Wil ik niemand aandoenquote:
Zullen we partnerruil doen dit weekend?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
of coursekk spange kindjes maken tock =$
Nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
of coursekk spange kindjes maken tock =$
gun jouw toyboy mijn classy chica niet echt tbh =$ maar wil wel even donor zyn voor jouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we partnerruil doen dit weekend?
Wil kindjes met jou maken =$
Aangezien ik me altijd laat dubbel dekken door negroïde mannen, begrijp je dat ik alleen nog kan genieten van monster cock sizesquote:
Hoezo, hij is sexy hoor, beetje halfbloed zus zo=$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
gun jouw toyboy mijn classy chica niet echt tbh =$ maar wil wel even donor zyn voor jou
I see. Welnu, ik heb vrij recentelijk weer een BDE-ervaring ervaren met de gewone size regenjassen (quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aangezien ik me altijd laat dubbel dekken door negroïde mannen, begrijp je dat ik alleen nog kan genieten van monster cock sizes.
denk het jaquote:
chaiquote:
Slicke shit man. Reminds me dat ik weer verder moet met mijn ambities in Ableton.quote:
haha jijquote:
Producen is saai man, draaien is wel tof. Heb ik ook big bucks mee gemaakt in Españaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slicke shit man. Reminds me dat ik weer verder moet met mijn ambities in Ableton.
Twee maatjes van me gaan in juli touren in de US.Ze producen nog geen jaar.
Facebook- en YouTube hype does that for you.
.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
SWJ ziet er wel echt uit als een NASK-leraar.
is anders, lekker gek, lekker tegendraads maw. aandachtsgehoereerquote:
Die neusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm, nog geen ervaring met Logic. Maar haha, had dat kunnen verwachten met jou als Apple boi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Producen is saai man, draaien is wel tof. Heb ik ook big bucks mee gemaakt in España. Maar helaas voor image building moet je wel wat shit releasen
.
Oh en gebruik Logic.
nou vetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Lekker zonnetje nu trouwens.
Wel anders jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De een gaat gewaagd, de ander plaatst een lepel.
Srs? Nice. Linkje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
Twee maatjes van me gaan in juli touren in de US.Ze producen nog geen jaar.
Facebook- en YouTube hype does that for you.
Nee. Want ik snap weer niets van die vrouwen die zichzelf etaleren in Sexy & gewaagd. Die lepel vind ik dan normaler.quote:
Dit snap ik nooit eh.quote:
Dat kan, ieder z'n mening tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Want ik snap weer niets van die vrouwen die zichzelf etaleren in Sexy & gewaagd. Die lepel vind ik dan normaler.
Bobby heeft ook boobs, maakt dat hem gelijk een ze¿quote:
Aandachtsgehoereer en erkenning die je in het echte leven nooit krijgtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit eh.Waarom zou je je boobs op de foks zetten.
Laten we niet te ondankbaar wezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
nou vetIn het weekend moet het dit weer zijn. Niet doordeweeks
ik ben een ondankbare hondquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Laten we niet te ondankbaar wezen.
I guess.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef wise het volgende:
[..]
Aandachtsgehoereer en erkenning die je in het echte leven nooit krijgt
Snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit eh.Waarom zou je je boobs op de foks zetten.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Bobby een pener heeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
Bobby heeft ook boobs, maakt dat hem gelijk een ze¿
Jij hebt toch ook OSX? Maar die engine etc is veel beter, dus als je begint kan je beter daarmee beginnen + leren anders moet je later alles "opnieuw" leren. Ik ga ze checken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm, nog geen ervaring met Logic. Maar haha, had dat kunnen verwachten met jou als Apple boi.
En wat ze maken is wel vet man.Eerst remixes maar nu ook eigen titels. Check maar eens, ze krijgen elke week een paar duizend extra likes en Nicky Romero en Hardwell backen ze ook al enzo.
Anyway, wat draaide jij dan aan elkaar? Gewoon 's avonds in de lokale tapasbar? Hoe ging die shit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |