, kan je makkelijk optillen bij de seks enzoquote:
Als jij jezelf hip wilt vinden, be my guest..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik sta met Yellow Claw op de foto en zowel Jim als Nizzle hebben kushandjes naar me geblazen omdat ik als enige chick stond te representen in een Yellow Claw Never Dies hoody. Ben ik nu hip?
1.60m. Kom haten, ik lust je rauw. ;squote:
uiteraardquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik sta met Yellow Claw op de foto en zowel Jim als Nizzle hebben kushandjes naar me geblazen omdat ik als enige chick stond te representen in een Yellow Claw Never Dies hoody. Ben ik nu hip?
waarom zou ik jou haten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
1.60m. Kom haten, ik lust je rauw. ;s
Klopt! Music for the masses. Man man, zodra er wat meer vrije tijd voorhanden komt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Inderdaad, zag laatst nog zo'n lijstje van steeds jonger wordende producers:
[lijst]
+ Talloze die er niet eens tussen staan.
Ik ga me ff een beetje in Vicetone verdiepen, beetje meer muziek van luisteren. Serieus onder de indruk.
Goedzo schatje, laat andere creatievelingen je groupiepoosie maar pre-wetten, ik zie alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WOOOOOW ken je hem? Heb IBETCHU helemaal grijs gedraaid. Vriend van me zei vanmiddag ook ineens "Een vriendin van mij is het zusje van een van die gasten van Yellow Claw, zal ik backstage tickets voor je regelen?" Heb staan piepen giebelen en springen alsof het over de Backstreet Boys ging.
/groupiemode activated
Ze is best lief. Zo gek als een deur maar erg lief.quote:
Inderdaad, zelfde hier. En volgend jaar lijkt dat een beetje te komen. Ik gebruikte eerst Reason, maar daar kon ik niet mee overweg. Nu FL Studio 11, maar wil Ableton en Cubase ook nog wel eens proberen eerlijk gezegd. Heb alleen geen bijzonder krachtige PC.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt! Music for the masses. Man man, zodra er wat meer vrije tijd voorhanden komt.Wat gebruik jij btw?
KLB / Man vraagt pokémonkaarten tijdens overval.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Just sold all of my Pokemon Card Colletion for $17,000, I'm about to surprise my fiancée, our wedding and HM are paid now
[ afbeelding ]
Romantisch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Just sold all of my Pokemon Card Colletion for $17,000, I'm about to surprise my fiancée, our wedding and HM are paid now
[ afbeelding ]
wie koopt zoiets?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wise wat moest ik toch zonder jou op FOK!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:19 schreef wise het volgende:
[..]
milf - john chow
[ afbeelding ]AP
![]()
[ afbeelding ]
je hebt ook nog dwc die leuke gifs/plaatjes kan postenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Wise wat moest ik toch zonder jou op FOK!
ik sta erop..quote:
ik vind jou leuker en dwc zie ik niet zoveel plaatjes postenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
je hebt ook nog dwc die leuke gifs/plaatjes kan posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |