#whitegirlproblemsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef wise het volgende:
KLB / Crèmes voor een zomerstintje
ok, wie de neuk doet dit hier op¿
Graag gedaan, dat je het even weetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de bijdrage.
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bwohoho! Ik vraag me oprecht af waarom wij nooit geneukt hebben.
Dat deed mij ook al de das om, zondequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat deed mij ook al de das om, zonde.
Gelukkig heb ik nu een relatie met Crack, die is 1.50.
Die negerstalagmieten die jij gewend bent jagen mij geen schrik aan. Ik zou meer dan voldoende frictie veroorzaken en alles filmen voor Kristoffel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenken.
HAHAquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Fuck heyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je zo'n grote penis dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die negerstalagmieten die jij gewend bent jagen mij geen schrik aan. Ik zou meer dan voldoende frictie veroorzaken en alles filmen voor Kristoffel.
Wil ik niemand aandoenquote:
Zullen we partnerruil doen dit weekend?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
of coursekk spange kindjes maken tock =$
Nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
of coursekk spange kindjes maken tock =$
gun jouw toyboy mijn classy chica niet echt tbh =$ maar wil wel even donor zyn voor jouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we partnerruil doen dit weekend?
Wil kindjes met jou maken =$
Aangezien ik me altijd laat dubbel dekken door negroïde mannen, begrijp je dat ik alleen nog kan genieten van monster cock sizesquote:
Hoezo, hij is sexy hoor, beetje halfbloed zus zo=$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
gun jouw toyboy mijn classy chica niet echt tbh =$ maar wil wel even donor zyn voor jou
I see. Welnu, ik heb vrij recentelijk weer een BDE-ervaring ervaren met de gewone size regenjassen (quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aangezien ik me altijd laat dubbel dekken door negroïde mannen, begrijp je dat ik alleen nog kan genieten van monster cock sizes.
denk het jaquote:
chaiquote:
Slicke shit man. Reminds me dat ik weer verder moet met mijn ambities in Ableton.quote:
haha jijquote:
Producen is saai man, draaien is wel tof. Heb ik ook big bucks mee gemaakt in Españaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slicke shit man. Reminds me dat ik weer verder moet met mijn ambities in Ableton.
Twee maatjes van me gaan in juli touren in de US.Ze producen nog geen jaar.
Facebook- en YouTube hype does that for you.
.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
SWJ ziet er wel echt uit als een NASK-leraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |