Jawel hoor, maar dan zitten er veel meer negatieve gevolgen aan en wordt het veel meer aan jou als persoon gelinkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef wise het volgende:
[..]
Aandachtsgehoereer en erkenning die je in het echte leven nooit krijgt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs? Nice. Linkje?
Ik probeer zelf ook wel eens wat te producen maar weet er allemaal nog niet genoeg van om wat moois te schrijven.
Nice man, lekker bezig dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook OSX? Maar die engine etc is veel beter, dus als je begint kan je beter daarmee beginnen + leren anders moet je later alles "opnieuw" leren. Ik ga ze checken.
House/techno concept bedacht met een vriend van me (dus promotie/event/dj alles zelf gedaan samen). Omdat ze daar alleen maar gare latino shit draaide. Ging wel lekker en veel genetwerkt etc.
Vicetone? Wow vet, die kende ik wel. Maar had geen idee dat ze Nederlands waren. Gastjes als Martin Garrix en Julian Jordan enzo doen het ook goed. Elektro gaat steeds harder. En Porter Robinsonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.facebook.com/VicetoneOfficial
Daar vond ik niet zoveel aan, ik heb jaren Nascar gereden in TM1.quote:
Geen idee, was in Nederland sowieso al beetje bezig daar mee, is sowieso lekker om beetje in die party scene te zitten voor gratis entrance/drinks/vip etc en het betaalt goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.facebook.com/VicetoneOfficial
[..]
Nice man, lekker bezig dan.Ga je daar nog verder mee?
En yup, ook OS X. Geen dingen uit Ableton die je mist in Logic? Wordt Logic eigenlijk ook een beetje gebruikt in het grotere circuit? Sick trouwens dat Porter Robinson enzo gewoon primair met FL Studio werken.
Wie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:22 schreef VMSDKR het volgende:
Zo'n gozer die bij mij op de middelbare zat doet het ook wel goed, al nummertjes geproduceerd met Yellow Claw. Officiële remix van een nummer van Chuckie en ook al een beetje de wereld over enzo. Helemaal in de trapscene.
lekker klefquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
Heh bah, gadverdemme. Teaxon & promisionxexposed
DO you even lift ??
Toffe shit man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vicetone? Wow vet, die kende ik wel. Maar had geen idee dat ze Nederlands waren. Gastjes als Martin Garrix en Julian Jordan enzo doen het ook goed. Elektro gaat steeds harder. En Porter Robinson
Wat tof zeg, ging gewoon goed samen met stage enzo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen idee, was in Nederland sowieso al beetje bezig daar mee, is sowieso lekker om beetje in die party scene te zitten voor gratis entrance/drinks/vip etc en het betaalt goed.
Nee, niet echt dingen die ik mis en volgens mij wordt Logic JUIST gebruikt in het grote circuit? Maar zoals ik zei draai ik meer dan ik produce. En Avicii gebruikt ook FL, hè, is ook wel te horen aan de kwaliteit van zijn tracks.
Die remix van Zedd - Clarity.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toffe shit man.Klinkt ook lekker. Vicetone ook gewoon, tof ook dat je ze ineens op Spotify en iTunes kunt vinden. Vind hun remixes tot dusver sterker dan de originals, sommige zijn echt supernice.
[..]
Wat tof zeg, ging gewoon goed samen met stage enzo?En Avicii klinkt inderdaad altijd een beetje 'that way', had laatst iets zitten kijken waarin hij Levels even namaakte/reviewde, heel basaal eigenlijk allemaal.
Sowieso trekt me het allemaal heel erg nu. (en extra door het succes van Vicetone) Had hier eerder mee bezig moeten gaan. Ik heb de vrijwel onuitputtelijke creativiteit, ritmefeeling en toewijding van een hypomanische bosneger, tot dusver altijd in 'mindere' dingen gestoken terwijl hier veel meer mogelijkheden liggen.
lol, mannen die vies zijn van wat bloedquote:
moodswingsquote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die remix van Zedd - Clarity.
Vind het wel bruut om te zien dat sommige mensen een paar jaar geleden nog beats maakten op hun laptopje en nu de hele wereld overvliegen en op de grootste festivals staan. Jelly.
Iedereen loopt ze flink te hypen en buzzen, dan weet je dat je iets goed doet.twitter:nickyromero twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 22:20:05Welcome @Vicetone to the @ProtocolRec family ! http://t.co/WR9s5duIpE
reageer retweet
gedoemd te mislukken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:33 schreef Montelly het volgende:
Belgen stoppen met Fyra, gvd wat een faalproject![]()
nichterige versie van van persie rechtsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja.Een van de twee gebruikt een keyboardje om de melodieën erin te kloppen, maar in principe kun je alles software-matig doen tegenwoordig.
Ze zijn niet meer dan 1 jaar bezig en Nicky Romero kruipt ze nu al in de ass.
[ afbeelding ]twitter:nickyromero twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 22:20:05Welcome @Vicetone to the @ProtocolRec family ! http://t.co/WR9s5duIpE reageer retweet
Iedereen loopt ze flink te hypen en buzzen, dan weet je dat je iets goed doet.
Pff, echt vet man. Hebben ze wel een muziekachtergrond ofzo dan? Ik kan bijvoorbeeld niet eens noten / chordprogressions lezen, maar je hebt blijkbaar ook gewoon producers die dat ook niet kunnen en gewoon wat spelen op een midikeyboardje totdat ze zelf vinden dat het goed klinkt. Shreddie Mercury bijvoorbeeld, ook wel fijne muziek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja.Een van de twee gebruikt een keyboardje om de melodieën erin te kloppen, maar in principe kun je alles software-matig doen tegenwoordig.
Ze zijn niet meer dan 1 jaar bezig en Nicky Romero kruipt ze nu al in de ass.
[ afbeelding ]twitter:nickyromero twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 22:20:05Welcome @Vicetone to the @ProtocolRec family ! http://t.co/WR9s5duIpE reageer retweet
Iedereen loopt ze flink te hypen en buzzen, dan weet je dat je iets goed doet.
Eentje kon pianospelen, maar voor de rest luisteren ze gewoon al jaren naar trance. Ze zijn gewoon begonnen. Ik had eerst zoiets van "oh god, de zoveelste wij-worden-dj's" en heb ze maar een supportive like gegeven op Facebook. En verhip, toen kwamen er meer en meer releases en het werd steeds toffer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pff, echt vet man. Hebben ze wel een muziekachtergrond ofzo dan? Ik kan bijvoorbeeld niet eens noten / chordprogressions lezen, maar je hebt blijkbaar ook gewoon producers die dat ook niet kunnen en gewoon wat spelen op een midikeyboardje totdat ze zelf vinden dat het goed klinkt. Shreddie Mercury bijvoorbeeld, ook wel fijne muziek.
Precies, je wordt tegenwoordig doodgegooid met die 'I'm-a-promising-14yr-old-producer-please-check-out-my-channel'-berichtjes in de Youtubecomments. Altijd wel gaaf om te zien wanneer mensen het wel maken. Maar je had het net over Porter Robinson (quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eentje kon pianospelen, maar voor de rest luisteren ze gewoon al jaren naar trance. Ze zijn gewoon begonnen. Ik had eerst zoiets van "oh god, de zoveelste wij-worden-dj's" en heb ze maar een supportive like gegeven op Facebook. En verhip, toen kwamen er meer en meer releases en het werd steeds toffer.Opgepikt en gespeeld op festivals en radioprogramma's etc. Op YouTube gaat het ook los. Echt heel impressed door ze.
Yep, ook tof om te zien dat ze dat niet nodig hadden, dat aandachtgeroep. Goede shit promoot zichzelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, je wordt tegenwoordig doodgegooid met die 'I'm-a-promising-14yr-old-producer-please-check-out-my-channel'-berichtjes in de Youtubecomments. Altijd wel gaaf om te zien wanneer mensen het wel maken. Maar je had het net over Porter Robinson () Ben je fan van 'm? Een van de weinige artiesten waarvan ik letterlijk elke track goed vind. Kan niet wachten op z'n album deze zomer.
Ik houd de interviews en artikelen niet eens meer bij nu.quote:
omdat je altijd je man laat altijd lopen¿quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
ze noemen me giovanni van bronckhorst
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
oke, niet verwacht ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
WOOOOOW ken je hem? Heb IBETCHU helemaal grijs gedraaid. Vriend van me zei vanmiddag ook ineens "Een vriendin van mij is het zusje van een van die gasten van Yellow Claw, zal ik backstage tickets voor je regelen?" Heb staan piepen giebelen en springen alsof het over de Backstreet Boys ging.quote:
Inderdaad, zag laatst nog zo'n lijstje van steeds jonger wordende producers:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, ook tof om te zien dat ze dat niet nodig hadden, dat aandachtgeroep. Goede shit promoot zichzelf.Porter Robinson is ook een held inderdaad.
Bizar ook, zo'n jong kereltje nog. Madeon hetzelfde verhaal.
[..]
Ik houd de interviews en artikelen niet eens meer bij nu.
Check dit ook trouwens, Google zoekactiviteit voor 'vicetone'.
http://www.google.com/trends/explore?q=vicetone
Dit is pas explosief, my god.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ Talloze die er niet eens tussen staan.
Ik ga me ff een beetje in Vicetone verdiepen, beetje meer muziek van luisteren. Serieus onder de indruk.Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WOOOOOW ken je hem? Heb IBETCHU helemaal grijs gedraaid. Vriend van me zei vanmiddag ook ineens "Een vriendin van mij is het zusje van een van die gasten van Yellow Claw, zal ik backstage tickets voor je regelen?" Heb staan piepen giebelen en springen alsof het over de Backstreet Boys ging.
/groupiemode activated![]()
quote:
Dat soort volkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"Een vriendin van mij is het zusje van een van die gasten van Yellow Claw, zal ik backstage tickets voor je regelen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |